• Η αναδρομή στο παρελθόν συνεχίζεται! Ψηφίστε την Ταξιδιωτική Ιστορία του μήνα για τους μήνες Μάιο - Σεπτέμβριο 2020 !

Πως αναβάλλουμε/ακυρώνουμε ταξίδι λόγω κοροναϊού;

Gr.evavgelia

Member
Μηνύματα
15
Likes
4
Καλησπέρα..είχα κάνει κράτηση με Ryanair στις 30/4-3/5 για Μιλάνο. Εννοείτε πως δεν θα πάω απλά η Ryanair μου στέλνει συνέχεια mail για αλλαγή ημερομηνίας..Δεν υπάρχει περίπτωση αν ακυρωθεί η πτήση να πάρουμε τα χρήματα πίσω? Είμασταν δύο οικογένειες δώσαμε ήδη 600€ και το τρενάρω ελπίζοντας για επιστροφή χρημάτων. Για αλλαγή ημερομηνίας είναι δύσκολο καθώς η μόνη εποχή που μας βολεύει είναι αυτή και εννοειτε για το 2021 δεν ειναι ανοιχτες οι πτησεις. Ελπιζω να μου δωσετε τα φωτα σας .Ευχαριστώ!
 

AreTaki

New Member
Μηνύματα
2
Likes
2
Υπαρχει καποιος που να πηρε καποια απαντηση σε μειλ απο το γραφειο petas? Μια εβδομαδα τωρα περιμενω και τιποτα.
Καλησπεεερα. Έχω επικοινωνήσει με το Petas Costumer Care. Δεν αργούν πάνω από 10 ώρες να απαντησουν και τόσο τους είχε πάρει για να μου βρουν εναλλακτικές στο ταξίδι μου. Το email είναι: [email protected]
 

penelopebek

Member
Μηνύματα
269
Likes
264
Ταξίδι-Όνειρο
Οπου λαμπει ο Ηλιος
Καλημερα σε ολους. Ειχα πτηση 17/4 Θεσ/νικη-Μπεργκαμο. Μου ηρθε sms οπου μου ελεγε οτι εγινε ακυρωση και να δω τα mails.
Στα mails δεν ηρθε τιποτα. Οποτε μπηκα στο site, βρηκα την πτηση μου , ελεγε οτι ακυρωθηκε και μου εδινε 2 επιλογες:1) επιστροφη χρηματων, 2)αλλαγη..
Επελεξα επιστροφη με παρεπεμπψε σε μια φορμα οπου εκανα την αιτηση .Θελω να πιστευω για μενα τα πραγματα πηραν το δρομο τους. Ευχομαι για ολους το ιδιο.
 

katerinavama

Member
Μηνύματα
45
Likes
76
Καλημερα σε ολους. Ειχα πτηση 17/4 Θεσ/νικη-Μπεργκαμο. Μου ηρθε sms οπου μου ελεγε οτι εγινε ακυρωση και να δω τα mails.
Στα mails δεν ηρθε τιποτα. Οποτε μπηκα στο site, βρηκα την πτηση μου , ελεγε οτι ακυρωθηκε και μου εδινε 2 επιλογες:1) επιστροφη χρηματων, 2)αλλαγη..
Επελεξα επιστροφη με παρεπεμπψε σε μια φορμα οπου εκανα την αιτηση .Θελω να πιστευω για μενα τα πραγματα πηραν το δρομο τους. Ευχομαι για ολους το ιδιο.
Kαι εγω πετουσα την ιδια μερα Χανια Μπεργκαμο και μου ήρθε και μύνημα και email.Το ξενοδοχείο μας ηταν No refunable ειχα κανει την κράτηση στο ξενοδοχείο ,επιστροφη χρημάτων δεν εγίνε μου ε΄δωσαν απλα εν αvoucher μεχρ 10 Μαίου 2021 (συνήθως πηγαίνουμε τις ημέρες του Πάσχα ) Ευχόμαι να παρουν και για τους υπόλοιπους τα πράγματα τον δρόμο τους και σύντομα να μπορέσουμε να ξεκινήσουμε ξανα τα ταξίδια μας
 

martine

Member
Μηνύματα
81
Likes
120
Η απάντηση της Εmirates για την καταγγελία στην ΥΠΑ:
Dear XX,
I refer to an email message forwarded to us by the Greek Civil Aviation Authorities on ΧΧ March 2020 pertaining to your and ΧΧ's booking references XX and XX. On behalf of Emirates, I welcome the opportunity to respond to you.
I understand that you are unable to travel due to the recent COVID-19 outbreak and note your request for refund of the unused e-tickets XX and XX.
As you are already aware, the cancellation of flights is due to the current unprecedented situation. According to the UAE government's directive, Emirates will temporarily suspend all passenger services and we are very sorry for any inconvenience caused to you. These measures are in place to contain the spread of COVID-19, and we hope to resume services as soon as feasible.
Information pertaining to the above is available on the following link: https://www.emirates.com/english/help/travel-updates/#3515
Turning to your refund request, I note that your tickets were issued through a travel agent and therefore may I respectfully suggest that you contact your travel agent directly to avail of the mentioned option.
Thank you for writing to us and for allowing me to explain.

Δηλαδή αδιαφορούν για την ΥΠΑ και μου λένε πάλι ακριβώς τα ίδια! Δεν δίνουν τίποτα!
Νόμοι τελικά υπάρχουν?
 

exx

Member
Μηνύματα
11
Likes
26
Η απάντηση της Εmirates για την καταγγελία στην ΥΠΑ:
Dear XX,
I refer to an email message forwarded to us by the Greek Civil Aviation Authorities on ΧΧ March 2020 pertaining to your and ΧΧ's booking references XX and XX. On behalf of Emirates, I welcome the opportunity to respond to you.
I understand that you are unable to travel due to the recent COVID-19 outbreak and note your request for refund of the unused e-tickets XX and XX.
As you are already aware, the cancellation of flights is due to the current unprecedented situation. According to the UAE government's directive, Emirates will temporarily suspend all passenger services and we are very sorry for any inconvenience caused to you. These measures are in place to contain the spread of COVID-19, and we hope to resume services as soon as feasible.
Information pertaining to the above is available on the following link: https://www.emirates.com/english/help/travel-updates/#3515
Turning to your refund request, I note that your tickets were issued through a travel agent and therefore may I respectfully suggest that you contact your travel agent directly to avail of the mentioned option.
Thank you for writing to us and for allowing me to explain.

Δηλαδή αδιαφορούν για την ΥΠΑ και μου λένε πάλι ακριβώς τα ίδια! Δεν δίνουν τίποτα!
Νόμοι τελικά υπάρχουν?
Αποτι καταλαβα τελευταια παραγραφο σου λεει να κανεις αιτηση μεσω πρακτορειου για να παρεις πισω τα χρηματα...
στειλτο στο πρακτορειο κ πιεσε τους να προχωρησουν αμεσα
edit : μαλλον λαθος καταλαβα αφου το avail of the mentioned option αναφερεται στο λινκ κ οχι στο refund που νομισα..
 
Last edited:

martine

Member
Μηνύματα
81
Likes
120
Αποτι καταλαβα τελευταια παραγραφο σου λεει να κανεις αιτηση μεσω πρακτορειου για να παρεις πισω τα χρηματα...
στειλτο στο πρακτορειο κ πιεσε τους να προχωρησουν αμεσα
Δυστυχώς, το πρακτορείο μας λέει ακολουθεί την πολιτική της Αεροπορικής... η οποία στο link που παραθέτει δεν δίνει το δικαίωμα της ολικής επιστροφής χρημάτων...
Επομένως, ο ένας τα ρίχνει στον άλλον.
Θα πρέπει η αεροπορική να δώσει την έγκριση για την επιστροφή των χρημάτων.
 

Ntt

Member
Μηνύματα
432
Likes
989
τειλτο στο πρακτορειο κ πιεσε τους να προχωρησουν αμεσα
Ότι και να κάνει στο τέλος η αεροπορική πρέπει να επιστρέψει τα λεφτά. Το πρακτορείο δεν θα τα βάλει από την τσέπη του.


Θα πρέπει η αεροπορική να δώσει την έγκριση για την επιστροφή των χρημάτων.
Πολύ σωστά, όμως δεν νομίζω να συμβεί κάτι τέτοιο.
Από ότι κατάλαβα το θέμα ότι συγκρούετε ο κανονισμός περί φυσικών καταστροφών κτλ με τις γενικές οδηγίες της IATA.
Φυσικά στο τέλος οι αεροπορικές θα κερδίσουν , το λέω με μεγάλη πιθανότητα.

Η IATA είναι απλά ένας οργανισμός για να λέμε ότι υπάρχει, δεν μπορεί η ΙΑΤΑ να επηρεάσει αεροπορικές μεγαθήρια όπως Emirates, Qatar κτλ.

@martine μπορείς να ζητήσεις voucher αντί να αφήσεις ανοιχτό το εισιτήριο?
 

martine

Member
Μηνύματα
81
Likes
120
Ότι και να κάνει στο τέλος η αεροπορική πρέπει να επιστρέψει τα λεφτά. Το πρακτορείο δεν θα τα βάλει από την τσέπη του.




Πολύ σωστά, όμως δεν νομίζω να συμβεί κάτι τέτοιο.
Από ότι κατάλαβα το θέμα ότι συγκρούετε ο κανονισμός περί φυσικών καταστροφών κτλ με τις γενικές οδηγίες της IATA.
Φυσικά στο τέλος οι αεροπορικές θα κερδίσουν , το λέω με 99% πιθανότητα.

Η IATA είναι απλά ένας οργανισμός για να λέμε ότι υπάρχει, δεν μπορεί η ΙΑΤΑ να επηρεάσει αεροπορικές μεγαθήρια όπως Emirates, Qatar κτλ.

Όποιος πιστεύει το αντίθετο, μάλλον δεν ζει στο 2020.

@martine μπορείς να ζητήσεις voucher?
Κοιτα το θέμα δεν είναι αυτό. Δεν συγκρούεται κανένας κανονισμός περί φυσικών κανονισμών.
Τα πράγματα είναι ξεκάθαρα.
Υπάρχει η οδηγία EC 261/2004 (https://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/LexUriServ.do?uri=CELEX:32004R0261:en:HTML) και η εξειδικευμένη οδηγία για τον Covid -19 (https://ec.europa.eu/transport/sites/transport/files/legislation/c20201830.pdf).
H Εmirates οφείλει να συμμορφώνεται με τους παραπάνω κανονισμούς καθώς φεύγουν αεροπλάνα της από τον αερολιμένα της Αθήνας. Επομένως, οφείλει να δίνει την δυνατότητα στους επιβάτες της για ολική επιστροφή χρημάτων.
Το θέμα είναι ότι η Emirates έχει επιλέξει να μην ακολουθεί τους κανονισμούς.
Μαζί με την Emirates και άλλες αεροπορικές.
Δυστυχώς, όταν ξεκίνησα την διαδικασία ήξερα ότι όλα είναι με το μέρος τους και ότι θα κάνουν στο τέλος αυτό που θέλουν και όχι αυτό που ορίζει ο νόμος.
Παρ'όλα αυτά, θα συνεχίσω να προσπαθώ να πάρω αυτό που δικαιούμε.
To Πρακτορείο δεν μου δίνει την επιλογή του voucher, πάλι καταχρηστικά σύμφωνα με τους Όρους που συμφώνησα μαζί τους όταν αγόραζα το εισιτήριο. Δίνουν μόνο rebooking με εχτρα κόστος 60 ευρώ.
 

Georgevol

Member
Μηνύματα
78
Likes
56
Επόμενο Ταξίδι
Βαρκελώνη
Ταξίδι-Όνειρο
Περού
Κοιτα το θέμα δεν είναι αυτό. Δεν συγκρούεται κανένας κανονισμός περί φυσικών κανονισμών.
Τα πράγματα είναι ξεκάθαρα.
Υπάρχει η οδηγία EC 261/2004 (https://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/LexUriServ.do?uri=CELEX:32004R0261:en:HTML) και η εξειδικευμένη οδηγία για τον Covid -19 (https://ec.europa.eu/transport/sites/transport/files/legislation/c20201830.pdf).
H Εmirates οφείλει να συμμορφώνεται με τους παραπάνω κανονισμούς καθώς φεύγουν αεροπλάνα της από τον αερολιμένα της Αθήνας. Επομένως, οφείλει να δίνει την δυνατότητα στους επιβάτες της για ολική επιστροφή χρημάτων.
Το θέμα είναι ότι η Emirates έχει επιλέξει να μην ακολουθεί τους κανονισμούς.
Μαζί με την Emirates και άλλες αεροπορικές.
Δυστυχώς, όταν ξεκίνησα την διαδικασία ήξερα ότι όλα είναι με το μέρος τους και ότι θα κάνουν στο τέλος αυτό που θέλουν και όχι αυτό που ορίζει ο νόμος.
Παρ'όλα αυτά, θα συνεχίσω να προσπαθώ να πάρω αυτό που δικαιούμε.
To Πρακτορείο δεν μου δίνει την επιλογή του voucher, πάλι καταχρηστικά σύμφωνα με τους Όρους που συμφώνησα μαζί τους όταν αγόραζα το εισιτήριο. Δίνουν μόνο rebooking με εχτρα κόστος 60 ευρώ.
,Το περίεργο στην απάντηση είναι ότι σε περίπτωση μη συμμόρφωσης απ' ότι διάβασα η ΥΠΑ επιβάλλει πρόστιμο στην εταιρεία και μιας και το κόστος των εισητηρίων είναι μικρότερο από αυτό του προστίμου η αεροπορική προτιμά να προσφέρει την επιστροφή χρημάτων στον πελάτη.
 

martine

Member
Μηνύματα
81
Likes
120
Αποτι καταλαβα τελευταια παραγραφο σου λεει να κανεις αιτηση μεσω πρακτορειου για να παρεις πισω τα χρηματα...
στειλτο στο πρακτορειο κ πιεσε τους να προχωρησουν αμεσα
edit : μαλλον λαθος καταλαβα αφου το avail of the mentioned option αναφερεται στο λινκ κ οχι στο refund που νομισα..
Προς το παρόν ανέλαβε η ΥΠΑ.
Στείλανε email προς την emirates ότι η απάντηση τους δεν συμφωνεί με τους κανονισμούς και να την ανασκευάσουν άμεσα, δίνοντας μας παράλληλα το συνολικό αντίτιμο των εισιτηρίων.
Eπισύναψαν και τους κανονισμούς στο email, μπας και τους "ξέχασαν" στην αεροπορική...
Κλαίω πραγματικά...
Περιμένω να δω τι θα βρουν να απαντήσουν...
 

Ntt

Member
Μηνύματα
432
Likes
989
Το θέμα είναι ότι η Emirates έχει επιλέξει να μην ακολουθεί τους κανονισμούς.
Δεν νομίζω ότι απλά δεν ακολουθούν τους όρους, προφανώς έχουν βρει κάποιο παραθυράκι (το είδα σε άλλη αεροπορική που έλεγε "to be compliant with bla bla").


πάλι καταχρηστικά σύμφωνα με τους Όρους που συμφώνησα μαζί τους όταν αγόραζα το εισιτήριο.
Όταν αγόραζες το εισιτήριο είδες κάπου στους όρους για voucher?



Δοκίμασες μόνη/ος σου να ζητήσεις απευθείας από την Emirates το voucher?
 

Εκπομπές Travelstories

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.743
Μηνύματα
910.741
Μέλη
39.480
Νεότερο μέλος
christinalkp

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom