Πως αναβάλλουμε/ακυρώνουμε ταξίδι λόγω κοροναϊού;

woodripp3r

Member
Μηνύματα
84
Likes
75
Ερωτηση σχετικα με emirates, επικοινωνησα σημερα στο live chat μαζι τους και με διαβεβαιωσαν οτι στην παρακατω φορμα - https://www.emirates.com/english/help/refund-request/?pub=autodetect&pub=autodetect - αν κανεις request για full refund αυτο θα ειναι διχως penalty. Εχει κανει κανεις κατι παρομοιο? Το μονο που με προβληματιζει ειναι οτι η φορμα περιεχει το εξης checkbox - I understand the fare conditions for my Emirates ticket or the service as advised at the time of purchase.

Ευχαριστω
 

rena1988

Member
Μηνύματα
294
Likes
139
Επόμενο Ταξίδι
Ζανζιβάρη (11/2021)
Ταξίδι-Όνειρο
Περου
Δεν μου ξέφυγε, το ειδα. Απλως το οτι φαίνεται ολοκληρωμένο δεν σημαίνει οτι η τραπεζα ειναι έτοιμη να σου πιστώσει τα χρήματα. Σε τραπεζα δουλεύω, ο μέσος χρόνος ανταπόκρισης σε τέτοια θέματα, υπό φυσιολογικές συνθήκες, ειναι μεγαλουτσικος. Ποσό μάλλον τώρα, που εργάζονται και λιγότεροι άνθρωποι και τα αιτήματα ειναι περισσότερα. Θα σου πρότεινα να έχεις υπομονή.
 
Μηνύματα
67
Likes
145
Επόμενο Ταξίδι
España? We'll see.
Ταξίδι-Όνειρο
Λατινική Αμερική
Έχω όση υπομονή θέλεις, πραγματικά. Αλλά όταν ένα αίτημα είναι "ολοκληρωμένο" και το τελικό πορισμα, όπως μου επιβεβαίωσε ο υπάλληλος, είναι "βρείτε τα μεταξύ σας με την αεροπορική", σημαίνει ότι είναι ολοκληρωμένο, και δεν θα γίνει άλλη ενέργεια από την πλευρά της τραπεζας, όχι ότι θα μου επιστρέψουν τα χρήματα. Σε αυτη την περίπτωση θα ηταν "υπό επεξεργασία", σωστά;
 

rena1988

Member
Μηνύματα
294
Likes
139
Επόμενο Ταξίδι
Ζανζιβάρη (11/2021)
Ταξίδι-Όνειρο
Περου
Θεωρητικά ναι. Πάντως, εγω που ειχα πτήση με την Aegean μέσω του «παμε διακοπές» μου απάντησαν καμία δεκαπενταριά μερες μετα την ημερομηνία της πτήσης. Θεωρω οτι δεν θα χάσεις τα χρήματα σου. Απλως να ξερεις οτι η τραπεζα στις αμφισβητήσεις γενικά ψάχνει καταρχήν αν πρόκειται γι απάτη. Αν ήταν μαϊμού η εταιρία ή το προϊόν δεν ήταν αυτο που παρήγγειλες. Το συγκεκριμένο θέμα, ειναι λιγάκι διαφορετικό. Εγω προσωπικά θα προσπαθούσα να βγάλω άκρη απευθείας με την εταιρία, νομίζω θα ειναι ευκολότερο.
 

paefstra

Member
Μηνύματα
14.135
Likes
45.617
Θεωρητικά ναι. Πάντως, εγω που ειχα πτήση με την Aegean μέσω του «παμε διακοπές» μου απάντησαν καμία δεκαπενταριά μερες μετα την ημερομηνία της πτήσης. Θεωρω οτι δεν θα χάσεις τα χρήματα σου. Απλως να ξερεις οτι η τραπεζα στις αμφισβητήσεις γενικά ψάχνει καταρχήν αν πρόκειται γι απάτη. Αν ήταν μαϊμού η εταιρία ή το προϊόν δεν ήταν αυτο που παρήγγειλες. Το συγκεκριμένο θέμα, ειναι λιγάκι διαφορετικό. Εγω προσωπικά θα προσπαθούσα να βγάλω άκρη απευθείας με την εταιρία, νομίζω θα ειναι ευκολότερο.
Nα ρωτησω κατι, σε τι σε κρεμασε το γραφειο και εκανες αμφισβητηση; Εχω κι εγω ενα θεμα με το petas που δεν δινει refund ενω το δικαιουμαι απο την εταιρεια. Εμπιπτω στην αμφισβητηση;
 

rena1988

Member
Μηνύματα
294
Likes
139
Επόμενο Ταξίδι
Ζανζιβάρη (11/2021)
Ταξίδι-Όνειρο
Περου
Δηλαδή, ενώ η εταιρία δίνει refund, το πρακτορείο αρνείται; Με ποια δικαιολογία; Εγω ειχα διαβάσει οτι η Aegean δίνει refund, αλλα δεν μίλησα καθολου μαζι τους. Μίλησα με το πρακτορείο, τους έστειλα email και μετα απο αρκετές μου απάντησαν.
 

paefstra

Member
Μηνύματα
14.135
Likes
45.617
Δηλαδή, ενώ η εταιρία δίνει refund, το πρακτορείο αρνείται; Με ποια δικαιολογία; Εγω ειχα διαβάσει οτι η Aegean δίνει refund, αλλα δεν μίλησα καθολου μαζι τους. Μίλησα με το πρακτορείο, τους έστειλα email και μετα απο αρκετές μου απάντησαν.
Δικαιουμαι refund απο την εταιρεια, το petas δυο φορες σε μειλ με προτρεπει να παρω voucher απο την εταιρεια και αποκρυπτει τη δυνατοτητα refund. Τωρα δεν απαντησε στο 3ο μειλ, δεν σηκωνουν τηλεφωνο.
 

rena1988

Member
Μηνύματα
294
Likes
139
Επόμενο Ταξίδι
Ζανζιβάρη (11/2021)
Ταξίδι-Όνειρο
Περου
Αίτηση για αμφισβήτηση μπορείς να κανεις, αλλα δε νομίζω οτι θα λύσεις το πρόβλημα μέσω της τράπεζας... φοβάμαι οτι στο τέλος θα σου απαντήσουν κατι αντίστοιχο με το προηγούμενο post. Ξερεις τι γίνεται, η τραπεζα αποζημιώνει σε περιπτώσεις απάτης, σε μαϊμού εταιρίες, σε προϊόντα που αλλο παρηγγειλες και αλλο ήρθε. Τώρα στην προκειμένη περίπτωση, δεν είμαι σίγουρη αν θα προβεί σε αποζημίωση....ειχα περίπτωση που πελάτισσα ήθελε να βγάλει βίζα για κάπου και εκανε η ίδια τη συναλλαγή κανονικά (Οχι απάτη) και στη συνέχεια αποφάσισε οτι ήθελε πίσω τα χρήματα της γιατι δεν θα πήγαινε και το πρακτορείο που είχε συνεργαστεί αρνήθηκε να της τα δώσει. εκανε αίτηση αμφισβήτησης, η οποία φυσικά απορρίφθηκε.
 

paefstra

Member
Μηνύματα
14.135
Likes
45.617
Αίτηση για αμφισβήτηση μπορείς να κανεις, αλλα δε νομίζω οτι θα λύσεις το πρόβλημα μέσω της τράπεζας... φοβάμαι οτι στο τέλος θα σου απαντήσουν κατι αντίστοιχο με το προηγούμενο post. Ξερεις τι γίνεται, η τραπεζα αποζημιώνει σε περιπτώσεις απάτης, σε μαϊμού εταιρίες, σε προϊόντα που αλλο παρηγγειλες και αλλο ήρθε. Τώρα στην προκειμένη περίπτωση, δεν είμαι σίγουρη αν θα προβεί σε αποζημίωση....ειχα περίπτωση που πελάτισσα ήθελε να βγάλει βίζα για κάπου και εκανε η ίδια τη συναλλαγή κανονικά (Οχι απάτη) και στη συνέχεια αποφάσισε οτι ήθελε πίσω τα χρήματα της γιατι δεν θα πήγαινε και το πρακτορείο που είχε συνεργαστεί αρνήθηκε να της τα δώσει. εκανε αίτηση αμφισβήτησης, η οποία φυσικά απορρίφθηκε.
Μονο που στην περιπτωση μου ειναι αρνηση παροχης υπηρεσιας και επικοινωνια με σκοπο την εξαπατηση.
Θα το βαλω μπρος.
 

rena1988

Member
Μηνύματα
294
Likes
139
Επόμενο Ταξίδι
Ζανζιβάρη (11/2021)
Ταξίδι-Όνειρο
Περου
Ξεκίνα το. Μακάρι να βγάλεις άκρη.
 

paefstra

Member
Μηνύματα
14.135
Likes
45.617

Anastasia3

Member
Μηνύματα
55
Likes
141
Καλησπέρα θα πετάγαμε με ΤΑΜΕ στο Εκουαδόρ αλλά ακύρωσαν τις πτήσεις και όταν ζήτησα full refund μου απάντησαν:
tickets were purchased at a non-refundable rate, so a refund would not be an option.
At the moment by disposition of the national COE the operations are canceled. Due to the emergency we are going through, you may reschedule your flight date once without penalty or fare difference, to fly until September 23, 2020 (subject to space availability). This date cannot be extended, since air tickets are valid for 1 year from the date of purchase.
Καθώς είναι αδυνατον να αναβάλλουμε για τον Σεπτέμβρη το ταξίδι μας,μήπως ξέρει κάποιος τι κάνουμε σε αυτή την περίπτωση;
 

Εκπομπές Travelstories

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.742
Μηνύματα
910.630
Μέλη
39.478
Νεότερο μέλος
Angelica8

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom