• Η αναδρομή στο παρελθόν συνεχίζεται! Ψηφίστε την Ταξιδιωτική Ιστορία του μήνα για τους μήνες Μάιο - Σεπτέμβριο 2020 !

Συζητήσεις Olympic Αir - Aegean για συνεργασία [Ανακοινώθηκε η συγχώνευση]

taver

Member
Μηνύματα
12.637
Likes
29.988
Ταξίδι-Όνειρο
Iles Kerguelen
Χμ... Τα νούμερα είναι από ένα παπαγαλάκι του χρηματιστηρίου (sofokleousin.gr) που μίλαγε πριν τις ανακοινώσεις. Το αποτέλεσμα έδειξε ότι (εφόσον δεν υπάρχει άλλη ανταλλαγή μετοχών) το ποσοστό είναι πιο κοντά στο 40% (σχέση 10:4), όχι στο 75%. Πράγμα λογικό, αν υπολογίσεις ότι τα αεροπλάνα της ΟΑ είναι μικρά, φτηνά, και πολλά εξ αυτών ακόμη ανεξόφλητα ή νοικιασμένα, τα αξιόλογα assets που ουσιαστικά εισφέρει στο νέο σχήμα είναι το brand και οι θυγατρικές.
 
Last edited by a moderator:

XRISTOS71

Member
Μηνύματα
3.388
Likes
1.502
Χμ... Τα νούμερα είναι από ένα παπαγαλάκι του χρηματιστηρίου (sofokleousin.gr) που μίλαγε πριν τις ανακοινώσεις. Το αποτέλεσμα έδειξε ότι (εφόσον δεν υπάρχει άλλη ανταλλαγή μετοχών) το ποσοστό είναι πιο κοντά στο 40% (σχέση 10:4), όχι στο 75%. Πράγμα λογικό, αν υπολογίσεις ότι τα αεροπλάνα της ΟΑ είναι μικρά, φτηνά, και πολλά εξ αυτών ακόμη ανεξόφλητα ή νοικιασμένα, τα αξιόλογα assets που ουσιαστικά εισφέρει στο νέο σχήμα είναι το brand και οι θυγατρικές.

και μετα απο αυτα λες οτι δεν εισαι gourou ???? και ειναι ο samion :haha::haha:
θεωρω παντως οτι ο κερδισμενος ειναι ο βγενο εφόσον τι πράγμα παρει σαρκα και οστα !!!εσυ τι λες ???

παντως Κώστα και χθες το βραδυ που παρακολουθησα βγενο στον χατζηνικολάου
για το επιμαχο θεμα ειπε '' οι οικονομικες συνθηκες ''ειναι αυτες που οδηγουν στην ενοποιηση των εταιρειών ..
και να σου πω και κατι εμενα προσωπικα δεν με ενδιαφερει καθόλου αν τα αεροπλανα θα ειναι της ΟΑ η της Α3 όταν θελω να παω καπου αλλανα πληρωνω μια ''λογικη''τιμη στο ναυλο.
πιστευω οτι το ' τσαμπα ' πεθανε
τουλαχιστον για εσωτερικό
για εξωτερικο που εκει υπαρχει ανταγωνισμός απο ξενες αεροπορικές στους δημοφιλείς προορισμούς τουλαχιστον ,μπορει να δουμε και καμια καλή τιμή στα υπολοιπα μαυρίλα βλέπω στο βαθος
 

Samion

Member
Μηνύματα
10.527
Likes
9.556
Επόμενο Ταξίδι
Παλέρμο
και μετα απο αυτα λες οτι δεν εισαι gourou ???? και ειναι ο samion :haha::haha:
θεωρω παντως οτι ο κερδισμενος ειναι ο βγενο εφόσον τι πράγμα παρει σαρκα και οστα !!!εσυ τι λες ???
ε όχι και γκουρού εγώ ρε XRISTOS71! μη το λες και γελάνε..:haha::haha:
ο taver είναι η γνωστή "εγγύηση" σε ότι λέει (πλην θεμάτων ΑΖ-Ρώμης). για να ακούσουμε επιτέλους και την προσωπική του άποψη..:shock:
 

XRISTOS71

Member
Μηνύματα
3.388
Likes
1.502
ε όχι και γκουρού εγώ ρε XRISTOS71! μη το λες και γελάνε..:haha::haha:
ο taver είναι η γνωστή "εγγύηση" σε ότι λέει (πλην θεμάτων ΑΖ-Ρώμης). για να ακούσουμε επιτέλους και την προσωπική του άποψη..:shock:



ο taver ειναι για swiss και Hilton συνδυασμός φωτια !!!
δεν πεταει ουτε με πειρατες ουτε με ινδιάνους και καλικάτζαρους :haha::haha:

ναι ναι ξεχασα εσυ εχεις ειδικότητα στις κουιμπέκες :haha::haha::haha:
αλλα με τους φιλους που εχεις εγινες expert και στα πτητικα με ειδικότητα στην ΑΖ.
( αλήθεια με ΑΖ πας στην αυστρια μεθαυριο, και θεσσαλονίκη τον άλλο μηνα εννοειται μεσω Ρωμης με ΑΖ ???):haha::haha::haha:
 

taver

Member
Μηνύματα
12.637
Likes
29.988
Ταξίδι-Όνειρο
Iles Kerguelen
και μετα απο αυτα λες οτι δεν εισαι gourou ???? και ειναι ο samion :haha::haha:
θεωρω παντως οτι ο κερδισμενος ειναι ο βγενο εφόσον τι πράγμα παρει σαρκα και οστα !!!εσυ τι λες ???
Εγώ πάλι ανησυχώ γιατί ο πραγματικός γκουρού τηρεί σιγήν ιχθύος...
O Βγενό είναι μάλλον κερδισμένος οικονομικά, αλλά από την άλλη μάλλον δε θα έχει το πάνω χέρι στη νέα ΟΑ (άσε που κάτι μου λέει ότι μπορεί μέχρι το Σεπτέμβριο να έχει πουλήσει και κάνα ποσοστό του στη Lufthansa).

παντως Κώστα και χθες το βραδυ που παρακολουθησα βγενο στον χατζηνικολάου
για το επιμαχο θεμα ειπε '' οι οικονομικες συνθηκες ''ειναι αυτες που οδηγουν στην ενοποιηση των εταιρειών ..
Κάπως έπρεπε να το αποδώσει σε κάποιες ειδικές συνθήκες για να μπορεί να κρατήσει πρόσωπο, καθώς πέρυσι είχε κάνει κάτι αμμάζευτες δηλώσεις περί μονοπωλίων αν η A3 αγόραζε την ΟΑ στην αποκρατικοποίηση...

και να σου πω και κατι εμενα προσωπικα δεν με ενδιαφερει καθόλου αν τα αεροπλανα θα ειναι της ΟΑ η της Α3 όταν θελω να παω καπου αλλανα πληρωνω μια ''λογικη''τιμη στο ναυλο.
πιστευω οτι το ' τσαμπα ' πεθανε
τουλαχιστον για εσωτερικό
για εξωτερικο που εκει υπαρχει ανταγωνισμός απο ξενες αεροπορικές στους δημοφιλείς προορισμούς τουλαχιστον ,μπορει να δουμε και καμια καλή τιμή στα υπολοιπα μαυρίλα βλέπω στο βαθος
Προσωπικά πιστεύω ότι για να μπορεί να σταθεί η εταιρία 60+ αεροσκαφών, πρέπει να ανοίγει σιγά σιγά και την αγορά των διηπειρωτικών. Αν θες να έχεις π.χ. 5 πτήσεις για LHR ημερησίως, κάπως πρέπει να τις γεμίζεις, και τα regional routes δε φτάνουν. Αντίστοιχα, αν θες ο επιβάτης από τη Σόφια ή το Βελιγράδι να σε προτιμήσει για τις μετακινήσεις του, θα πρέπει να έχεις κάπου να τον πας, και για τα κοντινά δρομολόγια είσαι σε μειονεκτική θέση, καθώς οι επιβάτες μάλλον θα προτιμήσουν τις απευθείας πτήσεις.
Αν η ΟΑ/Α3 τελικά μπει στη *Α, θα πρέπει να ξεχάσει για παράδειγμα το codeshare με τη DL για το JFK. Και παρότι μια λύση για κάποια από τα διηπειρωτικά θα ήταν να κάνει codeshares με United/USairways/Continental, South African, Air Canada, κάποια στιγμή θα πρέπει να αναπτύξει και long haul στόλο. Αλλά αυτό χρειάζεται "φρέσκο χρήμα" για να γίνει, οπότε ας μην αποκλείουμε να δούμε και νέο, τρίτο "πόλο" να συμμετέχει στην ΟΑ.
 

joss

Member
Μηνύματα
524
Likes
156
Επόμενο Ταξίδι
Αγνωστο...
Ταξίδι-Όνειρο
Πολλα...
Προσωπικά πιστεύω ότι για να μπορεί να σταθεί η εταιρία 60+ αεροσκαφών, πρέπει να ανοίγει σιγά σιγά και την αγορά των διηπειρωτικών. ...
Μπραβο ρε μεγαλε. Αυτο ακριβως λεω τοσο καιρο και εγω σε συζητησεις με γνωστους μου που εργαζονται και στις δυο εταιρειες. Δεν ειναι δυνατον να "σφαζονται" για τις διαδρομες 2-4 ωρων και να εχουν εναν περιδρομο Α320/321 και απο την αλλη ολοι εμεις να εχουμε γινει οι καλυτεροι πελατες των Delta, Luftahansa, Iberia, Emirates, Qatar, Thai κλπ. Ως και η Etihad ειδε το "κενο" των Ελληνικων εταιρειων και σε συνδυασμο με την επιθυμια της να παρει μερος απο τη πιττα των Ευρωπαικων δρομολογιων, ηλθε και αυτη.

Η λυση για codesharing ειναι σωστη σαν σκεψη (δεν γινεται διαφορετικα με τη κριση), αλλα θα πρεπει και να δουν και περα για τα επομενα χρονια. Προσωπικα βλεπω να αγοραζουν μεταχειρισμενα 777 η Α330 (υπαρχουν αρκετα και απο τους δυο τυπους στην αγορα απο εταιρειες που τα ξεχρεωνουν ακομη αλλα δεν τα γεμιζουν!).
 
Μηνύματα
607
Likes
115
Επόμενο Ταξίδι
βορεια ιταλια- ελβετια
Ταξίδι-Όνειρο
ιαπωνια
Taver συμφωνώ και αυτό ακριβώς πιστεύω και εγώ. Νομίζω ότι αυτός είναι ο μέσομακροπρόθεσμος στόχος τους. Βέβαια με βάζει σε σκέψεις το γεγονός ότι ήδη έχει συμφωνηθεί η ένταξη της aegean στην συμμαχία με lufthansa. Αυτό σίγουρα θα επηρεάσει τον προγραμματισμό τους για τις διηπειρωτικές πτήσεις.
 

Traveller

Member
Μηνύματα
3.938
Likes
3.932
1. Με τα οικονομικά μην με μπλέκετε... ο taver είναι ο γκουρού...

2. Ποιός σας είπε ότι η καινούγια εταιρία θα έχει 60+ αεροπλάνα? Τα AVRO της Α3 θα πάνε για πούλημα και τα νοικιάρικα της Ο.Α από εκεί που ήρθαν... θα μείνουν όλα τα 320/321 της Α3 ελάχιστα ιδιόκτητα 320/319 της Ο.Α και φυσικά τα μικρά για το εσωτερικό... μην ονειρεύεστε μεγαλεία με 60+ αεροπλάνα... αυτό δεν υπάρχει...

3. Πάμε στα δρομολόγια... τα δρομολόγια φυσικά και θα μειωθούν... δεν παίζει το σενάριο να διατηρηθούν οι συχνότητες προσθετικά π.χ ΙST 4X ... ασφαλώς και θα ανοίξουν νέες διαδρομές βλέπε Μόσχα π.χ αλλά μην περιμένετε θεαματικά πράγματα... Για τα υπερατλαντικά... λογικά η νέα εταιρία θα είναι κάτω από την Γερμανική ομπρέλα... εκτός απροόπτου βέβαια... έτσι λοιπόν τα δρομολόγια της νέας εταιρίας κυρίως στα Βαλκάνια και την Μ.Ανατολή θα λειτουργούν σαν feeder των μακρινών δρομολογίων της μεγάλης συμμαχίας... για να ανοίξει η καινούργια εταιρία μακρινά το βλέπω δύσκολο γιατί αφενός εκεί χρειάζονται αεροπλάνα και κατά συνέπεια πολλά λεφτά και αφετέρου αυτά θα λειτουργούν ανταγωνιστικά στη μαμά συμμαχία... εκτίμησή μου λοιπόν είναι που μακάρι να βγει λάθος ότι για τα πρώτα χρόνια δεν θα ανοίξουν μεγάλες γραμμές...μετά βλέπουμε...

Συνοψίζω... το κακό της υπόθεσης είναι ότι μάλλον δύσκολα θα ξαναδούμε στο εσωτερικό εξευτελιστικά ναύλα τουλάχιστον μέχρι να οργανωθούν οι άλλες μικρές εταιρίες ή να έρθουν στην Ελλάδα οι γνωστές loco... από την άλλη πάντως αποκλείεται τα ναύλα να τραβήξουν την ανηφόρα πάρα πολύ... δεν θα έχουμε το ATH-SKG με 50-60? αλλά αποκλείεται και να το δούμε στα 300? όπως φοβούνται πολλοί... φανταστείτε μια κατάσταση σαν την σημερινή χωρίς τις γνωστές προσφορές και όλα αυτά τον πρώτο καιρό... εκτιμώ ότι τουλάχιστον μία loco θα κάνει την εμφανισή της στα μέρη μας και τότε θα ξαναρχίσει το πάρτυ τουλάχιστον στις γραμμές με εμπορικό ενδιαφέρον...
 

Samion

Member
Μηνύματα
10.527
Likes
9.556
Επόμενο Ταξίδι
Παλέρμο
. Για τα υπερατλαντικά... λογικά η νέα εταιρία θα είναι κάτω από την Γερμανική ομπρέλα... εκτός απροόπτου βέβαια... ..
τι εννοείς ως απρόοπτο? ποιος θα ηγείται τελικά? γιατι ο βγενό αλλού γλυκοκοίταζε..μήπως θέλει να αποσυρθεί εντελώς σιγά σιγά? όπως κάνει στην Αδριατική πχ.
 

Traveller

Member
Μηνύματα
3.938
Likes
3.932
Μπραβο ρε μεγαλε. Αυτο ακριβως λεω τοσο καιρο και εγω σε συζητησεις με γνωστους μου που εργαζονται και στις δυο εταιρειες. Δεν ειναι δυνατον να "σφαζονται" για τις διαδρομες 2-4 ωρων και να εχουν εναν περιδρομο Α320/321 και απο την αλλη ολοι εμεις να εχουμε γινει οι καλυτεροι πελατες των Delta, Luftahansa, Iberia, Emirates, Qatar, Thai κλπ. Ως και η Etihad ειδε το "κενο" των Ελληνικων εταιρειων και σε συνδυασμο με την επιθυμια της να παρει μερος απο τη πιττα των Ευρωπαικων δρομολογιων, ηλθε και αυτη.

Η λυση για codesharing ειναι σωστη σαν σκεψη (δεν γινεται διαφορετικα με τη κριση), αλλα θα πρεπει και να δουν και περα για τα επομενα χρονια. Προσωπικα βλεπω να αγοραζουν μεταχειρισμενα 777 η Α330 (υπαρχουν αρκετα και απο τους δυο τυπους στην αγορα απο εταιρειες που τα ξεχρεωνουν ακομη αλλα δεν τα γεμιζουν!).

Που είσαι λάθος... η νέα εταιρία δεν αντέχει να αγοράσει πολλά μεγάλα αεροπλάνα... το γιατί είναι απλό... εκτός από το οικονομικό χρειάζεται να αγοράσει πολλά... δεν κάνει δουλειά με 4-5 αεροπλάνα... για να δουλέψεις συστηματικά τα διηπειρωτικά χρειάζεται να τα κάνεις daily... η καινούργια εταιρία δεν το αντέχει αυτό... δεν μπορεί να βγει αν έχει daily όλο το χρόνο π.χ την ΝΥC... αν πάλι το κάνει 3-4 φορές την εβδομάδα έχει άλλα τεράστια κόστη... μισθοί εκτός έδρας , διανυκτερεύσεις κ.λ.π. δεν είναι λοιπόν τόσο εύκολα τα πράγματα... ειδικά σε τέτοια εποχή... φαντάσου οταν δεν μπορεί να γίνει για την ΝYC που έχει κάποια σχετική κίνηση πόσο αστείο είναι να το σκέφτεσαι για άλλα δρομολόγια... η μόνη εταιρία που τολμάει να παίξει αυτό το παιχνίδι είναι η ΤΚ... αυτοί επενδύουν σε μια δύσκολη συγκυρία και ρισκάρουν... πιστεύεις ότι υπάρχει περίπτωση η νέα Ελληνική εταιρία να κάνει τέτοιες επενδύσεις? Οι εταιρίες που ανέφερες ήρθαν στην Ελλάδα για να καλύψουν την συνεχόμενη ζήτηση θέσεων για Ασία, Αυστραλία και Λ.Αμερική... η Ο.Α δεν μπορεί ποτέ μα ποτέ με τις υπάρχουσες συνθήκες να τις συναγωνιστεί... είναι αστείο και μόνο που το σκέφτεσαι...
 

XRISTOS71

Member
Μηνύματα
3.388
Likes
1.502
Συνοψίζω... το κακό της υπόθεσης είναι ότι μάλλον δύσκολα θα ξαναδούμε στο εσωτερικό εξευτελιστικά ναύλα τουλάχιστον μέχρι να οργανωθούν οι άλλες μικρές εταιρίες ή να έρθουν στην Ελλάδα οι γνωστές loco... από την άλλη πάντως αποκλείεται τα ναύλα να τραβήξουν την ανηφόρα πάρα πολύ... δεν θα έχουμε το ATH-SKG με 50-60 αλλά αποκλείεται και να το δούμε στα 300 όπως φοβούνται πολλοί... φανταστείτε μια κατάσταση σαν την σημερινή χωρίς τις γνωστές προσφορές και όλα αυτά τον πρώτο καιρό... εκτιμώ ότι τουλάχιστον μία loco θα κάνει την εμφανισή της στα μέρη μας και τότε θα ξαναρχίσει το πάρτυ τουλάχιστον στις γραμμές με εμπορικό ενδιαφέρον...
σωτότατος !!!!
και να σου πω και κατι εμενα προσωπικα δεν με ενδιαφερει καθόλου αν τα αεροπλανα θα ειναι της ΟΑ η της Α3 όταν θελω να παω καπου αλλανα πληρωνω μια ''λογικη''τιμη στο ναυλο, πιστευω οτι το ' τσαμπα ' πεθανε τουλαχιστον για εσωτερικό
το εγραψα και πιο πανω
τα 50-60 ευρώ για πτήσεις εσωτερικού μόνο normal δεν ειναι
φυσικά όλους εμας που ταξιδέυουν συχνά αυτές οι τιμές μας αρεσουν αλλα δεν έχει λογική να πετανε αεροπλανα μισοάδεια και με 50 ευρω ναυλο

ειναι νωρις ακόμα ...ας περιμένουμε και λίγο υπομονη δεν βλάπτει
 

XRISTOS71

Member
Μηνύματα
3.388
Likes
1.502
η μόνη εταιρία που τολμάει να παίξει αυτό το παιχνίδι είναι η ΤΚ... αυτοί επενδύουν σε μια δύσκολη συγκυρία και ρισκάρουν...
TK = Turkish airlines προφανώς εννοεις .... και που το βρισκουν τόσο χρημα ρε φίλε και παιζουν τετοιους καιρούς ...
κόβει λίρες το κράτος με το τσουβάλι
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.752
Μηνύματα
911.150
Μέλη
39.491
Νεότερο μέλος
kmkostas

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom