makisg
Member
κακώς
Όντως
Πάλι δε σου δίνει τη δυνατοτητα να κάνεις κανονική κριτική ομως. Κάνεις κριτική μόνο για τσεκ ινΜπορείς, έχοντας προσθέσει χειροκίνητα την κράτηση στην εφαρμογή (στο λογαριασμό σου). Εφόσον έγινε με το ίδιο e-mail, βέβαια.
Εμένα λέει ότι πληρώνω στο κατάλυμα!μου το εχουν κανει και μενα και οταν ακυρωσα (γιατι βρηκα φθηνοτερο) μου τα επεστρεψαν. στην δικη μου περιπτωση δεν ειχα διαβασει τους ορους οποτε δεν ξερω αν ηταν λογικο ή οχι, οπως και να εχει τελος καλα ολα καλα
Πάντως σε καμιά περίπτωση δεν είναι ωραίο! Και τους το είπα στο email! Μου είπαν το απόγευμα θα το δουν και θα μου πουν!Και εμενα μου είχε συμβεί αυτό, και απλά όταν πήγα στο κατάλυμα μου είχαν πει ότι ήταν πληρωμένο ήδη το δωμάτιο και δεν χρειαζόταν να περάσουν παλι την κάρτα μου. Τώρα τι να πω, δεν ξέρω γιατί συμβαίνει αυτό
Γράφει στα ψιλά γράμματα της σελίδας του ξενοδοχείου στο booking ότι το ξενοδοχείο διατηρεί το δικαίωμα να δεσμεύσει προσωρινά ένα ποσό πριν την άφιξή σας. Αυτό έκαναν. Κατα τ' άλλα η πολιτική ακύρωσης ισχύει.Καλησπέρα! Έχω κάνει κράτηση από το Booking για Ρώμη! Η κράτηση είναι για τις 14 Νοέμβρη και έχω ακόμα αρκετές μέρες για ακύρωση! Πριν λίγες μέρες είδα όλο το ποσό να είναι κρατημένο! Τους έστειλα μήνυμα και μου είπαν πως το κάνουν για λογούς ασφαλείας και πως το πολύ σε 24 ώρες τα λεφτά θα ήταν πίσω! Σήμερα μπήκα να δω και τελικά έχουν τραβήξει όλο το ποσό αντί να το αποδεσμεύσουν! Είναι λογικό αυτό ?
Μάλλον δεν είδες σωστά τι λέω! Το κράτησαν και αντί να το επιστρέψουν το τράβηξαν όλο το ποσό! Έγινε κανονικά χρέωση και όχι δέσμευση!!Γράφει στα ψιλά γράμματα της σελίδας του ξενοδοχείου στο booking ότι το ξενοδοχείο διατηρεί το δικαίωμα να δεσμεύσει προσωρινά ένα ποσό πριν την άφιξή σας. Αυτό έκαναν. Κατα τ' άλλα η πολιτική ακύρωσης ισχύει.