babaduma
Member
- Μηνύματα
- 5.062
- Likes
- 7.850
- Επόμενο Ταξίδι
- terra incognita
- Ταξίδι-Όνειρο
- α του Κενταύρου
Καμμία σχέση. Απ'ό,τι βλέπω στο site της εταιρίας, η επιλογή για refund in Miles είναι μία από τις 4 επιλογές που δίνει. Η 4η επιλογή είναι για standard refund request. Πιθανόν η σελίδα να άλλαξε πρόσφατα και αυτή η επιλογή να μην υπήρχε τις προηγούμενες μέρες, δεν ξέρω, δεν είχα λόγο να την παρακολουθώ.Εγώ γιατί ? στο πηγάδι κατ@ύρησα κύριε πρόεδρε...?
.... πιθανόν (λέω εγώ...), γιατί πριν από χρόνια είχα βγάλει μια κάρτα των τουρκικών Miles & Smiles... και ανάθεμά το κι αν την είχα χρησιμοποιήσει ποτέ..
https://www.turkishairlines.com/en-gr/any-questions/customer-relations/corona-related-request/
Αλλά, θα επαναλάβω και εδώ, αυτό που έχω καταλάβει από την προσωπική μου εμπειρία (και ισχύει για όλες τις εταιρίες): Προσπαθήστε να βρείτε κάποιον που να επικοινωνείτε σταθερά μαζί του (με πρώτη επιλογή σας να είναι πάντα το email) χωρίς απαραίτητα αυτός να είναι στην Ελλάδα. Όπου βρείτε κάποιον που να απαντά, ανεξαρτήτως της χώρας που είναι το γραφείο. Το σημαντικό είναι να σας απαντήσει. Ακόμη κι αν δεν σας εξυπηρετήσει ο ίδιος, είναι πολύ πιθανό να σας δώσει μια επαφή που δεν γνωρίζατε, ώστε να συνεχίσετε.
Και... υπομονή και επιμονή (όπως χρειάζεται σχεδόν για ό,τι κάνουμε στη ζωή).
Last edited: