Σας ευχαριστω πολυ για την απαντηση. Θα σας ενημερωσω για την εξέλιξη.Full refund πρέπει να παρετε, αλλά οι περισσότερες αεροπορικές έχουν κόψει τα full refund και δίνουν επιστροφή με βάση τους όρους του εισιτηρίου.
Αν δεν βγάλετε άκρη με πλήρη επιστροφή, δείτε αν σας βολεύει το voucher.
Καλησπέρα φίλε μου, και γω έχω κάνει από τις 26 του μήνα καταγγελία στην ΥΠΑ ακόμα βέβαια δεν έχω δει απάντηση, βέβαια η πτήση μου είναι 10 Απριλίου. Μπορείς να μου στείλεις που έκανες καταγγελίες στο υπουργείο τουρισμού και στο συνήγορο του καταναλωτή;UPDATE
Καλησπέρα σας. Θα ήθελα να ενημερώσω σχετικά με μία σημερινή εξέλιξη που είχα σχετικά με το θέμα της πτήσης της Emirates που ακυρώθηκε για 01-04, για Ιαπωνία. Οι επιλογές που είχα λάβει από την εταιρεία (και ακόμα ισχύουν στο επίσημο site τους) είναι το ταξιδιωτικό κουπόνι και η ανοικτή ημερομηνία εισιτηρίων για 12 ή 24 μήνες. Επίσης, παράλληλα είχα προβεί σε καταγγελία στην Υ.Π.Α, στο Υπουργείο Τουρισμού (Ε.Ο.Τ.) και στον Συνήγορο του Καταναλωτή. Οι άνθρωποι της Υ.Π.Α. διαβίβασαν άμεσα την καταγγελία μου στην αεροπορική εταιρεία και σήμερα μου ήρθε το παρακάτω υπέροχο e-mail από την Emirates:
---------------------------------------------------------------------------------------------
Emirates Customer Affairs <[email protected]>
Προς:
Δευ, 6 Απρ στις 1:30 μ.μ.
Our Ref No: DXB/X/WE/310320/7647709
06 April 2020
Mr...............................
E-mail:
Dear Mr ......................,
I refer to the e-mail dated 26 March 2020, from CIVIL AVIATION AUTHORITY.
I regret your disappointment with your tickets cancellation charge.
As you would have surely be aware of, the world has literally gone into quarantine due to the COVID-19 outbreak. This situation is unprecedented. Never before has the aviation and travel industry, nor the world, faced a crisis of this breadth and scale - geographically, as well as from a health, social, and economic standpoint.
According to the UAE government's directive, Emirates will temporarily suspend all passenger services from 25 March 2020. We are very sorry for any inconvenience caused to you. These measures are in place to contain the spread of COVID-19, and we hope to resume services as soon as feasible.
I understand that you wish to claim a full refund of your unused e-tickets issued under booking reference HGADU6.
This is to inform you that we have approved a full refund of your ticket 176 3748 327 776 - 777, 176 3748 327 778 - 779, 176 3748 327 781 - 782, 176 3748 327 784 - 785, please contact your travel agency to process the refund.
Thank you for allowing me an opportunity to respond.
Yours sincerely,
Wael Elkresh
Customer Affairs
Emirates Group Headquarters
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Στην ουσία είναι μια εντολή πληρωμής όλου του ποσού των εισιτηρίων η οποία αφορά το ταξιδιωτικό γραφείο Pamediakopes (το οποίο ειδοποιήθηκε ήδη από μένα) και αναμένω πλέον την επιστροφή των χρημάτων. Τους έκανε εντύπωση αυτή η αλλαγή πολιτικής στην περίπτωσή μου και απλά είπαν ότι θα χρειαστεί (χωρίς επιπλεον ενέργειες από εμένα) να περιμένω γιατί αυτά συνήθως αργούν.
Νομίζω ότι έπαιξε καταλυτικό ρόλο η εντολή της Υ.Π.Α. να αποζημιώσουν πλήρως. Όταν πλέον δω το χρήμα, θα ενημερώσω πάλι.
- Καταγγελία Υπουργείο Τουρισμού :Καλησπέρα φίλε μου, και γω έχω κάνει από τις 26 του μήνα καταγγελία στην ΥΠΑ ακόμα βέβαια δεν έχω δει απάντηση, βέβαια η πτήση μου είναι 10 Απριλίου. Μπορείς να μου στείλεις που έκανες καταγγελίες στο υπουργείο τουρισμού και στο συνήγορο του καταναλωτή;
Χίλια ευχαριστώ.
Εμεις παλι στειλαμε σ αυτα που αναφερεσε και η υπα μας το προωθησε το μαιλ που εστειλε σε aegean(πιο κακογραμμενο πεθαινεις και με λαθη)και ο συνηγορος του καταναλωτη μας εστειλε 2 μαιλ εξτρα,να συμπληρωσουμε ενα αλλο εντυπο για να πρωτοκολληθει...κοινως βλεπω οτι οσοι την καναν στις αρχες ολη αυτη τη διαδικασια,ισως και να παρουν κανα ευρουλακι πισω,εμεις να ζησουμε να τα θυμομαστε....- Καταγγελία Υπουργείο Τουρισμού :
http://www.mintour.gov.gr/Contact/complaints/Εκείνοι μετά από μέρες διαδίβασαν την καταγγελία μου στην Περιφερειακή Υπηρεσία Τουρισμού
Αττικής Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων & Επαγγελμάτων μέσω email. Με κοινοποίησαν στο email.
Την έστειλα την καταγγελία 24/3/2020, την διαβίβασαν στις 2/4/2020.
Καμία απάντηση με την εξέλιξη ως τώρα.
- Συνήγορος του Καταναλωτή :
http://www.synigoroskatanaloti.gr/stk_ReportGuidelines.htmlΔεν υπάρχει καμία εξέλιξη. Τα είχα στείλει όλα τα χαρτιά 24/3/2020 μέσω email. Γενικά, αυτοι δεν έχουν την αρμοδιότητα να βάζουν πρόστιμο, οπότε δεν ξέρω δεν βασίζομαι πολύ σε αυτούς.
Eπιβεβαιώνω για τα λάθη στην ΥΠΑ. Τουλάχιστον ήταν οι μόνοι που το προχώρησαν άμεσα στην αεροπορική στην περίπτωση μου.Εμεις παλι στειλαμε σ αυτα που αναφερεσε και η υπα μας το προωθησε το μαιλ που εστειλε σε aegean(πιο κακογραμμενο πεθαινεις και με λαθη)και ο συνηγορος του καταναλωτη μας εστειλε 2 μαιλ εξτρα,να συμπληρωσουμε ενα αλλο εντυπο για να πρωτοκολληθει...κοινως βλεπω οτι οσοι την καναν στις αρχες ολη αυτη τη διαδικασια,ισως και να παρουν κανα ευρουλακι πισω,εμεις να ζησουμε να τα θυμομαστε....
Όχι ακόμα. Είναι ένα μήνα μετά η πτήση σου. Αργότερα, ΕΑΝ ακυρωθεί από την ίδια την αεροπορική η πτήση, πιθανόν να δοθεί αυτή η δυνατότητα.Καλησπέρα παιδιά.
Είχα πτήση για Βαρκελώνη για 8 με 11 Μαίου.
Προ ολίγου ήρθε mail για δωρεάν αλλαγή πτήσης;
Δεν θα έπρεπε να δίνει τη δυνατότητα για επιστροφή χρημάτων;
Ή μήπως δοθεί αυτή η δυνατότητα σε δεύτερο στάδιο;
Το παρακατω απο mail της Aegean:Να ρωτήσω κατι σημαντικο που δεν εχω καταλάβει; credit voucher απο την Aegean δικαιούσαι μονο αν ακυρωθεί η πτήση σ απο την ίδια την εταιρεία; Εγω που εχω εισιτήρια για Πορτογαλία 12 Μαΐου (δυσκολο ν ακυρωθεί η πτήση για εκει) κ σκέφτομαι ν τ ακυρώσω αν κάνω αίτηση για voucher δν το δικαιούμαι ;;
Τώρα μπορείς να αλλάξεις το εισιτήριό σου χωρίς κόστος! |
Έχεις εισιτήριο μέχρι 31/05/2020; Τώρα έχεις τη δυνατότητα να το μεταθέσεις σε όποια ημερομηνία επιθυμείς έως και 27/03/2021 - χωρίς χρέωση διαφοράς ναύλου - χωρίς rebooking fees - 2.000 επιπλέον Miles+Bonus μίλια Ισχύει για αλλαγές που θα πραγματοποιηθούν μέχρι 08/04/2020. |