orck
Member
- Μηνύματα
- 662
- Likes
- 1.011
Έχω ξαναγράψει ότι θεωρώ αστεία τα ακυρωτικό στην εποχή του internetπου κανείς δεν ξοδεύει ούτε Blanco για να διορθώσει την αλλαγή.Η γνώμη μου είναι ότι με την εισαγωγή άκυρης κάρτας θα έπρεπε να μην υφίσταται κράτηση και να ακυρώνεται αυτόματα, όπως συμβαίνει σε οποιαδήποτε ηλεκτρονική αγορά.
Σε αυτή την περίπτωση ούτε ο ξενοδόχος ζημιώνεται αφού το δωμάτιο παραμένει ελεύθερο ούτε ο πελάτης παραμένει σε κατάσταση αναμονής ή άγχους αν η κράτηση είναι ενεργή, αν πληρώθηκε ή αν πρέπει να εκδώσει νέα κάρτα.
Πέραν αυτού μήπως δημιουργεί ο πελάτης μια προσδοκία στον ξενοδόχο και με την ακύρωση του δημιουργεί μια στεναχώρια που δεν θα διπλοπληρωθει για ένα δωμάτιο. Μήπως τα ακυρωτικό είναι σαν ψυχική οδύνη του ξενοδόχου;