popotus
Member
- Μηνύματα
- 79
- Likes
- 674
- Επόμενο Ταξίδι
- Νότιος Αφρική
- Ταξίδι-Όνειρο
- Ανταρκτική
1. ΠΡΟΛΟΓΟΣ
Με τίτλο από παλαιότερη εκπομπή του Παπανώτα θα ξεκινήσω την εξιστόρηση του τελευταίου μου ταξιδιού στις εξωτικές Σεϋχέλλες με σκοπό να αποσαφηνίσω και να βοηθήσω μελλοντικούς ταξιδιώτες που θα έχουν παρόμοιες απορίες με τις δικές μου πριν την πραγματοποίηση αυτού του ταξιδιού.
Εν αρχή δεν μπορώ να μην μνημονεύσω την αγαπημένη μας Πωλίνα που στα παιδικά μας ακόμα χρόνια μας κοινοποίησε και μας γνώρισε την ύπαρξη αυτού του παραδεισένιου νησιού στην μέση του Ινδικού ωκεανού. Πάντα θα έχω την απορία εάν τελικά πήγε η ίδια με τον Χαριτοδιπλωμενο που εάν δεν με απατά η μνήμη μου είχε γράψει και μουσική και στίχους, ή εάν υπήρχε ποτέ γνώση στο νησί και για αυτή την απλόχερη διαφήμιση τους στην Ελλάδα. ( μικρό μέγεθος η χώρα μας θα μου πείτε και ποιος νοιαζόταν το 1987 στα μέρη τους για τους Έλληνες τουρίστες, παίζει να μην ήξεραν που πέφτει η Ελλάδα καλά καλά).
Από δεκαετίας στόχος μου να το επισκεφτώ και το πλήρωμα του χρόνου αποτέλεσε από την μια το τέλος της εργένικης ζωής μου και από την άλλη η Qatar με σημαντικές προσφορές από Αθήνα με 600 ευρώ και με διάστημα σχετικό μικρό πριν την ημέρα της πτήσης ( σχεδόν 2 μήνες πριν ). Να αναφέρω ότι επειδή όπως προανέφερα το έχω ψάξει καλά το θέμα των πτήσεων, οι τιμές κυμαίνονται σχεδόν πάντα μεταξύ 500+ ευρώ με τις πιο προσιτές την Ethiopian και την Turkish. Υπήρξαν και προσφορές με τιμές από 350 εως 500 για να είμαι ειλικρινής αλλά διάφοροι λόγοι δεν το κατέστησαν εφικτό. Η επιλογή της Qatar ήταν καθαρά θέμα ωραρίων και διάρκειας πτήσης αφού η προκειμένη με κάποιο τρόπο σπάει το ταξίδι στα 2 με δύο πτήσεις στις 4 ώρες η καθεμία έναντι της Turkish με 8 ωρες απευθείας πτήση από Κωνσταντινούπολη. Για την Ethiopian προκαταληψείς της συζύγου την είχαν ήδη βγάλει εκτός σύγκρισης. Επιπλεόν ήταν και μια καλή ευκαιρία να δούμε και την Ντόχα στην αναχώρηση αφού τα 8+ ωρες stopover το καθιστούσαν εφικτό. Να προτείνω και να ομολογήσω ότι το πακέτο της Qatar για μια 4ώρη μίνι ξενάγηση στην πόλη ήταν και value for money και καταφέραμε να πάρουμε μια μικρή ιδέα της πόλης. Στην τιμή των 29 ευρώ.
Συγκριτικά με τις ιστορίες που είχα διαβάσει στο φόρουμ που κατά το πλείστον ήταν αρκετών ημερών η δικιά μας θα είναι σύντομη μόλις 5 ημέρες λόγω επαγγελματικών υποχρεώσεων. Αναχωρήσαμε Πέμπτη 21 Μαρτίου μεσημέρι και επιστρέψαμε Αθήνα την Τετάρτη 27 Μαρτίου τα ξημερώματα. Η εποχή των βροχών λογικά σταματούσε στα χαρτιά τουλάχιστον από τις αρχές του μήνα όποτε επιλέξαμε και μια αργία της 25ης Μαρτίου για να μειώσουμε περισσότερο τις εργάσιμες ημέρες. Εάν με ρωτάτε εάν φθάνουν μόνο 4 νύχτες και 5 ημέρες σε ένα τόσο μακρινό προορισμό θα απαντούσα με ειλικρίνεια φυσικά και όχι αλλά είναι πάντως εφικτό.
Το γκρουπ μας αποτελείται από 2 ζευγάρια που κλείσαμε σχεδόν παρόμοιες ημερομηνίες και με σχετικά κοινό πρόγραμμα αλλά ελεύθερη επιλογή ξενοδοχείων και εισιτηρίων. Η προεργασία ξεκίνησε μετά την αγορά των εισιτηρίων με επιλογή καταλυμάτων και προγράμματος. Η διανομή των 5 ημερών σε 3 νησιά ήταν καλός γρίφος με αποτέλεσμα να αποφασίσουμε 2 διανυκτερεύσεις στο Πραλίν και 2 στο Μάχε,που για κάποιο λόγο είναι αρκετά υποτιμημένο από τα γραφόμενα στο φόρουμ, και 1 ημερήσια εκδρομή στο Λα Ντιγκ. Τα ξενοδοχεία θέλαμε να είναι καλά όποτε επιλέξαμε ένα 5στερο resort στο Μάχε το Savoy Seychelles Resort στην Beau Vallon που συστήνω ανεπιφύλακτα με τσιμπημένη τιμή ( 300+ ευρώ την βραδιά ) αλλά τα είχε όλα τα κομφόρ ενός τέτοιου ξενοδοχείου και μια βίλλα στο Πραλιν το Les Villas D'or που ΔΕΝ συστήνω σε κανένα γιατί κόστιζε όπως το προηγούμενο resort ΧΩΡΙΣ να προσφέρει κανένα κομφόρ με μοναδικά θετικά του άνεση μιας μεγάλης βίλας και την τοποθεσία του δίπλα στην θάλασσα στην Anse Volbert ( Côte d'Or). Για να μην μιλήσω για το αστείο πρωινό του.
Επόμενο θέμα οι μετακινήσεις μας στα νησιά και μεταξύ τους. Όντως τα ενοικιαζόμενα είναι αρκετά ακριβά αλλά εναλλακτική λύση δεν μπορώ να σας προτείνω. Οι τιμές τους με μικτή ασφάλεια έφτασαν στα 400 ευρώ για 2 μεγάλα αυτοκίνητα να χωράνε άνετα 4 άτομα μαζί με κάποια μπαγκάζια μας και στα 2 νησιά με παραλαβή και παράδοση σε παρόμοιο σημείο στο Πραλίν και διαφορετικό στο Μάχε. Υπάρχουν σίγουρα και οικονομικότερα για 2 άτομα μόνο. Τα ακτοπλοϊκά επίσης αρκετά ακριβά με γρήγορα καταμαράν με τιμές στα 60 για Πραλίν και 72 για Λα Ντιγκ από Μάχε και 15 από Πραλιν στο Λα Ντιγκ όλες οι τιμές μόνα δρομολόγια. Επίσης έχει και μίνι λεωφορείο στα 10 ευρώ από το αεροδρόμιο στο λιμάνι κάτι που συστήνω. Και να προσθέσω ότι κάποιες αλλαγές που χρειάστηκαν να γίνουν δεν συναντήσαμε πρόβλημα. Επίσης να προσθέσω ότι οι κρατήσεις έγινα μέσω του σάιτ seyferry.com διότι το επίσημο σάιτ των cat cocos ήταν απογοητευτικό και οι κρατήσεις έγιναν με ευρώ. Τρίτο θέμα να ασχοληθούμε οι παραλίες να επισκεφτούμε, κάποια αξιοθέατα και μέρη για φαγητό αλλά ειδικά αυτό το τελευταίο απέτυχε παταγωδώς λόγω των ωραρίων στο νησί(τρώνε πολύ νωρίς και μετά τις 10 είναι ερημιά παντού.
Κλείνω τον πρόλογο με το ΦΙΑΣΚΟ που παραλίγο να μας κοστίσει όλο το ταξίδι τελικά. Λίγο πριν φτάσουμε στο αεροδρόμιο μας τηλεφωνούν τα παιδιά που θα ταξιδεύαμε παρέα να με ρωτήσουν εάν γνωρίζω κάτι για το seychelles govtas application.
Χωρίς να δώσω μεγάλη σημασία φτάνουμε στο γκισέ της αεροπορικής και η ευγενέστατη και εξυπηρετικότατη Φευρουζ μας εξηγεί ότι χωρίς την παραπάνω αίτηση δεν πετάμε ούτε καν για Ντόχα. ΣΟΚ!!!!! Έχω ταξιδέψει σε περισσότερες από 50 χώρες και πρώτη φορά νοιώθω τόσο αδιάβαστος ( συγνώμη Λια). Με τον εφησυχασμό ότι δεν χρειάζεται βίζα και ότι απλά το διαβατήριο είναι αρκετό δεν το έψαξα περισσότερο ενώ με δεδομένο ότι και στις υπόλοιπες χώρες που χρειάστηκε αίτηση αντί για βίζα είχε γίνει μέσα στο αεροπλάνο ή στο αεροδρόμιο δεν έδωσα περισσότερη σημασία ενώ η αλλαγή σε ψηφιακή μορφή του blue paper που προϋπήρχε με έπιασε στα μαύρα μεσάνυχτα. Ότι και δικαιολογία και να πω δεν βρίσκω πως ξεκινάω για τον Ινδικό χωρίς να έχω τσεκάρει πρώτα immigration site εάν έχουν ή το υπουργείο τουρισμού τους ή την τοπική αεροπορική εταιρεία. Η ζημιά μαζεύτηκε ΜΟΝΟ χάρη στην Φειρουζ που μας έδειξε πως να στείλουμε κατεπείγουσα αίτηση για άμεση έγκριση σε λίγα λεπτά με το αζημίωτο ( στα 70 αντί των 10) και με αίσιο τέλος μας βοήθησε να επιβιβαστούμε τελικά στο airbus 320. (ευτυχώς η πτήση μας ήταν μεσημέρι και όχι αργά τη νύχτα ώρες εργάσιμες δηλαδή.
Με τίτλο από παλαιότερη εκπομπή του Παπανώτα θα ξεκινήσω την εξιστόρηση του τελευταίου μου ταξιδιού στις εξωτικές Σεϋχέλλες με σκοπό να αποσαφηνίσω και να βοηθήσω μελλοντικούς ταξιδιώτες που θα έχουν παρόμοιες απορίες με τις δικές μου πριν την πραγματοποίηση αυτού του ταξιδιού.
Εν αρχή δεν μπορώ να μην μνημονεύσω την αγαπημένη μας Πωλίνα που στα παιδικά μας ακόμα χρόνια μας κοινοποίησε και μας γνώρισε την ύπαρξη αυτού του παραδεισένιου νησιού στην μέση του Ινδικού ωκεανού. Πάντα θα έχω την απορία εάν τελικά πήγε η ίδια με τον Χαριτοδιπλωμενο που εάν δεν με απατά η μνήμη μου είχε γράψει και μουσική και στίχους, ή εάν υπήρχε ποτέ γνώση στο νησί και για αυτή την απλόχερη διαφήμιση τους στην Ελλάδα. ( μικρό μέγεθος η χώρα μας θα μου πείτε και ποιος νοιαζόταν το 1987 στα μέρη τους για τους Έλληνες τουρίστες, παίζει να μην ήξεραν που πέφτει η Ελλάδα καλά καλά).
Από δεκαετίας στόχος μου να το επισκεφτώ και το πλήρωμα του χρόνου αποτέλεσε από την μια το τέλος της εργένικης ζωής μου και από την άλλη η Qatar με σημαντικές προσφορές από Αθήνα με 600 ευρώ και με διάστημα σχετικό μικρό πριν την ημέρα της πτήσης ( σχεδόν 2 μήνες πριν ). Να αναφέρω ότι επειδή όπως προανέφερα το έχω ψάξει καλά το θέμα των πτήσεων, οι τιμές κυμαίνονται σχεδόν πάντα μεταξύ 500+ ευρώ με τις πιο προσιτές την Ethiopian και την Turkish. Υπήρξαν και προσφορές με τιμές από 350 εως 500 για να είμαι ειλικρινής αλλά διάφοροι λόγοι δεν το κατέστησαν εφικτό. Η επιλογή της Qatar ήταν καθαρά θέμα ωραρίων και διάρκειας πτήσης αφού η προκειμένη με κάποιο τρόπο σπάει το ταξίδι στα 2 με δύο πτήσεις στις 4 ώρες η καθεμία έναντι της Turkish με 8 ωρες απευθείας πτήση από Κωνσταντινούπολη. Για την Ethiopian προκαταληψείς της συζύγου την είχαν ήδη βγάλει εκτός σύγκρισης. Επιπλεόν ήταν και μια καλή ευκαιρία να δούμε και την Ντόχα στην αναχώρηση αφού τα 8+ ωρες stopover το καθιστούσαν εφικτό. Να προτείνω και να ομολογήσω ότι το πακέτο της Qatar για μια 4ώρη μίνι ξενάγηση στην πόλη ήταν και value for money και καταφέραμε να πάρουμε μια μικρή ιδέα της πόλης. Στην τιμή των 29 ευρώ.
Συγκριτικά με τις ιστορίες που είχα διαβάσει στο φόρουμ που κατά το πλείστον ήταν αρκετών ημερών η δικιά μας θα είναι σύντομη μόλις 5 ημέρες λόγω επαγγελματικών υποχρεώσεων. Αναχωρήσαμε Πέμπτη 21 Μαρτίου μεσημέρι και επιστρέψαμε Αθήνα την Τετάρτη 27 Μαρτίου τα ξημερώματα. Η εποχή των βροχών λογικά σταματούσε στα χαρτιά τουλάχιστον από τις αρχές του μήνα όποτε επιλέξαμε και μια αργία της 25ης Μαρτίου για να μειώσουμε περισσότερο τις εργάσιμες ημέρες. Εάν με ρωτάτε εάν φθάνουν μόνο 4 νύχτες και 5 ημέρες σε ένα τόσο μακρινό προορισμό θα απαντούσα με ειλικρίνεια φυσικά και όχι αλλά είναι πάντως εφικτό.
Το γκρουπ μας αποτελείται από 2 ζευγάρια που κλείσαμε σχεδόν παρόμοιες ημερομηνίες και με σχετικά κοινό πρόγραμμα αλλά ελεύθερη επιλογή ξενοδοχείων και εισιτηρίων. Η προεργασία ξεκίνησε μετά την αγορά των εισιτηρίων με επιλογή καταλυμάτων και προγράμματος. Η διανομή των 5 ημερών σε 3 νησιά ήταν καλός γρίφος με αποτέλεσμα να αποφασίσουμε 2 διανυκτερεύσεις στο Πραλίν και 2 στο Μάχε,που για κάποιο λόγο είναι αρκετά υποτιμημένο από τα γραφόμενα στο φόρουμ, και 1 ημερήσια εκδρομή στο Λα Ντιγκ. Τα ξενοδοχεία θέλαμε να είναι καλά όποτε επιλέξαμε ένα 5στερο resort στο Μάχε το Savoy Seychelles Resort στην Beau Vallon που συστήνω ανεπιφύλακτα με τσιμπημένη τιμή ( 300+ ευρώ την βραδιά ) αλλά τα είχε όλα τα κομφόρ ενός τέτοιου ξενοδοχείου και μια βίλλα στο Πραλιν το Les Villas D'or που ΔΕΝ συστήνω σε κανένα γιατί κόστιζε όπως το προηγούμενο resort ΧΩΡΙΣ να προσφέρει κανένα κομφόρ με μοναδικά θετικά του άνεση μιας μεγάλης βίλας και την τοποθεσία του δίπλα στην θάλασσα στην Anse Volbert ( Côte d'Or). Για να μην μιλήσω για το αστείο πρωινό του.
Επόμενο θέμα οι μετακινήσεις μας στα νησιά και μεταξύ τους. Όντως τα ενοικιαζόμενα είναι αρκετά ακριβά αλλά εναλλακτική λύση δεν μπορώ να σας προτείνω. Οι τιμές τους με μικτή ασφάλεια έφτασαν στα 400 ευρώ για 2 μεγάλα αυτοκίνητα να χωράνε άνετα 4 άτομα μαζί με κάποια μπαγκάζια μας και στα 2 νησιά με παραλαβή και παράδοση σε παρόμοιο σημείο στο Πραλίν και διαφορετικό στο Μάχε. Υπάρχουν σίγουρα και οικονομικότερα για 2 άτομα μόνο. Τα ακτοπλοϊκά επίσης αρκετά ακριβά με γρήγορα καταμαράν με τιμές στα 60 για Πραλίν και 72 για Λα Ντιγκ από Μάχε και 15 από Πραλιν στο Λα Ντιγκ όλες οι τιμές μόνα δρομολόγια. Επίσης έχει και μίνι λεωφορείο στα 10 ευρώ από το αεροδρόμιο στο λιμάνι κάτι που συστήνω. Και να προσθέσω ότι κάποιες αλλαγές που χρειάστηκαν να γίνουν δεν συναντήσαμε πρόβλημα. Επίσης να προσθέσω ότι οι κρατήσεις έγινα μέσω του σάιτ seyferry.com διότι το επίσημο σάιτ των cat cocos ήταν απογοητευτικό και οι κρατήσεις έγιναν με ευρώ. Τρίτο θέμα να ασχοληθούμε οι παραλίες να επισκεφτούμε, κάποια αξιοθέατα και μέρη για φαγητό αλλά ειδικά αυτό το τελευταίο απέτυχε παταγωδώς λόγω των ωραρίων στο νησί(τρώνε πολύ νωρίς και μετά τις 10 είναι ερημιά παντού.
Κλείνω τον πρόλογο με το ΦΙΑΣΚΟ που παραλίγο να μας κοστίσει όλο το ταξίδι τελικά. Λίγο πριν φτάσουμε στο αεροδρόμιο μας τηλεφωνούν τα παιδιά που θα ταξιδεύαμε παρέα να με ρωτήσουν εάν γνωρίζω κάτι για το seychelles govtas application.
Χωρίς να δώσω μεγάλη σημασία φτάνουμε στο γκισέ της αεροπορικής και η ευγενέστατη και εξυπηρετικότατη Φευρουζ μας εξηγεί ότι χωρίς την παραπάνω αίτηση δεν πετάμε ούτε καν για Ντόχα. ΣΟΚ!!!!! Έχω ταξιδέψει σε περισσότερες από 50 χώρες και πρώτη φορά νοιώθω τόσο αδιάβαστος ( συγνώμη Λια). Με τον εφησυχασμό ότι δεν χρειάζεται βίζα και ότι απλά το διαβατήριο είναι αρκετό δεν το έψαξα περισσότερο ενώ με δεδομένο ότι και στις υπόλοιπες χώρες που χρειάστηκε αίτηση αντί για βίζα είχε γίνει μέσα στο αεροπλάνο ή στο αεροδρόμιο δεν έδωσα περισσότερη σημασία ενώ η αλλαγή σε ψηφιακή μορφή του blue paper που προϋπήρχε με έπιασε στα μαύρα μεσάνυχτα. Ότι και δικαιολογία και να πω δεν βρίσκω πως ξεκινάω για τον Ινδικό χωρίς να έχω τσεκάρει πρώτα immigration site εάν έχουν ή το υπουργείο τουρισμού τους ή την τοπική αεροπορική εταιρεία. Η ζημιά μαζεύτηκε ΜΟΝΟ χάρη στην Φειρουζ που μας έδειξε πως να στείλουμε κατεπείγουσα αίτηση για άμεση έγκριση σε λίγα λεπτά με το αζημίωτο ( στα 70 αντί των 10) και με αίσιο τέλος μας βοήθησε να επιβιβαστούμε τελικά στο airbus 320. (ευτυχώς η πτήση μας ήταν μεσημέρι και όχι αργά τη νύχτα ώρες εργάσιμες δηλαδή.
Last edited: