paefstra
Member
- Μηνύματα
- 13.897
- Likes
- 44.716
Τιμη διεθνoυς τηλ ΕΕ, οχι ληστρικη wizz.Αν δεν εχεις προγραμμα διεθνων στο σταθερο, βαλε 5 ευρω credit στο Skype και παρε απο εκει.
Καλημέρα εγω εχθές πήρα τηλ την aegean και μου επέστρεψαν τα μίλια και τους φόρους από πτήση στην Λισσαβώνα που ακυρώθηκε. Να τους το πεις και να επιμείνεις.Εχω 2 ακυρωμενες πτησεις τις οποιες εχω κλεισει με μιλια. Η μια αφορα την avianca και η αλλη την aegean. Η aegean μου εστειλε ειδοποιηση οτι ακυρωθηκαν και οι δυο. Για να μου επιστρεψει ομως τα μιλια και τους φορους μου ζηταει 20 ευρω για το καθε εισιτηριο τελος διαχειρησης. Αξιζει πιστευετε να κανω ενεργειες για να γλιτωσω αυτα τα χρηματα η δεν προκειται να κανω τιποτα. Και αν ναι, πως να κινηθω;
Ειναι 40 ευρω μεσα σε ολα τα αλλα που προσπαθω να παρω πισω και δεν εχω καταφερει ακομα....
Κι εγω στην ιδια θεση, με Easy για Ιουνη. Θα περιμενω ακυρωση η σημαντικη αλλαγη ωρας. Με τη Ryan εφερε αποτελεσμα το οτι δεν βιαστηκα και ηρθε ακυρωση.Η easyjet για ταξίδι τον Ιούνιο μου προσφέρει ήδη την δυνατότητα αλλαγής ημερομηνίας μέχρι τον Φεβρουάριο του '21 πληρώνοντας την διαφορά του εισιτηρίου. Δεν έχει ακυρωθεί η πτήση (ακόμα), είναι στα πλαίσια του αν φοβάσαι να ταξιδέψεις αυτή την περίοδο.
Τι ναυλο ειχατε κλεισει;golight ή flex?εμενα μου ακυρωσαν 30-4 για βουκουρεστι το πηγαινε και θελω να δω τι πιθανοτητες εχω να παρω τα λεφτα μου πισω....Καλημέρα εγω εχθές πήρα τηλ την aegean και μου επέστρεψαν τα μίλια και τους φόρους από πτήση στην Λισσαβώνα που ακυρώθηκε. Να τους το πεις και να επιμείνεις.
Τοπικό ΕΟΤ που εννοείς;Ποιά χώρα;Νέα ενημέρωση για τα ταξιδιωτικα πρακτορεία: (gotogate στην περίπτωση μ)
1)Για πτήση της Turkish που ακυρώθηκε η ακύρωση έγινε άμεσα και περιμένω να επιστραφει το ποσό
2) Επικοινώνησα για πτήση της Aeromexico δύο μέρες μετά που ακυρώθηκε και ζήτησα επιστροφή χρημάτων αλλά η υπάλληλος αυτή τη φορά είπε ότι χρειάζεται να στείλει ένα αίτημα για έγκριση επιστροφής χρημάτων (πράγμα που δεν ίσχυσε στην περίπτωση της Turkish και μάλλον αποτελεί τέχνασμα για να καθυστερήσει η όλη διαδικασία). Επικοινώνησα με την Aeromexico η οποία μου είπε ότι οποιοδήποτε μέιλ θα κάνει πάνω από δύο εβδομάδες να απαντηθεί ( άρα κινδυνεύω με no show) αλλά ότι υπεύθυνο για την διαχείριση της κράτησης είναι μόνο το ταξιδιωτικό.
Οι κινήσεις που προχώρησα ήταν οι παρακατω:
1) καταγγελία στον τοπικό ΕOT για το ταξιδιωτικο πρακτορείο όπου περιμενω την έκβαση
2) αμφισβήτηση της συναλλαγής μέσω της κάρτας που έκανα την αγορά (revolut την συγκεκριμένη περίπτωση και πιάνει αγορές που έγιναν μέχρι 120 μέρες πριν)
Ελλάδα στο γραφείο της περιοχής μου. Εκτός από το ότι πρέπει να γίνει επιστροφή χρημάτων είχα και διαφορετική αντιμετώπιση για το ακριβώς ίδιο αίτημα.Τοπικό ΕΟΤ που εννοείς;Ποιά χώρα;
Πως ακριβώς βρήκες στοιχεία για να επικοινωνήσεις μαζί τους? γιατί δεν μπορώ να βρω κάτι σχετικό ! Εγώ νόμιζα ο ΕΟΤ έχει γραφεία σε διάφορες χώρες αλλά όχι και σε συγκεκριμένες περιοχές ! Σε ευχαριστώ πολύ !Ελλάδα στο γραφείο της περιοχής μου. Εκτός από το ότι πρέπει να γίνει επιστροφή χρημάτων είχα και διαφορετική αντιμετώπιση για το ακριβώς ίδιο αίτημα.
To gotogate έχει υποκατάστημα ή εκπροσώπηση στην Ελλάδα;Αν δεν έχει τι μπορεί να κάνει ο ΕΟΤ;Ελλάδα στο γραφείο της περιοχής μου. Εκτός από το ότι πρέπει να γίνει επιστροφή χρημάτων είχα και διαφορετική αντιμετώπιση για το ακριβώς ίδιο αίτημα.