Borealis
Member
- Μηνύματα
- 3.817
- Likes
- 7.707
Διαγράφηκε από Borealis μετά από αυτολογοκρισία σαν υβριστικό
Είπαμε να με λιθοβολήσετε, αλλά όχι κι έτσι! Αυτό πόνεσε.Ο πατέρας σου συλλέκτης, το γούστο σου κακό, το γέλιο σου του δρακουμέλ... δεν μπορεί ή η Ντόρα είσαι ή ο Μητσοτάκης έχει και άλλο γιο. (τον γνωστό γιο δεν τον κόβω να γράφει πέντε λέξεις σωστά και εσύ τις γράφεις, τουλάχιστον ορθογραφικά).
SPROM μην ανησυχεις ..δεν μου πειραζεις τον γκομενο...Είπαμε να με λιθοβολήσετε, αλλά όχι κι έτσι! Αυτό πόνεσε.
Για το Βερολίνο θα μας πεις κάτι ή θα αρκεστείς στη διαμαρτυρία;
Να υποθέσω ότι είναι Ισραηλινός στρατιώτης;SPROM μην ανησυχεις ..δεν μου πειραζεις τον γκομενο...
Αυτος/η, αλλωστε βρισκεται στην αλλη πλευρα του Ατλαντικου
Φετος το καλοκαιρι γνωριστηκαμε
Ποιος εισαι ρε φιλε??? Ξερεις κανενα δικο μου??? Με ποιον πας Δουβλινο??Να υποθέσω ότι είναι Ισραηλινός στρατιώτης;
Αφου το θετεις ετσι συμφωνω. Το Βερολινο μου θυμιζει μια γυναικα που μετα απο ενα πολυ σοβαρο ατυχημα, που της αφησε αναριθμητες πληγες, συνεχιζει να ζει αισιοδοξα, εχοντας πλεον μονο ουλες στο σωμα και στο προσωπο της, που θυμιζουν τις πληγες του παρελθοντος.Οχι... μιλαω για ολοκληρη την Ευρωπη.. Τα απομειναρια της συγχρονης ιστοριας συνεχιζουν να "πονανε".. Η πολη σε καθε γωνια της , φανερωνει ποσο υπεφερε..
Δεν θα μπορούσα να συμφωνήσω περισσότερο: το Βρετανικό είναι στα μαύρα του τα χάλια. Η μόνη αίθουσα που βρίσκω εξαιρετική, μαγική κι άλλα ωραία επίθετα είναι αυτό το μικρό διαμαντάκι στον όροφο που στεγάζει τη ζωφόρο από τον Επικούριο Απόλλωνα στις Βάσσες.Sprom λυπάμαι, δεν θέλω να σε πείσω για τίποτα για αυτό δεν έχω να σου πω και τίποτα.
Έρση σχετικά με τα Μουσεία στο Νησί: όλα πλην της Περγάμου κατασκευάστηκαν τον 19ο για συγκεκριμένο σκοπό τον οποίο υπηρέτησαν μέχρι και τον Β΄ΠΠ. Έκτοτε τα προβλήματά τους ήταν πολύ διαφορετικά από τα υπόλοιπα ευρωπαικά, με κυριώτερο την έλειψη χώρων και την διαίρεση ή και εξαφάνιση των ευρημάτων. Υπό αυτές τις συνθήκες είναι θαύμα που σήμερα είναι σε αυτή την κατάσταση και το έχει αναγνωρίσει η ΟΥΝΕΣΚΟ. Τελευταίο βραβείο είναι για την αποκατάσταση του Neues.
Αυτά φυσικά τα ξέρεις, αλλά συχνά ξεχνάμε σε τι κατάσταση μουσειολογική βρίσκονται όλα τα Μουσεία της Ευρώπης που χτίστηκαν σχεδόν όλα μαζί σε μία περίοδο 50 χρόνων. π.χ το Βρεττανικό με όλη ατή την τεράστια προσθήκη (εντυπωσιακότατη) είναι απαράδεκτο μουσειολογικά, εκτός ίσως από την αίθουσα με τα μάρμαρα που μοιάζει να έχει κάποια συνοχή. Είναι σαφές ότι πλέον αντιμετωπίζονται τα ίδια τα κτίρια σαν μνημεία οπότε υπάρχει αγκύλωση σε κάθε προσπάθεια να αλλάξουν πράγματα στην παρουσίαση.
Σε αυτές τις συνθήκες δεν βρίσκω κανένα Μουσείο να έχει καλύτερη μουσειολογική μελέτη από αυτή των μεγάλων γερμανικών (άλλωστε τα περισσότερα από την γερμανική Rothstein αγοράζουν βιτρίνες και τεχνολογία για τις συνθήκες διατήρησης)
Τα εκθέματα που σε παραξένεψαν στο Neues είναι αυτά από το Σαρλότεμπουργκ το οποίο δυστυχώς δεν είχε επισκεψιμότητα και στηρίζονταν από ωρομίσθιους υπαλλήλους, τώρα γιατί ήρθαν εδώ και δεν πήγαν στο Altes, παραμένει μυστήριο και για μένα, νομίζω θα κριθεί το αποτέλεσμα μόνο όταν ολοκληρωθεί το πρόγραμμα που αφορά στο Νησί. Προς το παρόν ρίναι πολύ ευχάριστο που υπάρχει ένα εξαιρετικό κτήριο εκεί που οι χάρτες του Βερολίνου έγραφαν απλώς ruins...
Βρε ευαγγελια, εγω εχω αντικειμενικη ματια. Γι' αυτο και αναγνωριζω ακομπλεξαριστα την ανωτεροτητα του Λονδινου εναντι ολων των αλλων.Αυτο ακριβως tripakia, αυτο ακριβως.. Χαιρομαι που το καταλαβαινεις
Tripakia, όλοι αναγνωρίζουμε την ανωτερότητα του Λονδίνου στο οποίο όμως το παιχνίδι πέρασε στα χέρια των μεταναστών, χωρίς αυτούς το Λονδίνο θα παρέμενε ένα πανέμορφο αλλά άψυχο σκηνικό, όπως είναι το Άμστερνταμ πλέον του οποίου οι μετανάστες δεν αποδείχθηκαν τόσο δημιουργικοί και οι ντόπιοι βιάστηκαν να το εγκαταλείψουν.Βρε ευαγγελια, εγω εχω αντικειμενικη ματια. Γι' αυτο και αναγνωριζω ακομπλεξαριστα την ανωτεροτητα του Λονδινου εναντι ολων των αλλων.