Πως αναβάλλουμε/ακυρώνουμε ταξίδι λόγω κοροναϊού;

babaduma

Member
Μηνύματα
5.062
Likes
7.850
Επόμενο Ταξίδι
terra incognita
Ταξίδι-Όνειρο
α του Κενταύρου
Εγώ γιατί ? στο πηγάδι κατ@ύρησα κύριε πρόεδρε...?
.... πιθανόν (λέω εγώ...), γιατί πριν από χρόνια είχα βγάλει μια κάρτα των τουρκικών Miles & Smiles... και ανάθεμά το κι αν την είχα χρησιμοποιήσει ποτέ..:haha::haha:
Καμμία σχέση. Απ'ό,τι βλέπω στο site της εταιρίας, η επιλογή για refund in Miles είναι μία από τις 4 επιλογές που δίνει. Η 4η επιλογή είναι για standard refund request. Πιθανόν η σελίδα να άλλαξε πρόσφατα και αυτή η επιλογή να μην υπήρχε τις προηγούμενες μέρες, δεν ξέρω, δεν είχα λόγο να την παρακολουθώ.

https://www.turkishairlines.com/en-gr/any-questions/customer-relations/corona-related-request/
Αλλά, θα επαναλάβω και εδώ, αυτό που έχω καταλάβει από την προσωπική μου εμπειρία (και ισχύει για όλες τις εταιρίες): Προσπαθήστε να βρείτε κάποιον που να επικοινωνείτε σταθερά μαζί του (με πρώτη επιλογή σας να είναι πάντα το email) χωρίς απαραίτητα αυτός να είναι στην Ελλάδα. Όπου βρείτε κάποιον που να απαντά, ανεξαρτήτως της χώρας που είναι το γραφείο. Το σημαντικό είναι να σας απαντήσει. Ακόμη κι αν δεν σας εξυπηρετήσει ο ίδιος, είναι πολύ πιθανό να σας δώσει μια επαφή που δεν γνωρίζατε, ώστε να συνεχίσετε.

Και... υπομονή και επιμονή (όπως χρειάζεται σχεδόν για ό,τι κάνουμε στη ζωή).
 
Last edited:

Señor_Nada

Member
Μηνύματα
1.665
Likes
9.364
Ταξίδι-Όνειρο
Άβυσσος
Εγώ θα θελα να κάνω ενα update, αλλά θα τα θυμηθώ πάλι και θα συγχιστώ μια φορά ακόμη.΄..

Επί της ευκαιρίας έχει βγάλει άκρη κανένας με λατινοαμερικάνικες εταιρείες;
Για παράδειγμα εντός Ε.Ε. υπάρχει πλέον κανονισμός που επιβάλλει την επιστροφή χρημάτων για όσες πτήσης ακυρώθηκαν λόγω της κατάστασης. Δε το λέω εγώ, το λέει η ΥΠΑ στην επικοινωνία μου μαζί τους χθές το μεσημέρι.

Είναι κάποιος που έχει υπόψιν του κάποιον αντίστοιχο κανονισμό για χώρες λατινικής Αμερικής; Κάποιος που έβγαλε άκρη με αεροπορικές στο Περού; Κάποιος Ισπανόφωνος που πήρε το μάτι του σχετικές οδηγίες; Δώστε μια βοήθεια μπας και...

Αν γράψεις την εταιρεία και το αν ήδη έγινε η πτήση ή θα γίνει είναι πιο εύκολο να σε βοηθήσει κάποιος.

Αν είναι η latam βλέπω ότι δίνουν δυνατότητα επιστροφής χρημάτων. Πάτα εκεί που λέει formulario.

https://helpdesk.latam.com/hc/es/articles/360045344993--Puedo-pedir-la-devolución-de-mi-pasaje-

Στο λινκ που σου ανοίγει αν πατήσεις πάνω που λέει otros paises μπορείς να αλλάξεις γλώσσα και μετά ίσως η διαδικασία να είναι στα αγγλικά.

Αν το εκλεισες μέσω τρίτου site όμως λέει να επικοινωνήσεις μαζί τους.
 

GTS

Member
Μηνύματα
7.083
Likes
20.490
Μολις εκανα στον συνηγορο του καταναλωτη. Ειναι μεγαλο καραγκιοζιλικι αυτο που κανουν τα ταξιδιωτικα γραφεια. Προς γνωσιν και συμμορφωσιν.
Να ξέρεις όμως ότι το Συνήγορο τον γράφουν εκεί που δε πιάνει μελάνι. Κοίταξε κάτι που να έχει περισσότερες αρμοδιότητες, ποιος εποπτεύει αυτά τα γραφεία.
 

karfitsa

Member
Μηνύματα
4.546
Likes
8.041
Να ξέρεις όμως ότι το Συνήγορο τον γράφουν εκεί που δε πιάνει μελάνι. Κοίταξε κάτι που να έχει περισσότερες αρμοδιότητες, ποιος εποπτεύει αυτά τα γραφεία.
Δεν ξέρω τι με ακρίβεια συμβαίνει με τα πρακτορεία αλλά πιθανόν δεν θα επιβιώσουν της κρίσης.
Τα οικονομικά χτυπήματα είναι απανωτά τους τελευταίους μήνες.
Δεν νομίζω καν να πληρώνονται.
Και ούτε ότι έβγαζαν τα τρελλα λεφτά πριν.
Αυτό δεν σημαίνει ότι ο καθένας δεν πρέπει να διεκδικήσει την παροχή που δεν του έγινε.
Απλώς βλέπω κάποιες ακόμη επιχειρήσεις που θα βάλουν λουκέτο, ανάμεσα σε όλες τις άλλες...
 

taxidakia

Member
Μηνύματα
285
Likes
51
Επόμενο Ταξίδι
???
Ταξίδι-Όνειρο
Άνδεις ξανά
Ας κάνω κι εγώ update για τις δικές μου περιπτώσεις (που δεν είναι και λίγες). Έχουμε και λέμε λοιπόν:
  1. Aegean Airlines: Δύο εσωτερικές πτήσεις που άλλαξαν οι ώρες (δεν ακυρώθηκαν). Για την μία περιμένω επιστροφή χρημάτων (η τηλεφωνική επικοινωνία έγινε πρίν ένα μήνα, σύμφωνα με το περιθώριο που έδωσε η υπάλληλος θα έπρεπε να έχουν ήδη επιστραφεί τα χρήματα, αλλά ακόμη τίποτα). Για την άλλη έχει σταλεί ήδη voucher ισχύος 18 μηνών, το οποίο αν δεν χρησιμοποιηθεί στους 12, μπορείς να ζητήσεις επιστροφή του ποσού

Όντως πάλι καλά ως τώρα, ελπίζω να βγάλεις άκρη και με τα υπόλοιπα
Γιατί στη μία περίπτωση επιστροφή χρημάτων και στην άλλη voucher;
Πόσες ώρες ήταν η καθυστέρηση περίπου στην κάθε περίπτωση; Νομίζω ότι κι αυτό παίζει ρόλο
 

jimkGR

Member
Μηνύματα
88
Likes
589
όσοι έχετε κλείσει με aegean και δεν θέλετε vouchers κτλ, δοκιμάστε να τους στείλετε και στο messenger(fb), εμένα μου έκαναν πλήρη επιστροφή χρημάτων, ή τουλάχιστον είπαν ότι θα μπουν σε περίπου 30 μέρες.

Στα υπόλοιπα, ακόμα περιμένω τα χρήματα από Ryanair, που έστειλε βέβαια πάλι μέιλ ότι είμαι στην ουρά για την επιστροφή, απλά είναι μεγάλη αυτή η ουρά.

Και από booking, μετά από αρκετό κόπο, σε 2 διαμονές χωρίς δωρεάν ακύρωση, κατάφερα αρχικά να ακυρώσω δωρεάν το 1, το οποίο θα πλήρωνα εκεί οπότε δεν είχα επιστροφή χρημάτων. Στη 2η διαμονή, ακύρωσα δωρεαν και μάλιστα τα χρήματα μπήκαν στην κάρτα ούτε 5 μέρες μετά. Γενικά η εμπειρία με booking και τα ξενοδοχεία (Ιταλία) δεν ήταν και η καλύτερη, αφού δεν απάντησαν σε κανένα από τα πολλά μηνύματα τα ξενοδοχεία, ενώ δεν θα μιλήσω καν για customer support agents από booking ή το χαζό booking assistant που έχουν φτιάξει, που με το που πατάς ότι θες να στείλεις μήνυμα στο booking κολλάει. Τουλάχιστον πήρα πίσω τα λεφτά μου.
 

psilos3

Member
Μηνύματα
6.750
Likes
52.167
Επόμενο Ταξίδι
;
Ταξίδι-Όνειρο
Αναζητείται!
Αν γράψεις την εταιρεία και το αν ήδη έγινε η πτήση ή θα γίνει είναι πιο εύκολο να σε βοηθήσει κάποιος.
Αν είναι η latam βλέπω ότι δίνουν δυνατότητα επιστροφής χρημάτων. Πάτα εκεί που λέει formulario.
Δυστυχώς απ' ότι φαίνεται τη Latam την είχαμε αποφύγει.
Οι πτήσεις ήταν με Viva Air & SKY.
Έχω μιλήσει με τις αεροπορικές, στη καλύτερη περίπτωση δίνουν μετάθεση του εισητηρίου μέχρι το Ερχόμενο Νοέμβριο, και μας κάνουν χάρη που δε μας χρεώνουν κιόλας την αλλαγη.

Οι πτήσεις έγιναν, αλλά υπήρχε η απαγόρευση εισόδου στη χώρα Ευρωπαίων πολιτών.
Επίσης όσοι Ευρωπαίοι ήταν ήδη στη χώρα δεν επιβιβάστηκαν στ' αεροπλάνα κατόπιν εντολής.
Η γνωστή ιστορία που βγήκε στη δημοσιότητα με τον κόσμο που εγκλωβίστηκε στο Κουσκο.
 

GTS

Member
Μηνύματα
7.083
Likes
20.490
Από SKY πάντως πήρα πίσω μετά από περίπου 1 μήνα το refund, αλλά εγώ ακύρωσα το εισιτήριο από μόνος μου. Aerolineas Argentinas & LATAM περιμένω ακόμα.
 

malysa

Member
Μηνύματα
1.048
Likes
1.831
Επόμενο Ταξίδι
έλα μου ντε...
Ταξίδι-Όνειρο
3η βραχονησίδα αριστερά
με τη συνταξιδιώτισσα (και συμφορουμίτισα) στείλαμε το ίδιο κείμενο για full refund στην turkish στις 29/3/20.
Στη συνταξιδιώτισσα απαντήσανε για refund, ενώ σε μένα για bonus miles (100 πόντους ανά 1 ευρώ, για χρήση 3 χρόνια) :harakiri:
.... πιθανόν (λέω εγώ...), γιατί πριν από χρόνια είχα βγάλει μια κάρτα των τουρκικών Miles & Smiles... και ανάθεμά το κι αν την είχα χρησιμοποιήσει ποτέ..:haha::haha:
Καμμία σχέση. Απ'ό,τι βλέπω στο site της εταιρίας, η επιλογή για refund in Miles είναι μία από τις 4 επιλογές που δίνει. Η 4η επιλογή είναι για standard refund request. Πιθανόν η σελίδα να άλλαξε πρόσφατα και αυτή η επιλογή να μην υπήρχε τις προηγούμενες μέρες, δεν ξέρω, δεν είχα λόγο να την παρακολουθώ.
https://www.turkishairlines.com/en-gr/any-questions/customer-relations/corona-related-request/Και... υπομονή και επιμονή (όπως χρειάζεται σχεδόν για ό,τι κάνουμε στη ζωή).
Πλάκα έκανα με τα μίλια για την παλιά μου (αχρησιμοποίητη) κάρτα Miles & Smiles;)

Το link της Turkish που αναφέρεις (και το χουμε δει και μεις), πλέον την 4η επιλογή (refund) απλά την εμφανίζει ως επιλογή, αλλά ΔΕΝ έχεις πρόσβαση να συμπληρώσεις όπως στις προηγούμενες 3. Ενώ μέχρι πριν 1 βδομάδα, την είχε ως επιλογή (για συμπλήρωση)...

Κατά τ΄άλλα συμφωνώ ΑΠΟΛΥΤΑ σε όλα τα λοιπά-συμβουλές που αναφέρεις... :clap: ;)
 
Μηνύματα
67
Likes
145
Επόμενο Ταξίδι
España? We'll see.
Ταξίδι-Όνειρο
Λατινική Αμερική
Η Πειραιώς έχει γραπτά αυτό που λέει η αεροπορική για επιστροφή;Ζήτησες να στο προωθήσουν;
Την ζήτησα και δέκα μέρες μετά την έλαβα.

Aegean:
Kindly find attached the related coupons. Tickets have been suspended. For any handling of the booking, passenger is kindly asked to contact our reservation department.



Best regards.

Συνημμένα υπάρχουν δύο screenshots από το σύστημα τους (Aegean) που αναλύουν τον ναύλο και προς αποφυγήν παρεξηγήσεων το coupons αφορα αυτά και όχι vouchers.

Η Τράπεζα Πειραιώς πετάει αετό και μου λέει να επικοινωνήσω με την Aegean. Τους απάντησα ότι είμαι πελάτης της τράπεζας Πειραιώς και να μην με κάνουν μπαλάκι, αντίθετα να προστατεύσουν τα συμφέροντα του πελάτη τους και ουσιαστικά με αγνόησαν. Πως δεν δεχομαι την απάντηση να επικοινωνήσω με την εταιρεία γιατί το κέντρο εξυπηρέτησης της Aegean έχει καταρρεύσει και αν θέλουν να επικοινωνήσουν αυτοί μαζί μου τα στοιχεία μου τα έχουν. Τους ζήτησα να κρατήσουν το αίτημα αμφισβήτησης ενεργό και αρκέστηκαν στο να μου στείλουν το email της Aegean (την 3η φορά που τους το ζήτησα) και καμία απάντηση στο σκέλος που ζητάω να κρατήσουν ενεργό το αίτημα αμφισβήτησης.
Έμπλεξα με υπάλληλο που δουλεύει από το σπίτι του, με πήρε 3 φορές τηλέφωνο χωρίς να έχει σήμα, του ζήτησα γραπτή επικοινωνία από εδώ και στο εξής και στην γραπτή επικοινωνία εφαρμόζει το δόγμα στρίβειν δια του αρραβωνος.
 

exx

Member
Μηνύματα
11
Likes
26
όσοι έχετε κλείσει με aegean και δεν θέλετε vouchers κτλ, δοκιμάστε να τους στείλετε και στο messenger(fb), εμένα μου έκαναν πλήρη επιστροφή χρημάτων, ή τουλάχιστον είπαν ότι θα μπουν σε περίπου 30 μέρες.

Στα υπόλοιπα, ακόμα περιμένω τα χρήματα από Ryanair, που έστειλε βέβαια πάλι μέιλ ότι είμαι στην ουρά για την επιστροφή, απλά είναι μεγάλη αυτή η ουρά.

Και από booking, μετά από αρκετό κόπο, σε 2 διαμονές χωρίς δωρεάν ακύρωση, κατάφερα αρχικά να ακυρώσω δωρεάν το 1, το οποίο θα πλήρωνα εκεί οπότε δεν είχα επιστροφή χρημάτων. Στη 2η διαμονή, ακύρωσα δωρεαν και μάλιστα τα χρήματα μπήκαν στην κάρτα ούτε 5 μέρες μετά. Γενικά η εμπειρία με booking και τα ξενοδοχεία (Ιταλία) δεν ήταν και η καλύτερη, αφού δεν απάντησαν σε κανένα από τα πολλά μηνύματα τα ξενοδοχεία, ενώ δεν θα μιλήσω καν για customer support agents από booking ή το χαζό booking assistant που έχουν φτιάξει, που με το που πατάς ότι θες να στείλεις μήνυμα στο booking κολλάει. Τουλάχιστον πήρα πίσω τα λεφτά μου.
Σε εμενα στο messenger μου απαντησαν με αρκετες μερες καθυστερηση παραπεμποντας με στα λινκ για voucher κτλ, χωρις αναφορα σε επιστροφη χρηματων.
Στο μειλ που μου ειχαν στειλει για ακυρωση πτησης στις 13/3 ελεγαν για επιστροφη χρηματων , οποτε αυτο ζητησα κ εχω κοινοποιησει κ στην ΥΠΑ η οποιοι τους εστειλαν κ αυτοι.
Ειμαι στις 27 μερες κ δεν εχω καν απαντηση, ποσο μαλλον χρηματα πισω.
Περιμενω αλλες 3 μερες....
 

Εκπομπές Travelstories

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.741
Μηνύματα
910.614
Μέλη
39.477
Νεότερο μέλος
Ann-Mar

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom