• Η αναδρομή στο παρελθόν συνεχίζεται! Ψηφίστε την Ταξιδιωτική Ιστορία του μήνα για τους μήνες Μάιο - Σεπτέμβριο 2020 !

Aegean Airlines Πρόγραμμα τακτικών επιβατών Miles + Bonus

fotast

Member
Μηνύματα
9.725
Likes
15.142
1. Οταν έχω πτήση θεσ. -> Λισαβόνα μέσω αθήνας, μπορώ με ένα κουπόνι business να πάω θεσ.-> αθήνα και αθήνα-> Λισαβόνα και για τις δύο πτήσεις δηλ?
3. Ιδια ερώτηση και για τα Lounges. Με 1 κουπόνι μπορώ να το κάνω χρήση σε θεσ. και αθήνα?
Δεν μπορείς να μπεις με κουπόνι στην Αθήνα γιατί η Πορτογαλία είναι εντος Σεγκέν.
 

mourohavlos

Member
Μηνύματα
2.568
Likes
4.706
1. Οταν έχω πτήση θεσ. -> Λισαβόνα μέσω αθήνας, μπορώ με ένα κουπόνι business να πάω θεσ.-> αθήνα και αθήνα-> Λισαβόνα και για τις δύο πτήσεις δηλ?
3. Ιδια ερώτηση και για τα Lounges. Με 1 κουπόνι μπορώ να το κάνω χρήση σε θεσ. και αθήνα?
1. Όχι, ξεχωριστά κουπόνια
2. Όχι, ξεχωριστά κουπόνια plus ότι δεν ισχύουν για intra-lounge Αθήνας
 

tatooine

Member
Μηνύματα
2.180
Likes
8.518
Μεγάλη διαθεσιμότητα για Σίδνεϊ με τους Τούρκους με τσιμπημένους φόρους.
Μπίζνες διαθέσιμη με singapore μετά τις γιορτές μέχρι και Απρίλη αν δεν κάνω λάθος από Σίδνεϊ η Μελβούρνη για Σιγκαπούρη.
 
Last edited:

taxidiara

Member
Μηνύματα
1.129
Likes
2.666
Επόμενο Ταξίδι
??
Ταξίδι-Όνειρο
ΓΥΡΟΣ Η.Π.Α.
Εγώ θα ήθελα απλώς να υπάρχει επιλογή στην αναζήτηση να ψάχνει εξαρχής για business εισιτήρια, και να μη χρειάζεται να ψάχνεις μία μία τις μέρες για να βρεις... Αναφέρομαι κυρίως σε μακρινά ταξίδια εκτός Ευρώπης... Ακόμα κ αν υπάρχουν διαθέσιμα σε κάποιες μέρες, σου δείχνει πρώτα τα economy, πρέπει να πατήσεις πάνω σε μέρα για να δεις αν σου βγάζει κ business

Είναι κουραστικό
 

tatooine

Member
Μηνύματα
2.180
Likes
8.518
Εγώ θα ήθελα απλώς να υπάρχει επιλογή στην αναζήτηση να ψάχνει εξαρχής για business εισιτήρια, και να μη χρειάζεται να ψάχνεις μία μία τις μέρες για να βρεις... Αναφέρομαι κυρίως σε μακρινά ταξίδια εκτός Ευρώπης... Ακόμα κ αν υπάρχουν διαθέσιμα σε κάποιες μέρες, σου δείχνει πρώτα τα economy, πρέπει να πατήσεις πάνω σε μέρα για να δεις αν σου βγάζει κ business

Είναι κουραστικό
Το ψάξιμο έχει γίνει επιστήμη.
 

paefstra

Member
Μηνύματα
14.142
Likes
45.651
Έχεις δοκιμάσει να κάνεις αλλαγή σε εισιτήρια με μίλια που κλείστηκαν για μετά από τόσο μεγάλο χρονικό διάστημα; Δηλαδή, για παράδειγμα, τα εισιτήρια που έκλεισες από Αύγουστο για Ιούνιο να τα μεταθέσεις ας πούμε για Σεπτέμβριο; Ρωτώ γιατί μου προέκυψε πρόβλημα στην αλλαγή.
Οποτε ειχα προβλημα, το ελυσε η Aegean τηλεφωνικα.
 

nick07

Member
Μηνύματα
431
Likes
837
Δεν είναι έτοιμη η εταιρία για μια τέτοια κίνηση ακόμα.
Και δεν μπορώ να φανταστώ τι θα μπορούσε να προσφέρει με τις υπάρχουσες υποδομές. Ίσως δωρεάν αναβαθμίσεις αν υπήρχαν κενές θέσεις στα μελή. κάτι άλλο δεν μπορεί ακόμα να κάνει.
Άλλα όπως και να έχει εκτός από το περιβάλλον της αιγαίου δεν θα έχει να προσφέρει τίποτε, ούτε πρόσβαση σε καλύτερα σαλόνια ούτε κάτι άλλο.
Το κάλο θα ήταν μια επιπλέον βαθμίδα της συμμαχίας.
Άρα η χρυσή βαθμίδα μια χαρά μας είναι.
Η αλήθεια ειναι πως δεν ξερω τι περισσότερο μπορει να προσφέρουν (ισως καταρχήν περισσοτερα κουπονια αναβαθμισης, δωρεαν επιλογη θεσης extra legroom, δωρεαν αλλαγές ή ακυρωσεις σε ολους τους ναυλους και πιθανον κανα κουπονι εκπτωσης για αεροπορικο εισιτηριο ή κανα 1+1 ας πουμε), αλλα ειχα διαβασει αυτο σε προσφατο αφιερωμα στο Miles and bonus (αποσπασμα απο cnn.gr) το οποιο αν ισχυει δεν αποκλειω να συνοδευεται με αλλαγες και στις αλλες 2 βαθμιδες (silver και gold):

Φυσικά, τα προνόμια όπως και οι υπηρεσίες που προσφέρει δεν μένουν στάσιμα, αλλά εμπλουτίζονται συνεχώς έτσι ώστε η AEGEΑN να παρέχει όχι μόνο μία ακόμα καλύτερη ταξιδιωτική εμπειρία αλλά και επιλογές στους επιβάτες της, πέρα από το ταξίδι και ανεξάρτητα από το αν ταξιδεύουν κάθε βδομάδα ή ανά 2-3 χρόνια. Ενδεικτικά, η AEGEAN έχει λανσάρει ένα πρόγραμμα με ειδικά ταξιδιωτικά προνόμια για οικογένειες, το Together ForFamilies, ενώ εντός του επόμενου χρόνου αναμένεται να λανσάρει μία πλατφόρμα επιβράβευσης των μικρομεσαίων επιχειρήσεων, αλλά και μία νέα βαθμίδα με ειδικά διαμορφωμένα προνόμια για όσα μέλη είναι «μονίμως στον αέρα».
 

fdara

Member
Μηνύματα
30
Likes
40
Κοιτάω προορισμο Ευρώπη τον Ιούλιο του 2025 και ενώ υπάρχει πτήση Aegean να πας με μιλια στις πτήσεις επιστροφής (και ενώ υπάρχει πτήση βάση προγράμματος) βγάζει πάντα error ότι και καλα δεν υπάρχουν διαθέσιμες εκείνη την ημερομηνία. Υπάρχει περίπτωση να ανοίξουν πτήσεις με μιλια αργότερα η εφοσον δεν υπαρχουν απο τωρα δεν θα υπάρξουν ποτε;
 

paefstra

Member
Μηνύματα
14.142
Likes
45.651
Κοιταω προορισμο Ευρωπη τον Ιουλιο του 2025 και ενω υπαρχει πτηση Aegean να πας με μιλια στις πτησεις επιστροφης (και ενω υπαρχει πτηση βαση προγραμματος) βγαζει παντα error οτι και καλα δεν υπαρχουν διαθεσιμες. Υπαρχει περιπτωση να ανοιξουν πτησεις με μιλια αργοτερα η εφοσον δεν υπαρχουν απο τωρα δεν θα υπαρξουν ποτε;
Μπορει και ποτε, γιατι οι πτησεις "επιστροφης" για μας τον Ιουλιο ειναι οι πτησεις που οι ξενοι τουριστες αρπαζουν οσο και να κοστιζουν για να ερθουν Ελλαδα για διακοπες. Θα ηταν χαζη η Aegean να δινει δωρεαν εισιτηρια ενω μπορει να τα πουλησει ακριβα.
Σε αυτη την περιπτωση ειτε επιστρεφεις απο αλλη πολη με μιλια ειτε κλεινεις με αλλη εταιρεια η περιμενεις καμια προσφορα της Aegean για εκπτωση μεσα στο καταχειμωνο.
 

pan82

Member
Μηνύματα
777
Likes
1.028
Δυστυχώς σε μένα δεν έγινε το ίδιο, σε ευχαριστώ για την απάντηση.
Δε παίζει αυτό το σενάριο, αν είναι με μίλια έχεις το δικαίωμα της δωρεάν αλλαγής στους όρους έκδοσης. Απλά θα τσακωθείς μαζί τούς όπως μου έχει συμβεί και μένα όταν βγάζει error στην αλλαγή και ακούς τη τυποποιημένη απάντηση ότι εμείς δε βλέπουμε κάποιο πρόβλημα να υπάρχει. Ζητάς το mail στέλνεις screenshot αναλυτικό και ξεχεστηριο και μετά με πήραν τηλέφωνο να μου ζητήσουν συγνώμη και ότι όντως έχει θέμα το σύστημα και μου έκαναν την αλλαγή τηλεφώνικα.
 

mourohavlos

Member
Μηνύματα
2.568
Likes
4.706
Δε παίζει αυτό το σενάριο, αν είναι με μίλια έχεις το δικαίωμα της δωρεάν αλλαγής στους όρους έκδοσης. Απλά θα τσακωθείς μαζί τούς όπως μου έχει συμβεί και μένα όταν βγάζει error στην αλλαγή και ακούς τη τυποποιημένη απάντηση ότι εμείς δε βλέπουμε κάποιο πρόβλημα να υπάρχει. Ζητάς το mail στέλνεις screenshot αναλυτικό και ξεχεστηριο και μετά με πήραν τηλέφωνο να μου ζητήσουν συγνώμη και ότι όντως έχει θέμα το σύστημα και μου έκαναν την αλλαγή τηλεφώνικα.
Είχα αντίστοιχο θέμα παλαιότερα και μου είχαν πει ότι δε μπορεί να πάει παραπάνω από 1 έτος από την ημερομηνία που έκανα την αρχική κράτηση. Δεν ξέρω αν το γράφει κάπου πάντως
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.744
Μηνύματα
910.754
Μέλη
39.480
Νεότερο μέλος
christinalkp

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom