• Η αναδρομή στο παρελθόν συνεχίζεται! Ψηφίστε την Ταξιδιωτική Ιστορία του μήνα για τους μήνες Μάιο - Σεπτέμβριο 2020 !

Πως αναβάλλουμε/ακυρώνουμε ταξίδι λόγω κοροναϊού;

aspa

Member
Μηνύματα
584
Likes
1.573
Επόμενο Ταξίδι
Κολομβία
Ταξίδι-Όνειρο
Γυρος του κοσμου
Εχω 2 ακυρωμενες πτησεις τις οποιες εχω κλεισει με μιλια. Η μια αφορα την avianca και η αλλη την aegean. Η aegean μου εστειλε ειδοποιηση οτι ακυρωθηκαν και οι δυο. Για να μου επιστρεψει ομως τα μιλια και τους φορους μου ζηταει 20 ευρω για το καθε εισιτηριο τελος διαχειρησης. Αξιζει πιστευετε να κανω ενεργειες για να γλιτωσω αυτα τα χρηματα η δεν προκειται να κανω τιποτα. Και αν ναι, πως να κινηθω;
Ειναι 40 ευρω μεσα σε ολα τα αλλα που προσπαθω να παρω πισω και δεν εχω καταφερει ακομα....
Καλημέρα εγω εχθές πήρα τηλ την aegean και μου επέστρεψαν τα μίλια και τους φόρους από πτήση στην Λισσαβώνα που ακυρώθηκε. Να τους το πεις και να επιμείνεις.
 

Señor_Nada

Member
Μηνύματα
1.673
Likes
9.389
Ταξίδι-Όνειρο
Άβυσσος
Η easyjet για ταξίδι τον Ιούνιο μου προσφέρει ήδη την δυνατότητα αλλαγής ημερομηνίας μέχρι τον Φεβρουάριο του '21 πληρώνοντας την διαφορά του εισιτηρίου. Δεν έχει ακυρωθεί η πτήση (ακόμα), είναι στα πλαίσια του αν φοβάσαι να ταξιδέψεις αυτή την περίοδο.
 

depy!!!

Member
Μηνύματα
805
Likes
2.184
Επόμενο Ταξίδι
Περού - Βολιβια
Ταξίδι-Όνειρο
Με βανάκι στη Νορβηγία
Τελικά μετά από συνομιλία με εκπρόσωπο - την προηγούμενη φορά μίλησα στο μεσεντζερ- μου επέστρεψαν τα πάντα χωρίς τη χρέωση του 20ευρου.
ΥΓ 10 λεπτά αναμονή....
 

paefstra

Member
Μηνύματα
14.158
Likes
45.728
Η easyjet για ταξίδι τον Ιούνιο μου προσφέρει ήδη την δυνατότητα αλλαγής ημερομηνίας μέχρι τον Φεβρουάριο του '21 πληρώνοντας την διαφορά του εισιτηρίου. Δεν έχει ακυρωθεί η πτήση (ακόμα), είναι στα πλαίσια του αν φοβάσαι να ταξιδέψεις αυτή την περίοδο.
Κι εγω στην ιδια θεση, με Easy για Ιουνη. Θα περιμενω ακυρωση η σημαντικη αλλαγη ωρας. Με τη Ryan εφερε αποτελεσμα το οτι δεν βιαστηκα και ηρθε ακυρωση.
 

alakae

Member
Μηνύματα
59
Likes
68
Νέα ενημέρωση για τα ταξιδιωτικα πρακτορεία: (gotogate στην περίπτωση μ)
1)Για πτήση της Turkish που ακυρώθηκε η ακύρωση έγινε άμεσα και περιμένω να επιστραφει το ποσό
2) Επικοινώνησα για πτήση της Aeromexico δύο μέρες μετά που ακυρώθηκε και ζήτησα επιστροφή χρημάτων αλλά η υπάλληλος αυτή τη φορά είπε ότι χρειάζεται να στείλει ένα αίτημα για έγκριση επιστροφής χρημάτων (πράγμα που δεν ίσχυσε στην περίπτωση της Turkish και μάλλον αποτελεί τέχνασμα για να καθυστερήσει η όλη διαδικασία). Επικοινώνησα με την Aeromexico η οποία μου είπε ότι οποιοδήποτε μέιλ θα κάνει πάνω από δύο εβδομάδες να απαντηθεί ( άρα κινδυνεύω με no show) αλλά ότι υπεύθυνο για την διαχείριση της κράτησης είναι μόνο το ταξιδιωτικό.

Οι κινήσεις που προχώρησα ήταν οι παρακατω:
1) καταγγελία στον τοπικό ΕOT για το ταξιδιωτικο πρακτορείο όπου περιμενω την έκβαση
2) αμφισβήτηση της συναλλαγής μέσω της κάρτας που έκανα την αγορά (revolut την συγκεκριμένη περίπτωση και πιάνει αγορές που έγιναν μέχρι 120 μέρες πριν)
 

gioske

Member
Μηνύματα
172
Likes
1.093
Ταξίδι-Όνειρο
Θιβετ
Έχει κάποιος κάποια αίσια έκβαση με το Pamediakopes.gr? Ο αντιεπαγγελματισμός έχει χτυπήσει ταβάνι μου φαίνεται
 

maria91

Member
Μηνύματα
2.317
Likes
2.152
Καλημέρα εγω εχθές πήρα τηλ την aegean και μου επέστρεψαν τα μίλια και τους φόρους από πτήση στην Λισσαβώνα που ακυρώθηκε. Να τους το πεις και να επιμείνεις.
Τι ναυλο ειχατε κλεισει;golight ή flex?εμενα μου ακυρωσαν 30-4 για βουκουρεστι το πηγαινε και θελω να δω τι πιθανοτητες εχω να παρω τα λεφτα μου πισω....
 

fotast

Member
Μηνύματα
9.735
Likes
15.166
Νέα ενημέρωση για τα ταξιδιωτικα πρακτορεία: (gotogate στην περίπτωση μ)
1)Για πτήση της Turkish που ακυρώθηκε η ακύρωση έγινε άμεσα και περιμένω να επιστραφει το ποσό
2) Επικοινώνησα για πτήση της Aeromexico δύο μέρες μετά που ακυρώθηκε και ζήτησα επιστροφή χρημάτων αλλά η υπάλληλος αυτή τη φορά είπε ότι χρειάζεται να στείλει ένα αίτημα για έγκριση επιστροφής χρημάτων (πράγμα που δεν ίσχυσε στην περίπτωση της Turkish και μάλλον αποτελεί τέχνασμα για να καθυστερήσει η όλη διαδικασία). Επικοινώνησα με την Aeromexico η οποία μου είπε ότι οποιοδήποτε μέιλ θα κάνει πάνω από δύο εβδομάδες να απαντηθεί ( άρα κινδυνεύω με no show) αλλά ότι υπεύθυνο για την διαχείριση της κράτησης είναι μόνο το ταξιδιωτικό.

Οι κινήσεις που προχώρησα ήταν οι παρακατω:
1) καταγγελία στον τοπικό ΕOT για το ταξιδιωτικο πρακτορείο όπου περιμενω την έκβαση
2) αμφισβήτηση της συναλλαγής μέσω της κάρτας που έκανα την αγορά (revolut την συγκεκριμένη περίπτωση και πιάνει αγορές που έγιναν μέχρι 120 μέρες πριν)
Τοπικό ΕΟΤ που εννοείς;Ποιά χώρα;
 

martine

Member
Μηνύματα
81
Likes
120
Ελλάδα στο γραφείο της περιοχής μου. Εκτός από το ότι πρέπει να γίνει επιστροφή χρημάτων είχα και διαφορετική αντιμετώπιση για το ακριβώς ίδιο αίτημα.
Πως ακριβώς βρήκες στοιχεία για να επικοινωνήσεις μαζί τους? γιατί δεν μπορώ να βρω κάτι σχετικό ! Εγώ νόμιζα ο ΕΟΤ έχει γραφεία σε διάφορες χώρες αλλά όχι και σε συγκεκριμένες περιοχές ! Σε ευχαριστώ πολύ !
 

fotast

Member
Μηνύματα
9.735
Likes
15.166
Ελλάδα στο γραφείο της περιοχής μου. Εκτός από το ότι πρέπει να γίνει επιστροφή χρημάτων είχα και διαφορετική αντιμετώπιση για το ακριβώς ίδιο αίτημα.
To gotogate έχει υποκατάστημα ή εκπροσώπηση στην Ελλάδα;Αν δεν έχει τι μπορεί να κάνει ο ΕΟΤ;
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.756
Μηνύματα
911.344
Μέλη
39.493
Νεότερο μέλος
Ntolias

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom