Έκανα ακριβώς μα ακριβώς το ίδιο πράγμα δηλ. της έδειξα την επιβεβαίωση της κράτησης από το expedia αλλά και την επιβεβαίωση που μου είχε στείλει η ίδια από το ξενοδοχείο (γι αυτό τα πήρα και στο κρανίο).Λογικά ξεκινάς με την απαίτηση εύρεσης ίδιου τύπου δωματίου χωρίς χρήματα.
Αν δεις οτι δεν υπάρχει ανταπόκριση φοράς την αγριεμένη μάσκα και αρχίζεις τις φωνές και σαν 3η εναλλακτική η Τουριστική Αστυνομία (αν υπάρχει).
Εδώ μιλάμε για επιβεβαίωση κράτησης όχι μόνο απο expedia αλλά και απο το ίδιο το ξενοδοχείο. Συνεπώς πρόκειται για πατάτα του ξενοδοχείου και αν τους δείξεις εκτυπωμένο το μειλ τους, τους έστειλες.
Τον Αύγουστο του 2008 είχα κλείσει 7 διανυκτερεύσεις σε ξενοδοχείο του νομού Χανίων. Μία ημέρα πριν την προγραμματισμένη αναχώρηση η receptionist μας ειδοποιεί οτι πρέπει να εγκαταλείψουμε το δωμάτιο γιατί είχε έρθει ο νέος του ένοικος.
Τις εξηγώ οτι έχω κλείσει για 7 και όχι για 6 νύχτες όπως αυτή νόμιζε.
Αφού πλέον δεν μπορούσε να βγάλει άκρη (ή τουλάχιστον έτσι έδειχνε) κατεβαίνω απο το δωματιο με την φωτοτυπία και μετά απλά καθόμουν και χάζευα το θέαμα.
1) Ας μην γελιόμαστε αν δεν είχα βάλει τις φωνές εμπλουτισμένες με αρκετά «Γαλλικά» δεν πρόκειται να μου έβρισκε κρεβάτι.
2) Αφού όταν πήγα με διαβεβαίωσε (με το χαρακτηριστικό της εντελώς ήρεμο στυλάκι) πως δεν υπάρχει δωμάτιο ούτε για δείγμα πως στο δαίμονα το βρήκε μετά από μισή ώρα; (πιστεύω ότι κάποιος άλλος ποιο ήρεμος θα κοιμήθηκε εκτός) . Και πιστέψτε με στο Μαυροβούνιο (Μπούντβα) τον δεκαπενταύγουστο γίνεται πανικός
3) Τώρα όσον αφορά την expedia. Πιστεύω ότι το μεγαλύτερο ποσοστό (μεταξύ των οποίον και εγώ) κάνει την κράτηση μέσω μηχανής αναζήτησης ξενοδοχείων για την σιγουριά της ασφάλειας που έχει η μηχανή αναζήτησης π.χ booking – venere κλπ. Αλλιώς οι περισσότεροι θα έκλειναν απευθείας στο ξενοδοχείο και πιθανόν να πετύχαιναν και καλύτερες τιμές μιας και δεν μεσολαβεί άλλος.
4) Την επόμενη φορά που θα κάνετε ένα ταξίδι και που θα κλείσετε το ξενοδοχείο μέσω μιας μηχανής και φτάσετε κατάκοποι από το πολύωρο ταξίδι και δεν υπάρχει δωμάτιο μην απελπιστείτε απλά θα είναι θέμα της receptionist.