Ειδες πως αλλαζουν τα πραγματα με 30 ευρω!; αντε καλη υπομονη τωρατελευταία ενημέρωση για το pamediakopes.gr και τη πτήση της Turkish Arlines για ΗΠΑ σε 7 μέρες. Δέχθηκαν την απαίτηση για επιστροφή χρημάτων και προώθησαν στην εταιρεία το αίτημα. Με παρακράτηση 30 ευρώ.
Καλημέρα. Δεν νομίζω ότι ήταν καθοριστικός παράγοντας τα 30 ευρώ, αυτό ίσχυε και από πριν. Προφανώς περιμένουν να πλησιάσουν οι μέρες για την ακυρωθείσα πτήση και τότε δίνουν το οκ για επιστροφή χρημάτων. Καλή επιτυχία και σε σένα Sanna, ενημέρωσε μας όταν έχεις νέαΕιδες πως αλλαζουν τα πραγματα με 30 ευρω!; αντε καλη υπομονη τωρα
Εχεις δικιο Γιωργο. Αυτη ειναι η αμοιβη τους που συναλλασονται εκ μερους μας με την αεροπορικη. Αλλα οταν μιλαμε για εισητηρια τετοιου κοστους θα τα δωσεις.Καλημέρα. Δεν νομίζω ότι ήταν καθοριστικός παράγοντας τα 30 ευρώ, αυτό ίσχυε και από πριν. Προφανώς περιμένουν να πλησιάσουν οι μέρες για την ακυρωθείσα πτήση και τότε δίνουν το οκ για επιστροφή χρημάτων. Καλή επιτυχία και σε σένα Sanna, ενημέρωσε μας όταν έχεις νέα
Δυστυχώς ούτε εγώ είχα καλή επικοινωνία με την Πειραιώς, φαίνεται πως δεν θέλουν να μπλεχτούν.Μόλις με πήρε τηλέφωνο η Τράπεζα Πειραιώς να μου πει ότι βγήκε ΠΝΠ που προστατεύει τις αεροπορικές. 25 μέρες που είχα κάνει την καταγγελία δεν πήραν ποτέ την Aegean να της αναφέρουν τον ευρωπαϊκό κανονισμό, με παρέπεμπαν να μιλήσω με την Aegean, με το που βγήκε η ΠΝΠ έσπευσαν να πάρουν εμένα και να κλείσουν το αίτημα αμφισβήτησης υπέρ της.
Μόνο μεσω PayPal από εδώ και μπρος τα πάντα.
Την ισχύ των ευρωπαϊκών νόμων την ανέφερα. Την αγορά την έκανα με MasterCard. Είμαι πολύ εκνευρισμένος γιατί εχθές τους πήρα τηλέφωνο και ζήτησα εξυπηρέτηση από άλλον υπάλληλο από αυτόν που είχε αναλάβει το case. Η κοπέλα μου είπε οκ θα το προωθήσω. Σήμερα με πήρε ο ίδιος. Του λέω δεν θέλω να μιλήσω μαζί σου. Οκ μου λέει θα το προωθήσω να σε καλέσει συνάδελφος. Και σε 5 λεπτά με παίρνει ο ίδιος υπάλληλος και μου αναφέρει την ΠΝΠ. Μιλάμε για τελείως γελοιοτητα εκ μέρους της τραπεζας. Τι EU261 του ανέφερα, τι ότι περιμένατε να βγει η ΠΝΠ ροκανιζοντας το χρόνο του είπα, η απόφαση της τράπεζας είναι αυτή μου λέει. Μέσα στο τελευταίο 5λεπτο την πήρατε του λέω;Δυστυχώς ούτε εγώ είχα καλή επικοινωνία με την Πειραιώς, φαίνεται πως δεν θέλουν να μπλεχτούν.
Βέβαια πιστεύω εν τέλει η Visa είναι αυτή που θέτει τους κανονισμούς και όχι η Πειραιώς.
Έψαξα και βρήκα αυτό:
https://usa.visa.com/dam/VCOM/global/support-legal/documents/managing-disputes-through-covid-19.pdfΠήγαινε στην ερώτηση 1 στα FAQs. Ίσως σε βοηθήσει για να τους πιεσεις.
Επίσης, ανέφερε την ισχύ των Ευρωπαϊκών Νόμων σε σχέση με τους Εθνικούς.
Νόμιζα ότι είχες Visa. Έχεις χίλια δίκια.Την ισχύ των ευρωπαϊκών νόμων την ανέφερα. Την αγορά την έκανα με MasterCard. Είμαι πολύ εκνευρισμένος γιατί εχθές τους πήρα τηλέφωνο και ζήτησα εξυπηρέτηση από άλλον υπάλληλο από αυτόν που είχε αναλάβει το case. Η κοπέλα μου είπε οκ θα το προωθήσω. Σήμερα με πήρε ο ίδιος. Του λέω δεν θέλω να μιλήσω μαζί σου. Οκ μου λέει θα το προωθήσω να σε καλέσει συνάδελφος. Και σε 5 λεπτά με παίρνει ο ίδιος υπάλληλος και μου αναφέρει την ΠΝΠ. Μιλάμε για τελείως γελοιοτητα εκ μέρους της τραπεζας. Τι EU261 του ανέφερα, τι ότι περιμένατε να βγει η ΠΝΠ ροκανιζοντας το χρόνο του είπα, η απόφαση της τράπεζας είναι αυτή μου λέει. Μέσα στο τελευταίο 5λεπτο την πήρατε του λέω;