Ρώτησα την ΥΠΑ σχετικά με αυτό.Ερωτηση, ξερει κανεις πως προχωραμε αν θελουμε full refund και τις προσεχεις μερες ειναι η πτηση αναχωρησης? Χρειαζεται να κανουμε κατι αλλο? Εγω απλα τους εχω ξεκαθαρισει οτι δεν θα δεχτω καμια προταση περαν του full refund (το εχω στειλει σε complaint γιατι η φορμα για full refund εχει κλεισει απο την αεροπορικη). Υπαρχει προβλημα αν περασει η ημερομηνια πτησης?
Μου είπαν ότι δεν χρειάζεται να κάνω κάτι από την στιγμή που ακύρωσε η αεροπορική.
Βέβαια για το θέμα του εάν τελικά η αεροπορική αποφασίσει να μην επιστρέψει τα χρήματα μετά την προγραμματισμένη ημερομηνία πτήσης δεν ξέρω κατά πόσο χάνουμε το δικαίωμα για rebooking που δίνει το πρακτορείο.