Aυτό που πιστεύω είναι ότι από την στιγμή που η αεροπορική εταιρεία βγάζει τους όρους των ακυρώσεων και αυτούς τους όρους στην συνέχεια ακολουθεί το πρακτορείο, ορθώς στείλαμε καταγγελία μέσω της ΥΠΑ. Η αεροπορική είναι αυτή που θα δώσει το πράσινο φως στο πρακτορείο για full refund. Εγώ όταν μίλησα με την ΥΠΑ τους εξήγησα ότι δεν τα έχω κλείσει απευθείας στην αεροπορική αλλά μέσω πρακτορείου και μου είπαν να στείλω κανονικά την καταγγελία. Όπως και να χει, εγώ θα ετοιμάσω και την καταγγελία προς τον Συνήγορο του Καταναλωτή να υπάρχει.. και παράλληλα θα προσπαθήσω να βρω κάποιο σώμα για τον έλεγχο των ταξιδιωτικών γραφείων... βασικά θα κάνω ότι μπορώ γιατί έχουμε χάσει αρκετά λεφτά...Η ΥΠΑ αν καταλαβαίνω καλά έχει να κάνει με τις αεροπορικές. Με τα ταξιδ. πρακτορεία πώς θα βρούμε άκρη;