Earth Citizen
Member
- Μηνύματα
- 2.872
- Likes
- 7.174
- Ταξίδι-Όνειρο
- Ιαπωνία, Λίμνες Καναδά
Εχω δει ξενοδοχους να ζητουν παραπανω χρηματα εν μεσω της διαμονης των πελατων με τη δικαιολογια πως δεν υπολογιζαν πως θα εχει τοσο κοσμο και πως η τιμη που τους εγινε ειναι πολυ χαμηλη. Κι αν δεν θελουν να πληρωσουν παραπανω να τα μαζεψουν και να φυγουν.
Τι 'ναι αυτά που βλέπουν τα μάτια μου βρε παιδιά!
Είναι δυνατόν να ζητάνε παραπάνω χρήματα αρκετό καιρό μετά αφού έχεις κάνει κράτηση και έχεις λάβει την επιβεβαίωση (ή ακόμα και όταν είσαι ήδη στο κατάλυμα); Κανένας συνήγορος του καταναλωτή μήπως μπορεί να βοηθήσει σε κάτι τέτοιο; 'Η υπάρχουν παράθυρα που καλύπτονται οι ξενοδόχοι; Πρώτη φορά ακούω τέτοιες περιπτώσεις!