Theo sourloulou
Member
- Μηνύματα
- 33
- Likes
- 102
Στο συμβολαιο, συνεργαζομενα ξενοδοχεια με την booking.com δεν αναφερεται η τιμη του δωματιου.Τα ξενοδοχεια ειναι ελευθερα να κοστολογησουν οσο θελουν τα δωματια τους.
Βεβαιως και ειναι απλα "πονηρια",αλλα πολλα μικρα ξενοδοχεια το χρησιμοποιουν ως διαφημιστικο μεσο.
Επισης η booking.com εχει αρχικη προμηθεια 15% και αν θελει εξτρα προβολη ή καλυτερη καταταξη το ξενοδοχειο μπορει να ανεβασει την προμηθεια.
Με οποια τιμη δηλαδη και να κλεισει καποιος δωματιο με booking.com,αυτη βγαινει κερδισμενη.
Επισης στο συμβολαιο αναφερει το ξενοδοχειο ενα αριθμο δωματιων που μπορει να διαχειριστει η booking.com αλλα σε περιπτωση που τα κλεισει και μονος του ο ιδιοκτητης με απευθειας πελατες,επικοινωνει με την εταιρεια και καποιος αντιπροσωπος τα αφαιρει απο τη διαθεσιμοτητα(απλα δε μπορει να το κανει ο ιδιος ιδιοκτητης).Αλλα σε καμια περιπτωση δε τα διαχειριζεται εξ ολοκληρου η booking.
Επισης αλλος λογος των υψηλων τιμων,γιατι πολυ απλα και με ενα 30% στην δικη τους αρχικη τιμη ειναι κ παλι κερδισμενοι,ειναι οτι καποιοι δεν εχουν μηχανηματα πιστωτικων καρτων με αποτελεσμα να μη μπορουν να προεγκρινουν ή να χρεωσουν σε περιπτωση ακυρωσης ή μη εμφανιση,οποτε ετσι θελουν ναι μεν να διαφημιστουν αλλαοχι να εχουν κρατησεις με αυτο τον τροπο γιατι απλα δε μπορουν να τις διαχειριστουν!
Βεβαιως και ειναι απλα "πονηρια",αλλα πολλα μικρα ξενοδοχεια το χρησιμοποιουν ως διαφημιστικο μεσο.
Επισης η booking.com εχει αρχικη προμηθεια 15% και αν θελει εξτρα προβολη ή καλυτερη καταταξη το ξενοδοχειο μπορει να ανεβασει την προμηθεια.
Με οποια τιμη δηλαδη και να κλεισει καποιος δωματιο με booking.com,αυτη βγαινει κερδισμενη.
Επισης στο συμβολαιο αναφερει το ξενοδοχειο ενα αριθμο δωματιων που μπορει να διαχειριστει η booking.com αλλα σε περιπτωση που τα κλεισει και μονος του ο ιδιοκτητης με απευθειας πελατες,επικοινωνει με την εταιρεια και καποιος αντιπροσωπος τα αφαιρει απο τη διαθεσιμοτητα(απλα δε μπορει να το κανει ο ιδιος ιδιοκτητης).Αλλα σε καμια περιπτωση δε τα διαχειριζεται εξ ολοκληρου η booking.
Επισης αλλος λογος των υψηλων τιμων,γιατι πολυ απλα και με ενα 30% στην δικη τους αρχικη τιμη ειναι κ παλι κερδισμενοι,ειναι οτι καποιοι δεν εχουν μηχανηματα πιστωτικων καρτων με αποτελεσμα να μη μπορουν να προεγκρινουν ή να χρεωσουν σε περιπτωση ακυρωσης ή μη εμφανιση,οποτε ετσι θελουν ναι μεν να διαφημιστουν αλλαοχι να εχουν κρατησεις με αυτο τον τροπο γιατι απλα δε μπορουν να τις διαχειριστουν!