• Η αναδρομή στο παρελθόν συνεχίζεται! Ψηφίστε την Ταξιδιωτική Ιστορία του μήνα για τους μήνες Μάιο - Σεπτέμβριο 2020 !

Πως αναβάλλουμε/ακυρώνουμε ταξίδι λόγω κοροναϊού;

PhysioDuck

Member
Μηνύματα
288
Likes
491
Επόμενο Ταξίδι
Είναι τόσο πολλά...
Ταξίδι-Όνειρο
Warwick, NY
SCOOT:
Κυριακή μεσημέρι έκανα την καταγγελία στην ΥΠΑ.
Δευτέρα 13:00 προωθήθηκε στη Scoot στην Ελλάδα.
Δευέρα 13:10 με πήρε τηλέφωνο η υπάλληλος, μου είπε ότι μόλις το τσέκαρα, όντως έχετε κάνει αίτηση για refund μέσω του site και μου είπε ότι ΘΑ ΕΠΙΣΤΡΑΦΟΥΝ ΟΛΑ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ!
Ξαφνικά, βρήκε την αίτησή μου!!!
Ενώ όταν έπαιρνα τηλέφωνο, μου έλεγε ότι επειδή η κράτηση έγινε μέσω του site, πρέπει να μιλήσω με Σιγκαπούρη...

Και μου είπε: "Είστε από τους λίγους που θα πάρουν τα χρήματα".
Όταν της είπα ότι αυτό καθιστά παραβίαση των όρων, είπε ότι αυτή η κατάσταση είναι πρωτόγνωρη και η εταιρία προσπαθεί να διαφυλάξει τα συμφέροντά της.

Και σκέφτομαι: Μήπως είμαι από τους "λίγους" γιατί λίγοι έστειλαν καταγγελία στην ΥΠΑ;
Οπότε, παιδιά, ορμάτε!
 

martine

Member
Μηνύματα
81
Likes
120
Δεν βρήκα κάποιο πιο ταιριαστό τόπικ, οπότε ρωτάω εδώ.
Για no show σε πτήση της Alitalia, δυο βδομάδες πριν, δικαιούμαι κάποια επιστροφή; Η κράτηση ήταν μονής διαδρομής, transit και θεωρούσα ότι δεν θα κέρδιζα τίποτα με ακύρωση, οπότε δεν έκανα κάποια κίνηση, παρά μια αποτυχημένη προσπάθεια επικοινωνίας μέσω social media, μιας κι έγιναν κάποιες αλλαγές στην πτήση (θα έφτανε 4 ώρες νωρίτερα). Βέβαια εκ των υστέρων είδα ότι μπορεί να μου επιστρέφονταν οι φόροι αεροδρομίου, δεδομένου ότι η αεροπορική μου τους είχε χρεώσει αλλά δεν τους απέδωσε ποτέ στα αεροδρόμια, οπότε ρωτάω:
Δικαιούμαι κάτι στην κατάστασή μου (no show, 2 βδομάδες μετά) κι αν ναι, τι προτείνετε και μέχρι πότε;
Θεωρώ πως δικαιούσε
SCOOT:
Κυριακή μεσημέρι έκανα την καταγγελία στην ΥΠΑ.
Δευτέρα 13:00 προωθήθηκε στη Scoot στην Ελλάδα.
Δευέρα 13:10 με πήρε τηλέφωνο η υπάλληλος, μου είπε ότι μόλις το τσέκαρα, όντως έχετε κάνει αίτηση για refund μέσω του site και μου είπε ότι ΘΑ ΕΠΙΣΤΡΑΦΟΥΝ ΟΛΑ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ!
Και μου είπε: "Είστε από τους λίγους που θα πάρουν τα χρήματα".
Όταν της είπα ότι αυτό καθιστά παραβίαση των όρων, είπε ότι αυτή η κατάσταση είναι πρωτόγνωρη και η εταιρία προσπαθεί να διαφυλάξει τα συμφέροντά της.

Και σκέφτομαι: Μήπως είμαι από τους "λίγους" γιατί λίγοι έστειλαν καταγγελία στην ΥΠΑ;
Οπότε, παιδιά, ορμάτε!
Πολύ ευχάριστα νέα ! Μπράβο ! Εγώ σήμερα το πρωί τα έστειλα όλα προς όλους ! Οπότε θα ενημερώσω και εγώ !
 

gioske

Member
Μηνύματα
172
Likes
1.093
Ταξίδι-Όνειρο
Θιβετ
Το πρωί μετά από 40+ λεπτά αναμονής με το Pamediakopes.gr έβγαλα γραμμή. εν ολίγοις ενώ η πτήση μου έχει ακυρωθεί από την emirates, μου έδωσαν τις εξής επιλογές; Είτε ακυρών και εγώ και χάνω περίπου 200+ € ανά εισιτήριο είτε τους ενημερώνω αν θέλω rebooking σε πτήση για τους επόμενους 8-10 μήνες. Η επιλόγή του travel voucher που αναφέρει η emirates στην σελίδα τους δεν την αναφέρει το πρακτορείο σαν επιλογή. Έκανα μέσω του site της emirates αίτηση για το Travel Voucher αν και μου φαίνεται ότι θα με παραπέμψουν παλι στο πρακτορείο. Επίσης θα κάνω και καταγγελία στην ΥΠΑ όπως διαβάζω και στα μηνύματά σας.
 

woodripp3r

Member
Μηνύματα
84
Likes
75
SCOOT:
Κυριακή μεσημέρι έκανα την καταγγελία στην ΥΠΑ.
Δευτέρα 13:00 προωθήθηκε στη Scoot στην Ελλάδα.
Δευέρα 13:10 με πήρε τηλέφωνο η υπάλληλος, μου είπε ότι μόλις το τσέκαρα, όντως έχετε κάνει αίτηση για refund μέσω του site και μου είπε ότι ΘΑ ΕΠΙΣΤΡΑΦΟΥΝ ΟΛΑ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ!
Ξαφνικά, βρήκε την αίτησή μου!!!
Ενώ όταν έπαιρνα τηλέφωνο, μου έλεγε ότι επειδή η κράτηση έγινε μέσω του site, πρέπει να μιλήσω με Σιγκαπούρη...

Και μου είπε: "Είστε από τους λίγους που θα πάρουν τα χρήματα".
Όταν της είπα ότι αυτό καθιστά παραβίαση των όρων, είπε ότι αυτή η κατάσταση είναι πρωτόγνωρη και η εταιρία προσπαθεί να διαφυλάξει τα συμφέροντά της.

Και σκέφτομαι: Μήπως είμαι από τους "λίγους" γιατί λίγοι έστειλαν καταγγελία στην ΥΠΑ;
Οπότε, παιδιά, ορμάτε!

Καλησπερα,

αυτο εδω συμπληρωσες και εστειλες? Επισης που το εστειλες γιατι δεν βρισκω κατι στις οδηγιες.

http://www.ypa.gr/userfiles/0c07dd55-9ad0-43ee-a7be-a34f00b0d67c/eu_complaint_form_el_2.pdf
Ευχαριστω!
 

martine

Member
Μηνύματα
81
Likes
120
Το πρωί μετά από 40+ λεπτά αναμονής με το Pamediakopes.gr έβγαλα γραμμή. εν ολίγοις ενώ η πτήση μου έχει ακυρωθεί από την emirates, μου έδωσαν τις εξής επιλογές; Είτε ακυρών και εγώ και χάνω περίπου 200+ € ανά εισιτήριο είτε τους ενημερώνω αν θέλω rebooking σε πτήση για τους επόμενους 8-10 μήνες. Η επιλόγή του travel voucher που αναφέρει η emirates στην σελίδα τους δεν την αναφέρει το πρακτορείο σαν επιλογή. Έκανα μέσω του site της emirates αίτηση για το Travel Voucher αν και μου φαίνεται ότι θα με παραπέμψουν παλι στο πρακτορείο. Επίσης θα κάνω και καταγγελία στην ΥΠΑ όπως διαβάζω και στα μηνύματά σας.
Μια γρήγορη ερώτηση στο pamediakopes ποια από τις 3 επιλογές πάτησες για να βγάλεις γραμμή? Γιατί εγώ δεν έχω καταφέρει ακόμη!
 

gioske

Member
Μηνύματα
172
Likes
1.093
Ταξίδι-Όνειρο
Θιβετ
Μια γρήγορη ερώτηση στο pamediakopes ποια από τις 3 επιλογές πάτησες για να βγάλεις γραμμή? Γιατί εγώ δεν έχω καταφέρει ακόμη!
Αν και μετά από 45 λεπ΄τα στην αναμονή παραλίγο να ξεχάσω και το όνομά μου, νομίζω την 2
 

PhysioDuck

Member
Μηνύματα
288
Likes
491
Επόμενο Ταξίδι
Είναι τόσο πολλά...
Ταξίδι-Όνειρο
Warwick, NY
Καλησπερα,

αυτο εδω συμπληρωσες και εστειλες? Επισης που το εστειλες γιατι δεν βρισκω κατι στις οδηγιες.

http://www.ypa.gr/userfiles/0c07dd55-9ad0-43ee-a7be-a34f00b0d67c/eu_complaint_form_el_2.pdf
Ευχαριστω!
Ναι, αυτό. Σε αυτά τα 2 email:
[email protected] και [email protected]
http://www.ypa.gr/news/anakoinwsh-t...tra-prostasias-kai-prolhpshs-apo-ton-covid-19
Μαζί με όλα τα αποδεικτικά: Κρατήσεις, αποδείξεις, screenshot από μήνυμα στο Facebook και από την online αίτηση στο https://help.flyscoot.com/s/email-us όπως και screenshot από την επιβεβαίωση παραλαβής του αιτήματός μου.
Γενικά, όσο πιο "δεμένη" είναι η υπόθεση, τόσο καλύτερα.
Αυτό κατάλαβα.
 

woodripp3r

Member
Μηνύματα
84
Likes
75
Ναι, αυτό. Σε αυτά τα 2 email:
[email protected] και [email protected]
http://www.ypa.gr/news/anakoinwsh-t...tra-prostasias-kai-prolhpshs-apo-ton-covid-19
Μαζί με όλα τα αποδεικτικά: Κρατήσεις, αποδείξεις, screenshot από μήνυμα στο Facebook και από την online αίτηση στο https://help.flyscoot.com/s/email-us όπως και screenshot από την επιβεβαίωση παραλαβής του αιτήματός μου.
Γενικά, όσο πιο "δεμένη" είναι η υπόθεση, τόσο καλύτερα.
Αυτό κατάλαβα.

Ευχαριστω πολυ εστειλα τα email και περιμενω. Γνωριζεις πως θα ενημερωθω οτι επικοινωνησαν με την αεροπορικη?
 

PhysioDuck

Member
Μηνύματα
288
Likes
491
Επόμενο Ταξίδι
Είναι τόσο πολλά...
Ταξίδι-Όνειρο
Warwick, NY
Ευχαριστω πολυ εστειλα τα email και περιμενω. Γνωριζεις πως θα ενημερωθω οτι επικοινωνησαν με την αεροπορικη?
Μπράβο! Προώθησαν το email στην αεροπορική και το κοινοποίησαν σε εμένα.
Ήταν πολύ γρήγοροι! Κυριακή μεσημέρι το έκανα (ήταν κλειστά προφανώς), Δευτέρα μεσημέρι το προώθησαν.
Εύχομαι καλή επιτυχία!
 

gioske

Member
Μηνύματα
172
Likes
1.093
Ταξίδι-Όνειρο
Θιβετ
Μπράβο! Προώθησαν το email στην αεροπορική και το κοινοποίησαν σε εμένα.
Ήταν πολύ γρήγοροι! Κυριακή μεσημέρι το έκανα (ήταν κλειστά προφανώς), Δευτέρα μεσημέρι το προώθησαν.
Εύχομαι καλή επιτυχία!
Η ΥΠΑ αν καταλαβαίνω καλά έχει να κάνει με τις αεροπορικές. Με τα ταξιδ. πρακτορεία πώς θα βρούμε άκρη;:rolleyes-80:
 

woodripp3r

Member
Μηνύματα
84
Likes
75
Ευχαριστω πολυ! Παντως πρεπει να το κανουμε ολοι αυτο γιατι αν η πτηση εχει ακυρωθει απτην αεροπορικη πρεπει να σου δωσει full refund αλλιως ειναι παρανομοι! Εγω πριν κανω την καταγγελια σημερα μιλησα με υπαλληλο της emirates και μου ειπε 'δικιο εχετε οτι και να πειτε, αυτα μας εχουν πει να λεμε'. Δεν φταινε οι υπαλληλοι η αληθεια ειναι, αλλα πρεπει να το κυνηγησουμε οσο δεν παει, εγω δεν προκειται να πατησω το κουμπι για refund/voucher γιατι αν το κανεις μετα θα σου πει δεν εχεις δικαιωμα για full refund. Εκει πατανε οτι ολοι θα φοβηθουνε και θα δεχτουν το voucher/refund με πεναλτυ.
 

woodripp3r

Member
Μηνύματα
84
Likes
75
Η ΥΠΑ αν καταλαβαίνω καλά έχει να κάνει με τις αεροπορικές. Με τα ταξιδ. πρακτορεία πώς θα βρούμε άκρη;:rolleyes-80:

Μηπως να κανεις μια καταγγελια στον Συννηγορο του Καταναλωτη?
 

Εκπομπές Travelstories

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.743
Μηνύματα
910.741
Μέλη
39.480
Νεότερο μέλος
christinalkp

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom