• Η αναδρομή στο παρελθόν συνεχίζεται! Ψηφίστε την Ταξιδιωτική Ιστορία του μήνα για τους μήνες Μάιο - Σεπτέμβριο 2020 !

Προβλημα με booking

Earth Citizen

Member
Μηνύματα
2.872
Likes
7.175
Ταξίδι-Όνειρο
Ιαπωνία, Λίμνες Καναδά
Εχω δει ξενοδοχους να ζητουν παραπανω χρηματα εν μεσω της διαμονης των πελατων με τη δικαιολογια πως δεν υπολογιζαν πως θα εχει τοσο κοσμο και πως η τιμη που τους εγινε ειναι πολυ χαμηλη. Κι αν δεν θελουν να πληρωσουν παραπανω να τα μαζεψουν και να φυγουν.
:shock::shock::shock:
Τι 'ναι αυτά που βλέπουν τα μάτια μου βρε παιδιά!
Είναι δυνατόν να ζητάνε παραπάνω χρήματα αρκετό καιρό μετά αφού έχεις κάνει κράτηση και έχεις λάβει την επιβεβαίωση (ή ακόμα και όταν είσαι ήδη στο κατάλυμα); Κανένας συνήγορος του καταναλωτή μήπως μπορεί να βοηθήσει σε κάτι τέτοιο; 'Η υπάρχουν παράθυρα που καλύπτονται οι ξενοδόχοι; Πρώτη φορά ακούω τέτοιες περιπτώσεις!
 

tripakias

Member
Μηνύματα
8.178
Likes
12.787
Επόμενο Ταξίδι
Λατινική Αμερική
Ταξίδι-Όνειρο
Εκεί
Μιλαω για περιπτωσεις με προφορικες συμφωνιες μονο.
 
Μηνύματα
673
Likes
3.008
Επόμενο Ταξίδι
Νότια Κορέα
Ταξίδι-Όνειρο
Νεπάλ
Δεν μπορώ να καταλάβω όλη αυτή την καχυποψία (προφανώς επειδή δεν μου έχει γίνει τίποτα).

αλλά πχ. σε ένα ξενοδοχείο στο booking με 7+ αξιολόγηση από 1000 άτομα, που δεν αναφέρουν κάτι περίεργο στα σχόλια, θα μπείτε σε όλη αυτή την διαδικασία? Από περιέργεια, μπορούμε να μάθουμε πιο ξενοδοχείο ήταν αυτό για να δούμε πως είναι η "βιτρίνα" του?
 

adiaforos

Member
Μηνύματα
1.172
Likes
1.828
Και σου ειπαν πως η χρεωση εγινε απο την booking; Ειναι λιγο περιεργο αλλα οχι απιθανο να μην γνωριζε το ξενοδοχειο. Πριν 2 χρονια αυτο δεν μπορουσε να συμβει. Απο περυσι και λογω της εισοδου στην booking καταλυματων που δεν μπορουν να δεχτουν καρτες αλλα και των αμετρητων ακυρωσεων και ακυρων καρτων οπως ειπε πιο πανω ο @North66 η booking δινει την επιλογη στα ξενοδοχεια αν θελουν να πληρωνουν οι πελατες αυτη και στη συνεχεια να πληρωνει αυτη τα ξενοδοχεια. Προσωπικα δεν το εχω δεχτει για να εχω τον ελεγχο των πληρωμων και να αποφευγω τετοιες παρεξηγησεις.
Τι εννοείς την είσοδο από πέρυσι καταλυμάτων που δεν μπορούν να δεχθούν κάρτες; Πάντα υπήρχαν στο booking καταλύματα που δεν δέχονταν κάρτα, και όταν λέω πάντα εννοώ τουλάχιστον 8 χρόνια! Και άλλο τόσο τουλάχιστον ισχύει η δωρεάν ακύρωση! Η οποία δεν ισχύει μόνο στη booking, αλλά σε πλείστες άλλες μηχανές αναζήτησης και ακόμη και στα sites αρκετών καταλυμάτων. Όμως και η χρήση καρτών με ανεπαρκές υπόλοιπο δεν είναι κάτι καινούργιο. Νομίζω πως η κουβέντα όλη γίνεται σε λάθος βάση...
 

coco

Member
Μηνύματα
1.301
Likes
2.285
Επόμενο Ταξίδι
ιταλια παλι
Ταξίδι-Όνειρο
ρωσια
Ξεχασα να αναφερω πως φιλη μου εχει μηνυσει ξενοδοχειο της ευβοιας για αναλογη περιπτωση,παλι μεσω μπουκιν και σε λιγο εκδικαζεται η υποθεση..περιμενω να δω τι θα γινει!
 

Elvira ap

New Member
Μηνύματα
3
Likes
0
Αφήστε την είχα πάθει και εγώ με την booking high season κιόλας και πλήρωσα και επιπλέον 150€ Άπό τότε μόνο με ταξιδιωτικό γραφείο να έχω το κεφάλι μου ήσυχο, να ξέρω από πριν τι πληρώνω και να παίρνω τα χαρτιά στα χέρια μου... άσε που βρίσκω και χαμηλότερες τιμές πλέον σε σύγκριση με αυτά τα site που έχουν αρχίσει να κάνουν διάφορα για να τα παίρνουν από παντού
 

paefstra

Member
Μηνύματα
14.149
Likes
45.678
Μολις ελαβα μειλ απο την booking οτι το καταλυμα δεχτηκε την αρχικη συμφωνια της τιμης.
Αρα δεν ανελαβε την ευθυνη για το "λαθος" η booking αλλα το καταλυμα.
Γιατι η υπαλληλος ειχε πει οτι αν οφειλεται σε δικο της λαθος, θα μας βρει αλλο ξενοδοχειο.
Αυτα.
 

tripakias

Member
Μηνύματα
8.178
Likes
12.787
Επόμενο Ταξίδι
Λατινική Αμερική
Ταξίδι-Όνειρο
Εκεί
Τι εννοείς την είσοδο από πέρυσι καταλυμάτων που δεν μπορούν να δεχθούν κάρτες; Πάντα υπήρχαν στο booking καταλύματα που δεν δέχονταν κάρτα, και όταν λέω πάντα εννοώ τουλάχιστον 8 χρόνια! Και άλλο τόσο τουλάχιστον ισχύει η δωρεάν ακύρωση! Η οποία δεν ισχύει μόνο στη booking, αλλά σε πλείστες άλλες μηχανές αναζήτησης και ακόμη και στα sites αρκετών καταλυμάτων. Όμως και η χρήση καρτών με ανεπαρκές υπόλοιπο δεν είναι κάτι καινούργιο. Νομίζω πως η κουβέντα όλη γίνεται σε λάθος βάση...
Εισοδος καταλυματων που δεν ειναι επιχειρησεις και δεν εχουν τη δυνατοτητα να δεχθουν καρτες και λειτουργουν πολλες φορες παρανομα. Ουσιαστικα καταλυματα που δεν μπορουν να προμηθευτουν POS ουτε να τους κοψει τιμολογιο η booking.
 

djeleni

Member
Μηνύματα
162
Likes
234
Ταξίδι-Όνειρο
Ισλανδία
Εχω την εντυπωση πως δεν επρεπε να ακυρωσεις με δικη σου πρωτοβουλια και επρεπε να αναζητησεις ευθυνες απο την booking ωστε να σε στειλει σε αλλο δωματιο.
Ήμουν πολύ σαφής με την booking και γι'αυτό με πήρε η ξενοδόχος τηλέφωνο μετά.
Ύστερα από όλα αυτά δεν ήθελα με τίποτα να μείνω στο συγκεκριμένο ξενοδοχείο, γιατί ένιωθα ότι με κορόιδευαν. 5 μήνες μετά την κράτηση είδαν ότι η τιμή ήταν λάθος; Με την ίδια λογική μπορεί αργότερα να μου ζητούσαν κι άλλα χρήματα για το κανούριο δωμάτιο. Όταν τίθεται θέμα αναξιοπιστίας, δεν υπάρχει λόγος να το κουράζουμε. Ευτυχώς η κράτηση ήταν με δωρεάν ακύρωση.
 

Στάθης

Member
Μηνύματα
552
Likes
1.111
Ταξίδι-Όνειρο
Ισλανδία
Μολις ελαβα μειλ απο την booking οτι το καταλυμα δεχτηκε την αρχικη συμφωνια της τιμης.
Αρα δεν ανελαβε την ευθυνη για το "λαθος" η booking αλλα το καταλυμα.
Γιατι η υπαλληλος ειχε πει οτι αν οφειλεται σε δικο της λαθος, θα μας βρει αλλο ξενοδοχειο.
Αυτα.
Επειδή είμαι κουρασμένος,δεν ξέρω αν κατάλαβα καλά. Το κατάλυμα είπε πως έκανε λάθος στην τιμή που έκλεισες και σου ζήτησε παραπάνω λεφτά. Και αφού αρνήθηκες,συμφώνησε στην αρχική(λάθος) τιμή?
 

paefstra

Member
Μηνύματα
14.149
Likes
45.678
Ακριβως. Στο τηλεφωνο τους ειπα να μη βαφτιζουν το early booking ως error rate. Και το εννοω.
 

North66

Member
Μηνύματα
4.364
Likes
5.228
Ταξίδι-Όνειρο
Γροιλανδία
Απ' ότι φαίνεται έχουν διαβάσει καλά τους όρους του booking (εκεί που λέει ότι το booking.com δεν μπορεί να επιβεβαιώσει ούτε να εγγυηθεί ότι όλες οι πληροφορίες που εμφανίζονται στην πλατφόρμα είναι σωστές συμπ. και των τιμών) κάποιοι 'έξυπνοι' ξενοδόχοι και αφού μπορούν να ακυρώσουν χωρίς συνέπειες μια κράτηση χαμηλής τιμής και να κερδίσουν περισσότερα το κάνουν. Επειδή έπεσαν σε ζόρικη περίπτωση υπαναχώρησαν, είμαι όμως σίγουρος ότι το ίδιο κόλπο θα το κάνουν και σε άλλους μελλοντικούς πελάτες οι οποίοι θα δεχτούν την ακύρωση και θα ψάξουν για άλλο κατάλυμα. Άλλωστε ποιος να τρέχει στα δικαστήρια για μια κράτηση;

Υ.Γ. Προσωπικά δε συμφωνώ με το να καλώ κατάλυμα που έχω κλείσει μέσω μηχανής για να μου επιβεβαιώσει κράτηση και ειδικά κράτηση μη επιστρέψιμη. Προτιμώ να εμφανίζομαι τη μέρα του τσεκίν και ας βγάλουν μόνοι τους άκρη, ας μου βρουν αλλού δωμάτιο κτλ. Έχεις μεγαλύτερη διαπραγματευτική ισχύ όταν βρίσκεσαι μπροστά τους το απόγευμα της κράτησης απ' το να σου παρουσιάσουν επιλογές ακύρωσης της κράτησης μερικές βδομάδες ή μερικές μέρες πριν.
 
Last edited:

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.747
Μηνύματα
910.988
Μέλη
39.485
Νεότερο μέλος
Stavros_G

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom