AntRo
Member
- Μηνύματα
- 1.300
- Likes
- 2.043
- Ταξίδι-Όνειρο
- All over the world
Εκανα και εγω μια προσπαθεια σημερα και οντως σε παραπεμπει να συμπληρωσεις και να στειλεις τη φορμα. Η γραμμη κλεινει απο μονη της. Εντωμεταξυ σου λενε και το αλλο. “Επικοινωνησε κατευθειαν με την αεροπορικη για να μην υπαρχει θεμα no show”Μα αυτό λέω: Δεν υπάρχει τηλεφωνικό κέντρο, το έχουν καταργήσει, ούτε στην Ελλάδα, ούτε στην Κύπρο. Μόνο ηχογραφημένο μήνυμα για online επικοινωνία... στην οποία δεν απαντούν! (δες και σχόλια πελατών στο FB κλπ).
Παρολα αυτα οσες φορες ειχε χρειαστει εγω να επικοινωνησω με τη δικη μου αεροπορικη μεσω mail, παντα μα παντα με παρεπεμπαν στο ταξιωτικο λεγοντας μου οτι δεν ειναι αυτοι αρμοδιοι να με εξυπηρετησουν.
Ποτε δεν το καταλαβα αυτο. Αφου οτι και να ζητησεις απο το ταξιωτικο πχ πρεπει να παρει την εγκριση της αεροπορικης!!!! Γιατι δεν μπορει να σε εξυπηρετησει η αεροπορικη κατευθειαν;;