Το καλοκαίρι που μας πέρασε έκανα ένα ταξίδι με το αυτοκίνητό μου στα Βαλκάνια και συγκεκριμένα Αλβανία –Μαυροβούνιο – Κροατία – Σλοβενία – Σερβία – Σκόπια - Ελλάδα. (κάποια στιγμή που θα βρω τον χρόνο θα κάνω μια περιγραφή του ταξιδιού)
Γενικά είμαι άνθρωπος του αυτόνομου ταξιδιού αλλά με σχετικό προγραμματισμό, κλείσιμο ξενοδοχείων από νωρίς, έρευνα στο internet για tips, gps κατά την οδήγηση κλπ.
Λόγω δυσκολίας εύρεσης ξενοδοχείου από γνωστές μηχανές αναζήτησης ξενοδοχείων στο Μαυροβούνιο (booking – venere - octopus – hotels.com) αποφάσισα να κλείσω για πρώτη και τελευταία φορά το ξενοδοχείο από το expedia.com.
Υπόψη ότι αναχώρησα από Άρτα στις 5:30 το πρωί για να διασχίσω την Αλβανία μονομερής με αποτέλεσμα να φτάσω Μαυροβούνιο (Μπούντβα) στις 6 μμ.
Αφού με το καλό βρήκα το ξενοδοχείο (ας είναι καλά το gps) κατεβάζουμε το μισό σπίτι που είχαμε πάρει μαζί μας, και πάμε στην reception για να πάρουμε το δωμάτιο. Αμ δε. «ξέρετε έχουμε σταματήσει την συνεργασία με το expedia και δεν έχω δωμάτιο» . ποιος είδε τον θεό και δεν τον φοβήθηκε. @&^%$?#@!@$$$%% κλπ και λίγα τις είπα. Αφού περιμέναμε να κάνει κάποια τηλέφωνα η καλλίγραμμη receptionist η οποία είχε φοβηθεί εμφανώς με τους αγροίκους Έλληνες και αφού προσπαθούσα να πείσω την γυναίκα μου ότι δεν είναι και τόσο άσχημα μια διανυκτέρευση κάτω από τα αστέρια (προσπάθεια που απέτυχε παταγωδώς) η receptionist μετά από κανα μισάωρο αναφώνησε «δωμάτιο βρέθηκε». Χαρά ανακούφιση και συμπόνια για τον άμοιρο ένοικο που θα διανυκτέρευε εκτός ξενοδοχείου (το ξενοδοχείο μας είχε διαβεβαιώσει ότι είναι εντελώς γεμάτο).
Στο σημείο αυτό θα πρέπει να διευκρινίσω ότι 10 ημέρες πριν αναχωρήσω και λόγω του ότι περίμενα την ταλαιπωρία που θα υφιστάμεθα ειδικά την πρώτη μέρα(μου άρεσε το υφιστάμεθα!!!) είχα στείλει e-mail σε όλα τα ξενοδοχεία για επιβεβαίωση της κράτησης και η απάντηση ήταν θετική (σας περιμένουμε, αναμένουμε για να σας εξυπηρετήσουμε κλπ μπούρδες .)
Να πω ότι η κράτηση από το expedia.com έγινε με όλο το τυπικό τελετουργικό (εγγραφή κράτηση μέσω πιστωτικής αριθμός κράτησης κλπ )
Η αλήθεια είναι ότι δεν το τράβηξα όταν έφτασα στην Ελλάδα με την expedia αλλά τουλάχιστον θα πρέπει να αναφέρω το γεγονός σε σας προς γνώση όλων σας
Γενικά είμαι άνθρωπος του αυτόνομου ταξιδιού αλλά με σχετικό προγραμματισμό, κλείσιμο ξενοδοχείων από νωρίς, έρευνα στο internet για tips, gps κατά την οδήγηση κλπ.
Λόγω δυσκολίας εύρεσης ξενοδοχείου από γνωστές μηχανές αναζήτησης ξενοδοχείων στο Μαυροβούνιο (booking – venere - octopus – hotels.com) αποφάσισα να κλείσω για πρώτη και τελευταία φορά το ξενοδοχείο από το expedia.com.
Υπόψη ότι αναχώρησα από Άρτα στις 5:30 το πρωί για να διασχίσω την Αλβανία μονομερής με αποτέλεσμα να φτάσω Μαυροβούνιο (Μπούντβα) στις 6 μμ.
Αφού με το καλό βρήκα το ξενοδοχείο (ας είναι καλά το gps) κατεβάζουμε το μισό σπίτι που είχαμε πάρει μαζί μας, και πάμε στην reception για να πάρουμε το δωμάτιο. Αμ δε. «ξέρετε έχουμε σταματήσει την συνεργασία με το expedia και δεν έχω δωμάτιο» . ποιος είδε τον θεό και δεν τον φοβήθηκε. @&^%$?#@!@$$$%% κλπ και λίγα τις είπα. Αφού περιμέναμε να κάνει κάποια τηλέφωνα η καλλίγραμμη receptionist η οποία είχε φοβηθεί εμφανώς με τους αγροίκους Έλληνες και αφού προσπαθούσα να πείσω την γυναίκα μου ότι δεν είναι και τόσο άσχημα μια διανυκτέρευση κάτω από τα αστέρια (προσπάθεια που απέτυχε παταγωδώς) η receptionist μετά από κανα μισάωρο αναφώνησε «δωμάτιο βρέθηκε». Χαρά ανακούφιση και συμπόνια για τον άμοιρο ένοικο που θα διανυκτέρευε εκτός ξενοδοχείου (το ξενοδοχείο μας είχε διαβεβαιώσει ότι είναι εντελώς γεμάτο).
Στο σημείο αυτό θα πρέπει να διευκρινίσω ότι 10 ημέρες πριν αναχωρήσω και λόγω του ότι περίμενα την ταλαιπωρία που θα υφιστάμεθα ειδικά την πρώτη μέρα(μου άρεσε το υφιστάμεθα!!!) είχα στείλει e-mail σε όλα τα ξενοδοχεία για επιβεβαίωση της κράτησης και η απάντηση ήταν θετική (σας περιμένουμε, αναμένουμε για να σας εξυπηρετήσουμε κλπ μπούρδες .)
Να πω ότι η κράτηση από το expedia.com έγινε με όλο το τυπικό τελετουργικό (εγγραφή κράτηση μέσω πιστωτικής αριθμός κράτησης κλπ )
Η αλήθεια είναι ότι δεν το τράβηξα όταν έφτασα στην Ελλάδα με την expedia αλλά τουλάχιστον θα πρέπει να αναφέρω το γεγονός σε σας προς γνώση όλων σας