Eleni P
Member
- Μηνύματα
- 101
- Likes
- 492
Περιεχόμενα
Η Ιταλία είναι ένας αγαπημένος μου προορισμός, που πάντα παίζει σαν επιλογή στην αναζήτηση ταξιδιού.
Ήθελα να δώσω μια ευκαιρία ξανά στην Νάπολη, μιας και την τελευταία φορά πήγαμε για μιάμιση μέρα και δεν το χαρήκαμε.
Και επειδή φυσικά μια πόλη ποτέ δεν μου φτάνει, προστέθηκε στο πλάνο μας και η Μπολόνια.
Τα αεροπορικά απο Θεσσαλονίκη ήταν πολύ φθηνά, πήγαινε στην Νάπολη και επιστροφή απο Μπολόνια, μας έλειπε όμως το ενδιάμεσο. Επιλέξαμε τρένο και συγκεκριμένα την εταιρεία Italo, μιας και είχε ένα γρήγορο δρομολόγιο σε καλή τιμή. Κλείσαμε το Νάπολη-Μπολόνια, σε 3,5 ώρες με 32 Ευρώ. Εναλλακτικά θα μπορούσαμε να πάρουμε το κανονικό δρομολόγιο που ήταν περίπου 25 Ευρώ αλλά έκανε γύρω στις 7 ώρες , πράγμα που δεν μας βόλευε καθόλου.
Η επιλογή διαμονής ήταν λίγο δύσκολη, όχι τόσο στη Νάπολη, όσο στην Μπολόνια.
Στην Νάπολη βρήκαμε εύκολα διαμέρισμα στο κέντρο, άνετο και σε καλή τιμή.
Στην Μπολόνια όμως οι επιλογές ήταν περιορισμένες, καθώς σε διαμερίσματα (για ξενοδοχεία ούτε λόγος) σχετικά κοντά στο κέντρο, οι τιμές ξέφευγαν αρκετά.
Καταφέραμε να βρούμε όμως ένα μικρότερο διαμέρισμα σε πολή καλή τοποθεσία, στα 5 λεπτά απο την κεντρική πλατεία, σε νορμάλ τιμή.
Έφτασε λοιπόν η μέρα αναχώρησης και εμείς πανέτοιμες φύγαμε για το αεροδρόμιο.
Ημέρα 1η
Η άφιξή μας στην Νάπολη έγινε χωρίς καθυστερήσεις, ήταν νωρίς το πρωί οπότε είχαμε όλη την μέρα μπροστά μας.
Είχαμε κλείσει μια μεταφορά στο διαμέρισμα (20 Ευρώ) και ο κυριούλης μας περίμενε στις αφίξεις, ήταν και εκείνος που θα μας έδινε τα κλειδιά του διαμερίσματος. Για Αγγλικά ούτε λόγος, γεγονός που δεν αποτελούσε πρόβλημα μιας και δεν πολυμιλούσε. Όλα αυτά μέχρι να μπούμε στην πόλη, εκεί ο κυριούλης άρχισε να παραλληρεί στα Ιταλικά μες την απόγνωση. Το αεροδρόμιο είναι πολή κοντά στην πόλη.
Μόλις όμως μπείς στην Νάπολη, καταλαβαίνεις οτι η διαδρομή δεν θα είναι και τόσο σύντομη.
Η κίνηση είναι απερίγραπτη, επικρατεί ένα χάος, μια ατελείωτη παράνοια με αυτοκίνητα να ξεπροβάλλουν απο παντού και άπειρα μηχανάκια να προσπαθούν να χωθούν. Τώρα θα μου πείτε, αφού ξέρεις τι παίζει στην Ιταλία με την κίνηση, δεν το περίμενες? Όχι, όσο χάλια και να είναι η κατάσταση με την κίνηση στην Ιταλία γενικά, νομίζω οτι η Νάπολη παίρνει βραβείο απελπισίας για οδηγούς, επιβάτες και πεζούς.
Με τα πολλά καταφέραμε να φτάσουμε στο διαμέρισμα το οποίο βρισκόταν στον έκτο όροφο.
Γνωρίζαμε οτι υπήρχε ασανσέρ που κάλυπτε μέχρι τον πέμπτο κ απο εκεί συνέχιζες με τις σκάλες.
Φτάσαμε λοιπόν στον όροφο μας, άνοιξε ο κυριούλης την κερκόπορτα του διαμερίσματος που οδηγούσε στο ας το πούμε χώλ και απο εκεί ξεκλείδωσε μια ακόμη πόρτα κ μπήκαμε στο διαμέρισμα.
Στον αρχικό διάδρομο είχε πεταμένα παπούτσια, βαλίτσες και μια ανοιχτή πόρτα όπου φαινόταν ένα υπνοδωμάτιο. υποθέσαμε οτι ο διάδρομος θα ήταν κοινόχρηστος με το διπλανό διαμέρισμα.
Το δικό μας δαιμέρισμα ήταν άνετο με υπέροχη θέα.
Αφήσαμε λοιπόν τα πράγματα και βγηκαμε για την πρώτη βόλτα.
Η μέρα ήταν ιδανική για βόλτα και εμείς αμέσως χαθήκαμε στα υπέροχα στενά του κέντρου, στην περιοχή γνωστή ως Spaccanapoli. Ήταν σχετικά νωρίς επομένως δεν είχε αρκετό κόσμο και έτσι διασχίσαμε ανενόχλητες την Via S. Gregorio Armeno, γνωστή και ως στενό των Χριστουγέννων, λόγω τον πολλών μικρών μαγαζιών δεξιά και αριστερά με τα κάθε λογής σουβενίρ, παραδοσιακά δώρα και άπειρα πραγματάκια να χαζέψεις. Στο συγκεκριμένο στενάκι επιβάλλεται να έρθετε και αργότερα, απο το μεσημέρι και μετά που γίνεται χαμός απο κόσμο. Είναι πολύ ιδιαίτερη η ατμόσφαιρα σε αυτήν την περιοχή της πόλης!
Συνεχίσαμε στον Καθεδρικό Santa Maria Assunta
Είναι γνωστός και ώς καθεδρικός ναός Αγίου Τζεννάρο, προς τιμή του πολυούχου της πόλης, Αγίου Ιανουαρίου.
Η κατασκευή του ολοκληρώθηκε στις αρχές του 14ου αιώνα.
Πέσαμε και πάνω σε ένα γάμο, είχε δεν είχε 15 καλεσμένους.
Συνεχίσαμε την βόλτα μας, αλλά λίγο η ζέστη, λίγο η επιθυμία μας για Ναπολιτάνικη πίτσα, μας οδήγησε στην γνωστή Pizzeria da Michele.
Πρόκειται για την πιο γνωστή πιτσαρία στην Νάπολη, με παράδοση απο το 1870.
Εδώ θα φάτε την καλύτερη μαργαρίτα, προετοιμαστείτε όμως για μεγάλη αναμονή.
Εμείς πήραμε το χαρτάκι με το νούμερο μας, προηγούνταν εκείνη την ώρα(νωρίς το μεσημέρι) περίπου 40 άτομα οπότε και πήγαμε απέναντι, αράξαμε ώστε να βλέπουμε και πιο νουμεράκι τρέχει, και απολάυσαμε τα aperol μας.
Το μαγαζάκι αυτό είναι στην ιδιοκτησία του da Michele οπότε αν δεν θέλεις να περιμένεις για να κάτσεις μέσα μπορείς να πάρεις take away, να έρθεις εδώ, να παραγγείλεις κάτι να πιείς και να απολαύσεις την πίτσα σου.
Εμεις θέλαμε να κάτσουμε μέσα, οπότε και τα κοκτέιλ ήταν ότι έπρεπε για την αναμονή.
ήρθε η σειρά μας, μας βόλεψαν σε ένα τραπεζάκι, το μαγαζί ήταν γεμάτο, δώσαμε την παραγγελία μας, και περιμέναμε !
Ο κατάλογος έχει μόνο 3 είδη πίτσας: την γνωστή μαργαρίτα, την μαρινάρα που έχει μόνο κόκκινη σάλτσα και μυρωδικά(είναι φανταστική) και την cosacca η οποία είναι σαν την μαρινάρα αλλά με πεκορίνο.
Παραγγείλαμε και τις 3 (η κάθε μια μονο 5,5 ευρώ) και ήταν η μια καλύτερη απο την άλλη.
Μετά απο την υπέροχη εμπειρία, επιστρέψαμε σπίτι να ξεκουραστούμε και να τακτοποιηθούμε λίγο.
Το βράδυ είχαμε κράτηση σε μια μπυραρία-wine bar την Enoteca Belledonne.
Ετοιμαστήκαμε λοιπόν και φύγαμε για να πάρουμε μετρό.
Βγαίνοντας απο το διαμέρισμα, στον ''κοινόχρηστο'' διάδρομο αντιλαμβανόμαστε οτι τα κορίτσια στο διπλανό διαμέρισμα νομίζουν οτι είναι μόνες τους, ετοιμάζονται κ αυτές για έξοδο και μπαινοβγαίνουν ανενόχλητες. έχουν αφήσει τα κλειδιά τους στην κερκόπορτα (που λέγαμε), που ήταν η κύρια είσοδος, απο την μέσα μεριά, νομίζοντας οτι ήταν μόνες.
Τις φωνάζουμε λοιπόν για να δηλώσουμε την παρουσία μας, αλλά κυρίως για να ξέρουν κ εκείνες οτι μένουμε κ εμείς εδώ, ώστε να μην ξεχάσουν τα κλειδιά πάνω στην πόρτα κ δεν μπορούμε να μπούμε. Ευτυχώς μιλούσαν αγγλικά και μπορέσαμε να βγάλουμε συνεννόηση.
Ευτυχώς με έκοψε και έστειλα μήνυμα στην ιδιοκτήτρια να την ενημερώσω, η οποία έκπληκτη μου λέει οτι ο διάδρομος δεν είναι κοινόχρηστος, ανήκει στο διπλανό διαμέρισμα, μαζί με την κεντρική κερκόπορτα, και πως ο κυριούλης που μας έβαλε νωρίτερα στο διαμέρισμα έκανε λάθος. Η δικία μας κεντρική είσοδος ήταν ακριβώς δίπλα, γεγονός που έβγαζε νόημα και τα δυο διαμερίσματα δεν επικοινωνούσαν. Της ζήτησα να ενημερώσει και τις άλλες κοπέλες για να μην νομίζουν οτι θα μας έχουν στο κεφάλι τους.
Έτσι λύθηκε κ αυτό και συνεχίσαμε κ εμείς ανενόχλητες για τις μπύρες μας!!
Η επιστροφή στο διαμέρισμα ήταν τραγική. Ήταν Σάββατο και γινόταν της κακομοίρας. Τα δρομολόγια του μετρό είχαν καθυστέρηση 40 λεπτά το κάθε ένα ( στην καλύτερη), ταξί δεν έβρισκες ούτε για πλάκα και δεν μπορούσες ούτε να περπατήσεις απο τον κόσμο.
Καταφέραμε να βρούμε ταξί μετά απο αρκετό περπάτημα και γυρίσαμε στο σπίτι μέτα απο μισή ώρα διαδρομή.
Η θέα απο το παράθυρό ήταν ακόμη καλύτερη το βράδυ.
Ήθελα να δώσω μια ευκαιρία ξανά στην Νάπολη, μιας και την τελευταία φορά πήγαμε για μιάμιση μέρα και δεν το χαρήκαμε.
Και επειδή φυσικά μια πόλη ποτέ δεν μου φτάνει, προστέθηκε στο πλάνο μας και η Μπολόνια.
Τα αεροπορικά απο Θεσσαλονίκη ήταν πολύ φθηνά, πήγαινε στην Νάπολη και επιστροφή απο Μπολόνια, μας έλειπε όμως το ενδιάμεσο. Επιλέξαμε τρένο και συγκεκριμένα την εταιρεία Italo, μιας και είχε ένα γρήγορο δρομολόγιο σε καλή τιμή. Κλείσαμε το Νάπολη-Μπολόνια, σε 3,5 ώρες με 32 Ευρώ. Εναλλακτικά θα μπορούσαμε να πάρουμε το κανονικό δρομολόγιο που ήταν περίπου 25 Ευρώ αλλά έκανε γύρω στις 7 ώρες , πράγμα που δεν μας βόλευε καθόλου.
Η επιλογή διαμονής ήταν λίγο δύσκολη, όχι τόσο στη Νάπολη, όσο στην Μπολόνια.
Στην Νάπολη βρήκαμε εύκολα διαμέρισμα στο κέντρο, άνετο και σε καλή τιμή.
Στην Μπολόνια όμως οι επιλογές ήταν περιορισμένες, καθώς σε διαμερίσματα (για ξενοδοχεία ούτε λόγος) σχετικά κοντά στο κέντρο, οι τιμές ξέφευγαν αρκετά.
Καταφέραμε να βρούμε όμως ένα μικρότερο διαμέρισμα σε πολή καλή τοποθεσία, στα 5 λεπτά απο την κεντρική πλατεία, σε νορμάλ τιμή.
Έφτασε λοιπόν η μέρα αναχώρησης και εμείς πανέτοιμες φύγαμε για το αεροδρόμιο.
Ημέρα 1η
Η άφιξή μας στην Νάπολη έγινε χωρίς καθυστερήσεις, ήταν νωρίς το πρωί οπότε είχαμε όλη την μέρα μπροστά μας.
Είχαμε κλείσει μια μεταφορά στο διαμέρισμα (20 Ευρώ) και ο κυριούλης μας περίμενε στις αφίξεις, ήταν και εκείνος που θα μας έδινε τα κλειδιά του διαμερίσματος. Για Αγγλικά ούτε λόγος, γεγονός που δεν αποτελούσε πρόβλημα μιας και δεν πολυμιλούσε. Όλα αυτά μέχρι να μπούμε στην πόλη, εκεί ο κυριούλης άρχισε να παραλληρεί στα Ιταλικά μες την απόγνωση. Το αεροδρόμιο είναι πολή κοντά στην πόλη.
Μόλις όμως μπείς στην Νάπολη, καταλαβαίνεις οτι η διαδρομή δεν θα είναι και τόσο σύντομη.
Η κίνηση είναι απερίγραπτη, επικρατεί ένα χάος, μια ατελείωτη παράνοια με αυτοκίνητα να ξεπροβάλλουν απο παντού και άπειρα μηχανάκια να προσπαθούν να χωθούν. Τώρα θα μου πείτε, αφού ξέρεις τι παίζει στην Ιταλία με την κίνηση, δεν το περίμενες? Όχι, όσο χάλια και να είναι η κατάσταση με την κίνηση στην Ιταλία γενικά, νομίζω οτι η Νάπολη παίρνει βραβείο απελπισίας για οδηγούς, επιβάτες και πεζούς.
Με τα πολλά καταφέραμε να φτάσουμε στο διαμέρισμα το οποίο βρισκόταν στον έκτο όροφο.
Γνωρίζαμε οτι υπήρχε ασανσέρ που κάλυπτε μέχρι τον πέμπτο κ απο εκεί συνέχιζες με τις σκάλες.
Φτάσαμε λοιπόν στον όροφο μας, άνοιξε ο κυριούλης την κερκόπορτα του διαμερίσματος που οδηγούσε στο ας το πούμε χώλ και απο εκεί ξεκλείδωσε μια ακόμη πόρτα κ μπήκαμε στο διαμέρισμα.
Στον αρχικό διάδρομο είχε πεταμένα παπούτσια, βαλίτσες και μια ανοιχτή πόρτα όπου φαινόταν ένα υπνοδωμάτιο. υποθέσαμε οτι ο διάδρομος θα ήταν κοινόχρηστος με το διπλανό διαμέρισμα.
Το δικό μας δαιμέρισμα ήταν άνετο με υπέροχη θέα.
Αφήσαμε λοιπόν τα πράγματα και βγηκαμε για την πρώτη βόλτα.
Η μέρα ήταν ιδανική για βόλτα και εμείς αμέσως χαθήκαμε στα υπέροχα στενά του κέντρου, στην περιοχή γνωστή ως Spaccanapoli. Ήταν σχετικά νωρίς επομένως δεν είχε αρκετό κόσμο και έτσι διασχίσαμε ανενόχλητες την Via S. Gregorio Armeno, γνωστή και ως στενό των Χριστουγέννων, λόγω τον πολλών μικρών μαγαζιών δεξιά και αριστερά με τα κάθε λογής σουβενίρ, παραδοσιακά δώρα και άπειρα πραγματάκια να χαζέψεις. Στο συγκεκριμένο στενάκι επιβάλλεται να έρθετε και αργότερα, απο το μεσημέρι και μετά που γίνεται χαμός απο κόσμο. Είναι πολύ ιδιαίτερη η ατμόσφαιρα σε αυτήν την περιοχή της πόλης!
Συνεχίσαμε στον Καθεδρικό Santa Maria Assunta
Είναι γνωστός και ώς καθεδρικός ναός Αγίου Τζεννάρο, προς τιμή του πολυούχου της πόλης, Αγίου Ιανουαρίου.
Η κατασκευή του ολοκληρώθηκε στις αρχές του 14ου αιώνα.
Πέσαμε και πάνω σε ένα γάμο, είχε δεν είχε 15 καλεσμένους.
Συνεχίσαμε την βόλτα μας, αλλά λίγο η ζέστη, λίγο η επιθυμία μας για Ναπολιτάνικη πίτσα, μας οδήγησε στην γνωστή Pizzeria da Michele.
Πρόκειται για την πιο γνωστή πιτσαρία στην Νάπολη, με παράδοση απο το 1870.
Εδώ θα φάτε την καλύτερη μαργαρίτα, προετοιμαστείτε όμως για μεγάλη αναμονή.
Εμείς πήραμε το χαρτάκι με το νούμερο μας, προηγούνταν εκείνη την ώρα(νωρίς το μεσημέρι) περίπου 40 άτομα οπότε και πήγαμε απέναντι, αράξαμε ώστε να βλέπουμε και πιο νουμεράκι τρέχει, και απολάυσαμε τα aperol μας.
Το μαγαζάκι αυτό είναι στην ιδιοκτησία του da Michele οπότε αν δεν θέλεις να περιμένεις για να κάτσεις μέσα μπορείς να πάρεις take away, να έρθεις εδώ, να παραγγείλεις κάτι να πιείς και να απολαύσεις την πίτσα σου.
Εμεις θέλαμε να κάτσουμε μέσα, οπότε και τα κοκτέιλ ήταν ότι έπρεπε για την αναμονή.
ήρθε η σειρά μας, μας βόλεψαν σε ένα τραπεζάκι, το μαγαζί ήταν γεμάτο, δώσαμε την παραγγελία μας, και περιμέναμε !
Ο κατάλογος έχει μόνο 3 είδη πίτσας: την γνωστή μαργαρίτα, την μαρινάρα που έχει μόνο κόκκινη σάλτσα και μυρωδικά(είναι φανταστική) και την cosacca η οποία είναι σαν την μαρινάρα αλλά με πεκορίνο.
Παραγγείλαμε και τις 3 (η κάθε μια μονο 5,5 ευρώ) και ήταν η μια καλύτερη απο την άλλη.
Μετά απο την υπέροχη εμπειρία, επιστρέψαμε σπίτι να ξεκουραστούμε και να τακτοποιηθούμε λίγο.
Το βράδυ είχαμε κράτηση σε μια μπυραρία-wine bar την Enoteca Belledonne.
Ετοιμαστήκαμε λοιπόν και φύγαμε για να πάρουμε μετρό.
Βγαίνοντας απο το διαμέρισμα, στον ''κοινόχρηστο'' διάδρομο αντιλαμβανόμαστε οτι τα κορίτσια στο διπλανό διαμέρισμα νομίζουν οτι είναι μόνες τους, ετοιμάζονται κ αυτές για έξοδο και μπαινοβγαίνουν ανενόχλητες. έχουν αφήσει τα κλειδιά τους στην κερκόπορτα (που λέγαμε), που ήταν η κύρια είσοδος, απο την μέσα μεριά, νομίζοντας οτι ήταν μόνες.
Τις φωνάζουμε λοιπόν για να δηλώσουμε την παρουσία μας, αλλά κυρίως για να ξέρουν κ εκείνες οτι μένουμε κ εμείς εδώ, ώστε να μην ξεχάσουν τα κλειδιά πάνω στην πόρτα κ δεν μπορούμε να μπούμε. Ευτυχώς μιλούσαν αγγλικά και μπορέσαμε να βγάλουμε συνεννόηση.
Ευτυχώς με έκοψε και έστειλα μήνυμα στην ιδιοκτήτρια να την ενημερώσω, η οποία έκπληκτη μου λέει οτι ο διάδρομος δεν είναι κοινόχρηστος, ανήκει στο διπλανό διαμέρισμα, μαζί με την κεντρική κερκόπορτα, και πως ο κυριούλης που μας έβαλε νωρίτερα στο διαμέρισμα έκανε λάθος. Η δικία μας κεντρική είσοδος ήταν ακριβώς δίπλα, γεγονός που έβγαζε νόημα και τα δυο διαμερίσματα δεν επικοινωνούσαν. Της ζήτησα να ενημερώσει και τις άλλες κοπέλες για να μην νομίζουν οτι θα μας έχουν στο κεφάλι τους.
Έτσι λύθηκε κ αυτό και συνεχίσαμε κ εμείς ανενόχλητες για τις μπύρες μας!!
Η επιστροφή στο διαμέρισμα ήταν τραγική. Ήταν Σάββατο και γινόταν της κακομοίρας. Τα δρομολόγια του μετρό είχαν καθυστέρηση 40 λεπτά το κάθε ένα ( στην καλύτερη), ταξί δεν έβρισκες ούτε για πλάκα και δεν μπορούσες ούτε να περπατήσεις απο τον κόσμο.
Καταφέραμε να βρούμε ταξί μετά απο αρκετό περπάτημα και γυρίσαμε στο σπίτι μέτα απο μισή ώρα διαδρομή.
Η θέα απο το παράθυρό ήταν ακόμη καλύτερη το βράδυ.