• Η αναδρομή στο παρελθόν συνεχίζεται! Ψηφίστε την Ταξιδιωτική Ιστορία του μήνα για τους μήνες Μάιο - Σεπτέμβριο 2020 !

Πως αναβάλλουμε/ακυρώνουμε ταξίδι λόγω κοροναϊού;

zade

Member
Μηνύματα
173
Likes
750
Επόμενο Ταξίδι
Κάπου...
Έκανα αιτηση για επιστροφη χρηματων απο SAS για πτηση με αναχωρηση αυριο .. ειναι ήδη ακυρωμένη απο την SAS.. Άγνωστο πόσα και ποτε θα τα πάρουμε..
Και επανέρχομαι.

Έίχα ήδη ανοιχτή επικοινωνία με το gotogate.gr ( το οποίο εδώ που τα λέμε έχει σβήσει τα τηλέφωνα επικοινωνίας από το support στην σελίδα τους... ) μέσω mail προτού γίνει το οτιδήποτε.

Η πτήση της επιστροφής ΔΕΝ είναι ακυρωμένη η πτήση της μετάβασης όμως είναι. Τι κάνουμε ;
Πάιρνουμε refund μόνον για το "πήγαινε" σκέλος του ταξιδιού;

Το τηλέφωνο βέβαια βρήκα από αλλού, αλλά όσο και να προσπαθήσεις, οποιαδήποτε ώρα, είναι εκτός λειτουργίας.
 

chrisbd

Member
Μηνύματα
2.889
Likes
18.593
Και επανέρχομαι.

Έίχα ήδη ανοιχτή επικοινωνία με το gotogate.gr ( το οποίο εδώ που τα λέμε έχει σβήσει τα τηλέφωνα επικοινωνίας από το support στην σελίδα τους... ) μέσω mail προτού γίνει το οτιδήποτε.

Η πτήση της επιστροφής ΔΕΝ είναι ακυρωμένη η πτήση της μετάβασης όμως είναι. Τι κάνουμε ;
Πάιρνουμε refund μόνον για το "πήγαινε" σκέλος του ταξιδιού;

Το τηλέφωνο βέβαια βρήκα από αλλού, αλλά όσο και να προσπαθήσεις, οποιαδήποτε ώρα, είναι εκτός λειτουργίας.
Απο SAS μπορεις να το κάνεις ακόμα και αν δεν εχει ακυρωθει το ένα σκελος.. δεν νομίζω να παιζει κανενα ρόλο αφού σου ακυρώνει η ιδια εταιρεια το πήγαινε δεν μπορεις να κάνεις το αλλο σκέλος.. αλλά εσύ μονο με το πρακτορειο πρεπει να συνεννοηθεις..
 

Thalia!!

Member
Μηνύματα
49
Likes
22
Έστειλες μήνυμα απευθείας στον οικοδεσπότη του Airbnb η εκανες αίτημα ακύρωσης κ επιστροφής χρημάτων μέσω της κράτησης σ; Επισης τον νόμο της Ελλάδας για απαγόρευση το επίσημη που το βρήκες; Οι πτήσεις σ ακυρώθηκαν απο την ίδια την αεροπορική η απο εσενα κ πήρες Boucher? Ρωτάω Γιατι εμενα απο την Aegean δν έχουν ακυρωθεί οι πτήσεις μ
Από την εταιρεία ακυρώθηκαν οι πτήσεις! Τους έβαλα σε φώτο τις ακυρωμενες πτήσεις την απαγόρευση εισόδου από το αεροδρόμιο της χώρας που πηγενα και από το ιατα την απαγόρευση εισόδου στη χώρα που πηγενα
 

Arethdina

Member
Μηνύματα
7
Likes
1
Καλησπέρα σας! Εγώ έχω ένα διαφορετικό πρόβλημα...Πετούσα προς Ολλανδία 24 Μαρτίου με Ryanair από Θεσσαλονίκη.Εδειχνε ότι η πτήση δε είχε ακυρωθει και πήγα κανονικά να ταξιδέψω.Μολις έγινε η επιβίβαση μας ενημέρωσαν ότι η Ολλανδία δέχεται μόνο Ολλανδούς πολίτες αυτή την στιγμή και επειδή δε είμαι Ολλανδός πολίτης δε μπόρεσα να ταξιδέψω.Η πτήση έγινε κανονικά.Απο την ryanair δε βρίσκω άκρη.Εχετε καμία ιδέα; Είτε να κάνω κάπου καταγγελία είτε κάποιος που βρήκε άκρη στο ίδιο πρόβλημα ;;
Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
 

ioannis33

Member
Μηνύματα
12
Likes
2
Καλησπέρα σας! Εγώ έχω ένα διαφορετικό πρόβλημα...Πετούσα προς Ολλανδία 24 Μαρτίου με Ryanair από Θεσσαλονίκη.Εδειχνε ότι η πτήση δε είχε ακυρωθει και πήγα κανονικά να ταξιδέψω.Μολις έγινε η επιβίβαση μας ενημέρωσαν ότι η Ολλανδία δέχεται μόνο Ολλανδούς πολίτες αυτή την στιγμή και επειδή δε είμαι Ολλανδός πολίτης δε μπόρεσα να ταξιδέψω.Η πτήση έγινε κανονικά.Απο την ryanair δε βρίσκω άκρη.Εχετε καμία ιδέα; Είτε να κάνω κάπου καταγγελία είτε κάποιος που βρήκε άκρη στο ίδιο πρόβλημα ;;
Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
Χίλια προβλήματα...όταν γίνεται η πτήση δεν μπορείς να πάρεις τα χρήματα
 

zade

Member
Μηνύματα
173
Likes
750
Επόμενο Ταξίδι
Κάπου...
Απο SAS μπορεις να το κάνεις ακόμα και αν δεν εχει ακυρωθει το ένα σκελος.. δεν νομίζω να παιζει κανενα ρόλο αφού σου ακυρώνει η ιδια εταιρεια το πήγαινε δεν μπορεις να κάνεις το αλλο σκέλος.. αλλά εσύ μονο με το πρακτορειο πρεπει να συνεννοηθεις..
Και Επιστρέφω για μια τελευταία φορά μιας και βγήκε άκρη για να βοηθήσουμε όσους μπορούμε:

Η SAS όντως δίνει full refund για όσους έχουν πτήση που ακυρώθηκε ΑΠΟ ΤΗΝ ΙΔΙΑ την εταιρία.
Εάν η αγορά έγινε μέσω του site της SAS , δηλαδή από την ίδια την εταιρία, μπορείτε να ακολουθήσετε την διαδικασία που υπάρχει στο site της εταιρίας.

Τώρα, εάν η αγορά έγινε μέσω τρίτου site ή μέσω πρακτορείου (όπως στην δική μου περίπτωση) πρέπει να επικοινωνήσετε με το πρακτορείο από το οποίο έγινε η αγορά.

Το πρακτορείο από το οποίο έγινε η αγορά στην περίπτωση μου ήταν το gotogate ( το οποίο γενικά δεν έχει την καλύτερη φήμη) και προσπαθούσα εδώ και μέρες να επικοινωνήσω μαζί τους στο τηλέφωνο. Αν και όσα γράφω παρακάτω ισχύουν για πτήση της SAS , η διαδικασία που πρέπει να ακολουθήσετε είναι ίδια για κάθε εταιρία.

Επειδή στο site τους ΔΕΝ αναφέρεται το τηλέφωνο επικοινωνίας , το γράφω εδώ για μην το ψάχνετε:

2111984829 .

Τα ωράρια εξυπηρέτησης είναι 8 το πρωί με 17:30 το απόγευμα.

Σας δίνει διάφορες επιλογές από το 1 έως το 3 με το 1 να είναι η αλλαγη ημερομηνίας, το 2 refund και το 3 κάτι που δεν θυμάμαι. Πατώντας το 2 δεν βγαίνει τίποτα και στο γυρνάει κιόλας στα Αγγλικά και τελικά στο κλείνει.

Για να μπορέσετε να συνδεθείτε με πράκτορα πρέπει υποχρεωτικά να πατήσετε το 1.

Μετά από κάποια αναμονή (περίπου 20 λεπτά στην περίπτωσή μου), συνδέεσαι όντως με πράκτορα, ο οποίος σε εξυπηρετεί.
Σου ζητάνε τα 30 ευρώ κερατιάτικα αλλά δεν βαριέσαι, τι να κάνουμε κάτι θέλουν να βγάλουν κι αυτοί. Αυτά τα 30 € θα αφαιρεθούν από το τελικό ποσό που θα επιστρέψει η αεροπορική.

Μου είπαν συγκεκριμένα ότι θα επιστραφούν τα χρήματα για τον ναύλο, τους φόρους, και τυχόν αγορασμένες αποσκευές. Ασφάλεια αποσκευών και ασφάλεια πτήσης είναι μη επιστρέψιμες χρεώσεις. Λογικό και δεκτό.

Έπειτα σου έρχεται mail επιβεβαίωσης και έχεις ένα αποδεικτικό ότι προχωράει το αίτημά σου. Σε ερώτηση μου πόσο χρόνο κάνει περίπου η διαδικασία, δεν μου απάντησαν με ακριβή νούμερα, αλλά μου είπαν ότι μέχρι πρότινος έκανε 5 με 7 εβδομάδες, αλλά τώρα μάλλον θα πάρει πρισσότερο.

Αυτά από εμένα, ελπίζω να βοηθάνε.

Κι ένα τελευταίο.

Το pamediakopes.gr και το gotogate.gr ( δηλαδή το Ελληνικό παράρτημα του gotogate.com) είναι ο ίδιος όμιλος και μοιράζονται το ίδιο σύστημα εξυπηρέτησης πελατών.

Δηλαδή όσα έγραψα παραπάνω ισχύουν και για κρατήσεις μέσω του pamediakopes.gr
 

AntRo

Member
Μηνύματα
1.300
Likes
2.043
Ταξίδι-Όνειρο
All over the world
αλλά μου είπαν ότι μέχρι πρότινος έκανε 5 με 7 εβδομάδες
Και εγω παντως που ειχα κλεισει με petas.gr παρομοιο χρονο πιστωσης μου ειχαν αναφερει. Συγκεκριμενα με ειχαν ενημερωσει για πιστωση ποσου εντος 30 εργασιμων ημερων. Ειμαι στο σταδιο της αναμονης απο 13/3...
 

Pel

Member
Μηνύματα
788
Likes
4.178
Ταξίδι-Όνειρο
Και πού δεν θέλω;
Σήμερα ήρθε το voucher της Aegean για ακυρωμένη πτήση, για αίτηση που είχα κάνει 20 Μαρτίου.
Διέπεται από τους όρους χρήσης που ισχύουν σήμερα, και όχι από τους όρους που ίσχυαν όταν έκανα την αίτηση που ήταν διαφορετικοί.
 

turms

Member
Μηνύματα
2.158
Likes
3.138
Επόμενο Ταξίδι
ΔΝΤ;;;
Ταξίδι-Όνειρο
Σκι στην Παταγονια
Σήμερα ήρθε το voucher της Aegean για ακυρωμένη πτήση, για αίτηση που είχα κάνει 20 Μαρτίου.
Διέπεται από τους όρους χρήσης που ισχύουν σήμερα, και όχι από τους όρους που ίσχυαν όταν έκανα την αίτηση που ήταν διαφορετικοί.

δηλαδη καπου 15 μερες μετα...να δουμε κ σε μενα ποτε θα ερθει
 
  • Like
Reactions: Pel

mitsmag

Member
Μηνύματα
96
Likes
12
Ταξίδι-Όνειρο
Roadtrip Ισπανίας
@xaris_di Θα σας πρότεινα να μην συμβουλεύετε τον κόσμο λάθος.

Για 20 ΜΑΙΟΥ (5ος λέει το παιδί πιο πάνω) ΟΛΕΣ οι πτήσεις είναι καταχωρημένες και τα αεροδρόμια (τώρα που μιλάμε) έχουν πτήσεις καταχωρημένες.

Όλα αυτά για καταγγελίες στην ΥΠΑ κτλ κτλ,ισχύουν μόνο αν η πτήση ΑΚΥΡΩΘΕΙ αλλά η εταιρεία δεν επιστρέψει τα λεφτά αλλά δώσει μόνο voucher.

Με την λογική αυτή και εγώ φοβάμαι να πετάξω τον Δεκέμβριο του 2020 γιατί λένε ότι θα επιστρέψει πιο δυνατός ο ιός. Να κάνω καταγγελία στην ΥΠΑ ή θα γελάσουν?
Και στην περιπτωση που σου λενε οτι θα σου δωσουν πισω ενα μερος των εισητηριων..? θα πεταγαμε με emirates υπερατλαντικο που το ειχαμε κλεισει 440 ευρω. Η πτηση ειχε ακυρωθει και οταν μιλησα με τα εδω γραφεια μου ειπαν οτι σε περιπτωση refund θα δοθει πισω το ποσο - 200 ευρω σε καθε εισητηριο. Ξερετε αν η ευρωπαικη οδηγια αφορα full refund? Διαβαζοντας την δεν το ανεφερε ξεκαθαρα καπου. Εχει καποιος εμπειρια? Εστειλα και email να παρω γραπτη απαντηση.
 

Ntt

Member
Μηνύματα
432
Likes
989
@mitsmag Αυτό είναι γιατί το refund είναι με βάση τους fare rules.
Η πτήση σας ακυρώθηκε από την Emirates?

ή π.χ. είναι τον Ιούνιο και φοβάστε να πάτε και θέλετε να ακυρώσετε?
 

mitsmag

Member
Μηνύματα
96
Likes
12
Ταξίδι-Όνειρο
Roadtrip Ισπανίας
@mitsmag Αυτό είναι γιατί το refund είναι με βάση τους fare rules.
Η πτήση σας ακυρώθηκε από την Emirates?

ή π.χ. είναι τον Ιούνιο και φοβάστε να πάτε και θέλετε να ακυρώσετε?
Ναι ακυρωθηκε απο την αεροπορικη
και ηταν για 15/4 - 1/5. Εχουν ακυρωθει και οι 2 πτησεις.
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.743
Μηνύματα
910.669
Μέλη
39.479
Νεότερο μέλος
dion1976

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom