• Η αναδρομή στο παρελθόν συνεχίζεται! Ψηφίστε την Ταξιδιωτική Ιστορία του μήνα για τους μήνες Μάρτιο - Μάιο 2020 !

Πως αναβάλλουμε/ακυρώνουμε ταξίδι λόγω κοροναϊού;

AntRo

Member
Μηνύματα
1.300
Likes
2.043
Ταξίδι-Όνειρο
All over the world
Μα αυτό λέω: Δεν υπάρχει τηλεφωνικό κέντρο, το έχουν καταργήσει, ούτε στην Ελλάδα, ούτε στην Κύπρο. Μόνο ηχογραφημένο μήνυμα για online επικοινωνία... στην οποία δεν απαντούν! (δες και σχόλια πελατών στο FB κλπ).
Εκανα και εγω μια προσπαθεια σημερα και οντως σε παραπεμπει να συμπληρωσεις και να στειλεις τη φορμα. Η γραμμη κλεινει απο μονη της. Εντωμεταξυ σου λενε και το αλλο. “Επικοινωνησε κατευθειαν με την αεροπορικη για να μην υπαρχει θεμα no show”

Παρολα αυτα οσες φορες ειχε χρειαστει εγω να επικοινωνησω με τη δικη μου αεροπορικη μεσω mail, παντα μα παντα με παρεπεμπαν στο ταξιωτικο λεγοντας μου οτι δεν ειναι αυτοι αρμοδιοι να με εξυπηρετησουν.

Ποτε δεν το καταλαβα αυτο. Αφου οτι και να ζητησεις απο το ταξιωτικο πχ πρεπει να παρει την εγκριση της αεροπορικης!!!! Γιατι δεν μπορει να σε εξυπηρετησει η αεροπορικη κατευθειαν;;
 

alakae

Member
Μηνύματα
59
Likes
68
To gotogate έχει υποκατάστημα ή εκπροσώπηση στην Ελλάδα;Αν δεν έχει τι μπορεί να κάνει ο ΕΟΤ;
Ναι φυσικά έχει γραφεία στην Ελλάδα ελληνικό αφμ κλπ. Για τα κατά τόπους Γραφεία ΕΟΤ μια απλή αναζήτηση θα σου βγάλει το τηλέφωνο στην περιοχή που ανήκεις.(ουσιαστικά υπάρχει ένα τοπικό γραφείο ανά περιφέρεια) Πχ για Θεσσαλονίκη -Περιφερειακή υπηρεσία τουρισμού Κεντρικής Μακεδονίας τηλ 2310252171
 

Ntt

Member
Μηνύματα
432
Likes
989
Παρολα αυτα οσες φορες ειχε χρειαστει εγω να επικοινωνησω με τη δικη μου αεροπορικη μεσω mail, παντα μα παντα με παρεπεμπαν στο ταξιωτικο λεγοντας μου οτι δεν ειναι αυτοι αρμοδιοι να με εξυπηρετησουν.

Ποτε δεν το καταλαβα αυτο. Αφου οτι και να ζητησεις απο το ταξιωτικο πχ πρεπει να παρει την εγκριση της αεροπορικης!!!! Γιατι δεν μπορει να σε εξυπηρετησει η αεροπορικη κατευθειαν;;
Αυτό συμβαίνει για να μην παρέμβουν στην κράτηση ενώ έχει γίνει από αλλού.
Απλά πρέπει το ταξιδιωτικό να κάνει την αλλαγή γιατί από εκεί βγήκε η κράτηση. Μόνο σε περίπτωση που π.χ. έχει κλείσει / δεν απαντάει το ταξιδιωτικό κτλ θα σε βοηθήσει η αεροπορική. Δυστυχώς είναι ο ίδιος λόγος που υπάρχει γραφειοκρατία παντού, για να παιδεύει αυτόν που θέλει να εξυπηρετηθεί.


2) Επικοινώνησα για πτήση της Aeromexico δύο μέρες μετά που ακυρώθηκε και ζήτησα επιστροφή χρημάτων αλλά η υπάλληλος αυτή τη φορά είπε ότι χρειάζεται να στείλει ένα αίτημα για έγκριση επιστροφής χρημάτων (πράγμα που δεν ίσχυσε στην περίπτωση της Turkish και μάλλον αποτελεί τέχνασμα για να καθυστερήσει η όλη διαδικασία). Επικοινώνησα με την Aeromexico η οποία μου είπε ότι οποιοδήποτε μέιλ θα κάνει πάνω από δύο εβδομάδες να απαντηθεί ( άρα κινδυνεύω με no show) αλλά ότι υπεύθυνο για την διαχείριση της κράτησης είναι μόνο το ταξιδιωτικό.
Το ότι είναι τέχασμα το διαπίστωσες από κάπου ή απλά το λες? Στο λέω γιατί κάθε αεροπορική έχει την δική της πολιτική.
Υπεύθυνο για την κράτηση είναι το ταξιδιωτικό γραφείο ΑΛΛΑ πολλές φορές πρέπει να μπει request στο GDS και να έρθει απάντηση από την αεροπορική για οποιαδήποτε κίνηση.
Πάντως εδώ δεν λέει κάτι για refund

https://aeromexico.com/en-us/actions-covid19
 
Last edited:

alakae

Member
Μηνύματα
59
Likes
68
Το ότι είναι τέχασμα το διαπίστωσες από κάπου ή απλά το λες? Στο λέω γιατί κάθε αεροπορική έχει την δική της πολιτική.

Υπεύθυνο για την κράτηση είναι το ταξιδιωτικό γραφείο ΑΛΛΑ πολλές φορές πρέπει να μπει request στο GDS και να έρθει απάντηση από την αεροπορική για οποιαδήποτε κίνηση.
[/QUOTE]
Ειδικά για το gotogate υπάρχουν πολλές αναφορές στο trustpilot για αίτηματα έγκρισης επιστροφής ποσού από το ταξιδιωτικό στην αεροπορική και στα οποία δεν έλαβαν μετά απάντηση της ενέργειας αυτής οι πελάτες. Ειδικότερα στην περίπτωση μου, η Aeromexico ανέφερε ότι αποκλειστικά υπεύθυνο για την ακύρωση είναι το ταξιδιωτικό και αυτό πρέπει να προχωρήσει σε ενέργειες.
Τέλος για το λινκ της Aeromexico που έδωσες εγω δεν αναφέρομαι σε αλλαγή απο την πλευρά μου αλλά σε ακύρωση της πτήσης από την αεροπορική που έχει ήδη γίνει.Το λινκ αφορά εθελοντική αλλαγή από την πλευρά του πελάτη.
 
Last edited:

Ntt

Member
Μηνύματα
432
Likes
989
Ειδικότερα στην περίπτωση μου, η Aeromexico ανέφερε ότι αποκλειστικά υπεύθυνο για την ακύρωση είναι το ταξιδιωτικό και αυτό πρέπει να προχωρήσει σε ενέργειες.
Και σου ξανά λέω, το ταξιδιωτικό ακόμη και για refund , πρέπει να κάνει request στην αεροπορική. Δεν ξέρω για την Aeromexico συγκεκριμένα, αλλά επειδή οι αεροπορικές είναι σε βρεφικό επίπεδο στην διαχείριση της κρίσης πολλές φορές και τα ταξιδιωτικά πρακτορεία περιμένουν ημέρες (το γνωρίζω από μέσα).
Δηλαδή π.χ. προχωράει στην ενέργεια του refund --> αν η αεροπορική δεν απαντήσει μέχρι την πτήση σου, μπορείς να βγεις non show και να μην φταίει το γραφείο.

Όσο για το trustpilot δεν το θεωρώ έμπιστη πηγή (πελάτης που αφήνει κριτική θετική/αρνητική χωρίς να έχει ΑΠΟΔΕΔΕΙΓΜΕΝΑ πληρώσει για το προϊόν για εμένα είναι fake) εκτός αν γνωρίζω προσωπικά τον πελάτη.


Πετάς τις επόμενες 72 ώρες?
 

alakae

Member
Μηνύματα
59
Likes
68
Και σου ξανά λέω, το ταξιδιωτικό ακόμη και για refund , πρέπει να κάνει request στην αεροπορική. Δεν ξέρω για την Aeromexico συγκεκριμένα, αλλά επειδή οι αεροπορικές είναι σε βρεφικό επίπεδο στην διαχείριση της κρίσης πολλές φορές και τα ταξιδιωτικά πρακτορεία περιμένουν ημέρες (το γνωρίζω από μέσα).
Δηλαδή π.χ. προχωράει στην ενέργεια του refund --> αν η αεροπορική δεν απαντήσει μέχρι την πτήση σου, μπορείς να βγεις non show και να μην φταίει το γραφείο.

Όσο για το trustpilot δεν το θεωρώ έμπιστη πηγή (πελάτης που αφήνει κριτική θετική/αρνητική χωρίς να έχει ΑΠΟΔΕΔΕΙΓΜΕΝΑ πληρώσει για το προϊόν για εμένα είναι fake) εκτός αν γνωρίζω προσωπικά τον πελάτη.


Πετάς τις επόμενες 72 ώρες?
Όχι δεν πετάω ακόμα. Μα το θέμα είναι ότι για αυτό πληρώνουμε τα ταξιδιωτικά πρακτορεία για να διαχειριστούν όποιο θέμα προκύψει στην κράτηση μας. Η νομοθεσία έτσι κι αλλιώς στις περιπτώσεις ακύρωσης από αεροπορική είναι αρκετά ξεκάθαρη ανεξάρτητα την εταιρεία.
 

Ntt

Member
Μηνύματα
432
Likes
989
Όχι δεν πετάω ακόμα. Μα το θέμα είναι ότι για αυτό πληρώνουμε τα ταξιδιωτικά πρακτορεία για να διαχειριστούν όποιο θέμα προκύψει στην κράτηση μας. Η νομοθεσία έτσι κι αλλιώς στις περιπτώσεις ακύρωσης από αεροπορική είναι αρκετά ξεκάθαρη ανεξάρτητα την εταιρεία.
Ναι το γνωρίζω αυτό (ο λόγος που κλείνω μέσα από πρακτορείο μερικές φορές). Ωστόσο μου έκανε εντύπωση ότι πριν προλάβει το πρακτορείο να σου απαντήσει έκανες καταγγελία στον ΕΟΤ (αν κατάλαβα καλά απλά LOL).

Η νομοθεσία είναι αστεία γιατί δεν μπορεί να επιβληθεί σε καμία εταιρεία κολοσσό. Δεν μιλάω για τη περίπτωση σου αλλά π.χ. πιστεύεις ότι μία μεγάλη αεροπορική δεν μπορεί να εκβιάσει την ΕΕ? ή το εκάστοτε κράτος?
 

fotast

Member
Μηνύματα
9.654
Likes
14.985
Ναι φυσικά έχει γραφεία στην Ελλάδα ελληνικό αφμ κλπ. Για τα κατά τόπους Γραφεία ΕΟΤ μια απλή αναζήτηση θα σου βγάλει το τηλέφωνο στην περιοχή που ανήκεις.(ουσιαστικά υπάρχει ένα τοπικό γραφείο ανά περιφέρεια) Πχ για Θεσσαλονίκη -Περιφερειακή υπηρεσία τουρισμού Κεντρικής Μακεδονίας τηλ 2310252171
Πάντως εγώ δεν μπόρεσα να βρω Ελληνική διεύθυνση και Ελληνικό ΑΦΜ από το site τους.
 

alakae

Member
Μηνύματα
59
Likes
68
Πάντως εγώ δεν μπόρεσα να βρω Ελληνική διεύθυνση και Ελληνικό ΑΦΜ από το site τους.
Μαλλον έχεις δίκιο υπάρχε ιένα ΑΦΜ στο σάιτ τους αλλά μάλλον δεν είναι ελληνικό. Εξυπηρετούν πάντως στα ελληνικά στο 2111984829.
 

fotast

Member
Μηνύματα
9.654
Likes
14.985
Μαλλον έχεις δίκιο υπάρχε ιένα ΑΦΜ στο σάιτ τους αλλά μάλλον δεν είναι ελληνικό. Εξυπηρετούν πάντως στα ελληνικά στο 2111984829.
Το ΑΦΜ στο site τους όπως και η έδρα τους είναι στην Φινλανδία.Δεν έχει σημασία αν εξυπηρετούν στα Ελληνικά ή σε άλλη γλώσσα.Πιστεύω ότι ο ΕΟΤ δεν μπορεί να κάνει τίποτα σε αυτήν την περίπτωση.Αν δεν βρεις λύση με τις άλλες ενέργειες που έκανες θα πρέπει να απευθυνθείς σε κάποια αρχή στην Φινλανδία.
 

Vasileti

Member
Μηνύματα
478
Likes
1.633
Συγχωρηστε με αν εχει απαντηθει.

Μπηκα στην aegean για βαουτσερ επιστροφης. Εβαλα τα δεοντα του πηγαινε: αριθμο ηλεκτρονικου εισιτηριου, εξαψηφιο αριθμο κρατησης και αριθμο πτησης. ΟΚ!

Οταν ξαναμπήκα να βαλω τα ομοια με μονη διαφορα τον αριθμο πτησης της επιστροφης, δεν το συνεχιζε αλλά εκανε λογο για επεξεργασια του αιτηματος.

Κανει προφανώς αυτοματα ακυρωση και την πτηση της επιστροφης;
τα ιδια μου εκανε κιεμενα, το παραταω
 

dimistr

Member
Μηνύματα
176
Likes
63
Κι εγω στην ιδια θεση, με Easy για Ιουνη. Θα περιμενω ακυρωση η σημαντικη αλλαγη ωρας. Με τη Ryan εφερε αποτελεσμα το οτι δεν βιαστηκα και ηρθε ακυρωση.
εχω κλεισει για 19.04 μασσαλια.... με ryan αλλα μονο για αλλαγη ημερομηνιας μου εχουν στειλει mail.... oxi για επιστροφη χρηματων η εστω voucher..... δεν εχω κανει ακομα τπτ.....
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.639
Μηνύματα
905.278
Μέλη
39.377
Νεότερο μέλος
Vrankovic

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom