Προβλημα με booking

orck

Member
Μηνύματα
662
Likes
1.011
Η γνώμη μου είναι ότι με την εισαγωγή άκυρης κάρτας θα έπρεπε να μην υφίσταται κράτηση και να ακυρώνεται αυτόματα, όπως συμβαίνει σε οποιαδήποτε ηλεκτρονική αγορά.
Σε αυτή την περίπτωση ούτε ο ξενοδόχος ζημιώνεται αφού το δωμάτιο παραμένει ελεύθερο ούτε ο πελάτης παραμένει σε κατάσταση αναμονής ή άγχους αν η κράτηση είναι ενεργή, αν πληρώθηκε ή αν πρέπει να εκδώσει νέα κάρτα.
Έχω ξαναγράψει ότι θεωρώ αστεία τα ακυρωτικό στην εποχή του internetπου κανείς δεν ξοδεύει ούτε Blanco για να διορθώσει την αλλαγή.
Πέραν αυτού μήπως δημιουργεί ο πελάτης μια προσδοκία στον ξενοδόχο και με την ακύρωση του δημιουργεί μια στεναχώρια που δεν θα διπλοπληρωθει για ένα δωμάτιο. Μήπως τα ακυρωτικό είναι σαν ψυχική οδύνη του ξενοδόχου;
 

Ivana

Member
Μηνύματα
910
Likes
1.492
Ταξίδι-Όνειρο
οχ.....όλος ο κόσμος
Και πως μπορει να αποδειξει ο ξενοδοχος μετα απο καιρο πως εγω ημουν υπευθυνη για τυχον ζημιες?
Δύσκολα, για αυτό λέμε ότι εντελώς θεωρητικό ζήτημα είναι.
Βασικά δεν υπάρχει περίπτωση να το αποδείξει εκτός αν τράβηξε φωτογραφίες με τυχόν ζημιές που αποδεικνύουν ότι η ημερομηνία τους είναι εκείνη της αποχώρησης του πελάτη. Αλλά ακόμα και τότε θα πρέπει να ενεργήσει άμεσα.

@panpan εδώ βλέπω να αναφερεται το 24ωρο.... πρεπει να περιμένουμε 24 ώρες για να δούμε αν ισχύει η κράτηση;
Aφορά το 24ώρο αφότου έχει δηλώσει μια κάρτα invalid, όχι τις έγκυρες κάρτες. Το κάνει για να μπορεί κάποιος να έχει χρόνο να ενημερώσει τα στοιχεία επειδή μπορεί να τύχει κανείς να μη διαβάζει συνέχεια τα μέιλ του.
Το χω γράψει ήδη, μάλλον σου ξέφυγε.

Δεν είναι λογικό το 24ωρο για έλεγχο της κράτησης γιατί πριν κάνεις την κράτηση, στο ψαχτήρι δίπλα στις επιλογές διαμονής, γράφει φαρδιά πλατιά Άμεση επιβεβαίωση.
Άκυρο. Μια χαρά γνωρίζεις για ποιο 24ωρο μιλάμε και δεν έχει καμία σχέση με αυτά που λες. Ησουν στη συζήτηση από την αρχή.

Στη δική μου περίπτωση η Booking μου έδινε ένα 24 ωρο προθεσμία για να αλλάξω τα στοιχεία της κάρτας μου.
Τελικά αφού έστειλα τα αποδεικτικά πληρωμής της τράπεζας, ο ξενοδόχος εμφανίστηκε και το δέχτηκε. Ευχαριστώ όλους για τη βοήθεια.
Τόσο απλό θα ήταν και για τη κα Δήμητρα. Επέλεξε άλλον τρόπο, όπως λέει η ίδια "φυσικά" ....
 
Last edited:

North66

Member
Μηνύματα
4.362
Likes
5.219
Ταξίδι-Όνειρο
Γροιλανδία
Πέραν αυτού μήπως δημιουργεί ο πελάτης μια προσδοκία στον ξενοδόχο και με την ακύρωση του δημιουργεί μια στεναχώρια που δεν θα διπλοπληρωθει για ένα δωμάτιο. Μήπως τα ακυρωτικό είναι σαν ψυχική οδύνη του ξενοδόχου;
Την είδες, πρέπει να την παντρευτείς, αλλιώς πληρώνεις αποζημίωση στην οικογένεια της νύφης. Την έχουν δει λίγο Μεσανατολίτες οι ξενοδόχοι, νομίζω!
 

Ntt

Member
Μηνύματα
432
Likes
989
@orck τα ακυρωτικά (φαντάζομαι,χωρίς να είμαι ξενοδόχος) είναι για να ξέρει και ο ξενοδόχος ότι κάτι θα πληρωθεί , αφού αν δεν είχε ακυρωτικά θα μπορούσε να το ακυρώσει 1 ημέρα πριν ο πελάτης και τέλος.
Επίσης πρέπει να υπάρχει επιβράβευση για τον πελάτη που κλείνει νωρίς συγκριτικά με τον πελάτη της τελευταίας στιγμής.

Με την ίδια λογική και τα αεροπορικά εισιτήρια θα έπρεπε να είναι full refundable (ή να πληρώνεις όταν φτάσεις στο αεροδρόμιο, όπως όταν πληρώνεις στο check in ή στο check out), αλλά ο ναύλος παρακρατείται τουλάχιστον στις περισσότερες (μιλάω για απλούς ναύλους τύπου golight).

Καλά κάνουν και υπάρχουν ακυρωτικά γιατί ο Έλληνας είναι της τελευταίας στιγμής.
Όταν λέω σε γνωστούς μου ότι από τώρα (Απρίλιο του 2019) σχεδιάζω να πάω Δεκέμβριο του 2019 Λουξεμβούργο - Βρυξέλλες - Γάνδη - Μπρυζ, ο περίγυρος μου λέει "Καλά εμείς δεν ξέρουμε ούτε το καλοκαίρι τι θα κάνουμε".
Εγώ δεν πρέπει να έχω κάποιο όφελος έναντι των πελατών της τελευταίας στιγμής?
Δεν πρέπει να ανταμειφθεί ο προγραμματισμός που κάνω?

Συμφωνώ μόνο στο κομμάτι που λέει ο North (ότι αφού δεν πέρασε η συναλλαγή άμεσα γιατί π.χ. ο ξενοδόχος να έρθει στο μέλλον να με χρεώσει ακυρωτικά, ας ακυρώσει την κράτηση μετά το 1ο 24ωρο εφόσον δεν ανανεώσω τα στοιχεία με valid κάρτα και τέλος)

Αν ο ξενοδόχος κρατήσει χωρίς valid κάρτα την κράτηση μετά από 24ώρες, ας επωμιστεί το ρίσκο. Θεωρώ για αυτό το λόγο οι Visa/Mastercard κτλ δικαιώνουν πελάτες και διαμαρτύρονται οι ξενοδόχοι.
 

North66

Member
Μηνύματα
4.362
Likes
5.219
Ταξίδι-Όνειρο
Γροιλανδία
...ας ακυρώσει την κράτηση μετά το 1ο 24ωρο εφόσον δεν ανανεώσω τα στοιχεία με valid κάρτα και τέλος...
Δε συμφωνώ με αυτό καθόλου. Αυτό που θα έπρεπε να συμβαίνει είναι το booking - αφού ισχυρίζεται ότι οι κρατήσεις σε αυτό είναι Άμεσης επιβεβαίωσης - το ίδιο να επιβεβαιώνει τη εγκυρότητα της κάρτας του πελάτη και μετά να παραδίδει την επιβεβαιωμένη κράτηση στον ξενοδόχο. Δηλαδή μέσα σε ένα δευτερόλεπτο και οι ξενοδόχοι θα είχαν στα χέρια τους έγκυρα στοιχεία πελάτη και δικαίωμα να χρεώσουν ακυρωτικά σε κάποιον που θέλει να ακυρώσει και οι πελάτες θα γνώριζαν μέσα σε ένα δευτερόλεπτο ότι η κράτησή τους είναι ενεργή και επιβεβαιωμένη. Αυτό δηλαδή που συμβαίνει σε τρίτες μηχανές τύπου agoda που πληρώνεις και εκείνη τη στιγμή σου παραδίδεται το κουπόνι διαμονής. Προφανώς όμως το booking δε θέλει για τους δικούς του λόγους να εμπλακεί στις κρατήσεις και πετάει το μπαλάκι στους ξενοδόχους οι οποίοι κάνουν ο καθένας ότι πιστεύει ότι είναι σωστό για τα συμφέροντά τους ανεξάρτητα αν κάποιες κινήσεις τους έρχονται σε αντίθεση με σύγχρονες πρακτικές ηλεκτρονικού εμπορίου (μεταγενέστερη χρέωση υπηρεσίας, μη άμεση επιβεβαίωση κτλ).

Άκυρο. Μια χαρά γνωρίζεις για ποιο 24ωρο μιλάμε και δεν έχει καμία σχέση με αυτά που λες.
Μεταγενέστερες χρεώσεις και απαίτηση άλλης κάρτας σε περίπτωση μη αποδοχής αυτής που χρησιμοποιήθηκε κατά την κράτηση δεν έχω συναντήσει σε καμία άλλη περίπτωση οπουδήποτε και αν έχω ψωνίσει διαδικτυακά, μόνο στο booking. Αυτό λέει πολλά για το πόσο προβληματική είναι η συγκεκριμένη πλατφόρμα. Ζητήστε απ' το booking να τσεκάρει το ίδιο την εγκυρότητα των καρτών αλλιώς ποιος ο λόγος να τους πληρώνετε προμήθειες αν οι πελάτες που σας στέλνει σας δημιουργούν τόσα προβλήματα.
 
Last edited:

Ntt

Member
Μηνύματα
432
Likes
989
Για να τσεκάρει το booking τις κάρτες ίσως θέλει άλλες υποδομές , terms κτλ.
Πάντως αν ισχύει ότι άλλες πλατφόρμες τσεκάρουν επιτόπου π.χ. Agoda, μεγάλο φάουλ για το booking.

Επίσης θεωρώ ότι ο πελάτης έχει ευθύνη για να βάζει έγκυρη κάρτα. Επίσης έχει 24ωρες να εισάγει valid κάρτα.

Μεγάλη κουβέντα το γιατί το booking δεν τσεκάρει τις κάρτες εκείνη την στιγμή.
 

Ivana

Member
Μηνύματα
910
Likes
1.492
Ταξίδι-Όνειρο
οχ.....όλος ο κόσμος
Ο πελάτης είναι ενήμερος εκ΄των προτέρων ότι ο ξενοδόχος θα χρεώσει/ή ελέγξει/η δεσμεύσει κάποιο ποσό (αναλόγως των ορών της κράτησης --> free cancellation η non refundable) την κάρτα του.

Κατά τα άλλα το Agoda ανήκει στο booking.com όπως και το kayak και κάποια άλλα.
Απλά αποδέξου ότι δεν γνωρίζεις πολλά από αυτά που λες, ενώ επιμένεις.
 
Last edited:

Ntt

Member
Μηνύματα
432
Likes
989
Εδώ θα συμφωνήσω με την Ivana.

Οι περισσότερες πλατφόρμες είτε δημιουργήθηκαν είτε εξαγοράστηκαν από το "The Priceline group" που πρόσφατα άλλαξε σε "Booking holdings"
https://en.wikipedia.org/wiki/Booking_Holdings

Γενικά νομίζω ότι όλες οι πλατφόρμες λειτουργούν με τον ίδιο τρόπο, αμφιβάλλω αν υπάρχει πλατφόρμα που λειτουργεί διαφορετικά.
 
Last edited:

Ivana

Member
Μηνύματα
910
Likes
1.492
Ταξίδι-Όνειρο
οχ.....όλος ο κόσμος
@orck τα ακυρωτικά (φαντάζομαι,χωρίς να είμαι ξενοδόχος) είναι για να ξέρει και ο ξενοδόχος ότι κάτι θα πληρωθεί , αφού αν δεν είχε ακυρωτικά θα μπορούσε να το ακυρώσει 1 ημέρα πριν ο πελάτης και τέλος.
Όχι μόνο αυτό, αλλά και να μην εμφανιστεί ποτέ, ενώ υποτίθεται ότι θα ερχόταν. Αυτή είναι η περίπτωση του πελάτη που ανέφερα.


@orckΣυμφωνώ μόνο στο κομμάτι που λέει ο North (ότι αφού δεν πέρασε η συναλλαγή άμεσα γιατί π.χ. ο ξενοδόχος να έρθει στο μέλλον να με χρεώσει ακυρωτικά, ας ακυρώσει την κράτηση μετά το 1ο 24ωρο εφόσον δεν ανανεώσω τα στοιχεία με valid κάρτα και τέλος)...
επειδή η κράτηση εκ των πρωτέρον ήταν με ακυρωτικό, χωρίς τη δωρεάν ακύρωση. Δηλαδή και να το ακύρωνε ο ξενοδόχος μετά το πέρας του 24ωρου, θα είχε δικαίωμα να χρεώσει την κάρτα της, αφού τέτοια τιμή επέλεξε η συγκεκριμένη. Η τιμές χωρίς τα ακυρωτικά είναι υψηλότερες, ενώ όποιος θέλει να πάρει έκπτωση (συνήθως 10%) κλείνει μην επιστρέψιμη τιμή για την οποία είναι υπεύθυνος είτε το ακυρώσει ο ίδιος, είτε του ακυρώσει το ξενοδοχείο λόγω μην έγκυρης κάρτας μετά από τις ώρες που τον έχει ειδοποιήσει.


Επίσης θεωρώ ότι ο πελάτης έχει ευθύνη για να βάζει έγκυρη κάρτα. Επίσης έχει 24ωρες να εισάγει valid κάρτα.
Πολύ σωστό!
 

Ntt

Member
Μηνύματα
432
Likes
989
@Ivana η διαφωνία μας είναι στο κομμάτι " αφού τέτοια τιμή επέλεξε η συγκεκριμένη"

Εφόσον η συναλλαγή δεν πέρασε την στιγμή της κράτησης τότε η συναλλαγή έπρεπε να είναι άκυρη.

Με την ίδια λογική αν πήγαινα να κλείσω ένα αεροπορικό (με κάρτα που είχε 0 ευρώ μέσα) η αεροπορική θα μου απέρριπτε την συναλλαγή και ΔΕΝ θα έκανε 2η χρέωση μετά από 2 μήνες (π.χ. πήγαινα και έβαζα λεφτά στην κάρτα)

Δεν υπήρχε περίπτωση η αεροπορική μετά από 2 μήνες που θα φόρτιζα την κάρτα μου να μου χρέωνε το εισιτήριο.
 

Ivana

Member
Μηνύματα
910
Likes
1.492
Ταξίδι-Όνειρο
οχ.....όλος ο κόσμος
@Ntt είναι διαφορετικό το σύστημα, δεν περνάει η συναλλαγή αυτόματα. Απλά και μόνο για αυτόν τον λόγω.
Εξαιτίας αυτού, σε 99% πληρώνουμε όταν φτάσουμε στο ξενοδοχείο, ενώ η κάρτα είναι καταχωρημένη ως εγγύηση.

Δεν διαφωνούμε καθόλου ότι το ηθικά και δεοντολογικά σωστό ήταν να τις το ακυρώσουν και να τελειώσει το θέμα, όπως είπα ότι κάνω εγώ κάθε φορά, αρκεί να ειδοποιήσουν οι πελάτες όμορφα. Έγραψα ήδη ότι ποτέ δεν έχω χρεώσει μια τέτοια ακύρωση που μου έδωσε δυνατότητα να το πουλήσω στον άλλον.

Όμως, δεν παύει ουσιαστικά να υπάρχει δικαίωμα βάση των ορών που συμφώνησε.

Θα μου επιτρέψετε να μην συνεχίσω άλλο τη συζήτηση επειδή είπα πάρα πολλά ή μάλλον αρκετά και τώρα πλέον απλά τα γυρίζουμε με άλλα λόγια εξαρχής.
 
Last edited:

North66

Member
Μηνύματα
4.362
Likes
5.219
Ταξίδι-Όνειρο
Γροιλανδία
Κατά τα άλλα το Agoda ανήκει στο booking.com όπως και το kayak και κάποια άλλα. Απλά αποδέξου ότι δεν γνωρίζεις πολλά από αυτά που λες, ενώ επιμένεις.
Ανήκουν στην ίδια εταιρεία όμως ακολουθούν διαφορετικό επιχειρηματικό μοντέλο, η booking ακολουθεί το agency model δηλαδή δρα σαν ένας μεσάζοντας που τροφοδοτεί πελατεία στα ξενοδοχεία ενώ το agoda στηρίζεται κυρίως στο merchant model δηλαδή πουλάει ήδη αγορασμένα απ' τους ξενοδόχους δωμάτια στους πελάτες. Προφανώς αυτά που λέω θα τα γνωρίζεις αφού είσαι στο χώρο.

Επίσης βλέπω αυτή τη στιγμή μπροστά μου απόδειξη διαμονής του agoda, η οποία στάλθηκε στο email μου τη στιγμή της κράτησης και γράφει στο κάτω μέρος "Booked and Payable by: Agoda Company Pte, Ltd." Δηλαδή έκανα κράτηση, πλήρωσα με πιστωτική και μετά από ένα λεπτό είχα στο email μου την απόδειξη της διαμονής. Αυτό συνέβηκε γιατί την πληρωμή τη διαχειρίστηκε το σχετικό τμήμα της Agoda και όχι κάποιος ξενοδόχος που μπορεί εκείνη την ώρα να κοιμόταν και θα έπρεπε να περιμένω μέχρι την επόμενη μέρα να ξυπνήσει για να δει την κράτησή μου.
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.651
Μηνύματα
906.115
Μέλη
39.400
Νεότερο μέλος
geotheoh

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom