Πως αναβάλλουμε/ακυρώνουμε ταξίδι λόγω κοροναϊού;

penelopebek

Member
Μηνύματα
269
Likes
264
Ταξίδι-Όνειρο
Οπου λαμπει ο Ηλιος
Kαι εγω πετουσα την ιδια μερα Χανια Μπεργκαμο και μου ήρθε και μύνημα και email.Το ξενοδοχείο μας ηταν No refunable ειχα κανει την κράτηση στο ξενοδοχείο ,επιστροφη χρημάτων δεν εγίνε μου ε΄δωσαν απλα εν αvoucher μεχρ 10 Μαίου 2021 (συνήθως πηγαίνουμε τις ημέρες του Πάσχα ) Ευχόμαι να παρουν και για τους υπόλοιπους τα πράγματα τον δρόμο τους και σύντομα να μπορέσουμε να ξεκινήσουμε ξανα τα ταξίδια μας
Θα ηθελα να σε ρωτησω, αφου εκανες την αιτηση για επιστροφη χρηματων στην ryanair, σου ηρθε καποιο μειλ;
 

jlee

Member
Μηνύματα
34
Likes
38
Η Booking έχει ξεφύγει!
Μέσω του Booking Assistant της στέλνω το σεντόνι με τους περιορισμούς που ορίζουν οτι η κράτηση θεωρείται Forced Circumstances και μου απαντούν αυτό:
"Dear Ioannis, We are sorry that your flights were cancelled. Unfortunately is not possible to cancel your reservation due to Forced circumstances since there are no travel restrictions in the period of your reservation.

In case this situation will change, please let us know and we will be more than happy to assist you.

Let us know in case you need further assistance"

Αλήθεια υπάρχει κάποιος οργανισμός να απευθυνθώ που τους ελέγχει?
 

katerinavama

Member
Μηνύματα
45
Likes
76
Θα ηθελα να σε ρωτησω, αφου εκανες την αιτηση για επιστροφη χρηματων στην ryanair, σου ηρθε καποιο μειλ;
Ναι χτες μου ηρθε ένα καινούργιο email που μου έλεγε να μην κάνω αλλη αίτηση γιατί έχουν φόρτο εργασίας και να έχω υπομονή .Την επόμενημέρα ήρθε
 

Pierre_1976

Member
Μηνύματα
571
Likes
980
Επόμενο Ταξίδι
Barcelona
Ταξίδι-Όνειρο
Σεληνη

επανερχομαι στο θεμα booking.com και αποζημιωση σε non Refundable κρατησεις στην Ιταλικη Χερσονησο.....συμφωνα με οσα ισχυριζεται η εταιρεια σε γραπτη ανακοινωση της στη σελιδα αλλα και υποδειξη φιλων μεσα στην διαδικτυακη και πολυ χρησιμη αυτη φορμα!!!


Με λυπει παρα πολυ που μια εταιρεια ΚΟΛΟΣΣΟΣ οπως η booking αλλα λεει και αλλα κανει!
Η εταιρεια που ολοι οι Ελληνες εχουν ενισχυσει και χρησιμοποιησει αποδεικνυεται πολυ μικροτερη των περιστασεων αφού στην δικη μου περιπτωση αμφισβητει τη εντολη και ρητρα που εχει ανακοινωσει......στο παρακατω :"
Italy:

All reservations made for properties in or by travellers from Italy with a check-in date on or before 3 April 2020. Domestic travel is included in the Force Majeure conditions."



που μετεφερα απο τη σελιδα τους https://partner.booking.com/en-gb/help/legal-security/important-information-regarding-coronavirus που πολλοι συνταξιδιωτες μου υπεδειξαν και τους ευχαριστω θερμα!

Σε τηλεφωνικη επικοινωνια που ειχα με εκπροσωπο της Εταιρειας στην Ελλαδα και μετα απο Δεκαδες εμαιλ που απεστειλεα 1 μηνα τωρα, η απαντηση που ελαβα τηλεφωνικα : " η οδηγια της αποζημιωσης δεν αφορα ολοκληρη την χωρα παρα μονο τον Βορα και ορισμενες περιοχες που εχουν τεθει σε καραντινα......"

δηλδη στην περιπτωση που καποιος ηθελε να ταξισεψει Σικελια οπως εγω δεν εμπιπτει στην δικη μου περιπτωση αιτησης αποζημιωσης σε non refundable κρατηση.

Σαν να λεμε δλδ οτι στην Ιδια χωρα ισχυουν 2 μετρα και 2 σταθμα!!! οσον αφορα την πελατειακη πολιτικη που εφαρμοζει η εταιρεια! (πραγμα που δεν προκυπτει απο την ανακοινωση)

Εμπασει περιπτωση δε θα το συνεχισω αλλο γιατι ο υπαλληλος και ανημερωτος ειναι και ψευδεται αφου καταφερα απο τις 5 διανυκτερευσεις μου στην Σικελια να λαβω 1 επιστροφή σε προσωπικη συνομιλια με τον Ξενοδοχο πραγμα που τον τιμα και προσωπικα (RIFUGIO SAPIENZA ETNAE mountain).

Καταθετω την γνωμη μου γιατι με την νεα ταξη πραγματων οι εν λογω εταιρειες σε εμας θα αναζητησουν θυματα αλλα εγω προσωπικα θα εχω ριξει ΜΑΥΡΟ στην BOOKING.COM
 

Anna82

Member
Μηνύματα
41
Likes
124
επανερχομαι στο θεμα booking.com και αποζημιωση σε non Refundable κρατησεις στην Ιταλικη Χερσονησο.....συμφωνα με οσα ισχυριζεται η εταιρεια σε γραπτη ανακοινωση της στη σελιδα αλλα και υποδειξη φιλων μεσα στην διαδικτυακη και πολυ χρησιμη αυτη φορμα!!!


Με λυπει παρα πολυ που μια εταιρεια ΚΟΛΟΣΣΟΣ οπως η booking αλλα λεει και αλλα κανει!
Η εταιρεια που ολοι οι Ελληνες εχουν ενισχυσει και χρησιμοποιησει αποδεικνυεται πολυ μικροτερη των περιστασεων αφού στην δικη μου περιπτωση αμφισβητει τη εντολη και ρητρα που εχει ανακοινωσει......στο παρακατω :"
Italy:

All reservations made for properties in or by travellers from Italy with a check-in date on or before 3 April 2020. Domestic travel is included in the Force Majeure conditions."


που μετεφερα απο τη σελιδα τους https://partner.booking.com/en-gb/help/legal-security/important-information-regarding-coronavirus που πολλοι συνταξιδιωτες μου υπεδειξαν και τους ευχαριστω θερμα!

Σε τηλεφωνικη επικοινωνια που ειχα με εκπροσωπο της Εταιρειας στην Ελλαδα και μετα απο Δεκαδες εμαιλ που απεστειλεα 1 μηνα τωρα, η απαντηση που ελαβα τηλεφωνικα : " η οδηγια της αποζημιωσης δεν αφορα ολοκληρη την χωρα παρα μονο τον Βορα και ορισμενες περιοχες που εχουν τεθει σε καραντινα......"

δηλδη στην περιπτωση που καποιος ηθελε να ταξισεψει Σικελια οπως εγω δεν εμπιπτει στην δικη μου περιπτωση αιτησης αποζημιωσης σε non refundable κρατηση.

Σαν να λεμε δλδ οτι στην Ιδια χωρα ισχυουν 2 μετρα και 2 σταθμα!!! οσον αφορα την πελατειακη πολιτικη που εφαρμοζει η εταιρεια! (πραγμα που δεν προκυπτει απο την ανακοινωση)

Εμπασει περιπτωση δε θα το συνεχισω αλλο γιατι ο υπαλληλος και ανημερωτος ειναι και ψευδεται αφου καταφερα απο τις 5 διανυκτερευσεις μου στην Σικελια να λαβω 1 επιστροφή σε προσωπικη συνομιλια με τον Ξενοδοχο πραγμα που τον τιμα και προσωπικα (RIFUGIO SAPIENZA ETNAE mountain).

Καταθετω την γνωμη μου γιατι με την νεα ταξη πραγματων οι εν λογω εταιρειες σε εμας θα αναζητησουν θυματα αλλα εγω προσωπικα θα εχω ριξει ΜΑΥΡΟ στην BOOKING.COM
Τι ημερομηνίες ήταν η κράτησή σου; Γιατί μπορεί τότε να μην ενέπιπτε στα forced circumstances. Μέχρι πριν λίγες μέρες ήταν που κάλυπτε μόνο το βορρά, ισχύει αυτό. Την παρακολουθώ τη σελίδα του booking.
edit: μέχρι 14 Μάρτη αρχικά κάλυπτε μόνο Βορρά, μετά επεκτάθηκε στην υπόλοιπη Ιταλία.
 

Pierre_1976

Member
Μηνύματα
571
Likes
980
Επόμενο Ταξίδι
Barcelona
Ταξίδι-Όνειρο
Σεληνη
Τι ημερομηνίες ήταν η κράτησή σου;
edit: μέχρι 14 Μάρτη αρχικά κάλυπτε μόνο Βορρά, μετά επεκτάθηκε στην υπόλοιπη Ιταλία.
Σε ευχαριστω για την απαντηση.

1,2,3,4,5 Μαρτιου. Η ανακοινωση αναφερει σε ολη την Επικρατεια ΙΤΑ μεχρι και τις 3 Απριλιου ουτε λεξη λιγοτερη ουτε στιγμα παραπανω
 

penelopebek

Member
Μηνύματα
269
Likes
264
Ταξίδι-Όνειρο
Οπου λαμπει ο Ηλιος
Ναι χτες μου ηρθε ένα καινούργιο email που μου έλεγε να μην κάνω αλλη αίτηση γιατί έχουν φόρτο εργασίας και να έχω υπομονή .Την επόμενημέρα ήρθε
Ευχαριστω για την απαντηση. Εμενα τωρα μολις μου ηρθε το μειλ που λεει για την ακυρωση. Δοκιμασα να κανω αιτηση και μεσω του μειλ(χθες εκανα απο το σαιτ της ryanair, χωρις να εχει ερθει μειλ) και δεν τη δεχεται. Λεει οτι υπαρχει τεχνικο προβλημα. Ανησυχω γιατι δεν ηρθε επιβεβαιωση οτι εκανα αιτηση. Ευχαριστω και παλι
 

PhysioDuck

Member
Μηνύματα
288
Likes
491
Επόμενο Ταξίδι
Είναι τόσο πολλά...
Ταξίδι-Όνειρο
Warwick, NY
Σε ευχαριστω για την απαντηση.

1,2,3,4,5 Μαρτιου. Η ανακοινωση αναφερει σε ολη την Επικρατεια ΙΤΑ μεχρι και τις 3 Απριλιου ουτε λεξη λιγοτερη ουτε στιγμα παραπανω
Όντως τραγική η Booking.
Δοκίμασες να κάνεις αμφισβήτηση συναλλαγής στην τράπεζά σου;
 

Anna82

Member
Μηνύματα
41
Likes
124
Σε ευχαριστω για την απαντηση.

1,2,3,4,5 Μαρτιου. Η ανακοινωση αναφερει σε ολη την Επικρατεια ΙΤΑ μεχρι και τις 3 Απριλιου ουτε λεξη λιγοτερη ουτε στιγμα παραπανω
Δυστυχώς δεν έχεις δίκιο. Επειδή παρακολουθώ τη σελίδα της booking από αρχές Μαρτίου περίπου, η ανακοίνωση αλλάζει κάθε μέρα. Αρχικά η επιστροφή χρημάτων αφορούσε μόνο τη Βόρεια Ιταλία. Ίσχυε μέχρι 14 Μαρτίου. Μετά όταν μπήκε όλη η Ιταλία σε καραντίνα άλλαξε και κάλυπτε και την υπόλοιπη Ιταλία. Αλλά αυτό έγινε μετά τις δικές σου ημερομηνίες, προς τα μέσα του Μάρτη. Λογικό είναι όταν περνάνε οι μέρες η ανακοίνωση να αλλάζει. Εσύ τώρα βλέποντας την τωρινή ανακοίνωση νομίζεις πως σε καλύπτει γιατί λέει μέχρι 3 Απρίλη. Τις μέρες της κράτησής σου όμως δεν έλεγε αυτό, δεν κάλυπτε καν την περιοχή που ήθελες να πας. Θα έπρεπε να υπάρχει ένα αρχείο με τις ανακοινώσεις μέρα με τη μέρα της booking για να το δεις, δυστυχώς δεν έβγαλα screenshots (δεν το σκέφτηκα) οπότε you have to take my word for it.
 

katerinavama

Member
Μηνύματα
45
Likes
76
Ευχαριστω για την απαντηση. Εμενα τωρα μολις μου ηρθε το μειλ που λεει για την ακυρωση. Δοκιμασα να κανω αιτηση και μεσω του μειλ(χθες εκανα απο το σαιτ της ryanair, χωρις να εχει ερθει μειλ) και δεν τη δεχεται. Λεει οτι υπαρχει τεχνικο προβλημα. Ανησυχω γιατι δεν ηρθε επιβεβαιωση οτι εκανα αιτηση. Ευχαριστω και παλι
Δεν υπαρχει λογος να με ευχαριστείς , εκανες αιτηση μεσω του mail? Αν ναι δεν ερχεται αμεσως μυνημα επιβεβαίωσης καθυστερεί εμενα μου ηρθε την επομενη μερα.Αν εχεις κανει μεσω του site μαλλον δεν την δεχεται γιατι ήδη εχεις κανει αίτηση ,αλλα θα σου προτινα να επικοινωνησεις με την ρυαναιρ
 

jlee

Member
Μηνύματα
34
Likes
38
Νομίζω ότι έχουν τους όρους FC απλά για να τους έχουν.
Στη δική μου περίπτωση δεν αναγνωρίζουν ότι το Βιετνάμ έχει travel restrictions για κράτηση στις 21/04.
 

Tonia L.

Member
Μηνύματα
300
Likes
3.089
Δυστυχώς δεν έχεις δίκιο. Επειδή παρακολουθώ τη σελίδα της booking από αρχές Μαρτίου περίπου, η ανακοίνωση αλλάζει κάθε μέρα. Αρχικά η επιστροφή χρημάτων αφορούσε μόνο τη Βόρεια Ιταλία. Ίσχυε μέχρι 14 Μαρτίου. Μετά όταν μπήκε όλη η Ιταλία σε καραντίνα άλλαξε και κάλυπτε και την υπόλοιπη Ιταλία. Αλλά αυτό έγινε μετά τις δικές σου ημερομηνίες, προς τα μέσα του Μάρτη. Λογικό είναι όταν περνάνε οι μέρες η ανακοίνωση να αλλάζει. Εσύ τώρα βλέποντας την τωρινή ανακοίνωση νομίζεις πως σε καλύπτει γιατί λέει μέχρι 3 Απρίλη. Τις μέρες της κράτησής σου όμως δεν έλεγε αυτό, δεν κάλυπτε καν την περιοχή που ήθελες να πας. Θα έπρεπε να υπάρχει ένα αρχείο με τις ανακοινώσεις μέρα με τη μέρα της booking για να το δεις, δυστυχώς δεν έβγαλα screenshots (δεν το σκέφτηκα) οπότε you have to take my word for it.
Ισχύει αυτό. Εγώ είχα κράτηση για Ρώμη (22/03 με 27/03). Επικοινώνησα αρχές Μαρτίου για επιστροφή χρημάτων σε non refundable κράτηση αλλά με ενημέρωσαν ότι μόνο η Βόρεια Ιταλία βρίσκεται σε καραντίνα και υπό περιορισμό, άρα δεν δικαιούμαι κάτι. Στα μέσα Μαρτίου, όταν η καραντίνα γενικεύτηκε, μέσω του Booking Assistant, μου ήρθε μήνυμα για να κάνω αίτημα επιστροφής. Τα χρήματα μπήκαν στο λογαριασμό σε λίγες μέρες. Επομένως, @Pierre_1976 γι' αυτό δεν σου δίνουν την επιστροφή. Αρχές Μαρτίου δεν υπήρχε καραντίνα ή κάποια ταξιδιωτική οδηγία για Σικελία. Δυστυχώς για σένα και η Booking και οι ξενοδόχοι είναι καλυμμένοι.
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.740
Μηνύματα
910.566
Μέλη
39.475
Νεότερο μέλος
Drnv

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom