• Η αναδρομή στο παρελθόν συνεχίζεται! Ψηφίστε την Ταξιδιωτική Ιστορία του μήνα για τους μήνες Μάρτιο - Αύγουστο 2020 !

Προβλημα με booking

Στάθης

Member
Μηνύματα
547
Likes
1.110
Ταξίδι-Όνειρο
Ισλανδία
Αν γίνει μία ανάλογη κριτική για αυτό το ξενοδοχείο στο booking,θα το ξανακάνει? Και αν το ξανακάνει..ε,δεν θα φταίει αυτός αλλά αυτός που έκλεισε εκεί χωρίς να διαβάσει τα σχόλια!

Πάντως και εγώ στέλνω Mail επιβεβαίωσης και ποτέ δεν έχω κάνει κράτηση μη επιστρέψιμη. Δεν ξέρω αν έχει μεγαλύτερη διαπραγματευτική ισχύ όταν βρίσκεσαι μπροστά τους την μέρα της κράτησης αλλά εγώ προτιμώ να βρεθώ προ απροόπτου μερικές βδομάδες ή μέρες πριν όπου μέσω ιντερνετ κτλπ θα μπορώ να βρω μία άκρη με την "ησυχία μου",παρά να πάω το ταξίδι μου γεμάτος χαρά και να τρέχω! Πράγμα που θα μου χαλάσει την ψυχολογία άρα κ το ταξίδι...
 

paefstra

Member
Μηνύματα
13.937
Likes
44.907
Αν αυτη η κρατηση ηταν ακυρωσιμη και οχι πληρωμενη, η συζητηση θα ειχε ληξει αμεσως.
Σχετικα με τις μη ακυρωσιμες κρατησεις, οταν η τιμη ειναι πολυ χαμηλοτερη για τα δεδομενα της πολης και το ξενοδοχειο πολυ ικανοποιητικο και σταματησω να ψαχνω αλλο, τοτε πληρωνω. Εχω πολλα χρονια να ακυρωσω ολοκληρο ταξιδι, και αν ενα απο αυτα τελικα ακυρωθει, το ποσο που θα χασω θα ειναι μηδαμινο μπροστα σε αυτα που εχω εξοικονομησει με τα early bookings που κανω εδω και χρονια :haha:.
Τωρα που το σκεφτομαι, εχω προπληρωσει τα ακριβοτερα κι οχι τα φτηνοτερα ξενοδοχεια που εχω μεινει στους ακριβους προορισμους, γιατι αυτα βρηκα σε μεγαλη εκπτωση. Ακουγεται περιεργο, αλλα ετσι ειχα την ευκαιρα να χαρω καλες διαμονες. Τα φτηνα καταλυμματα δεν δινουν και φοβερες ευκαιριες για εκπτωσεις.
 
Last edited:

babaduma

Member
Μηνύματα
5.057
Likes
7.820
Επόμενο Ταξίδι
terra incognita
Ταξίδι-Όνειρο
α του Κενταύρου
Εγώ έχω μιαν απορία: Όλες αυτές οι περιπτώσεις των "έξυπνων" ξενοδόχων που αναφέρετε, που σας δημιούργησαν προβλήματα είτε απ'ευθείας είτε μέσω της Booking, αφορούσαν καταλύματα εντός Ελλάδος; Αυτό τείνω να συμπεράνω αλλά θέλω επιβεβαίωση - αν θέλετε.

Προσωπικά, μια περίπτωση μου είχε τύχει πριν 2 χρόνια μ'έναν "περίεργο" στην Κέρκυρα που ζητούσε ντε-και-καλά την πιστωτική μου κάρτα (ενώ στην κράτηση δεν απαιτούνταν) και με απειλούσε (με mail) με ακύρωση. Τον έστειλα στο διάολο και με μεσολάβηση της Booking (εγώ δεν είχα δικαίωμα) ακύρωσα την κράτηση κι έκλεισα αλλού.

Και μια δεύτερη και σοβαρότερη περίπτωση πέρυσι, μια ώρα πριν φτάσουμε στο κατάλυμα στο Bergamo, με ειδοποίησαν τηλεφωνικά από την Booking ότι ο μάγκας ακύρωσε την κράτηση. Μου βρήκαν καλύτερο και κάλυψαν τη διαφορά του κόστους.

Οπότε, μέχρι τώρα, δεν έχω παράπονο, όποτε χρειάστηκε να επέμβουν ήταν άμεσοι και αποτελεσματικοί.
 

Dina Z

Member
Μηνύματα
1.373
Likes
4.380
Ταξίδι-Όνειρο
Ονειρεύομαι ... γενικώς!
Προσωπικά, μια περίπτωση μου είχε τύχει πριν 2 χρόνια μ'έναν "περίεργο" στην Κέρκυρα που ζητούσε ντε-και-καλά την πιστωτική μου κάρτα (ενώ στην κράτηση δεν απαιτούνταν) και με απειλούσε (με mail) με ακύρωση. Τον έστειλα στο διάολο και με μεσολάβηση της Booking (εγώ δεν είχα δικαίωμα) ακύρωσα την κράτηση κι έκλεισα αλλού.
Τωρα εχω εγω απορια: Αφου δεν ειχες δικαιωμα ακυρωσης σημαινει οτι ειχες βαλει τα στοιχεια της καρτας σου στην πλατφορμα. Σωστα; Αυτος τι στο καλο σου ζητουσε;
 

paefstra

Member
Μηνύματα
13.937
Likes
44.907
@babaduma το δικο μου ηταν εκτος Ελλαδας, ηταν Νοτια Ευρωπη, μην πω χωρα και αρχισει καμια φιλολογια "ολοι οι ....ειναι απατεωνες".
 

dim kyr

Member
Μηνύματα
2.066
Likes
6.317
Ταξίδι-Όνειρο
Μπαγκλαντες
:shock::shock::shock:
Τι 'ναι αυτά που βλέπουν τα μάτια μου βρε παιδιά!
Είναι δυνατόν να ζητάνε παραπάνω χρήματα αρκετό καιρό μετά αφού έχεις κάνει κράτηση και έχεις λάβει την επιβεβαίωση (ή ακόμα και όταν είσαι ήδη στο κατάλυμα); Κανένας συνήγορος του καταναλωτή μήπως μπορεί να βοηθήσει σε κάτι τέτοιο; 'Η υπάρχουν παράθυρα που καλύπτονται οι ξενοδόχοι; Πρώτη φορά ακούω τέτοιες περιπτώσεις!
Φυσικα και γινεται. Μου εχει τυχει σε κρατηση με την Booking 2 συνεχομενες χρονιες. Κλεινω, τυπώνω την κρατηση με αναγραφομενη την τιμή και στο τσεκ ιν μου λενε "η τιμη άλλαξε". Εννοειται προς τα πάνω. Απο το να καθομαι να μαλλιοτραβιεμαι στις διακοπές μου στην ρεσεψιον και μαλιστα με υπάλληλο που ΔΕΝ γνωριζει Αγγλικα, πληρωνω όσα θέλουν και μετα μου τα επιστρεφει η ιδια η booking. 2 συνεχομενες χρονιες επαναλαμβανω και οσμιζομαι και 3η. Το πρωτο ξενοδοχειο ηταν στο Αλματι του Καζακσταν και το 2ο στο Χαρκοβο της Ουκρανιας. Η 2η περιπτωση ειχε και αποκορυφωμα: στην προσπαθειά της η υπαλληλος να μας πεισει ότι δικαιως πρεπει να πληρωσουμε άλλα αντι άλλων, βγαινει με φουρια απο το γκισε της , παει σε ενα τοιχο και ξεκρεμάει ενα καδρο με αναγραφομενες τις τιμες (γραμμένες στα ρωσικα). Μας το δειχνει με θριαμβευτικο υφος και αφου η συναδελφος της κάτι της λεει στα ουκρανικά, φουσκωνει με καμάρι για την τρομερη ιδεα που ειχε να "κανει αυτους τους ξενους να καταλάβουν".
Συμβαινει λοιπον και μάλιστα συχνα. ή εστω θελω να πιστευω οτι εχει συμβει και σε άλλους για να μην αισθανομαι μ@λ@κας
 

Earth Citizen

Member
Μηνύματα
2.866
Likes
7.098
Ταξίδι-Όνειρο
Ιαπωνία, Λίμνες Καναδά
Φυσικα και γινεται. Μου εχει τυχει σε κρατηση με την Booking 2 συνεχομενες χρονιες. Κλεινω, τυπώνω την κρατηση με αναγραφομενη την τιμή και στο τσεκ ιν μου λενε "η τιμη άλλαξε". Εννοειται προς τα πάνω. Απο το να καθομαι να μαλλιοτραβιεμαι στις διακοπές μου στην ρεσεψιον και μαλιστα με υπάλληλο που ΔΕΝ γνωριζει Αγγλικα, πληρωνω όσα θέλουν και μετα μου τα επιστρεφει η ιδια η booking. 2 συνεχομενες χρονιες επαναλαμβανω και οσμιζομαι και 3η. Το πρωτο ξενοδοχειο ηταν στο Αλματι του Καζακσταν και το 2ο στο Χαρκοβο της Ουκρανιας. Η 2η περιπτωση ειχε και αποκορυφωμα: στην προσπαθειά της η υπαλληλος να μας πεισει ότι δικαιως πρεπει να πληρωσουμε άλλα αντι άλλων, βγαινει με φουρια απο το γκισε της , παει σε ενα τοιχο και ξεκρεμάει ενα καδρο με αναγραφομενες τις τιμες (γραμμένες στα ρωσικα). Μας το δειχνει με θριαμβευτικο υφος και αφου η συναδελφος της κάτι της λεει στα ουκρανικά, φουσκωνει με καμάρι για την τρομερη ιδεα που ειχε να "κανει αυτους τους ξενους να καταλάβουν".
Συμβαινει λοιπον και μάλιστα συχνα. ή εστω θελω να πιστευω οτι εχει συμβει και σε άλλους για να μην αισθανομαι μ@λ@κας
Περιγραφικότατη όπως πάντα:haha:
Αφού τουλάχιστον μετά στα επιστρέφει η Booking πάλι καλά αλλά το θεωρώ τελείως αντιεπαγγελματικό εκ μέρους των καταλυμάτων. Κι επίσης για μένα είναι ένας λόγος για τον οποίο θα έπρεπε να σταματήσει η συνεργασία τους με την Booking (ή άλλες αντίστοιχες μηχανές).
 

fotast

Member
Μηνύματα
9.664
Likes
14.998
Πρώτη κακή εξυπηρέτηση(για την ακρίβεια μη εξυπηρέτηση) από booking μετά από 8-9 χρόνια.Κλείσιμο ξενοδοχείου σε κανονική τιμή 2,5 μήνες πριν με δικαίωμα ακύρωσης δύο εβδομάδες πριν την άφιξη.Την επόμενη της κράτησης το ξενοδοχείο ζητά άδεια να χρεώσει άμεσα το 50%(χωρίς δικαίωμα επιστροφής) και το υπόλοιπο 50% περίπου 20 μέρες πριν την άφιξη και πάλι χωρίς δικαίωμα επιστροφής.Σε ερώτηση μου γιατί γίνεται αυτό αντίθετα με ότι έγραφε το booking η εξήγηση τους ήταν ότι η κράτηση ήταν για 5 νύχτες και ισχύουν διαφορετικοί όροι.Φυσικά δεν έδωσα άδεια για χρέωση και η κράτηση ακυρώθηκε άμεσα.Τουλάχιστον ζήτησαν άδεια πριν την χρέωση.Κοινοποίηση στο booking με δύο mail και καμιά απάντηση(εδώ και 10 μέρες) γιατί οι όροι που γράφουν δεν τηρούνται από το ξενοδοχείο.
 

despoinapan

Member
Μηνύματα
72
Likes
58
Ταξίδι-Όνειρο
Κουβα, Νεα Υορκη!
Καλησπερα. Αντιμετωπισα κι εγω ενα προβλημα με κρατηση στο Booking.com και το μοιραζομαι μαζι σας. Πριν λιγες μερες εκανα κρατηση για ξενοδοχειο στη Ρωμη και μου εστειλαν απαντητικο sms και mail οτι η καρτα μου ειναι ακυρη. Να σημειωσω οτι η κρατηση ηταν με δωρεαν ακυρωση εως 3 μερες πριν την αφιξη και χωρις προπληρωμη. Σε επικοινωνια μου με την τραπεζα για να λυθει το οποιο προβλημα και να ολοκληρωθει η κρατηση με ενημερωσαν απο την τραπεζα οτι εγινε προσπαθεια απο το ξενοδοχειο να τραβηξει σχεδον το μισο ποσο! Ενω στους ορους της κρατησης δεν αναφεροταν κατι τετοιο. Λιγες ωρες μετα την επικοινωνια μου με την τραπεζα μου ηρθε mail απο την Booking οτι μου ακυρωσαν την κρατηση!
 

fotast

Member
Μηνύματα
9.664
Likes
14.998
Καλησπερα. Αντιμετωπισα κι εγω ενα προβλημα με κρατηση στο Booking.com και το μοιραζομαι μαζι σας. Πριν λιγες μερες εκανα κρατηση για ξενοδοχειο στη Ρωμη και μου εστειλαν απαντητικο sms και mail οτι η καρτα μου ειναι ακυρη. Να σημειωσω οτι η κρατηση ηταν με δωρεαν ακυρωση εως 3 μερες πριν την αφιξη και χωρις προπληρωμη. Σε επικοινωνια μου με την τραπεζα για να λυθει το οποιο προβλημα και να ολοκληρωθει η κρατηση με ενημερωσαν απο την τραπεζα οτι εγινε προσπαθεια απο το ξενοδοχειο να τραβηξει σχεδον το μισο ποσο! Ενω στους ορους της κρατησης δεν αναφεροταν κατι τετοιο. Λιγες ωρες μετα την επικοινωνια μου με την τραπεζα μου ηρθε mail απο την Booking οτι μου ακυρωσαν την κρατηση!
Από περιέργεια και για να συγκρίνω με την δική μου περίπτωση, ανέφεραν αν το ποσό θα επιστραφεί αν ακυρώσεις εντός της προθεσμίας πχ 4 μέρες πριν την άφιξη;
 

despoinapan

Member
Μηνύματα
72
Likes
58
Ταξίδι-Όνειρο
Κουβα, Νεα Υορκη!
Από περιέργεια και για να συγκρίνω με την δική μου περίπτωση, ανέφεραν αν το ποσό θα επιστραφεί αν ακυρώσεις εντός της προθεσμίας πχ 4 μέρες πριν την άφιξη;


Οχι δεν ανεφεραν τιποτα τετοιο. Δεν ειχε αναφερθει ουτε οτι θα δεσμευσουν ενα μερος του ποσου, ποσω μαλλον το αν θα επιστραφει!
 

adiaforos

Member
Μηνύματα
1.162
Likes
1.792
Καλησπερα. Αντιμετωπισα κι εγω ενα προβλημα με κρατηση στο Booking.com και το μοιραζομαι μαζι σας. Πριν λιγες μερες εκανα κρατηση για ξενοδοχειο στη Ρωμη και μου εστειλαν απαντητικο sms και mail οτι η καρτα μου ειναι ακυρη. Να σημειωσω οτι η κρατηση ηταν με δωρεαν ακυρωση εως 3 μερες πριν την αφιξη και χωρις προπληρωμη. Σε επικοινωνια μου με την τραπεζα για να λυθει το οποιο προβλημα και να ολοκληρωθει η κρατηση με ενημερωσαν απο την τραπεζα οτι εγινε προσπαθεια απο το ξενοδοχειο να τραβηξει σχεδον το μισο ποσο! Ενω στους ορους της κρατησης δεν αναφεροταν κατι τετοιο. Λιγες ωρες μετα την επικοινωνια μου με την τραπεζα μου ηρθε mail απο την Booking οτι μου ακυρωσαν την κρατηση!
Δύο ενδεχόμενα: α) έλεγχος εγκυρότητας της πιστωτικής κάρτας από το ξενοδοχείο με δέσμευση του ποσού ή μέρους του, χωρίς στο τέλος να προχωρήσουν σε χρέωση. β) Χρέωση μέρους του ποσού από το ξενοδοχείο πριν την άφιξη, δες την πολιτική χρέωσης του ξενοδοχείου, είναι άσχετο αν είναι με δωρεάν ακύρωση. Σε αυτή την περίπτωση εάν εν τέλει ακυρώσεις, σου επιστρέφουν το ποσό.
Σου παραθέτω ένα χαρακτηριστικό e-mail από κράτηση με δωρεάν ακύρωση που ακύρωσα:
Το ...hotel μπορεί να έχει χρεώσει για τη διαμονή σας ολόκληρο το ποσό ή μέρος του. Αυτό είναι απόλυτα φυσιολογικό.

Οι επιστροφές χρημάτων συνήθως γίνονται μέσα σε 10-15 εργάσιμες μέρες, αλλά μπορείτε να επικοινωνήσετε και με το κατάλυμα για περισσότερες πληροφορίες:
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Ενεργά Μέλη

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.651
Μηνύματα
906.161
Μέλη
39.400
Νεότερο μέλος
geotheoh

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom