panpan
Member
- Μηνύματα
- 7.110
- Likes
- 28.906
Mea culpaΜα εγώ, όπως και η Ιvana δεν μιλούσαμε για το συγκεκριμένο περιστατικό αλλά γενικά πως αυτό μπορεί να συμβεί και το θεωρούσε και φυσιολογικό. Αυτό μου έκανε εμένα εντύπωση.
Mea culpaΜα εγώ, όπως και η Ιvana δεν μιλούσαμε για το συγκεκριμένο περιστατικό αλλά γενικά πως αυτό μπορεί να συμβεί και το θεωρούσε και φυσιολογικό. Αυτό μου έκανε εμένα εντύπωση.
Η αμελεια-αβλεψια που οδηγει σε χρεωση μετα 6 μηνες θεωρειται φυσιολογικη? Δεν ακροβατει μεταξυ μπαγαμποντιας και ανοησιας?Και γιατί να μην το θέσουμε αλλιώς
δείξε μου εσύ που να μην το επιτρέπει.
Ορθως ειπες οτι ειναι απατη αλλα οι φωτογραφιες ειναι too much για να υπερασπιζομστε τον εαυτο μας.Που ανέφερα ότι για ζημίες μπορεί να τα εισπράξει μετά από 6 μήνες;
Ο καθένας όπως μπορεί να υπερασπίσει τον εαυτό του.Εγώ δεν το κάνω.Τα ξενοδοχεία τα ελέγχω από πρινΟρθως ειπες οτι ειναι απατη αλλα οι φωτογραφιες ειναι too much για να υπερασπιζομστε τον εαυτο μας.
Ότι έχει κέντρο εξυπηρέτησης πελατών ,όλο το 24 ωρο.Να ρωτήσω κάτι...τι είναι το 24ωρο του booking;