katkats
Moderator
- Μηνύματα
- 10.027
- Likes
- 13.053
- Επόμενο Ταξίδι
- ?
- Ταξίδι-Όνειρο
- Ν. Αμερική
@fotast @despoinapan τι έγραφε στα Ψιλά Γράμματα στην καταχώρηση του ξενοδοχείου;
Στην καταχώρηση δεν ξέρω.Στο mail επιβεβαίωσης αναφέρεται σαφέστατα η δωρεάν ακύρωση 2 εβδομάδες πριν.Επίσης στην παράγραφο πληρωμή υπάρχει σύνδεσμος στην λέξη πολιτικές που οδηγεί σε όρους κράτησης που αναφέρονται διαφορετικές πολιτικές σε περίπτωση ομαδικών κρατήσεων(περισσότερα άτομα-περισσότερα δωμάτια).Τίποτα για ένα δωμάτιο ή για περισσότερες διανυκτερεύσεις(5) που ήταν το επιχείρημα τους στο μήνυμα που έστειλαν.Σημειώνω ότι στο μήνυμα μιλάνε σαφέστατα για deposit(not refundable) και όχι για επιστρεφόμενη δέσμευση από την πιστωτική.Επιπλέον δίνουν την δυνατότητα αν δεν θέλω να πληρώσω με κάρτα να κάνω μεταφορά μέσω Τράπεζας και δίνουν λογαριασμό και IBAN,50% άμεσα και 50% είκοσι μέρες πριν την άφιξη.Ουσιαστικά και έμμεσα ακυρώνουν την δωρεάν ακύρωση.@fotast @despoinapan τι έγραφε στα Ψιλά Γράμματα στην καταχώρηση του ξενοδοχείου;
Στο λέω, όχι για να τους δικαιολογήσω, αλλά γιατί μου έχει τύχει. Δεν ήταν τόσο χοντρό όσο το δικό σου, αλλά μόνο εκεί αποσαφηνιζόταν πλήρως η πολιτική προπληρωμής του καταλύματος.Στην καταχώρηση δεν ξέρω.Στο mail επιβεβαίωσης αναφέρεται σαφέστατα η δωρεάν ακύρωση 2 εβδομάδες πριν.Επίσης στην παράγραφο πληρωμή υπάρχει σύνδεσμος στην λέξη πολιτικές που οδηγεί σε όρους κράτησης που αναφέρονται διαφορετικές πολιτικές σε περίπτωση ομαδικών κρατήσεων(περισσότερα άτομα-περισσότερα δωμάτια).Τίποτα για ένα δωμάτιο ή για περισσότερες διανυκτερεύσεις(5) που ήταν το επιχείρημα τους στο μήνυμα που έστειλαν.Σημειώνω ότι στο μήνυμα μιλάνε σαφέστατα για deposit(not refundable) και όχι για επιστρεφόμενη δέσμευση από την πιστωτική.Επιπλέον δίνουν την δυνατότητα αν δεν θέλω να πληρώσω με κάρτα να κάνω μεταφορά μέσω Τράπεζας και δίνουν λογαριασμό και IBAN,50% άμεσα και 50% είκοσι μέρες πριν την άφιξη.Ουσιαστικά και έμμεσα ακυρώνουν την δωρεάν ακύρωση.
Πιθανόν να έχεις δίκιο και να έγραφε κάτι στην καταχώρηση.Τέλος πάντων δεν έγινε και καμιά ζημιά καθώς δεν χρέωσαν τίποτα πριν ρωτήσουν και μετά να ζητάω πίσω τα χρήματα.Πιο πολύ το ανέφερα για το booking που δεν απάντησε στην διαμαρτυρία μου κάνοντας ένα τηλ. ή στέλνοντας ένα μήνυμα.Στο λέω, όχι για να τους δικαιολογήσω, αλλά γιατί μου έχει τύχει. Δεν ήταν τόσο χοντρό όσο το δικό σου, αλλά μόνο εκεί αποσαφηνιζόταν πλήρως η πολιτική προπληρωμής του καταλύματος.
Αν το λάθος είναι ότι προσπάθησαν να πάρουν credit από debit κάρτα που δεν υποστήριζε λειτουργία credit (κι όχι ας πούμε ότι έγραψες κάποιο ψηφίο λάθος), τότε ναι, να ανησυχείς.Καλησπέρα σας! Θα ήθελα τη βοήθεια σας. Έκλεισα με χρεωστική κάρτα ένα ξενοδοχείο στη Ρώμη και μου ήρθε μέιλ πως το booking δεν μπορεί να κάνει χρέωση της κάρτας και πως η πιστωτική κάρτα δεν αναγνωριζεται. Έτσι κατάλαβα πως θέλει πιστωτική. Στη συνέχεια προχωρησα σε ακύρωση της κράτησης και έλαβα μέιλ πως η ακύρωση έγινε με χρεωση την τιμή του δωματιου. ( Ήταν με μη ακύρωση) Αφού δεν αναγνωρίστηκε η κάρτα μου αρχικά, θα γίνει κανονικά η χρέωση; Να ανησυχω;; Σας ευχαριστώ πολυ
Γιατί δεν παίρνεις ένα τηλέφωνο στην booking ?Καλησπέρα σας! Θα ήθελα τη βοήθεια σας. Έκλεισα με χρεωστική κάρτα ένα ξενοδοχείο στη Ρώμη και μου ήρθε μέιλ πως το booking δεν μπορεί να κάνει χρέωση της κάρτας και πως η πιστωτική κάρτα δεν αναγνωριζεται. Έτσι κατάλαβα πως θέλει πιστωτική. Στη συνέχεια προχωρησα σε ακύρωση της κράτησης και έλαβα μέιλ πως η ακύρωση έγινε με χρεωση την τιμή του δωματιου. ( Ήταν με μη ακύρωση) Αφού δεν αναγνωρίστηκε η κάρτα μου αρχικά, θα γίνει κανονικά η χρέωση; Να ανησυχω;; Σας ευχαριστώ πολυ
Σε ποιον αριθμό μπορώ να καλέσω;Γιατί δεν παίρνεις ένα τηλέφωνο στην booking ?
Από ο,τι καταλαβα το πρόβλημα είναι πως χρειαζόταν πιστωτική καρτα. Μπορώ να κάνω κάτι άλλο;; Απελπιστηκα. Ευχαριστώ πολύΑν το λάθος είναι ότι προσπάθησαν να πάρουν credit από debit κάρτα που δεν υποστήριζε λειτουργία credit (κι όχι ας πούμε ότι έγραψες κάποιο ψηφίο λάθος), τότε ναι, να ανησυχείς.
Αφού δεν έγινε χρέωση της κάρτας, δεν υπάρχει κλεισμένο δωμάτιο άρα δε χρωστάς κάτι στη booking ή στο ξενοδοχείο. Φυσικά δεν καταλαβαίνω τι είδους ακύρωση έκανες αφού η κράτηση δεν προχώρησε, σου έστειλαν αριθμό κράτησης χωρίς να έχεις πληρώσει; Γιατί no money, no contract.Έκλεισα με χρεωστική κάρτα ένα ξενοδοχείο στη Ρώμη και μου ήρθε μέιλ πως το booking δεν μπορεί να κάνει χρέωση της κάρτας και πως η πιστωτική κάρτα δεν αναγνωριζεται. Έτσι κατάλαβα πως θέλει πιστωτική. Στη συνέχεια προχωρησα σε ακύρωση της κράτησης και έλαβα μέιλ πως η ακύρωση έγινε με χρεωση την τιμή του δωματιου. ( Ήταν με μη ακύρωση)
Παρολα αυτά μου έστειλαν αριθμό κράτησης και ότι είναι επιβεβαιωμενη και μαζί με αυτό ότι η πιστωτική δεν ισχύει και χρειαζονται ανανέωση των στοιχείων της για να ισχύει η κράτηση. Σε ευχαριστω πολύ, νιώθω ήδη καλύτεραΑφού δεν έγινε χρέωση της κάρτας, δεν υπάρχει κλεισμένο δωμάτιο άρα δε χρωστάς κάτι στη booking ή στο ξενοδοχείο. Φυσικά δεν καταλαβαίνω τι είδους ακύρωση έκανες αφού η κράτηση δεν προχώρησε, σου έστειλαν αριθμό κράτησης χωρίς να έχεις πληρώσει; Γιατί no money, no contract.
Παρόμοιο περιστατικό μου είχε τύχει παλιότερα με την Octopus (δεν αναγνώριζαν την πιστωτική μου) και ενώ για κάποια λεπτά η κράτηση ήταν σε κατάσταση εκκρεμή (pending) μετά από επικοινωνία με το chat μου έστειλαν επιβεβαίωση μη κράτησης μιας και δεν είχε γίνει κάποια χρέωση.