• Η αναδρομή στο παρελθόν συνεχίζεται! Ψηφίστε την Ταξιδιωτική Ιστορία του μήνα για τους μήνες Μάρτιο - Μάιο 2020 !

Πως αναβάλλουμε/ακυρώνουμε ταξίδι λόγω κοροναϊού;

maria91

Member
Μηνύματα
2.254
Likes
2.089
Καλησπέρα στην ομάδα ! Ελπίζω να είστε όλοι υγιείς ! Έχω κλείσει εισιτήρια για Πορτογαλία 2/5 με aegean μέσω της gotogate.Η aegean έβγαλε ανακοίνωση οτι για τα μελη της mile+bonus υπαρχει δυνατοτηα ΔΩΡΕΑΝ αλλαγης εισιτηριων ( χωρις χρεωση αλλαγης και χωρις να πληρωσεις την διαφορα) για πτησεις ως 31/5 . Η αλλαγη πρεπει να γινει ως τις 8/04. Για καποιο λογο ηλεκτρονικα δε μπορω να το κανω , η gotogate τηλεφωνα δε σηκωνει το ιδιο και η ετζιαν ..:mad::mad::mad: Ξερει κανεις τι θα μπορουσα να κανω ?? ( αγχωθηκα λιγο καθως ληγει μεθαυριο η προθεσμια .. ) Ευχαριστω εκ των προτερων !:)
Αν δεν εχεις το κωδικο κρατησης της aegean(ΟΧΙ του πρακτορειου)τοτε λυπαμαι αλλα δε μπορεις να κανεις πολλα...μιλα με το πρακτορειο και αν δεκτει θα σου κανει την αλλαγη η aegean δε μπορει να σε βοηθησει καπου,θα σε στειλει στο πρακτορειο για την αλλαγη..ψαξε στο μαιλ σου προσεκτικα ισως εχει το κωδικο κρατησης της αεροπορικης,εγω περσυ που χα κλεισει απο το ιδιο πρακτορειο μου τον ειχαν στειλει και τον εβαλα στις κρατησεις μου στο λογαριασμο μου στην αεροπορικη
 

Kostassp

Member
Μηνύματα
47
Likes
77
Είχα κλείσει στο Βέλγιο δύο ξενοδοχεία μέσω Booking από 15-19/04 (2ημ. Μπρύζ - 2ημ.Βρυξέλλες) με non refundable κρατήσεις. Λόγω της κατάστασης έκανα ακύρωση και στα δύο μέσω Booking στις 15/03 αναφέροντας εκτενώς ότι λόγω τις κατάστασης που επικρατεί και θέλοντας να προστατεύσω και την δικιά μας και την δικιά τους υγεία , παρακάλεσα για επιστροφή των χρημάτων μου.
Το ξενοδοχείο στην Μπρύζ (αν και μου απάντησε ότι τότε υπήρχαν απαγορευτικά μέχρι 03/04) μου έδωσε "keep the amount as credit for a new reservation later this year" (για όλο το ποσό) για κράτηση έως 31/12/20. Το άλλο στις Βρυξέλλες δεν δεχόταν επιστροφή χρημάτων και δεν μου έδινε τίποτα.
Έπαιρνα τηλ. στα γραφεία της Booking στην Ελλάδα αλλά η αναμονή μεγάλη και δεν μπορούσα να μιλήσω με εκπρόσωπο τους. Χθες βράδυ, λέω δεν παίρνω και στο 00800127605 (το οποίο έχει αναφερθεί και στο φόρουμ). Μίλησα άμεσα και χωρίς καθόλου αναμονή με Ελληνίδα εκπρόσωπο , παρότι ήταν βράδυ Κυριακής, πολλή εξυπηρετική, και αφού της έδωσα τις κρατήσεις , μου ανέφερε ότι θα επικοινωνήσει άμεσα με τα ξενοδοχεία για επιστροφή χρημάτων και μάλιστα μου είπε ότι αν περίμενα μέχρι τις 18/03 (χωρίς να ακυρώσω τις κρατήσεις) και έκανα αίτημα επιστροφής χρημάτων στην Booking θα τα επέστρεφαν άμεσα χωρίς να επικοινωνήσουν και να περιμένουν την καλή διάθεση από τα ξενοδοχεία.
Συγνώμη για το μεγάλο κείμενο , αλλά αν αντιμετωπίζετε παρόμοιο πρόβλημα , πάρτε στο παραπάνω τηλέφωνο και πιστεύω θα εξυπηρετηθήτε άμεσα .

Για το ξενοδοχείο μάλιστα, στην Μπρύζ , το Booking μου έστειλε σήμερα e-mail, ότι συμφωνεί να επιστρέψει όλο το ποσό εντός 5-10 ημερών.
 

escursione

Member
Μηνύματα
1.436
Likes
4.562
Σε ρύθμιση με την οποία δίνεται στα ξενοδοχεία και τα ταξιδιωτικά γραφεία η δυνατότητα να αποζημιώνουν τους πελάτες τους με την έκδοση voucher 18μηνης διάρκειας, προχωρά το υπουργείο Τουρισμού.
https://www.newsit.gr/ellada/etsi-t...us-meta-tis-akyroseis-logo-koronoiou/3007891/
 

turms

Member
Μηνύματα
2.153
Likes
3.118
Επόμενο Ταξίδι
ΔΝΤ;;;
Ταξίδι-Όνειρο
Σκι στην Παταγονια
υπαρχει κανενας που πηρε τελικα το voucher απο την aegean??? εγω απο 25.03 ακομα δεν εχω νεα....
 

Στάθης

Member
Μηνύματα
545
Likes
1.106
Ταξίδι-Όνειρο
Ισλανδία
Εχω πτήση με aegean από Μαρακές για Αθήνα αρχές Μαίου(το πήγαινε είναι με Ryanair).
H πτήση δεν έχει ακυρωθεί ακόμα και η aegean έχει βγάλει ανακοίνωση οτι μέχρι 8/4 μπορούμε να κάνουμε δωρεάν μεταφορά του εισητηρίου. Λέτε να κάνω την μεταφορά ή να περιμένω για ακύρωση? Εγώ προτιμώ ακύρωση και λεφτά πίσω ή έστω voucher.
 

paefstra

Member
Μηνύματα
13.904
Likes
44.796
Εχω πτήση με aegean από Μαρακές για Αθήνα αρχές Μαίου(το πήγαινε είναι με Ryanair).
H πτήση δεν έχει ακυρωθεί ακόμα και η aegean έχει βγάλει ανακοίνωση οτι μέχρι 8/4 μπορούμε να κάνουμε δωρεάν μεταφορά του εισητηρίου. Λέτε να κάνω την μεταφορά ή να περιμένω για ακύρωση? Εγώ προτιμώ ακύρωση και λεφτά πίσω ή έστω voucher.
Να περιμενεις ακυρωση.
 

gioske

Member
Μηνύματα
172
Likes
1.093
Ταξίδι-Όνειρο
Θιβετ
UPDATE

Καλησπέρα σας. Θα ήθελα να ενημερώσω σχετικά με μία σημερινή εξέλιξη που είχα σχετικά με το θέμα της πτήσης της Emirates που ακυρώθηκε για 01-04, για Ιαπωνία. Οι επιλογές που είχα λάβει από την εταιρεία (και ακόμα ισχύουν στο επίσημο site τους) είναι το ταξιδιωτικό κουπόνι και η ανοικτή ημερομηνία εισιτηρίων για 12 ή 24 μήνες. Επίσης, παράλληλα είχα προβεί σε καταγγελία στην Υ.Π.Α, στο Υπουργείο Τουρισμού (Ε.Ο.Τ.) και στον Συνήγορο του Καταναλωτή. Οι άνθρωποι της Υ.Π.Α. διαβίβασαν άμεσα την καταγγελία μου στην αεροπορική εταιρεία και σήμερα μου ήρθε το παρακάτω υπέροχο e-mail από την Emirates:
---------------------------------------------------------------------------------------------


Emirates Customer Affairs <[email protected]>
Προς:


Δευ, 6 Απρ στις 1:30 μ.μ.



Our Ref No: DXB/X/WE/310320/7647709
06 April 2020

Mr...............................
E-mail:

Dear Mr ......................,

I refer to the e-mail dated 26 March 2020, from CIVIL AVIATION AUTHORITY.

I regret your disappointment with your tickets cancellation charge.

As you would have surely be aware of, the world has literally gone into quarantine due to the COVID-19 outbreak. This situation is unprecedented. Never before has the aviation and travel industry, nor the world, faced a crisis of this breadth and scale - geographically, as well as from a health, social, and economic standpoint.

According to the UAE government's directive, Emirates will temporarily suspend all passenger services from 25 March 2020. We are very sorry for any inconvenience caused to you. These measures are in place to contain the spread of COVID-19, and we hope to resume services as soon as feasible.

I understand that you wish to claim a full refund of your unused e-tickets issued under booking reference HGADU6.

This is to inform you that we have approved a full refund of your ticket 176 3748 327 776 - 777, 176 3748 327 778 - 779, 176 3748 327 781 - 782, 176 3748 327 784 - 785, please contact your travel agency to process the refund.

Thank you for allowing me an opportunity to respond.

Yours sincerely,


Wael Elkresh
Customer Affairs
Emirates Group Headquarters

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Στην ουσία είναι μια εντολή πληρωμής όλου του ποσού των εισιτηρίων η οποία αφορά το ταξιδιωτικό γραφείο Pamediakopes (το οποίο ειδοποιήθηκε ήδη από μένα) και αναμένω πλέον την επιστροφή των χρημάτων. Τους έκανε εντύπωση αυτή η αλλαγή πολιτικής στην περίπτωσή μου και απλά είπαν ότι θα χρειαστεί (χωρίς επιπλεον ενέργειες από εμένα) να περιμένω γιατί αυτά συνήθως αργούν.

Νομίζω ότι έπαιξε καταλυτικό ρόλο η εντολή της Υ.Π.Α. να αποζημιώσουν πλήρως. Όταν πλέον δω το χρήμα, θα ενημερώσω πάλι.
 
Last edited by a moderator:

martine

Member
Μηνύματα
78
Likes
109
UPDATE

Καλησπέρα σας. Θα ήθελα να ενημερώσω σχετικά με μία σημερινή εξέλιξη που είχα σχετικά με το θέμα της πτήσης της Emirates που ακυρώθηκε για 01-04, για Ιαπωνία. Οι επιλογές που είχα λάβει από την εταιρεία (και ακόμα ισχύουν στο επίσημο site τους) είναι το ταξιδιωτικό κουπόνι και η ανοικτή ημερομηνία εισιτηρίων για 12 ή 24 μήνες. Επίσης, παράλληλα είχα προβεί σε καταγγελία στην Υ.Π.Α, στο Υπουργείο Τουρισμού (Ε.Ο.Τ.) και στον Συνήγορο του Καταναλωτή. Οι άνθρωποι της Υ.Π.Α. διαβίβασαν άμεσα την καταγγελία μου στην αεροπορική εταιρεία και σήμερα μου ήρθε το παρακάτω υπέροχο e-mail από την Emirates:
---------------------------------------------------------------------------------------------


Emirates Customer Affairs <[email protected]>
Προς:


Δευ, 6 Απρ στις 1:30 μ.μ.



Our Ref No: DXB/X/WE/310320/7647709
06 April 2020

Mr...............................
E-mail:

Dear Mr ......................,

I refer to the e-mail dated 26 March 2020, from CIVIL AVIATION AUTHORITY.

I regret your disappointment with your tickets cancellation charge.

As you would have surely be aware of, the world has literally gone into quarantine due to the COVID-19 outbreak. This situation is unprecedented. Never before has the aviation and travel industry, nor the world, faced a crisis of this breadth and scale - geographically, as well as from a health, social, and economic standpoint.

According to the UAE government's directive, Emirates will temporarily suspend all passenger services from 25 March 2020. We are very sorry for any inconvenience caused to you. These measures are in place to contain the spread of COVID-19, and we hope to resume services as soon as feasible.

I understand that you wish to claim a full refund of your unused e-tickets issued under booking reference HGADU6.

This is to inform you that we have approved a full refund of your ticket 176 3748 327 776 - 777, 176 3748 327 778 - 779, 176 3748 327 781 - 782, 176 3748 327 784 - 785, please contact your travel agency to process the refund.

Thank you for allowing me an opportunity to respond.

Yours sincerely,


Wael Elkresh
Customer Affairs
Emirates Group Headquarters

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Στην ουσία είναι μια εντολή πληρωμής όλου του ποσού των εισιτηρίων η οποία αφορά το ταξιδιωτικό γραφείο Pamediakopes (το οποίο ειδοποιήθηκε ήδη από μένα) και αναμένω πλέον την επιστροφή των χρημάτων. Τους έκανε εντύπωση αυτή η αλλαγή πολιτικής στην περίπτωσή μου και απλά είπαν ότι θα χρειαστεί (χωρίς επιπλεον ενέργειες από εμένα) να περιμένω γιατί αυτά συνήθως αργούν.

Νομίζω ότι έπαιξε καταλυτικό ρόλο η εντολή της Υ.Π.Α. να αποζημιώσουν πλήρως. Όταν πλέον δω το χρήμα, θα ενημερώσω πάλι.
Tέλεια νέα ! Μακάρι να έχω και εγώ το ίδιο αποτέλεσμα ! Το Pamediakopes πως το ενημέρωσες τηλέφωνο ή email ? Τους προώθησες και την απάντηση της emirates ?
 
Last edited by a moderator:

gioske

Member
Μηνύματα
172
Likes
1.093
Ταξίδι-Όνειρο
Θιβετ
Tέλεια νέα ! Μακάρι να έχω και εγώ το ίδιο αποτέλεσμα ! Το Pamediakopes πως το ενημέρωσες τηλέφωνο ή email ? Τους προώθησες και την απάντηση της emirates ?
Άνοιξα μία υπόθεση στη εξυπηρέτηση πελατείας και μου ήρθε e mail με τον αριθμό υπόθεσης. Τους απάντησα λοιπόν σε αυτό με συνημμένο το e mail της Emirates και τους πήρα και ένα τηλέφωνο αν τα λάβανε ολα αυτά. Μου είπαν ναι και πλέον περιμένω


Μακάρι και στα δικά σας
 
Last edited by a moderator:

alice~

Member
Μηνύματα
721
Likes
1.199
Ταξίδι-Όνειρο
Iceland
Είχα κλείσει στο Βέλγιο δύο ξενοδοχεία μέσω Booking από 15-19/04 (2ημ. Μπρύζ - 2ημ.Βρυξέλλες) με non refundable κρατήσεις. Λόγω της κατάστασης έκανα ακύρωση και στα δύο μέσω Booking στις 15/03 αναφέροντας εκτενώς ότι λόγω τις κατάστασης που επικρατεί και θέλοντας να προστατεύσω και την δικιά μας και την δικιά τους υγεία , παρακάλεσα για επιστροφή των χρημάτων μου.
Το ξενοδοχείο στην Μπρύζ (αν και μου απάντησε ότι τότε υπήρχαν απαγορευτικά μέχρι 03/04) μου έδωσε "keep the amount as credit for a new reservation later this year" (για όλο το ποσό) για κράτηση έως 31/12/20. Το άλλο στις Βρυξέλλες δεν δεχόταν επιστροφή χρημάτων και δεν μου έδινε τίποτα.
Έπαιρνα τηλ. στα γραφεία της Booking στην Ελλάδα αλλά η αναμονή μεγάλη και δεν μπορούσα να μιλήσω με εκπρόσωπο τους. Χθες βράδυ, λέω δεν παίρνω και στο 00800127605 (το οποίο έχει αναφερθεί και στο φόρουμ). Μίλησα άμεσα και χωρίς καθόλου αναμονή με Ελληνίδα εκπρόσωπο , παρότι ήταν βράδυ Κυριακής, πολλή εξυπηρετική, και αφού της έδωσα τις κρατήσεις , μου ανέφερε ότι θα επικοινωνήσει άμεσα με τα ξενοδοχεία για επιστροφή χρημάτων και μάλιστα μου είπε ότι αν περίμενα μέχρι τις 18/03 (χωρίς να ακυρώσω τις κρατήσεις) και έκανα αίτημα επιστροφής χρημάτων στην Booking θα τα επέστρεφαν άμεσα χωρίς να επικοινωνήσουν και να περιμένουν την καλή διάθεση από τα ξενοδοχεία.
Συγνώμη για το μεγάλο κείμενο , αλλά αν αντιμετωπίζετε παρόμοιο πρόβλημα , πάρτε στο παραπάνω τηλέφωνο και πιστεύω θα εξυπηρετηθήτε άμεσα .

Για το ξενοδοχείο μάλιστα, στην Μπρύζ , το Booking μου έστειλε σήμερα e-mail, ότι συμφωνεί να επιστρέψει όλο το ποσό εντός 5-10 ημερών.
Αρα καλυτερα να παρουμε τηλεφωνο εκει. Τελεια! Ειχα και εγω μια κρατηση που με εχει ταλαιπωρησει πολυ :p Απο το ξενοδοχειο απ'ο,τι φαινεται μου απαντουν διαφορετικα ατομα καθε φορα.Ακυρωσαν οι ιδιοι την κρατηση μου και την πρωτη φορα μου ειπαν οτι θα μου επιστρεψουν τα χρηματα και να μιλησω με το ταξιδιωτικο μου πρακτορειο (εν τω μεταξυ εγω μονη μου εκανα την κρατηση). Σημερα μου εστειλαν ενα μειλ που λενε οτι αυτοι δεν μπορουν να επιστρεψουν τα χρηματα και να μιλησω με την booking. Oταν ειχα στειλει μηνυμα στη booking, μου ειπαν οτι θα το προωθουσαν στο ξενοδοχειο. Ο,τι να'ναι. Θα προσπαθησω και εγω να παρω τηλεφωνο.
 

Kostassp

Member
Μηνύματα
47
Likes
77
Αρα καλυτερα να παρουμε τηλεφωνο εκει. Τελεια! Ειχα και εγω μια κρατηση που με εχει ταλαιπωρησει πολυ :p Απο το ξενοδοχειο απ'ο,τι φαινεται μου απαντουν διαφορετικα ατομα καθε φορα.Ακυρωσαν οι ιδιοι την κρατηση μου και την πρωτη φορα μου ειπαν οτι θα μου επιστρεψουν τα χρηματα και να μιλησω με το ταξιδιωτικο μου πρακτορειο (εν τω μεταξυ εγω μονη μου εκανα την κρατηση). Σημερα μου εστειλαν ενα μειλ που λενε οτι αυτοι δεν μπορουν να επιστρεψουν τα χρηματα και να μιλησω με την booking. Oταν ειχα στειλει μηνυμα στη booking, μου ειπαν οτι θα το προωθουσαν στο ξενοδοχειο. Ο,τι να'ναι. Θα προσπαθησω και εγω να παρω τηλεφωνο.
Πάρε τηλ. και πιστεύω θα σε βοηθήσουν. Εγώ δεν περίμενα να απαντήσουν άμεσα και μάλιστα Κυριακή βράδυ κατά τις 08:30 που τους πήρα. Μάλιστα η εκπρόσωπος που μίλησα προώθησε το αίτημα μου και πήρε τηλ. άμεσα τα ξενοδοχεία (έτσι τουλάχιστον μου είπε) ,με έβαλε σε αναμονή, και επειδή δεν απαντούσαν σημείωσε να τους πάρει σήμερα το πρωί. Και εκ του αποτελέσματος έκανε ότι μου είπε.
Φυσικά στην περίπτωση μου ήταν λάθος που ακύρωσα μόνος μου, γιατί αν περίμενα και έπαιρνα τηλ. στην Booking μετά τις 18/3 θα γινόταν άμεσα δεκτό το αίτημα μου χωρίς να συναινέσουν τα ξενοδοχεία (λόγω των μετέπειτα απαγορεύσεων που εφαρμόστηκαν από τα κράτη).
 

vrili7

New Member
Μηνύματα
1
Likes
0
Έλαβα από την Aegean αυτό:

Εάν έχετε εισιτήριο με ημερομηνία ταξιδίου έως 31/05/2020 τώρα έχετε τη δυνατότητα να το μεταθέσετε σε όποια ημερομηνία επιθυμείτε έως και 27/03/2021:
  • χωρίς χρέωση διαφοράς ναύλου
  • χωρίς rebooking fees
  • με έως 3.000 επιπλέον Miles+Bonus μίλια εξαργύρωσης
Όταν λέει "χωρίς χρέωση διαφοράς ναύλου", καταλαβαίνετε κι εσείς ότι εννοεί ότι το μεταθέτεις σε όποια ημερομηνία θέλεις χωρίς να πληρώσεις διαφορά στην τιμή του εισιτήριου;
Προσπάθησα σήμερα να αλλάξω ημερομηνία και μου έβγαλε κόστος 72 € ως διαφορά ναύλου !! Η κράτηση μου είναι 21/5-24/5/2020 και έβαλα νέα ημερομηνία Νοέμβρη. Προσπαθώ να επικοινωνήσω με την Aegean εδώ και 2 μέρες αλλά δεν τα έχω καταφέρει ακόμα...
 
Last edited:

Εκπομπές Travelstories

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.641
Μηνύματα
905.368
Μέλη
39.380
Νεότερο μέλος
Stagkia

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom