Πως αναβάλλουμε/ακυρώνουμε ταξίδι λόγω κοροναϊού;

Jo.kf

Member
Μηνύματα
6
Likes
3
Έχει βγάλει ανακοίνωση η Aegean για τα εισιτήρια με ημερομηνία ταξιδιού μέχρι 31/05/2020 υπάρχει δυνατότητα μετάθεσης σε όποια ημερομηνία επιθυμείτε έως και 23/03/2021, χωρίς χρέωση διαφοράς ναύλου, χωρίς rebooking fees και έως 3.000 επιπλέον μίλια εξαργύρωσης. Οι αλλαγές πρέπει να γίνουν έως 10/04/2020 με επικοινωνία με το τηλεφωνικό κέντρο της Aegean.
Το γνωρίζω μου έστειλε Mail η Aegean ωστόσο δν μπορω ν κανονίσω ενα ταξίδι στο μέλλον δεδομένου συνθηκών ειναι πολυ αόριστο κ δν συμφέρει. Voucher δν δικαιούμαι αν δεν ακυρωθεί η πτήση μου που απ οτι Διαβαζω ειναι πιθανόν ν γίνει αυτο και τον Μάιο οποτε προτίμησα να περιμενω. Πιστεύω το κάνουν επειτηδες κ επιμένουν σ αλλαγές εισιτηρίων για να μην χάσουν λεφτά
 

babaduma

Member
Μηνύματα
5.062
Likes
7.850
Επόμενο Ταξίδι
terra incognita
Ταξίδι-Όνειρο
α του Κενταύρου
Ας κάνω κι εγώ update για τις δικές μου περιπτώσεις (που δεν είναι και λίγες). Έχουμε και λέμε λοιπόν:
  1. Aegean Airlines: Δύο εσωτερικές πτήσεις που άλλαξαν οι ώρες (δεν ακυρώθηκαν). Για την μία περιμένω επιστροφή χρημάτων (η τηλεφωνική επικοινωνία έγινε πρίν ένα μήνα, σύμφωνα με το περιθώριο που έδωσε η υπάλληλος θα έπρεπε να έχουν ήδη επιστραφεί τα χρήματα, αλλά ακόμη τίποτα). Για την άλλη έχει σταλεί ήδη voucher ισχύος 18 μηνών, το οποίο αν δεν χρησιμοποιηθεί στους 12, μπορείς να ζητήσεις επιστροφή του ποσού.
  2. Qatar Airways: V for Victory! Πτήση που αναχώρησε κανονικά στις 29/3 αλλά η πτήση επιστροφής είχε μετατεθεί 2 μέρες μετά την προβλεπόμενη. Μετά από έναν μαραθώνιο 10 ημερών με συνεχή επικοινωνία με email με το γραφείο επικοινωνίας της εταιρίας στην Σιγκαπούρη, μια εκπληκτική υπάλληλος - που απαντούσε μέσα σε ελάχιστες ώρες σε κάθε mail που της έστελνα - προώθησε η ίδια την αίτησή μου για επιστροφή χρημάτων (κάτι που δεν ήταν υποχρεωμένη να κάνει), η αίτηση εγκρίθηκε και ενημερώθηκα ότι θα επιστραφούν τα χρήματα μέσα σε 30 μέρες. Στην καταγγελία που είχα υποβάλει στην Υ.Π.Α. απάντησαν ότι η υπόθεση έληξε και τα χρήματα θα επιστραφούν. Και, ναι, σήμερα τα χρήματα επιστράφηκαν στην πιστωτική κάρτα - μέχρι τελευταίο λεπτό! (όταν πάω στη Σιγκαπούρη, θα ψάξω να βρω την υπάλληλο και θα της κάνω ένα μεγάλο δώρο' το αξίζει!)
  3. Air Asia: Πτήση που ακυρώθηκε από την εταιρία. Έδιναν πιστωτικό ισχύος 12 μηνών. Επικοινώνησα με το chat της εταιρίας και προωθήθηκε αίτημα για επιστροφή χρημάτων - σε 45 μέρες. Αναμένουμε.
  4. Bangkok Airways: Πτήση που ακυρώθηκε από την εταιρία. Ζητήθηκε επιστροφή χρημάτων, εγκρίθηκε και αναμένεται πίστωση - σε 60 μέρες.
  5. Thai Airways: Πτήσεις που ακυρώθηκαν από την εταιρία. Ζητήθηκε επιστροφή χρημάτων. Επειδή η πληρωμή είχε γίνει με Paypal (μάλλον αυτός ήταν ο λόγος) ζητήθηκαν scans των διαβατηρίων. Εγκρίθηκε η επιστροφή, αναμένουμε την πίστωση.
  6. Lao Skyway: Πτήση που ακυρώθηκε από την εταιρία. Δεν χρειάστηκε να κάνω κάτι. Η εταιρία ενημέρωσε ότι θα επιστρέψει τα χρήματα σε 45 μέρες.
  7. Lao Airlines: Η πτήση ακυρώθηκε από την εταιρία. Τα εισιτήρια είχαν βγει από το petas.gr. Έστειλα μέσω της online φόρμας του πρακτορείου αίτημα για επιστροφή χρημάτων. Επισύναψα την επίσημη ανακοίνωση της αεροπορικής. Πήρα 2 mail από το πρακτορείο. Το πρώτο επιβεβαίωνε λήψη του αιτήματος. Το δεύτερο ενημέρωνε ότι θα ζητηθεί από την αεροπορική εταιρία επιστροφή των χρημάτων και όταν τα λάβουν θα μου τα δώσουν. Δεν ανέφεραν πουθενά για "νταβατζιλίκι". Αναμένουμε.
  8. Cambodia Angkor Air: Εδώ μάλλον "τον ήπιαμε". Ενόσω δεν υπήρχε αλλαγή πτήσης, υπέβαλα ερώτημα για επιστροφή. Μου έδωσαν παράταση μέχρι τέλους Δεκεμβρίου. Μετά, η πτήση άλλαξε ώρα από πρωί σε απόγευμα. Ζήτησα επιστροφή χρημάτων. Μου δώσανε παράταση μέχρι τέλους Ιουνίου (ό,τι νά'ναι)! Ζήτησα τα χρήματα. Ακόμη περιμένω απάντηση. Αλαλούμ!
Συμπερασματικά: Αν όλα εξελιχτούν σχετικά ομαλά, μέχρι τέλος Μαΐου θα μας έχει επιστραφεί το 95% των χρημάτων μας (το 55% έχει ήδη επιστραφεί). Καθόλου άσχημη εξέλιξη - αν σκεφτεί κανείς τις προοπτικές που διαγράφονταν πριν ένα μήνα...
 

psilos3

Member
Μηνύματα
6.750
Likes
52.166
Επόμενο Ταξίδι
;
Ταξίδι-Όνειρο
Αναζητείται!
Εγώ θα θελα να κάνω ενα update, αλλά θα τα θυμηθώ πάλι και θα συγχιστώ μια φορά ακόμη.΄..

Επί της ευκαιρίας έχει βγάλει άκρη κανένας με λατινοαμερικάνικες εταιρείες;
Για παράδειγμα εντός Ε.Ε. υπάρχει πλέον κανονισμός που επιβάλλει την επιστροφή χρημάτων για όσες πτήσης ακυρώθηκαν λόγω της κατάστασης. Δε το λέω εγώ, το λέει η ΥΠΑ στην επικοινωνία μου μαζί τους χθές το μεσημέρι.

Είναι κάποιος που έχει υπόψιν του κάποιον αντίστοιχο κανονισμό για χώρες λατινικής Αμερικής; Κάποιος που έβγαλε άκρη με αεροπορικές στο Περού; Κάποιος Ισπανόφωνος που πήρε το μάτι του σχετικές οδηγίες; Δώστε μια βοήθεια μπας και...
 

Georgevol

Member
Μηνύματα
78
Likes
56
Επόμενο Ταξίδι
Βαρκελώνη
Ταξίδι-Όνειρο
Περού
Εγώ θα θελα να κάνω ενα update, αλλά θα τα θυμηθώ πάλι και θα συγχιστώ μια φορά ακόμη.΄..

Επί της ευκαιρίας έχει βγάλει άκρη κανένας με λατινοαμερικάνικες εταιρείες;
Για παράδειγμα εντός Ε.Ε. υπάρχει πλέον κανονισμός που επιβάλλει την επιστροφή χρημάτων για όσες πτήσης ακυρώθηκαν λόγω της κατάστασης. Δε το λέω εγώ, το λέει η ΥΠΑ στην επικοινωνία μου μαζί τους χθές το μεσημέρι.

Είναι κάποιος που έχει υπόψιν του κάποιον αντίστοιχο κανονισμό για χώρες λατινικής Αμερικής; Κάποιος που έβγαλε άκρη με αεροπορικές στο Περού; Κάποιος Ισπανόφωνος που πήρε το μάτι του σχετικές οδηγίες; Δώστε μια βοήθεια μπας και...
Εννοείς για πτησεις εντός των χωρών αυτών ή για πτήσεις προς τις χώρες αυτές?
 

martine

Member
Μηνύματα
81
Likes
120
Εγώ θα θελα να κάνω ενα update, αλλά θα τα θυμηθώ πάλι και θα συγχιστώ μια φορά ακόμη.΄..

Επί της ευκαιρίας έχει βγάλει άκρη κανένας με λατινοαμερικάνικες εταιρείες;
Για παράδειγμα εντός Ε.Ε. υπάρχει πλέον κανονισμός που επιβάλλει την επιστροφή χρημάτων για όσες πτήσης ακυρώθηκαν λόγω της κατάστασης. Δε το λέω εγώ, το λέει η ΥΠΑ στην επικοινωνία μου μαζί τους χθές το μεσημέρι.

Είναι κάποιος που έχει υπόψιν του κάποιον αντίστοιχο κανονισμό για χώρες λατινικής Αμερικής; Κάποιος που έβγαλε άκρη με αεροπορικές στο Περού; Κάποιος Ισπανόφωνος που πήρε το μάτι του σχετικές οδηγίες; Δώστε μια βοήθεια μπας και...
Χωρίς να είμαι σίγουρη.. εάν οι πτήσεις σου ξεκινούν από αερολιμένα της ΕΕ τότε η αεροπορική σου θα πρέπει να εφαρμόζει τους κανονισμούς της ΕΕ.
Η ΥΠΑ είναι υπεύθυνη για:
α) πτήσεις που αναχωρούν από ελληνικό αερολιμένα
β) πτήσεις που αναχωρούν από αερολιμένα Τρίτης Χώρας με προορισμό ελληνικό αερολιμένα και πραγματοποιούνται με κοινοτικό αερομεταφορέα
Επομένως, εάν η πτήση σου ξεκινά από αερολιμένα εντός ΕΕ (αλλά όχι ελλάδα) θα πρέπει να μιλήσεις με την αντίστοιχη υπηρεσία πολιτικής αεροπορίας της χώρας από την οποία ξεκινάει η πτήση σου.
Στο link παρακάτω έχει για όλη την ΕΕ τις αντίστοιχες υπηρεσίες πολιτικής αεροπορίας.
https://ec.europa.eu/transport/sites/transport/files/2004_261_national_enforcement_bodies.pdf
 

woodripp3r

Member
Μηνύματα
84
Likes
75
Έχει βγάλει ανακοίνωση η Aegean για τα εισιτήρια με ημερομηνία ταξιδιού μέχρι 31/05/2020 υπάρχει δυνατότητα μετάθεσης σε όποια ημερομηνία επιθυμείτε έως και 23/03/2021, χωρίς χρέωση διαφοράς ναύλου, χωρίς rebooking fees και έως 3.000 επιπλέον μίλια εξαργύρωσης. Οι αλλαγές πρέπει να γίνουν έως 10/04/2020 με επικοινωνία με το τηλεφωνικό κέντρο της Aegean.
Δεν ξερεις τι μπορει να εχει γινει μεχρι το 2021, μπορει να υπαρξει 2ο κυμα κρουσματων και να εχουμε παλι τα ιδια, αρα καταγγελια αν εχει ακυρωσει η αεροπορικη και αναμονη για να παρετε τα λεφτα σας πισω. Δεν υπαρχει καλυτερη λυση νομιζω για την ωρα
 

psilos3

Member
Μηνύματα
6.750
Likes
52.166
Επόμενο Ταξίδι
;
Ταξίδι-Όνειρο
Αναζητείται!
Εννοείς για πτησεις εντός των χωρών αυτών ή για πτήσεις προς τις χώρες αυτές?
Για πτήσεις εντός Περού συγκεκριμένα, ωστόσο οι εταιρείες αυτές πετάνε και σε άλλες χώρες.

Χωρίς να είμαι σίγουρη.. εάν οι πτήσεις σου ξεκινούν από αερολιμένα της ΕΕ
Ευχαριστώ για την απάντηση, πολύ χρήσιμη για το φορουμ και όσους ψάχνουν.
Η ΥΠΑ μπορεί να βοηθήσει και για πτήσεις εντός ΕΕ, να σου δώσει κατεύθυνση.
Εγώ μιλαω για πτήσεις εκτος ΕΕ, και συγκεκριμένα για πτήσεις εντός Περού.
Δε με φαντάζομαι να βγάζω άκρη με την αντίστοιχη υπηρεσία του Περού ποτέ...
 

martine

Member
Μηνύματα
81
Likes
120
Για πτήσεις εντός Περού συγκεκριμένα, ωστόσο οι εταιρείες αυτές πετάνε και σε άλλες χώρες.



Ευχαριστώ για την απάντηση, πολύ χρήσιμη για το φορουμ και όσους ψάχνουν.
Η ΥΠΑ μπορεί να βοηθήσει και για πτήσεις εντός ΕΕ, να σου δώσει κατεύθυνση.
Εγώ μιλαω για πτήσεις εκτος ΕΕ, και συγκεκριμένα για πτήσεις εντός Περού.
Δε με φαντάζομαι να βγάζω άκρη με την αντίστοιχη υπηρεσία του Περού ποτέ...
Βρήκα αυτό, ελπίζω να σε βοηθήσει κάπως για να κανεις μια αρχή :
https://www.perutelegraph.com/peru-information/legal-stuff/air-passenger-rights-in-peruhttps://en.wikipedia.org/wiki/Montreal_ConventionAκολουθούν το Montreal Convention (δεν έχω ιδέα τι είναι), το οποίο αναφέρει επιστροφή χρημάτων σε περίπτωση ακύρωσης πτήσης από την αεροπορική.
Βέβαια δεν προστατεύει τον επιβάτη τόσο όσο οι κανονισμοί της ΕΕ.
Θα το ψάξω καλύτερα και θα επανέλθω.
 

paefstra

Member
Μηνύματα
14.133
Likes
45.616
Που κανω παραπονα, καταγγελια η ο,τι αλλο οταν η εταιρεια ειναι κομπλε αλλα το petas πεταει χαρταετο και δεν απαντα στα μειλ η απαντα αλλα αντ αλλων?
 

Earth Citizen

Member
Μηνύματα
2.872
Likes
7.174
Ταξίδι-Όνειρο
Ιαπωνία, Λίμνες Καναδά
Που κανω παραπονα, καταγγελια η ο,τι αλλο οταν η εταιρεια ειναι κομπλε αλλα το petas πεταει χαρταετο και δεν απαντα στα μειλ η απαντα αλλα αντ αλλων?
Μήπως κανέναν ΕΟΤ ή συνήγορο του καταναλωτή; Έχω απευθυνθεί στο παρελθόν στον συνήγορο για καταγγελία (άσχετη με τα παρόντα θέματα) και ήταν πολύ άμεσοι κι εξυπηρετικοί.
 

paefstra

Member
Μηνύματα
14.133
Likes
45.616
Μήπως κανέναν ΕΟΤ ή συνήγορο του καταναλωτή; Έχω απευθυνθεί στο παρελθόν στον συνήγορο για καταγγελία (άσχετη με τα παρόντα θέματα) και ήταν πολύ άμεσοι κι εξυπηρετικοί.
Μολις εκανα στον συνηγορο του καταναλωτη. Ειναι μεγαλο καραγκιοζιλικι αυτο που κανουν τα ταξιδιωτικα γραφεια. Προς γνωσιν και συμμορφωσιν.
 

malysa

Member
Μηνύματα
1.048
Likes
1.831
Επόμενο Ταξίδι
έλα μου ντε...
Ταξίδι-Όνειρο
3η βραχονησίδα αριστερά
Mεσάνυχτα και με έχουν πιάσει νευρικά γέλια :haha: o_O

από το πρωί δεν έχω σηκωθεί από την καρέκλα... από τη μια η τηλεργασία και από την άλλη τα emails προς Τurkish (για να πει ότι δέχεται το full refund ) και μετά προς pamediakopes...

τα νευρικά γέλια με πιάσανε λόγω κούρασης και λόγω turkish :
με τη συνταξιδιώτισσα (και συμφορουμίτισα) στείλαμε το ίδιο κείμενο για full refund στην turkish στις 29/3/20.
Στη συνταξιδιώτισσα απαντήσανε για refund, ενώ σε μένα για bonus miles (100 πόντους ανά 1 ευρώ, για χρήση 3 χρόνια) :harakiri:

Εγώ γιατί ? στο πηγάδι κατ@ύρησα κύριε πρόεδρε...?
.... πιθανόν (λέω εγώ...), γιατί πριν από χρόνια είχα βγάλει μια κάρτα των τουρκικών Miles & Smiles... και ανάθεμά το κι αν την είχα χρησιμοποιήσει ποτέ..:haha::haha:

ααα να πω και κάτι άλλο για Turkish που μου κανε εντύπωση ... στο feedback που στέλνουμε το αίτημα, δεν σου στέλνouν αντίγραφο τι έγραψες.... :mad:
(σε αντίθεση με το pamediakopes)...
εεε και το καλό το παλικάρι ξέρει κι άλλο μονοπάτι....
παρότι τα γραφεία της εδώ δεν διαχειρίζονται τις κρατήσεις (όπως μου έγραψαν), τους έστειλα αντίγραφο του αιτήματός μου, να το χουνε και να το ΄χω (για περαιτέρω χρήση ΥΠΑ, ΕΟΤ, ΚΕΠΑ, ΚΕΑ, ΣΕΑ , ΜΕΑ.... κλπ) ...

όπου σε πιάσουν..... άντε και καλό κουράγιο μου (και σε όλους μας δηλαδή !!) ... να χουμε να ασχολούμαστε !!!
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Ενεργά Μέλη

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.741
Μηνύματα
910.596
Μέλη
39.475
Νεότερο μέλος
Drnv

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom