Πως αναβάλλουμε/ακυρώνουμε ταξίδι λόγω κοροναϊού;

martine

Member
Μηνύματα
81
Likes
120
του ..όγκου

Λογικά το email θα πάει στο πρακτορείο(κι αυτό σε ενημερώνει μετά)...σου είχε στείλει το πρακτορείο τα στοιχεία όταν έκανε την κράτηση;;
γιατί αν εχεις τον κωδικό κράτησης μπορεις και μόνη σου να μπείς στην κράτηση αν δεν δέχεται το δικό σου εμαιλ βάλε το εμαιλ που έχεις απο΄το ενημερωτικό που σου έστειλε το πρακτορείο οπότε μπαίνεις στην κράτηση και βλέπεις τα δεδομένα της πτήσης σου...
Ιντερνετικό Πρακτορείο εννοούσα... μπαίνω στο site της emirates μου βγάζει τεχνικό πρόβλημα όταν πάω να δω την κράτηση μου ... ενώ πριν την ακύρωση της πτήσης εμπαινα και έβλεπα την κράτηση μου κανονικότατα... μπαίνω στο site του πρακτορείου στην κράτηση μου και η πτήση δεν έχει αλλάξει status φαίνεται ότι θα γίνει...!! Βέβαια μίλησα με την emirates τηλεφωνικά και μου είπαν ότι η πτήση ακυρώθηκε!!
 

adiaforos

Member
Μηνύματα
1.172
Likes
1.828
Το μηνυμα σου με βοηθησε πολυ ,γιατι ειχα κι εγω μπερδευτει. Επειδη απ οτι βλεπω γνωριζεις καλυτερα θα ηθελα να με βοηθησεις εαν ειναι ευκολο. Εμεις πεταμε 17/4 για Μπεργκαμο με ryanair ,4 ατομα. Απ οτι καταλαβα, προτεινεις να περιμενουμε να σκυρωσει η εταιρια, και μετα να κανουμε την αιτηση επιστροφης χρηματων. Ως εδω τα παω καλα;
Ακομη θελω να ρωτησω σχετικα με τα πολλα ατομα στην κρατηση. Πρεπει νσ κανουμε 4 αιτησεις για την μια πτηση και 4 αιτησεις για την πτηση επιστροφης; Ευχαριστω πολυ.
Ως προς το δεύτερο σκέλος, κάνεις μόνο μία αίτηση για όλους και φροντίζεις να είναι τσεκαρισμένη η επιλογή «I wish to apply for a refund for ALL customers and for ALLflights booked on this flight reservation» και η επιλογή return, αν η επιστροφή είναι στην ίδια κράτηση. Τώρα , ως προς το πρώτο σκέλος, ναι, γενικά είναι καλύτερο να περιμένεις e-mail (μέχρι λίγες ημέρες πριν την ημερομηνία της πήσης). Η επιφύλαξή μου είναι μόνο μην τυχόν λόγω της κατάστασης έχουν αποσύρει την αυτόματη διαδικασία refund και παραπέμπουν εν τέλει όλους στο παραπάνω link! Νομίζω θα ξεκαθαρίσει από άλλους που έχουν πτήσεις πριν τη δική σου και μας ενημερώσουν.
Ευχαριστώ για την απάντηση.
Το παραπάνω που αναφέρεις είδα και εγώ ψάχνοντας στο site της Ryanair, αλλά δεν προχώρησα σε αίτημα επιστροφής. Θα περιμένω e-mail με δυνατότητα ακύρωσης.
Πρόσεξε μόνο την επιφύλαξη που έγραψα παραπάνω!
 

gioske

Member
Μηνύματα
172
Likes
1.093
Ταξίδι-Όνειρο
Θιβετ
Καλησπέρα σας. Και εμένα μου ήρθε σήμερα μήνυμα από την Emirates ότι η πτήση για Οσάκα στις 31/03/20 ακυρώνεται και από ότι βλέπω δίνει μόνο τις παρακάτω επιλογές:

Είναι επιλέξιμοι για επιλογές Επανακράτησης και Ταξιδιωτικού κουπονιού:

  • Η επανακράτηση επιτρέπεται εντός της ισχύος του εισιτηρίου χωρίς επιπλέον χρέωση, μπορεί να ισχύσει διαφορά ναύλου, εάν υπάρχει
  • Ταξιδιωτικό κουπόνι για αξία εισιτηρίου με ισχύ για 12 μήνες από την ημερομηνία έκδοσής του
Οπότε από Δευτέρα από νωρίς στο τηλέφωνο με το Pamediakopes.gr και βλέπουμε. Ό,τι νεότερο έχω θα ενημερωσω
 

despokkp

Member
Μηνύματα
86
Likes
3
Επόμενο Ταξίδι
ΙΤΑΛΙΑ ΟΔΙΚΩΣ
Ταξίδι-Όνειρο
ΑΜΕΡΙΚΗ
alakae μου αλλάξανε πτήση γιατί βλέπω άλλο αριθμό TK αεροπλάνου βέβαια διαφορά που κάνανε μικρή χρονικά. Πήγα να κάνω manage bookingμέσω του site Turkish airline μου βγάζει την επιλογή cancel flight και cange flight προχωρώ και όταν βγάζει την επιλογή calculate refundδεν προχωρά βγάζει error γράφει ότι καλύτερα να απευθυνθώ στο πράκτορα που το έκλεισα αλλά που να πιάσεις γραμμή στη gotogate. Τι δικαιούμαι και ποια η διαδικασία μήπως γνωρίζεις εσύ ή κάποιος άλλος? ευχαριστώ
 

alakae

Member
Μηνύματα
59
Likes
68
alakae μου αλλάξανε πτήση γιατί βλέπω άλλο αριθμό TK αεροπλάνου βέβαια διαφορά που κάνανε μικρή χρονικά. Πήγα να κάνω manage bookingμέσω του site Turkish airline μου βγάζει την επιλογή cancel flight και cange flight προχωρώ και όταν βγάζει την επιλογή calculate refundδεν προχωρά βγάζει error γράφει ότι καλύτερα να απευθυνθώ στο πράκτορα που το έκλεισα αλλά που να πιάσεις γραμμή στη gotogate. Τι δικαιούμαι και ποια η διαδικασία μήπως γνωρίζεις εσύ ή κάποιος άλλος? ευχαριστώ
Gotogate τηλέφωνο γιατί μόνο αυτοί είναι υπεύθυνοι για την διαχείριση της κράτησης σου. Αν σου έχει έρθει μέιλ ότι η πτήση σου η αρχική έχει ακυρωθεί λες ότι δεν εγκρίνεις την αλλαγή που σου κάναμε και το πρακτορείο η θα ακυρώσει απευθείας την κράτηση σου η θα επικοινωνήσει με την Turkish για πάρει έγκριση ακύρωσης της κράτησης.(ουσιαστικά το τελευταίο είναι απλώς ένα κόλπο για να σε καθυστερήσουν). Δικαιούσαι επιστροφή χρημάτων.
 

despokkp

Member
Μηνύματα
86
Likes
3
Επόμενο Ταξίδι
ΙΤΑΛΙΑ ΟΔΙΚΩΣ
Ταξίδι-Όνειρο
ΑΜΕΡΙΚΗ
alakae είναι προτιμότερο να προσπαθήσουμε να επικοινωνήσουμε για ακύρωση της πτήσης και επιστροφή χρημάτων με την αιτιολογία της αλλαγής ή να περιμένουμε όταν πλησιάζει που πιστεύω ότι θα ακυρωθούν όλα λόγω ιού? Το λέω λόγω ότι η gotogate λέει ότι δίνουν προτεραιότητα στις πτήσεις που είναι εντός 10 ημερών .
 

alakae

Member
Μηνύματα
59
Likes
68
alakae είναι προτιμότερο να προσπαθήσουμε να επικοινωνήσουμε για ακύρωση της πτήσης και επιστροφή χρημάτων με την αιτιολογία της αλλαγής ή να περιμένουμε όταν πλησιάζει που πιστεύω ότι θα ακυρωθούν όλα λόγω ιού? Το λέω λόγω ότι η gotogate λέει ότι δίνουν προτεραιότητα στις πτήσεις που είναι εντός 10 ημερών .
Μπορείς να περιμένεις αλλά θα σου έλεγα να το κάνεις από τώρα γιατί σε περίπτωση που δεν ακυρωθεί και δεν μπορείς να τους βρεις τέλευταια στιγμή στο τηλέφωνο θα κινδυνεύεις με no show.
 

Knik

Member
Μηνύματα
68
Likes
58
Δεν ξέρω μήπως είναι αυτό που είπα παραπάνω.. ότι στις πτήσεις Μαρτίου δίνουν και την επιλογή επιστροφής χρημάτων και στις Απριλίου και μετά μόνο αλλαγή ημερομηνίας... Δεν ξέρω όμως γιατί μπορεί να γίνεται αυτό. Μήπως παίζουν ρόλο και οι προορισμοί? Δεν έχω ιδέα...
Από το πρακτορείο που είχα κλείσει για Ρώμη για 21/4 με ενημέρωσαν ότι και για τις πτήσεις Απριλίου θα κάνουν επιστροφή χρημάτων άσχετα αν τώρα δίνει την επιλογή αλλαγής ημερομηνίας.εμενα μου είπαν να δηλώσω μια μελλοντική ημερομηνία και μέχρι το τέλος της άλλης εβδομάδας θα έχει ακυρωθεί η πτήση από Ryanair οπότε θα πάρουμε τα χρήματα πισω
 

kflabouris

Member
Μηνύματα
20
Likes
5
Λοιπον...επειδη τα εχω παιξει λιγακι εχω ερθει για βοηθεια
ταξιδι 28(ryanair)-31(aegean) προς βερολινο κ πισω


η ryanair εστειλε mail εκανα την αιτηση (και 2 φορες μαλιστα) για την ακυρωση αλλα
καποιο mail επιβεβαιωσεις δεν ελαβα με καποιον αριθμο
για το case (οταν παω στην εφαρμογη παλι μου διχνει αλλαγη η επιστροφη)

η aegean δεν εχει πει τιποτα για ακυρωση, ακομα απαντηση για να παρω λεφτα πισω ουτε καν, στα αδιαβαστα στο messenger (η φορμα επικοινωνιας στο site κολλημενη)
ξερετε τι θα γινει με την aegean γενικα?θα ακυρωσουν πτησεις?θα μας παει για κουπονι αλλιως αλλαγη σε αλλη ημ/νια κ γλειτωνουμε το penalty της αλλαγης (γελαω!)?



και τελος μου τα μασαει και το ξενοδοχειο που εχω κλεισει οτι αν θελω μονο για αλλαγη σε αλλη ημερομηνια και δεν κανουν επιστροφη χρηματων
(το εχω κλεισει απο το site τους)



Αναμενω οτι ξερει ο καθενας και στο τι μπορω να κανω γιατι πλησιαζουν οι μερες και δεν βγαζω ακρη.

ευχαριστω :)
 

psilos3

Member
Μηνύματα
6.749
Likes
52.158
Επόμενο Ταξίδι
;
Ταξίδι-Όνειρο
Αναζητείται!
Μια εβδομάδα και κάτι μετά από την ακύρωση του ταξιδιού στο Περού, και η ψυχοφθόρα διαδικασία συνεχίζεται χωρίς επί της ουσίας καμία εξέλιξη.
Δε πίστευα ότι θα αντιμετωπίσω τέτοια συμπεριφορά.
Είχα καιρό να νιώσω τόσο ηλίθιος, σα να απευθύνομαι σε τοίχο...
Η Air europa δεν απαντάει στα email τόσες μέρες, ούτε το Pamediakopes που κλείστηκαν τα εισιτήρια. Είναι αδύνατο βέβαια να βρεις και στο τηλέφωνο κάποιον. Τη τελευταία φορά που προσπάθησα μετά από 140 λεπτά (!) αναμονής, με συνδέσαν με Αγγλια, μίλησα ένα λεπτό κι έπεσε η γραμμή.
Όσο δε για τις εσωτερικές πτήσεις (Viva & SKY) , τα τρένα (Inca Rail - Peru Rail) και τα λεωφορεία (Cruz del sur) στο Περού, η γελοιότητα σε όλο της το μεγαλείο. Απαντήσεις όπως ''δεν υπάρχει πολιτική ακύρωσης'' ή ''το δρομολόγιο διεξάγεται κανονικά, λυπάμαι'' απλά μεγαλώνουν τον εκνευρισμό μου, αν και οφείλω να πω ότι αρχίζει και αλλάζει λίγο το σενάριο τους μετά και τις οδηγίες που εξέδωσε η Κυβέρνηση του Περού. Αρχής γενομένης από το Μάτσου Πίκτσου, που έιναι το πρώτο που έβγαλε ανακοίνωση περί επιστροφής χρημάτων σε όσους χάνουν την επίσκεψη.

Δεν είναι το ξενέρωμα που χάθηκε ένα ταξίδι (και δεν ήταν και το μόνο), μην είμαι αχάριστος ενώ ζούμε τόσο δύσκολες καταστάσεις. Είναι η συμπεριφορά που λαμβάνω κατα τη διάρκεια της προσπάθειας για αποζημίωση χρημάτων που μαζέυτηκαν και πληρώθηκαν με πολύ κόπο και στερήσεις...

Στο φινάλε δεν ειναι κάτι για το οποίο φέρουμε ευθύνη. Προεδρικό διάταγμα της Κυβέρνησης του Περού έθετε τους Ευρωπαίους σε καραντίνα και αντίστοιχη οδηγία τους απαγόρευσε τελικά την είσοδο στη χώρα. Κι έχεις τις αεροπορικές να σου λένε ''να ήσουν εδώ''.

Καλή τύχη, γερό στομάχι και καλά ξεμπερδέματα εύχομαι σε όλους όσους παλεύουν αντίστοιχες περιπτώσεις, γιατί είναι κάτι που θα χρειαστεί. Προσοχή σε όρους, προσοχή σε προλόγους εταιρειών, όλοι είναι εκεί για να διασφαλίσουν του συμφέρον τους, και πάνω απ' όλα ευγένεια σε όσους εξυπηρετούν, δε χρωστάνε τίποτα να ακούσουν γκρίνια και βρίσιμο επειδή οι εργοδότες τους είναι για τα σκυλιά. Η περίοδος είναι δύσκολη και χρειάζονται τη στήριξη μας και αυτοί.
 

jlee

Member
Μηνύματα
34
Likes
38
2nd Update με κόκκινο απο διαδικασία ακύρωσης trip στο Βιετναμ.
Πτήσεις προς ακύρωση:
  1. Πτήσεις προς Λονδίνο και επιστροφή με easyjet (Ακυρώθηκαν οι πτήσεις 18/03 με πήρα full refund. Ακόμη να φανούν τα χρήματα,)
  2. Πτήσεις από Λονδίνο -> Ανόι και Σαϊγκόν -> Λονδίνο. Το πρώτο σκέλος ακυρώθηκε το πρώτο σκέλος και ζήτησα full refund. Έγινε μέσω τουριστικού η κράτηση και ακόμη περιμένω αλλά νομίζω θα πάει καλά.
  3. Εσωτερική πτήση από Da Nang -> Phu Quoc με Jetstar. Η πτήση ακυρώθηκε αλλά δεν το γνωρίζουν ακόμη.? Γενικά δεν τα πάνε καλά με την επικοινωνία και για ένα απλό τσατ 15 μηνυμάτων μας πήρε 3 ώρες.
    Μάλλον θα μου γίνει επιστροφή αλλά δεν μου έχουν στείλει email ακόμη. Όταν μπαίνω στην κράτηση μου απο cancelled πλέον λέει:
    Your booking has been cancelled, and your reimbursement request is in progress – please allow at least 14 business days.
  4. Εσωτερική πτήση Phu Quoc -> Σαϊγκόν με Vietnam airlines προς το παρόν δεν δίνουν status update.
Ξενοδοχεία:
  1. Όλα τα airbnb έγινε με full refund.
  2. Τα περισσότερα μέσω booking ήταν με δωρεάν ακύρωση.
  3. Το ξενοδοχείο στο Phu Quoc το έκλεισα με non-refundable και προς το παρόν ΔΕΝ δέχεται ακύρωση με full refund. Αλλά θα περιμένω να φτάσει η ημερομηνία 21/03 με 24/03 και βλέπουμε.
    Μίλησα με την Booking. Η υπάλληλος επικοινώνησε με τη reception τους και της είπαν να στείλει email για το λόγο που δεν μπορώ να πάω γιατί δεν κάνουν σε όλους refund (εκτός και τους εξαναγκάσει η booking). Κάνουν refund σε όσους όντως δεν μπορούν να φτάσουν ή πρέπει να μπουν σε καραντίνα. Προσωπικά απλά περιμένω να περάσουν οι μέρες και να βγει το banner άμεσης ακύρωσης.

    Στα + η κοπέλα στη booking ήταν πολύ εξυπηρετική.
Καλή συνέχεια σε όλους και υπομονή!
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.740
Μηνύματα
910.571
Μέλη
39.475
Νεότερο μέλος
Drnv

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom