ioanna karagianni
Member
- Μηνύματα
- 1.666
- Likes
- 1.327
- Επόμενο Ταξίδι
- Κρακοβία-Βαρσοβία
- Ταξίδι-Όνειρο
- ...Ιθάκη...
Το επόμενο πρωί μετά το τελετουργικό μας:
- Το ξυπνητήρι μας ξυπνάει στις 5.00
- Αφουγκραζόμαστε τι γίνεται έξω, βρέχει;
- Αν όχι σηκωνόμαστε, σερνόμαστε ως το παράθυρο έχει συννεφιά;
- Αξιολογούμε το επίπεδο ορατότητας
- Γυρίζουμε στα κρεβάτια μας
- Βάζουμε το ξυπνητήρι στις 7.00
Ξεκινάμε με ένα μικρό trekking η περιοχή θα πρέπει να είναι υπέροχη αλλά η ομίχλη δεν μας αφήνει να δούμε και πολλά, όμως αυτή η ομιχλώδης ατμόσφαιρα δημιουργεί μια αίσθηση μυστηρίου, καθώς περπατάς συναντάς ασαφείς όγκους που σιγά σιγά παίρνουν σχήμα και γίνονται βουβάλια, γυναίκες, μαθητές, σπίτια. Η βόλτα μας τελειώνει φτάνοντας σε ένα μοναστήρι το Namo Buddha Monastry , ένα υπέροχο κτίσμα, γεμάτο χρώματα και σχέδια ζωγραφισμένα στο χέρι, εξαιρετικό μην ξεχάσετε να συμπεριλάβετε στην λίστα σας, το μοναστήρι συνδέεται με μια ιστορία για τον Βούδα που ο θρύλος τον θέλει να έχει μείνει εκεί.
Δεύτερη στάση Panuati village, παραδοσιακό χωριό περιτριγυρισμένο από λόφους και βουνά, κρίμα που δεν προγραμματίσαμε να μείνουμε μια νύχτα εκεί, το χωριό είναι παραδοσιακός οικισμός και για την αποκατάσταση του έχουν συνεργαστεί δύο κοινότητες η μια είναι μια πόλη της Ιταλίας και η άλλη η … Ύδρα.
Το πιο ενδιαφέρον κομμάτι της ημέρας και ένα από τα πιο ενδιαφέροντα του ταξιδιού ήταν η επίσκεψη μας στο Pasupatinath που είναι ινδουιστικό κέντρο και μέρος καύσης νεκρών. Ήταν η πρώτη φορά που έβλεπα κάτι τέτοιο και με εντυπωσίασε, η ηρεμία των ανθρώπων και το τελετουργικό, σου άφηναν την αίσθηση ότι εκτελούσαν μια καθημερινή εργασία όπως όλες οι άλλες με σεβασμό και κατάνυξη αλλά χωρίς κλάματα φωνές και πόνο, η ατμόσφαιρα ήταν εντελώς διαφορετική από τις δικές μας κηδείες.
Ύπνος στο Κathemandu και το ξημέρωμα το γνωστό τελετουργικό,
- Το ξυπνητήρι μας ξυπνάει στις 5.00
- Αφουγκραζόμαστε τι γίνεται έξω, βρέχει;
- Αν όχι σηκωνόμαστε, σερνόμαστε ως το παράθυρο έχει συννεφιά;
- Αξιολογούμε το επίπεδο ορατότητας
- Γυρίζουμε στα κρεβάτια μας
- Βάζουμε το ξυπνητήρι στις 7.00
Πολύ βροχή αλλά ευτυχώς σήμερα φεύγουμε για Chitwan και θα είμαστε μέσα στο αυτοκίνητο. Μόνη μας στάση το Chovar Gorge, ανεβαίνουμε στο Adinath Lokeshwar Temple με τελεφερίκ, μια όμορφη διαδρομή με θέα τον λόφο από κάτω μας καταπράσινο με διάσπαρτα μικρά χωριά, όλα αυτά τα χωριά, πως επικοινωνούν μεταξύ τους και με τον έξω κόσμο εκεί πάνω που είναι σκαρφαλωμένα; Πολύ θα ήθελα να μείνω σε ένα από αυτά για δύο τρεις μέρες.
Φτάνοντας στην περιοχή του Chitwan τα μικρά της παρέας έχουν την ευκαιρία να εκπληρώσουν μια από τις επιθυμίες που τους γεννήθηκαν στο Νεπάλ, σκαρφαλώνουν στην οροφή του mini bus και συνεχίζουν την διαδρομή σαν τους ντόπιους. Τα τέσσερα μικρά στην κορυφή ( το μεγαλύτερο 14 το μικρότερο 10) φωνάζουν από χαρά και οι δύο μητέρες μέσα σωπαίνουν από φόβο, προσπαθώ να τις παρηγορήσω, «ελάτε ρε κορίτσια τέσσερα είναι πόσα πια θα πέσουν; Όλο και κάποιο θα σας μείνει» αλλά δεν τα καταφέρνω.
Στο Jungle Safari resort που θα μέναμε τις επόμενες δύο μέρες μας είχαν ετοιμάσει ένα φουλ πρόγραμμα. Καταρχήν μας ανεβάζουν πάνω σε βοϊδάμαξες για να πάμε σε ένα μουσείο με την ιστορία της περιοχής, η βόλτα ήταν διασκεδαστική, κυλούσαμε αργά και κουνιστά στον δρόμο περνώντας από μικρά και μεγάλα χωριά, πολύ τουριστική δραστηριότητα από αυτές που μιμούνται τις συνήθειες των ντόπιων πράγμα που με κάνει να αισθάνομαι εντελώς παράταιρη (ναι δεν χρειάζεται να με πληγώνετε το ξέρω είμαι και τουρίστρια και παράταιρη αλλά όσο πιο απαρατήρητη περνάω τόσο καλύτερα για μένα), το μουσείο ήταν ένας ζεστός και πληκτικός χώρος μόνο η βόλτα άξιζε, για τον φίλο Γ. άξιζε και η αλάνα με τα παιδιά γιατί έπαιξε μαζί τους ποδόσφαιρο. Όταν γυρίσαμε στο ξενοδοχείο γνωρίσαμε και τους τρεις ελέφαντες που έκτρεφαν εκεί, μεταξύ τους και η Beauty ένα ελεφαντάκι 3 χρονών, με παροτρύνουν να το πλησιάσω, το χαϊδεύω το πιλατεύω και ο υπεύθυνος την βάζει να μου δίνει την προβοσκίδα της για χειραψία, κάπου εκεί που όλοι έχουμε μαζευτεί γύρω της και την χαϊδεύουμε παρατηρώ ότι όλη αυτή την ώρα που εμείς διασκεδάζουμε αυτή προσπαθούσε να φάει και εμείς δεν την αφήνουμε, ντράπηκα και πάλι.
Η επόμενη μέρα δεν είχε τελετουργικό αλλά ξυπνήσαμε στις 5.00 καθότι σε αυτό ήταν κάθετοι, αν θέλετε περπάτημα στην ζούγκλα φεύγουμε στις 5.30. Στις 6.00 κατάλαβα γιατί, η φύση γύρω μας οργιώδης και η ατμόσφαιρα αν και ο καιρός ήταν βροχερός ήταν ήδη αποπνικτική σκέψου πως θα ήταν στις 12.00 το μεσημέρι. Συνοδοί μας 5-6 οδηγοί, που πήγαιναν μπροστά μας, πίσω μας ή στο πλάι μας όλοι κρατούσαν ραβδιά. Πριν ξεκινήσουμε μας έκαναν μια μικρή ενημέρωση για το πώς πρέπει να φερθούμε αν συναπαντήσουμε κάποιο από τα άγρια ζώα μπροστά μας, ο τύπος που ήταν μπροστά χτυπούσε με το ραβδί του τα κλαδιά μπροστά του για να ανοίξει δρόμο, οι τύποι στο πλάι κοιτούσαν μην μας την βγει κανένα ζωάκι απρόοπτα, και ο πίσω μάζευε τους τελευταίους μην και χαθεί κανείς, συχνά μας έδειχναν την πανίδα της περιοχής, μαϊμούδες, ελάφια, κάτι μικρά κόκκινα εντομάκια, guest star βδέλλες (με ρούφησαν και εμένα), σε ένα παρατηρητήριο και από ασφαλείς απόσταση είδαμε και τον πρώτο ρινόκερο της ημέρας, μας είχαν προειδοποιήσει ότι μπορούσε να γίνει επικίνδυνος αλλά βλέπει μόνο ότι είναι μέχρι το επίπεδο των ματιών του άρα όσο είσαι ψηλότερα από αυτόν δεν σε βλέπει και δεν έχεις πρόβλημα. Η βόλτα μας κράτησε περίπου τέσσερεις ευχάριστες και περιπετειώδεις ώρες, καταλήξαμε στο ποτάμι την ώρα που θα έκαναν μπάνιο οι ελέφαντες. Έχω δει και παλιότερα ελέφαντες να παίρνουν το μπάνιο τους αλλά εδώ το έχουν ανάγει σε fun park, οι οδηγοί ελεφάντων έφερναν τους ελέφαντες στο ποτάμι, οι τουρίστες ανέβαιναν πάνω στον ελέφαντα, καβάλα έμπαιναν μέσα στο νερό, και εκεί το γλυκύτατο παχύδερμο έβαζε νερό στην προβοσκίδα του και ψέκαζε τους τύπους που είχαν κατσικωθεί στην πλάτη του. Φαινόταν να έχει πολύ πλάκα, αρκετοί από μας ήταν ήδη μέσα στο ποτάμι και διασκέδαζαν όταν αποφάσισα ότι είναι καιρός να το κάνω και εγώ, γιατί όχι; Ανεβαίνει λοιπόν ο Στ. και πίσω του εγώ με τα χίλια ζόρια γιατί το ζώο ήταν τεράστιο και εγώ δεν είμαι και Φασούλας αλλά τέλος πάντων. Όταν ο καλός μας ελέφαντας σηκώθηκε όρθιος θεώρησα ότι είχε έρθει η ώρα και της δικής μου διασκέδασης , όμως ο ελέφαντας μας είχε διαφορετική άποψη καθότι αυτός είχε έρθει για να κάνει το μπάνιο του και όχι για να ευχαριστήσει μια άσχετη, μπήκε μέσα στο ποτάμι και άρχισε να περπατάει αντίθετα στη ροή του νερού αγνοώντας τις προτροπές του οδηγού του, λέω και εγώ «θες να αποφάσισε να την κάνει για την ζούγκλα και να του μείνουμε εμείς αμανάτι στην πλάτη;»; αυτός όμως μόλις απομακρύνθηκε λίγο από την πολυκοσμία έπεσε μεγαλόπρεπα στο πλάι και βύθισε το μισό του σώμα στο ποτάμι, οι ελέφαντες αγαπάνε πολύ το νερό, εμένα πάλι από ότι φαίνεται καθόλου. Βρεθήκαμε λοιπόν και οι δύο μέσα στον ποταμό να μας παρασέρνει το ρεύμα, μου φάνηκε τόσο αστείο, κόντευα να πνιγώ κυριολεκτικά από τα γέλια, το νερό ήταν πολύ ορμητικό αν και δεν του φαινόταν και έπρεπε να συγκεντρωθώ για να κολυμπήσω αντίθετα και να βγω στην όχθη, ο Στ με βοήθησε και σε λίγο και οι δύο στάζαμε στην στεριά, ο ελέφαντας μας συνέχιζε μακάριος να απολαμβάνει το μπάνιο του αδιαφορώντας για το μικρό μας δράμα.
Αργότερα ξεκινήσαμε για ένα σαφάρι στην ζούγκλα πάνω στην πλάτη του ελέφαντα αυτήν την φορά. Κυριλέ βέβαια με εξεδρούλα πάνω στην πλάτη του και τον οδηγό να τον κοντρολάρει, προσπαθώ να εθελοτυφλήσω στην βαρβαρότητα που θα έχει εισπράξει ο ελέφαντας για την «εκπαίδευση» του και να απολαύσω την βόλτα μου, όμως από ότι φαίνεται σε αυτήν την χώρα οι ελέφαντες έχουν προηγούμενα μαζί μου δεν εξηγείται αλλιώς, σε κάποια προηγούμενη ζωή μου θα ήμουν κυνηγός ελεφάντων στην περιοχή και αυτοί το θυμούνται ακόμα. Η βόλτα καταπληκτική και είχαμε την ευκαιρία να δούμε πολλά ζώα από πολύ κοντά, όπως ρινόκερους, κροκόδειλους, ελάφια, μαϊμούδες κτλ, αλλά ο γλυκύτατος ελεφαντάκος επέμενε να πλησιάζει επικίνδυνα κοντά σε κορμούς, κλαδιά και αγκαθωτούς θάμνους από την πλευρά που καθόμουν εγώ και ενώ οι άλλοι που κάθονταν αριστερά, ήταν άνετοι και ευτυχείς εγώ έβλεπα συνεχώς να έρχεται κατά πάνω μου απειλητικά η χλωρίδα της ζούγκλας. Δύο ώρες μετά καταγρατσουνισμένη από τους βάτους, μωλωπισμένη από τα κλαδιά και με σκισμένα ρούχα, αλλά καταευχαριστημένη και γεμάτη εικόνες, αποχαιρέτησα τον ελέφαντα, νομίζω ότι χαμογελούσε χαιρέκακα την ώρα που έφευγα. Αυτοί οι τεράστιοι όγκοι κινούμενου κρέατος μου δημιουργούν πάντα πολύ τρυφερά αισθήματα και παρόλο τον όγκο τους σου δίνουν την ίδια γλυκιά αίσθηση που συνήθως νοιώθεις με πιο μικροκαμωμένα και χαριτωμένα ζώα.
Η μέρα μας έκλεισε με μια ακόμα βόλτα με τζιπ αυτήν την φορά στις λίμνες, στην περισσότερη διαδρομή έβρεχε, αλλά ακόμα και μέσα από τα αδιάβροχα μας και με τα σύννεφα στον ουρανό, το δειλινό ήταν γλυκό και η λίμνη σου μετέδιδε την ηρεμία της. Έτσι λοιπόν εξαντλήσαμε ότι μπορούσαμε να κάνουμε στην ζούγκλα και η ζούγκλα εξάντλησε εμάς. Γυρίσαμε στο ξενοδοχείο όπου το δείπνο εμπλουτίστηκε από τοπικούς χορούς, πολύ εντυπωσιακούς θα έλεγα με μόνο μελανό σημείο ότι στο τέλος επέμεναν να χορέψουμε και εμείς, ακόμα ένα θέμα που μου δημιουργεί πολύ αμηχανία, αν αρνηθώ την ευγενική αλλά επίμονη πρόσκληση θα τους προσβάλω, αν δεχτώ θα βρεθώ να κουνιέμαι άρρυθμα στους ρυθμούς του ταμπούρλου, χόρευα και έβριζα, οι υπόλοιποι πάντως φάνηκαν να το διασκεδάζουν.
Την επόμενη μέρα φύγαμε για τις τελευταίες στάσεις του ταξιδιού μας το Lumbini και την Pokhara, αφού πρώτα περάσαμε από το ορφανοτροφείο ελεφάντων για ένα ύστατο χαίρε.
- Το ξυπνητήρι μας ξυπνάει στις 5.00
- Αφουγκραζόμαστε τι γίνεται έξω, βρέχει;
- Αν όχι σηκωνόμαστε, σερνόμαστε ως το παράθυρο έχει συννεφιά;
- Αξιολογούμε το επίπεδο ορατότητας
- Γυρίζουμε στα κρεβάτια μας
- Βάζουμε το ξυπνητήρι στις 7.00
Ξεκινάμε με ένα μικρό trekking η περιοχή θα πρέπει να είναι υπέροχη αλλά η ομίχλη δεν μας αφήνει να δούμε και πολλά, όμως αυτή η ομιχλώδης ατμόσφαιρα δημιουργεί μια αίσθηση μυστηρίου, καθώς περπατάς συναντάς ασαφείς όγκους που σιγά σιγά παίρνουν σχήμα και γίνονται βουβάλια, γυναίκες, μαθητές, σπίτια. Η βόλτα μας τελειώνει φτάνοντας σε ένα μοναστήρι το Namo Buddha Monastry , ένα υπέροχο κτίσμα, γεμάτο χρώματα και σχέδια ζωγραφισμένα στο χέρι, εξαιρετικό μην ξεχάσετε να συμπεριλάβετε στην λίστα σας, το μοναστήρι συνδέεται με μια ιστορία για τον Βούδα που ο θρύλος τον θέλει να έχει μείνει εκεί.
Δεύτερη στάση Panuati village, παραδοσιακό χωριό περιτριγυρισμένο από λόφους και βουνά, κρίμα που δεν προγραμματίσαμε να μείνουμε μια νύχτα εκεί, το χωριό είναι παραδοσιακός οικισμός και για την αποκατάσταση του έχουν συνεργαστεί δύο κοινότητες η μια είναι μια πόλη της Ιταλίας και η άλλη η … Ύδρα.
Το πιο ενδιαφέρον κομμάτι της ημέρας και ένα από τα πιο ενδιαφέροντα του ταξιδιού ήταν η επίσκεψη μας στο Pasupatinath που είναι ινδουιστικό κέντρο και μέρος καύσης νεκρών. Ήταν η πρώτη φορά που έβλεπα κάτι τέτοιο και με εντυπωσίασε, η ηρεμία των ανθρώπων και το τελετουργικό, σου άφηναν την αίσθηση ότι εκτελούσαν μια καθημερινή εργασία όπως όλες οι άλλες με σεβασμό και κατάνυξη αλλά χωρίς κλάματα φωνές και πόνο, η ατμόσφαιρα ήταν εντελώς διαφορετική από τις δικές μας κηδείες.
Ύπνος στο Κathemandu και το ξημέρωμα το γνωστό τελετουργικό,
- Το ξυπνητήρι μας ξυπνάει στις 5.00
- Αφουγκραζόμαστε τι γίνεται έξω, βρέχει;
- Αν όχι σηκωνόμαστε, σερνόμαστε ως το παράθυρο έχει συννεφιά;
- Αξιολογούμε το επίπεδο ορατότητας
- Γυρίζουμε στα κρεβάτια μας
- Βάζουμε το ξυπνητήρι στις 7.00
Πολύ βροχή αλλά ευτυχώς σήμερα φεύγουμε για Chitwan και θα είμαστε μέσα στο αυτοκίνητο. Μόνη μας στάση το Chovar Gorge, ανεβαίνουμε στο Adinath Lokeshwar Temple με τελεφερίκ, μια όμορφη διαδρομή με θέα τον λόφο από κάτω μας καταπράσινο με διάσπαρτα μικρά χωριά, όλα αυτά τα χωριά, πως επικοινωνούν μεταξύ τους και με τον έξω κόσμο εκεί πάνω που είναι σκαρφαλωμένα; Πολύ θα ήθελα να μείνω σε ένα από αυτά για δύο τρεις μέρες.
Φτάνοντας στην περιοχή του Chitwan τα μικρά της παρέας έχουν την ευκαιρία να εκπληρώσουν μια από τις επιθυμίες που τους γεννήθηκαν στο Νεπάλ, σκαρφαλώνουν στην οροφή του mini bus και συνεχίζουν την διαδρομή σαν τους ντόπιους. Τα τέσσερα μικρά στην κορυφή ( το μεγαλύτερο 14 το μικρότερο 10) φωνάζουν από χαρά και οι δύο μητέρες μέσα σωπαίνουν από φόβο, προσπαθώ να τις παρηγορήσω, «ελάτε ρε κορίτσια τέσσερα είναι πόσα πια θα πέσουν; Όλο και κάποιο θα σας μείνει» αλλά δεν τα καταφέρνω.
Στο Jungle Safari resort που θα μέναμε τις επόμενες δύο μέρες μας είχαν ετοιμάσει ένα φουλ πρόγραμμα. Καταρχήν μας ανεβάζουν πάνω σε βοϊδάμαξες για να πάμε σε ένα μουσείο με την ιστορία της περιοχής, η βόλτα ήταν διασκεδαστική, κυλούσαμε αργά και κουνιστά στον δρόμο περνώντας από μικρά και μεγάλα χωριά, πολύ τουριστική δραστηριότητα από αυτές που μιμούνται τις συνήθειες των ντόπιων πράγμα που με κάνει να αισθάνομαι εντελώς παράταιρη (ναι δεν χρειάζεται να με πληγώνετε το ξέρω είμαι και τουρίστρια και παράταιρη αλλά όσο πιο απαρατήρητη περνάω τόσο καλύτερα για μένα), το μουσείο ήταν ένας ζεστός και πληκτικός χώρος μόνο η βόλτα άξιζε, για τον φίλο Γ. άξιζε και η αλάνα με τα παιδιά γιατί έπαιξε μαζί τους ποδόσφαιρο. Όταν γυρίσαμε στο ξενοδοχείο γνωρίσαμε και τους τρεις ελέφαντες που έκτρεφαν εκεί, μεταξύ τους και η Beauty ένα ελεφαντάκι 3 χρονών, με παροτρύνουν να το πλησιάσω, το χαϊδεύω το πιλατεύω και ο υπεύθυνος την βάζει να μου δίνει την προβοσκίδα της για χειραψία, κάπου εκεί που όλοι έχουμε μαζευτεί γύρω της και την χαϊδεύουμε παρατηρώ ότι όλη αυτή την ώρα που εμείς διασκεδάζουμε αυτή προσπαθούσε να φάει και εμείς δεν την αφήνουμε, ντράπηκα και πάλι.
Η επόμενη μέρα δεν είχε τελετουργικό αλλά ξυπνήσαμε στις 5.00 καθότι σε αυτό ήταν κάθετοι, αν θέλετε περπάτημα στην ζούγκλα φεύγουμε στις 5.30. Στις 6.00 κατάλαβα γιατί, η φύση γύρω μας οργιώδης και η ατμόσφαιρα αν και ο καιρός ήταν βροχερός ήταν ήδη αποπνικτική σκέψου πως θα ήταν στις 12.00 το μεσημέρι. Συνοδοί μας 5-6 οδηγοί, που πήγαιναν μπροστά μας, πίσω μας ή στο πλάι μας όλοι κρατούσαν ραβδιά. Πριν ξεκινήσουμε μας έκαναν μια μικρή ενημέρωση για το πώς πρέπει να φερθούμε αν συναπαντήσουμε κάποιο από τα άγρια ζώα μπροστά μας, ο τύπος που ήταν μπροστά χτυπούσε με το ραβδί του τα κλαδιά μπροστά του για να ανοίξει δρόμο, οι τύποι στο πλάι κοιτούσαν μην μας την βγει κανένα ζωάκι απρόοπτα, και ο πίσω μάζευε τους τελευταίους μην και χαθεί κανείς, συχνά μας έδειχναν την πανίδα της περιοχής, μαϊμούδες, ελάφια, κάτι μικρά κόκκινα εντομάκια, guest star βδέλλες (με ρούφησαν και εμένα), σε ένα παρατηρητήριο και από ασφαλείς απόσταση είδαμε και τον πρώτο ρινόκερο της ημέρας, μας είχαν προειδοποιήσει ότι μπορούσε να γίνει επικίνδυνος αλλά βλέπει μόνο ότι είναι μέχρι το επίπεδο των ματιών του άρα όσο είσαι ψηλότερα από αυτόν δεν σε βλέπει και δεν έχεις πρόβλημα. Η βόλτα μας κράτησε περίπου τέσσερεις ευχάριστες και περιπετειώδεις ώρες, καταλήξαμε στο ποτάμι την ώρα που θα έκαναν μπάνιο οι ελέφαντες. Έχω δει και παλιότερα ελέφαντες να παίρνουν το μπάνιο τους αλλά εδώ το έχουν ανάγει σε fun park, οι οδηγοί ελεφάντων έφερναν τους ελέφαντες στο ποτάμι, οι τουρίστες ανέβαιναν πάνω στον ελέφαντα, καβάλα έμπαιναν μέσα στο νερό, και εκεί το γλυκύτατο παχύδερμο έβαζε νερό στην προβοσκίδα του και ψέκαζε τους τύπους που είχαν κατσικωθεί στην πλάτη του. Φαινόταν να έχει πολύ πλάκα, αρκετοί από μας ήταν ήδη μέσα στο ποτάμι και διασκέδαζαν όταν αποφάσισα ότι είναι καιρός να το κάνω και εγώ, γιατί όχι; Ανεβαίνει λοιπόν ο Στ. και πίσω του εγώ με τα χίλια ζόρια γιατί το ζώο ήταν τεράστιο και εγώ δεν είμαι και Φασούλας αλλά τέλος πάντων. Όταν ο καλός μας ελέφαντας σηκώθηκε όρθιος θεώρησα ότι είχε έρθει η ώρα και της δικής μου διασκέδασης , όμως ο ελέφαντας μας είχε διαφορετική άποψη καθότι αυτός είχε έρθει για να κάνει το μπάνιο του και όχι για να ευχαριστήσει μια άσχετη, μπήκε μέσα στο ποτάμι και άρχισε να περπατάει αντίθετα στη ροή του νερού αγνοώντας τις προτροπές του οδηγού του, λέω και εγώ «θες να αποφάσισε να την κάνει για την ζούγκλα και να του μείνουμε εμείς αμανάτι στην πλάτη;»; αυτός όμως μόλις απομακρύνθηκε λίγο από την πολυκοσμία έπεσε μεγαλόπρεπα στο πλάι και βύθισε το μισό του σώμα στο ποτάμι, οι ελέφαντες αγαπάνε πολύ το νερό, εμένα πάλι από ότι φαίνεται καθόλου. Βρεθήκαμε λοιπόν και οι δύο μέσα στον ποταμό να μας παρασέρνει το ρεύμα, μου φάνηκε τόσο αστείο, κόντευα να πνιγώ κυριολεκτικά από τα γέλια, το νερό ήταν πολύ ορμητικό αν και δεν του φαινόταν και έπρεπε να συγκεντρωθώ για να κολυμπήσω αντίθετα και να βγω στην όχθη, ο Στ με βοήθησε και σε λίγο και οι δύο στάζαμε στην στεριά, ο ελέφαντας μας συνέχιζε μακάριος να απολαμβάνει το μπάνιο του αδιαφορώντας για το μικρό μας δράμα.
Αργότερα ξεκινήσαμε για ένα σαφάρι στην ζούγκλα πάνω στην πλάτη του ελέφαντα αυτήν την φορά. Κυριλέ βέβαια με εξεδρούλα πάνω στην πλάτη του και τον οδηγό να τον κοντρολάρει, προσπαθώ να εθελοτυφλήσω στην βαρβαρότητα που θα έχει εισπράξει ο ελέφαντας για την «εκπαίδευση» του και να απολαύσω την βόλτα μου, όμως από ότι φαίνεται σε αυτήν την χώρα οι ελέφαντες έχουν προηγούμενα μαζί μου δεν εξηγείται αλλιώς, σε κάποια προηγούμενη ζωή μου θα ήμουν κυνηγός ελεφάντων στην περιοχή και αυτοί το θυμούνται ακόμα. Η βόλτα καταπληκτική και είχαμε την ευκαιρία να δούμε πολλά ζώα από πολύ κοντά, όπως ρινόκερους, κροκόδειλους, ελάφια, μαϊμούδες κτλ, αλλά ο γλυκύτατος ελεφαντάκος επέμενε να πλησιάζει επικίνδυνα κοντά σε κορμούς, κλαδιά και αγκαθωτούς θάμνους από την πλευρά που καθόμουν εγώ και ενώ οι άλλοι που κάθονταν αριστερά, ήταν άνετοι και ευτυχείς εγώ έβλεπα συνεχώς να έρχεται κατά πάνω μου απειλητικά η χλωρίδα της ζούγκλας. Δύο ώρες μετά καταγρατσουνισμένη από τους βάτους, μωλωπισμένη από τα κλαδιά και με σκισμένα ρούχα, αλλά καταευχαριστημένη και γεμάτη εικόνες, αποχαιρέτησα τον ελέφαντα, νομίζω ότι χαμογελούσε χαιρέκακα την ώρα που έφευγα. Αυτοί οι τεράστιοι όγκοι κινούμενου κρέατος μου δημιουργούν πάντα πολύ τρυφερά αισθήματα και παρόλο τον όγκο τους σου δίνουν την ίδια γλυκιά αίσθηση που συνήθως νοιώθεις με πιο μικροκαμωμένα και χαριτωμένα ζώα.
Η μέρα μας έκλεισε με μια ακόμα βόλτα με τζιπ αυτήν την φορά στις λίμνες, στην περισσότερη διαδρομή έβρεχε, αλλά ακόμα και μέσα από τα αδιάβροχα μας και με τα σύννεφα στον ουρανό, το δειλινό ήταν γλυκό και η λίμνη σου μετέδιδε την ηρεμία της. Έτσι λοιπόν εξαντλήσαμε ότι μπορούσαμε να κάνουμε στην ζούγκλα και η ζούγκλα εξάντλησε εμάς. Γυρίσαμε στο ξενοδοχείο όπου το δείπνο εμπλουτίστηκε από τοπικούς χορούς, πολύ εντυπωσιακούς θα έλεγα με μόνο μελανό σημείο ότι στο τέλος επέμεναν να χορέψουμε και εμείς, ακόμα ένα θέμα που μου δημιουργεί πολύ αμηχανία, αν αρνηθώ την ευγενική αλλά επίμονη πρόσκληση θα τους προσβάλω, αν δεχτώ θα βρεθώ να κουνιέμαι άρρυθμα στους ρυθμούς του ταμπούρλου, χόρευα και έβριζα, οι υπόλοιποι πάντως φάνηκαν να το διασκεδάζουν.
Την επόμενη μέρα φύγαμε για τις τελευταίες στάσεις του ταξιδιού μας το Lumbini και την Pokhara, αφού πρώτα περάσαμε από το ορφανοτροφείο ελεφάντων για ένα ύστατο χαίρε.