Καλησπέρα,έστειλε κανείς mail στο [email protected] για ακύρωση κράτησης;
Εμένα μου ήρθε mail και λέει για ακύρωση στέλνουμε mail στο [email protected]. 'Εστειλα άλλα καμία απάντηση. Να θεωρήσω οτι θα ακύρωθει;;;;;Καλησπέρα μου είπαν από την εταιρεία ότι ακυρώνω την πτήση και μου επιστρέφονται τα μιλια ενω θα κρατήσουν είκοσι ευρώ για την αλλαγή.
' Εχει γραφτεί ότι επέστρεψε.Καλησπέρα, μήπως επέστρεψε σε κανέναν χρήματα η Ryanair?
Εχεις απολυτο δικιο, σχεδον παντα απευθυνομαι στην αεροπορικη, απλα ηταν σημαντικη η διαφορα στο εισιτηριο γι αυτο αλλαξα γνωμη. Εν κατακλειδι, η Blue Air Κυπρου απαντησε αμεσα στο μειλ μου, ρωτησε ποιες ημερομηνιες θελω κ μου τις αλλαξε χωρις επιπλεον χρεωση κ μου εστειλε τα νεα μου εισιτηρια. Τελος καλο ολα καλα. Ευχομαι να τελειωσει συντομα αυτη η ιστορια που αποδιοργανωσε τους παντες. Καλη δυναμη κ υπομονη σε ολους.Βασικά την επόμενη να κλείσεις κατευθείαν από το σάιτ της αεροπορικής..την ειχα πατήσει κι εγώ παλιά με άλλο σάιτ πώλησης εισιτηρίων και δεν έβγαζα άκρη κι από τότε είπα ποτε ξανά με ενδιάμεσο: αν γίνει η στραβή είναι καλύτερο να έχεις να κανεις απευθείας με την αεροπορική.
Σε ευχαριστώ πολύ. Σε αυτό το θέμα ή να ψάξω αλλού;' Εχει γραφτεί ότι επέστρεψε.