• Η αναδρομή στο παρελθόν συνεχίζεται! Ψηφίστε την Ταξιδιωτική Ιστορία του μήνα για τους μήνες Μάιο - Σεπτέμβριο 2020 !

Προβλημα με booking

THALIAL

Member
Μηνύματα
316
Likes
1.042
Επόμενο Ταξίδι
Γαλλία-Ελβετία
Καλησπέρα! Ξέρει κάποιος αν υπάρχει στην Ελλάδα τηλεφωνικός αριθμός του booking com που να μπορούν να σε εξυπηρετήσουν άμεσα; Γιατί με την εξυπηρέτηση πελατών μέσω μηνυμάτων δε βγάζω άκρη..Κάνουν πάνω από μια μέρα να απαντήσουν σε κάθε μήνυμα!
Έχουμε κλείσει με προπληρωμή χωρίς δωρεάν ακύρωση σε ξενοδοχείο στο εξωτερικό και κατόπιν συνεννόησης με το ξενοδοχείο μας δίνουν δωρεάν αλλαγη ημερομηνιών. Μόνη μου δε γίνεται να την κάνω, γιατί ενώ υπάρχει διαθεσιμότητα το σύστημα βγάζει πως δεν υπάρχει. Και μου είπαν από το ξενοδοχείο να ζητήσω στο booking να την κάνει..

Εχουμε συνεννοηθεί εδώ και 3 μέρες και αύριο είναι το check in της αρχικής κράτησης και ακόμα δεν έχουν απαντήσει από το booking για το επιπλέον κόστος και πως να το πληρώσουμε.

Μια φορά απάντησαν στο πρώτο μου μήνυμα ότι μίλησαν με το ξενοδοχείο και οντως συμφωνει για δωρεάν αλλαγή αλλα οι τιμές που μου έδωσαν για τις νέες ημερομηνίες ήταν διαφορετικές από αυτές που έβλεπα εγώ στην αναζήτηση. Ρώτησα γιατί υπάρχει διαφορά και από τότε δεν ξανααπαντησαν.. Σκέφτομαι μήπως βγάλω άκρη τηλεφωνικά..
BOOKING.COM - Γλυφάδα Εταιρία Παροχής Υπηρεσιών Ίντερνετ | Γλυφάδα Αττικής | 2108984460 |

Είχα επικοινωνήσει μαζί τους τον Ιούνιο για πρόβλημα που προέκυψε σε κράτηση ξενοδοχείου εξωτερικού μέσω της booking.
 

Extra muros

Member
Μηνύματα
195
Likes
1.438
Έχει ειπωθεί ξανά νομίζω, αλλά ειδικά το σαπόρτ της booking ισχύει ένα τσικ παραπάνω, ότι αν ακούσουμε κουλά πράγματα την πρώτη φορά, ξαναδοκιμάζουμε δύο και τρεις φορές μέχρι να πέσουμε σε άνθρωπο που έχει γνώση και όρεξη να βοηθήσει. Μια και γνωρίζω το χώρο της εξυπηρέτησης πελατών εκ των έσω, αυτό θεωρητικά δε θα έπρεπε να συμβαίνει γιατί το training και το monitoring όλων είναι κοινό και τυποποιημένο, αλλά εντέλει ο ανθρώπινος παράγοντας κάνει μεγάλη διαφορά. Την πρώτη φορά που είχα θέμα υπερχρέωσης για υπηρεσία ταξί αεροδρομίου έπεσε κατευθείαν σε καλή περίπτωση υπαλλήλου και λίγες μέρες μετά πήρα τη διαφορά στο λογαριασμό μου, τη δεύτερη φορά που υπήρξε πρόβλημα με την αρχική μου κάρτα για πληρωμή καταλύματος, πέρασα από 4 υπαλλήλους, 2 στο ελληνικό και 2 στο αγγλόφωνο σαπόρτ, όπου ο πρώτος απλά μου είπε να ακυρώσω δωρεάν και να βρω ξανά μόνη μου άλλο κατάλυμα τελευταία στιγμή και μετά έκλεισε και το τηλέφωνο γιατί δεν του άρεσε λέει το ύφος μου, ο δεύτερος έστειλε μεν ένα λινκ αλλά το σύστημα δεν πήρε την αλλαγή, ο τρίτος απλά μου είπε να περιμένω το update της σελίδας και η τελευταία τελικά έδωσε τη λύση για να γίνει δεκτή η ρημαδοκάρτα.
 

thanosth

Member
Μηνύματα
3.494
Likes
8.056
Επόμενο Ταξίδι
Θάσος με ιστιοπλοϊκό!
Ταξίδι-Όνειρο
Happy Slam, AO
Είναι φυσιολογικό ενώ έχω κλείσει δύο αεροπορικές πτήσεις με Ryan από το App της booking, να μου έρχονται δύο email από την Ράιαν και να μου ζητάνε ταυτοποίηση, να τους στείλω φώτο από το ταξιδιωτικό μου έγγραφο;
Είναι ασφαλή κ φυσιολογική αυτή η διαδικασία μέσω αυτού του email, [email protected]🤔🤔
 

adiaforos

Member
Μηνύματα
1.172
Likes
1.828
Είναι φυσιολογικό ενώ έχω κλείσει δύο αεροπορικές πτήσεις με Ryan από το App της booking, να μου έρχονται δύο email από την Ράιαν και να μου ζητάνε ταυτοποίηση, να τους στείλω φώτο από το ταξιδιωτικό μου έγγραφο;
Είναι ασφαλή κ φυσιολογική αυτή η διαδικασία μέσω αυτού του email, [email protected]🤔🤔
Από το domain της ryanair είναι το e-mail, αλλά εγώ δεν θα τα έστελνα με αυτόν τον τρόπο, θα ζητούσα ταυτοποίηση από την εξυπηρέτηση πελατών.
 

ANNA-PANOS

Member
Μηνύματα
2.024
Likes
2.549
Επόμενο Ταξίδι
........................
Ταξίδι-Όνειρο
Τώρα, απλά ένα ταξίδι...
Μια βοήθεια παιδιά. Έχω εξοφλήσει μια διανυκτέρευση στο τοκιο και σήμερα μου στείλανε από το ξενοδοχείο αυτό το ιμειλ. Τι ακριβώς είναι γιατί όταν πατάω το λινκ μου ζητάνε να έχει πάλι το ποσό η κάρτα μέσα View attachment 443240
 

Extra muros

Member
Μηνύματα
195
Likes
1.438
Μια βοήθεια παιδιά. Έχω εξοφλήσει μια διανυκτέρευση στο τοκιο και σήμερα μου στείλανε από το ξενοδοχείο αυτό το ιμειλ. Τι ακριβώς είναι γιατί όταν πατάω το λινκ μου ζητάνε να έχει πάλι το ποσό η κάρτα μέσα View attachment 443240
Fishy μου μοιάζει, κατευθείαν επικοινωνία με μπούκινγκ με το σκρινσοτ, μην πατήσεις οποιοδήποτε λινκ πριν βεβαιωθείς ότι δεν είναι απάτη.
 

katkats

Moderator
Μηνύματα
10.097
Likes
13.206
Επόμενο Ταξίδι
?
Ταξίδι-Όνειρο
Ν. Αμερική
Μια βοήθεια παιδιά. Έχω εξοφλήσει μια διανυκτέρευση στο τοκιο και σήμερα μου στείλανε από το ξενοδοχείο αυτό το ιμειλ. Τι ακριβώς είναι γιατί όταν πατάω το λινκ μου ζητάνε να έχει πάλι το ποσό η κάρτα μέσα View attachment 443240
Διάβασε εδώ Χακάρισμα στη Booking!!!!
Μοιάζει πάρα πολύ με αυτές τις περιπτώσεις, οπότε μην συμπληρώσεις τίποτα.
 

ANNA-PANOS

Member
Μηνύματα
2.024
Likes
2.549
Επόμενο Ταξίδι
........................
Ταξίδι-Όνειρο
Τώρα, απλά ένα ταξίδι...
Πήρα τηλέφωνο την μπουκινγκ και μου είπε θα το ελέγξουν και ότι η κράτηση φαίνεται ότι είναι πληρωμένη. Θα μου στείλει η μπουκινγκ ιμειλ όταν δουν τι τρέχει με το τμήμα της ασφάλειας τους
 

tatooine

Member
Μηνύματα
2.180
Likes
8.518
Δεν φταίει η booking άλλα το ξενοδοχείο, το οποίο και χακαραν. Είναι πολύ πιο εύκολο από το να χτυπήσουν την ίδια την εταιρεία. Έτσι γνωρίζουν το πελατολόγιο, τις κρατήσεις, έχουν πρόσβαση σε αυτές μέσω booking και μπορούν να ανταλλάσσουν μηνύματα με τους πελάτες ζητώντας ξανά πληρωμή. Απορώ πως δεν έχουν και τις κάρτες αφού η booking τις διαβιβάζει στα ξενοδοχεία, έκτος και αν κρυπτογραφούνται και φυλάσσονται διαφορετικά στα συστήματα τους. Ο @tripakias θα μπορούσε να μας διαφωτίσει επί του θέματος.
Επίσης σβήσε το λινκ από το στιγμιότυπο οθόνης που παρέθεσες γιατί κάποιος μπαίνει στην συγκεκριμένη κράτηση.
Η εταιρεία έχει πιστοποιητικό cardguests και όχι booking. Πάντως έχουν προχωρήσει πολύ οι άπατες. Και χτυπάνε τον πιο αδύναμο κρίκο, δηλαδή τα ξενοδοχεία.
 
Last edited:

Extra muros

Member
Μηνύματα
195
Likes
1.438
Απορώ πως δεν έχουν και τις κάρτες αφού η booking τις διαβιβάζει στα ξενοδοχεία, έκτος και αν κρυπτογραφούνται και φυλάσσονται διαφορετικά στα συστήματα τους.
Νομίζω ότι έναντι προμήθειας 1.4%
πολλά, αν όχι τα περισσότερα καταλύματα έχουν αναθέσει τη διαχείριση των πληρωμών απευθείας στη booking, άρα το ξενοδοχείο λογικά δεν έχει άμεση πρόσβαση στα στοιχεία πληρωμής του πελάτη, εξου κ η πρεμουρα τους να παρουν τα στοιχεια της κάρτας.
 

tatooine

Member
Μηνύματα
2.180
Likes
8.518
Οι μεγάλες μονάδες αναλαμβάνουν τις πληρωμές μόνες τους. Τα μικρότερα η το κάνουν οι ίδιοι, η οι πληρωμές περνάνε μέσω booking. Προσωπικά βάζω μια Ρεβολουτ με ελεγχόμενο υπόλοιπο (5 εύρω) και πληρώνω με οποία κάρτα θέλω στο κατάλυμα. Αν το ξενοδοχείο δοκιμάσει να πάρει ένα ποσό δεν θα τα καταφέρει και θα ξέρω ακριβώς το ποσό που ζήτησαν γιατί η Ρεβολουτ το αναφέρει.
Επίσης όταν πληρώνω μέσα από την πλατφόρμα της booking, Δίνω κάρτα μιας χρήσης και ξεμπερδεύω.
Μερικά απλά βήματα για την ασφάλεια μας.
 

tripakias

Member
Μηνύματα
8.177
Likes
12.784
Επόμενο Ταξίδι
Λατινική Αμερική
Ταξίδι-Όνειρο
Εκεί
Δεν φταίει η booking άλλα το ξενοδοχείο, το οποίο και χακαραν. Είναι πολύ πιο εύκολο από το να χτυπήσουν την ίδια την εταιρεία. Έτσι γνωρίζουν το πελατολόγιο, τις κρατήσεις, έχουν πρόσβαση σε αυτές μέσω booking και μπορούν να ανταλλάσσουν μηνύματα με τους πελάτες ζητώντας ξανά πληρωμή. Απορώ πως δεν έχουν και τις κάρτες αφού η booking τις διαβιβάζει στα ξενοδοχεία, έκτος και αν κρυπτογραφούνται και φυλάσσονται διαφορετικά στα συστήματα τους. Ο @tripakias θα μπορούσε να μας διαφωτίσει επί του θέματος.
Επίσης σβήσε το λινκ από το στιγμιότυπο οθόνης που παρέθεσες γιατί κάποιος μπαίνει στην συγκεκριμένη κράτηση.
Η εταιρεία έχει πιστοποιητικό cardguests και όχι booking. Πάντως έχουν προχωρήσει πολύ οι άπατες. Και χτυπάνε τον πιο αδύναμο κρίκο, δηλαδή τα ξενοδοχεία.
Τα στοιχεία κάρτας δεν τα λαμβάνει το ξενοδοχείο κρυπτογραφημένα. Μπαίνει ο υπεύθυνος πληρωμών σε κάθε κράτηση με τους κωδικούς του και τα βλέπει έως 3 φορές και μέχρι 2 βδομάδες νομίζω μετά το check out. Τη δεύτερη και τρίτη φορά δεν εμφανίζεται ο τριψήφιος που βρίσκεται στο πίσω μέρος της κάρτας (αν και πλέον οι κάρτες έχουν και το 16ψηφιο πίσω).

Σχετικά με το θέμα της @ANNA-PANOS δεν κατάλαβα τι έγινε οπότε δεν μπορώ να έχω άποψη. Μπορεί να είναι και phishing, νωρίτερα το Καλοκαίρι είχε αναφερθεί πως κάποιοι είχαν χακαρει τα στοιχεία κρατήσεων της booking.com και υπήρξαν πολλές περιπτώσεις που guests την πάτησαν.
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.743
Μηνύματα
910.772
Μέλη
39.481
Νεότερο μέλος
giota69

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom