Προβλημα με booking

fotast

Member
Μηνύματα
9.664
Likes
14.998
@fotast @despoinapan τι έγραφε στα Ψιλά Γράμματα στην καταχώρηση του ξενοδοχείου;
Στην καταχώρηση δεν ξέρω.Στο mail επιβεβαίωσης αναφέρεται σαφέστατα η δωρεάν ακύρωση 2 εβδομάδες πριν.Επίσης στην παράγραφο πληρωμή υπάρχει σύνδεσμος στην λέξη πολιτικές που οδηγεί σε όρους κράτησης που αναφέρονται διαφορετικές πολιτικές σε περίπτωση ομαδικών κρατήσεων(περισσότερα άτομα-περισσότερα δωμάτια).Τίποτα για ένα δωμάτιο ή για περισσότερες διανυκτερεύσεις(5) που ήταν το επιχείρημα τους στο μήνυμα που έστειλαν.Σημειώνω ότι στο μήνυμα μιλάνε σαφέστατα για deposit(not refundable) και όχι για επιστρεφόμενη δέσμευση από την πιστωτική.Επιπλέον δίνουν την δυνατότητα αν δεν θέλω να πληρώσω με κάρτα να κάνω μεταφορά μέσω Τράπεζας και δίνουν λογαριασμό και IBAN,50% άμεσα και 50% είκοσι μέρες πριν την άφιξη.Ουσιαστικά και έμμεσα ακυρώνουν την δωρεάν ακύρωση.
 

katkats

Moderator
Μηνύματα
10.027
Likes
13.053
Επόμενο Ταξίδι
?
Ταξίδι-Όνειρο
Ν. Αμερική
Στην καταχώρηση δεν ξέρω.Στο mail επιβεβαίωσης αναφέρεται σαφέστατα η δωρεάν ακύρωση 2 εβδομάδες πριν.Επίσης στην παράγραφο πληρωμή υπάρχει σύνδεσμος στην λέξη πολιτικές που οδηγεί σε όρους κράτησης που αναφέρονται διαφορετικές πολιτικές σε περίπτωση ομαδικών κρατήσεων(περισσότερα άτομα-περισσότερα δωμάτια).Τίποτα για ένα δωμάτιο ή για περισσότερες διανυκτερεύσεις(5) που ήταν το επιχείρημα τους στο μήνυμα που έστειλαν.Σημειώνω ότι στο μήνυμα μιλάνε σαφέστατα για deposit(not refundable) και όχι για επιστρεφόμενη δέσμευση από την πιστωτική.Επιπλέον δίνουν την δυνατότητα αν δεν θέλω να πληρώσω με κάρτα να κάνω μεταφορά μέσω Τράπεζας και δίνουν λογαριασμό και IBAN,50% άμεσα και 50% είκοσι μέρες πριν την άφιξη.Ουσιαστικά και έμμεσα ακυρώνουν την δωρεάν ακύρωση.
Στο λέω, όχι για να τους δικαιολογήσω, αλλά γιατί μου έχει τύχει. Δεν ήταν τόσο χοντρό όσο το δικό σου, αλλά μόνο εκεί αποσαφηνιζόταν πλήρως η πολιτική προπληρωμής του καταλύματος.
 

fotast

Member
Μηνύματα
9.664
Likes
14.998
Στο λέω, όχι για να τους δικαιολογήσω, αλλά γιατί μου έχει τύχει. Δεν ήταν τόσο χοντρό όσο το δικό σου, αλλά μόνο εκεί αποσαφηνιζόταν πλήρως η πολιτική προπληρωμής του καταλύματος.
Πιθανόν να έχεις δίκιο και να έγραφε κάτι στην καταχώρηση.Τέλος πάντων δεν έγινε και καμιά ζημιά καθώς δεν χρέωσαν τίποτα πριν ρωτήσουν και μετά να ζητάω πίσω τα χρήματα.Πιο πολύ το ανέφερα για το booking που δεν απάντησε στην διαμαρτυρία μου κάνοντας ένα τηλ. ή στέλνοντας ένα μήνυμα.
 

Ελένη_κ

New Member
Μηνύματα
3
Likes
0
Καλησπέρα σας! Θα ήθελα τη βοήθεια σας. Έκλεισα με χρεωστική κάρτα ένα ξενοδοχείο στη Ρώμη και μου ήρθε μέιλ πως το booking δεν μπορεί να κάνει χρέωση της κάρτας και πως η πιστωτική κάρτα δεν αναγνωριζεται. Έτσι κατάλαβα πως θέλει πιστωτική. Στη συνέχεια προχωρησα σε ακύρωση της κράτησης και έλαβα μέιλ πως η ακύρωση έγινε με χρεωση την τιμή του δωματιου. ( Ήταν με μη ακύρωση) Αφού δεν αναγνωρίστηκε η κάρτα μου αρχικά, θα γίνει κανονικά η χρέωση; Να ανησυχω;; Σας ευχαριστώ πολυ
 

taver

Member
Μηνύματα
12.612
Likes
29.891
Ταξίδι-Όνειρο
Iles Kerguelen
Καλησπέρα σας! Θα ήθελα τη βοήθεια σας. Έκλεισα με χρεωστική κάρτα ένα ξενοδοχείο στη Ρώμη και μου ήρθε μέιλ πως το booking δεν μπορεί να κάνει χρέωση της κάρτας και πως η πιστωτική κάρτα δεν αναγνωριζεται. Έτσι κατάλαβα πως θέλει πιστωτική. Στη συνέχεια προχωρησα σε ακύρωση της κράτησης και έλαβα μέιλ πως η ακύρωση έγινε με χρεωση την τιμή του δωματιου. ( Ήταν με μη ακύρωση) Αφού δεν αναγνωρίστηκε η κάρτα μου αρχικά, θα γίνει κανονικά η χρέωση; Να ανησυχω;; Σας ευχαριστώ πολυ
Αν το λάθος είναι ότι προσπάθησαν να πάρουν credit από debit κάρτα που δεν υποστήριζε λειτουργία credit (κι όχι ας πούμε ότι έγραψες κάποιο ψηφίο λάθος), τότε ναι, να ανησυχείς.
 

Thanos92

Member
Μηνύματα
2.009
Likes
6.732
Επόμενο Ταξίδι
Βαρκελώνη & Ανδόρα
Καλησπέρα σας! Θα ήθελα τη βοήθεια σας. Έκλεισα με χρεωστική κάρτα ένα ξενοδοχείο στη Ρώμη και μου ήρθε μέιλ πως το booking δεν μπορεί να κάνει χρέωση της κάρτας και πως η πιστωτική κάρτα δεν αναγνωριζεται. Έτσι κατάλαβα πως θέλει πιστωτική. Στη συνέχεια προχωρησα σε ακύρωση της κράτησης και έλαβα μέιλ πως η ακύρωση έγινε με χρεωση την τιμή του δωματιου. ( Ήταν με μη ακύρωση) Αφού δεν αναγνωρίστηκε η κάρτα μου αρχικά, θα γίνει κανονικά η χρέωση; Να ανησυχω;; Σας ευχαριστώ πολυ
Γιατί δεν παίρνεις ένα τηλέφωνο στην booking ?
 

Ελένη_κ

New Member
Μηνύματα
3
Likes
0
Γιατί δεν παίρνεις ένα τηλέφωνο στην booking ?
Σε ποιον αριθμό μπορώ να καλέσω;

Αν το λάθος είναι ότι προσπάθησαν να πάρουν credit από debit κάρτα που δεν υποστήριζε λειτουργία credit (κι όχι ας πούμε ότι έγραψες κάποιο ψηφίο λάθος), τότε ναι, να ανησυχείς.
Από ο,τι καταλαβα το πρόβλημα είναι πως χρειαζόταν πιστωτική καρτα. Μπορώ να κάνω κάτι άλλο;; Απελπιστηκα. Ευχαριστώ πολύ
 
Last edited by a moderator:

North66

Member
Μηνύματα
4.362
Likes
5.219
Ταξίδι-Όνειρο
Γροιλανδία
Έκλεισα με χρεωστική κάρτα ένα ξενοδοχείο στη Ρώμη και μου ήρθε μέιλ πως το booking δεν μπορεί να κάνει χρέωση της κάρτας και πως η πιστωτική κάρτα δεν αναγνωριζεται. Έτσι κατάλαβα πως θέλει πιστωτική. Στη συνέχεια προχωρησα σε ακύρωση της κράτησης και έλαβα μέιλ πως η ακύρωση έγινε με χρεωση την τιμή του δωματιου. ( Ήταν με μη ακύρωση)
Αφού δεν έγινε χρέωση της κάρτας, δεν υπάρχει κλεισμένο δωμάτιο άρα δε χρωστάς κάτι στη booking ή στο ξενοδοχείο. Φυσικά δεν καταλαβαίνω τι είδους ακύρωση έκανες αφού η κράτηση δεν προχώρησε, σου έστειλαν αριθμό κράτησης χωρίς να έχεις πληρώσει; Γιατί no money, no contract.

Παρόμοιο περιστατικό μου είχε τύχει παλιότερα με την Octopus (δεν αναγνώριζαν την πιστωτική μου) και ενώ για κάποια λεπτά η κράτηση ήταν σε κατάσταση εκκρεμή (pending) μετά από επικοινωνία με το chat μου έστειλαν επιβεβαίωση μη κράτησης μιας και δεν είχε γίνει κάποια χρέωση.
 

Ελένη_κ

New Member
Μηνύματα
3
Likes
0
Αφού δεν έγινε χρέωση της κάρτας, δεν υπάρχει κλεισμένο δωμάτιο άρα δε χρωστάς κάτι στη booking ή στο ξενοδοχείο. Φυσικά δεν καταλαβαίνω τι είδους ακύρωση έκανες αφού η κράτηση δεν προχώρησε, σου έστειλαν αριθμό κράτησης χωρίς να έχεις πληρώσει; Γιατί no money, no contract.

Παρόμοιο περιστατικό μου είχε τύχει παλιότερα με την Octopus (δεν αναγνώριζαν την πιστωτική μου) και ενώ για κάποια λεπτά η κράτηση ήταν σε κατάσταση εκκρεμή (pending) μετά από επικοινωνία με το chat μου έστειλαν επιβεβαίωση μη κράτησης μιας και δεν είχε γίνει κάποια χρέωση.
Παρολα αυτά μου έστειλαν αριθμό κράτησης και ότι είναι επιβεβαιωμενη και μαζί με αυτό ότι η πιστωτική δεν ισχύει και χρειαζονται ανανέωση των στοιχείων της για να ισχύει η κράτηση. Σε ευχαριστω πολύ, νιώθω ήδη καλύτερα
 

duty_free

Member
Μηνύματα
963
Likes
3.817
Οταν κλεινεις μεσω Aegean/booking, δεν μπορεις να προσθέσεις κριτικη για το χοτελι, ταξειδιου περατωθέντος;
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.651
Μηνύματα
906.139
Μέλη
39.400
Νεότερο μέλος
geotheoh

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom