• Η αναδρομή στο παρελθόν συνεχίζεται! Ψηφίστε την Ταξιδιωτική Ιστορία του μήνα για τους μήνες Μάιο - Σεπτέμβριο 2020 !

Μπραβο στην booking

fitziano

Member
Μηνύματα
1.934
Likes
535
Επόμενο Ταξίδι
Αθήνα
Ταξίδι-Όνειρο
Νέα Ζηλανδία
Η booking θα έπρεπε για έμενα να σε προειδοποιεί με πληροφορίες την στιγμή που πας να κάνεις την ακύρωση ότι δεν υπάρχει λόγος να κάνεις ακύρωση γιατί δεν έχεις να κερδίσεις τίποτα. Μόνο ο ξενοδόχος κερδίζει σε αυτή την περίπτωση.
Κερδισμένη μπορεί να βγει και η booking σε περίπτωση που κάποιος άλλος πάει και κάνει κράτηση το δωμάτιο.
 

anny

Member
Μηνύματα
3.423
Likes
1.793
Επόμενο Ταξίδι
Ιστρια
Ταξίδι-Όνειρο
γύρος του κόσμου
Καταρχάς αναφέρω ότι το έγραψα για να μην την πατήσουν και άλλοι.Είναι κάτι που δεν το ήξερα ότι λειτουργεί έτσι και προφανώς να μην το ξέρουν και άλλοι.

Η booking θα έπρεπε για έμενα να σε προειδοποιεί με πληροφορίες ότι δεν υπάρχει λόγος να κάνεις ακύρωση γιατί δεν έχεις να κερδίσεις τίποτα. Μόνο ο ξενοδόχος κερδίζει σε αυτή την περίπτωση.

Αυτή είναι προσωπική γνώμη για το πως θα έπρεπε να λειτουργεί το σύστημα.
Είναι άδικο να χάνεις πόσα χρήματα απλά με το πάτημα μερικών κουμπιών.

Αφού με την κάθε κράτηση, σε ενημερώνουν σαφέστατα και για τους όρους αυτής.

Από εκεί και πέρα, την όποια ευθύνη στο χειρισμό για αλλαγές τέτοιου τύπου, την έχει αποκλειστικά αυτός που κάνει την κράτηση και κανένας άλλος.

Δε βλέπω κανένα λόγο (άσε που μπορεί να μην είναι και τεχνικά εφικτό) η όποια booking να πρέπει να σου εμφανίζει και προειδοποιητικά μηνύματα για κάθε πιθανή σου κίνηση.

Είπαμε, δυστυχώς την πάτησες γιατί δε διάβασες ή δεν ερμήνευσες σωστά τους όρους. Προχώρα παρακάτω και μην το σκέφτεσαι άλλο. Σκέψου μόνο τις όμορφες στιγμές από το ταξίδι σου.
 

kabamarou

Member
Μηνύματα
1.489
Likes
2.530
Κερδισμένη μπορεί να βγει και η booking σε περίπτωση που κάποιος άλλος πάει και κάνει κράτηση το δωμάτιο.
Σίγουρα.Ο μόνος χαμένος είναι ο πελάτης που έκανε την κράτηση σε αυτή την περίπτωση.

Δε βλέπω κανένα λόγο (άσε που μπορεί να μην είναι και τεχνικά εφικτό) η όποια booking να πρέπει να σου εμφανίζει και προειδοποιητικά μηνύματα για κάθε πιθανή σου κίνηση.
για εμένα θα έπρεπε.

Τέλος πάντων όσο γράφω για αυτό τόσο συγχύζομαι.Το έγραψα για να πω τον πόνο μου και να προειδοποιήσω και άλλους να μην την πατήσουν και καλώς είπατε την γνώμη σας. Όταν σε πονάει ένα πράγμα η αλήθεια είναι ότι δεν μπορείς να το δεις και με το φως της ψυχρής λογικής που το βλέπει ο άλλος που δεν έχει χάσει τίποτα.Από εκεί και πέρα τα λόγια είναι φτώχεια μάλλον.
 

Yorgos

Member
Μηνύματα
10.023
Likes
52.878
Επόμενο Ταξίδι
Umhlanga
Ταξίδι-Όνειρο
Περού τότε, τώρα, πάντα
Όταν σε πονάει ένα πράγμα η αλήθεια είναι ότι δεν μπορείς να το δεις και με το φως της ψυχρής λογικής που το βλέπει ο άλλος που δεν έχει χάσει τίποτα.

Σωστός.
 

varioAthens

Member
Μηνύματα
6.292
Likes
11.701
Ουσιαστικά δηλαδή αν έχεις κλείσει ξενοδοχείο για μια ημέρα και πας να το ακυρώσεις σε λιγότερο από 48 ώρες πριν την προγραμματισμένη κράτηση δεν έχεις κανένα απολύτως κέρδος γιατί και τα χρήματα σου χάνεις αλλά και το ξενοδοχείο δεν μπορείς να το χρησιμοποιήσεις στην περίπτωση που αλλάξει το πρόγραμμα σου.
Ο μόνος που κερδίζει από αυτή την ακύρωση είναι ο ξενοδόχος και ο πελάτης είναι χαμένος 100%.
Δυστυχώς η booking δεν σου παρέχει καμία προειδοποιήση όταν πας να κάνεις την ακύρωση(ότι δηλαδή ουσιαστικά την κάνεις τζάμπα και δεν υπάρχει λόγος).
Από ξενοδοχείο σε ξενοδοχείο, ακόμα και από κατηγορία δωματίου σε κατηγορία δωματίου στο ίδιο ξενοδοχείο, η πολιτική κρατήσεων και το penalty είναι συγκεκριμένο... και ναι, η booking σε ενημερώνει τι θα επιβαρυνθείς σε περίπτωση ακύρωσης μέχρι 1 μήνα πριν, 1 εβδομάδα πριν, 1 μέρα πριν... Άρα, δεν φταίει η booking.



Είναι άδικο για εμένα να χάνεις τόσα χρήματα απλά επειδεί πάτησες μερικά κουμπιά κάποια στιγμή που μπορεί να μην είσουν και απόλυτα συγκεντρωμένος για 1002 λόγους.
Στην φανταστική περίπτωση που η booking ισχυριζόταν ότι το σύστημά της δεν ήταν και απολύτως "συγκεντρωμένο" την ώρα που "πατούσε" μερικά κουμπιά για το αίτημα της κράτησής σου και σου χρέωνε μερικά ευρώ παραπάνω, να δώ τι θα έλεγες...:roll:
 

traveladdict

Member
Μηνύματα
1.380
Likes
1.345
Επόμενο Ταξίδι
Λος Άντζελες
Ταξίδι-Όνειρο
ΣριΛάνκα,Βενεζουέλα ξανά!
Φίλε kabamaru δυστυχώς αυτό είναι το τίμημα του ιντερνετ.
Έχεις μια ψυχρή οθόνη μπροστά σου και όχι ένα πρόσωπο που θα απαντήσει σε κάθε ερώτηση σου και κάθε απορία σου. Όσο φτηνή και να βρίσκεις μια υπηρεσία, δεν έχεις την αμεσότητα κάποιου που μπορεί να σε πληροφορήσει και ίσως και να σε προστατέψει.
 

amsterdam

Member
Μηνύματα
814
Likes
280
Φίλε kabamaru δυστυχώς αυτό είναι το τίμημα του ιντερνετ.
Έχεις μια ψυχρή οθόνη μπροστά σου και όχι ένα πρόσωπο που θα απαντήσει σε κάθε ερώτηση σου και κάθε απορία σου. Όσο φτηνή και να βρίσκεις μια υπηρεσία, δεν έχεις την αμεσότητα κάποιου που μπορεί να σε πληροφορήσει και ίσως και να σε προστατέψει.
Διαφωνώ με τον χαρακτηρισμό "τίμημα",ειδικά το booking έχει άψογη εξυπηρέτηση πελατών,πολύ απλά,κατ΄εμέ,οι Έλληνες χρήστες του διαδικτύου βαριούνται να διαβάσουν ή δεν διαβάζουν καθόλου τους όρους κράτησης είτε αυτό αφορά αεροπορικά εισιτήρια είτε δωμάτιο ξενοδοχείου κ.ο.κ.
 

traveladdict

Member
Μηνύματα
1.380
Likes
1.345
Επόμενο Ταξίδι
Λος Άντζελες
Ταξίδι-Όνειρο
ΣριΛάνκα,Βενεζουέλα ξανά!
οι Έλληνες χρήστες του διαδικτύου βαριούνται να διαβάσουν ή δεν διαβάζουν καθόλου τους όρους κράτησης είτε αυτό αφορά αεροπορικά εισιτήρια είτε δωμάτιο ξενοδοχείου κ.ο.κ.
Άυτό συμβαίνει σε όλες τις υπηρεσίες. Απλά ήταν ζήτημα χρόνου να γίνει και στο ίντερνετ.
Αλλά άσχετα μ'αυτό, για τα πάντα υπάρχει ένα τίμημα, μικρό ή μεγάλο δεν έχει σημασία.
 

σαιτας

Member
Μηνύματα
696
Likes
373
Δυστυχως ο φιλος kabamarou εκανε το μοιραιο λαθος να ακυρωσει νομιζοντας οτι θα του επιστραφουν τα χρηματα. Αν ειχε διαβασει τους ορους κρατησης και απεφευγε την ακυρωση μιας και δεν θα ειχε επιστροφη χρηματων θα ειχε την κρατηση του. Να αναφερω οτι ενα λαθος που ειχα κανει και ειχα κλεισει λαθος ημερες χωρις επιστροφη χρηματων , η booking φροντισε αμεσα και χωρις εξοδα, να μου αλλαξει τις μερες κρατησης. αρα ουτε ψυχρη οθονη θα ελεγα και σιγουρα με προστατεψαν.
 

kabamarou

Member
Μηνύματα
1.489
Likes
2.530
Στην φανταστική περίπτωση που η booking ισχυριζόταν ότι το σύστημά της δεν ήταν και απολύτως "συγκεντρωμένο" την ώρα που "πατούσε" μερικά κουμπιά για το αίτημα της κράτησής σου και σου χρέωνε μερικά ευρώ παραπάνω, να δώ τι θα έλεγες...:roll:
Τώρα αυτό τι σχέση έχει;Το σύστημα είναι μια ψυχρή μηχανή που δεν μεταβάλλεται η διάθεση του από συναισθηματικούς η σωματικούς παράγοντες παράγοντες για να φτάσει στο λάθος.Ο πελάτης πέρα από το ότι μπορεί να κάνει λάθος λόγω αστάθμητων παραγόντων έχει να κάνει με μια διαδικασία που μπορεί να την κάνει και για πρώτη φορά και για αυτό πρέπει να υπάρχουν και οι προιδοποιείσεις για να αποφεύγονται τα λάθη .Να είχαμε να λέγαμε βέβαια είναι η συζήτηση περί αυτού του θέματος.

Πέρα από το λάθος που έκανα βέβαια η εξυπηρέτησης της booking προς εμένα στα τελευταία mails είναι απαράδεκτη.

Μου υποσχέθηκαν ότι θα επικοινωνήσουν με το ξενοδοχείο μήπως και επιστραφούν τα χρήματα (μιας και τα δωμάτια τα ξανανοικιάσανε σε άλλους λόγω του ότι τους ειδοποίησα,όχι ότι είναι υποχρεωμένοι βέβαια να δώσουν τα χρήματα πίσω) .

Τους στέλνω mail και τους λέω:τι έγινε επικοινωνήσατε;

Δεν απαντάνε.

Τους στέλνω πάλι mail και τους ξαναρωτάω:Τι έγινε επικοινωνήσατε όπως μου υποσχεθήκατε; (και κάποιες άλλες ερωτήσεις)

Μου στέλνουν mail και μου γράφουν για τις πολιτικές ακύρωσης.Το ίδιο ακριβώς mail με τα ίδια ακριβώς λόγια που ήταν απάντηση σε κάποιες ερωτήσεις μου σε άλλο mail.

Tους ξαναστέλνω πάλι mail και τους λέω:Δεν σας ρώτησα για τις πολιτικές ακύρωσης.Σας ρώτησα αν επικοινωνήσατε με το ξενοδοχείο όπως μου υποσχεθήκατε.

Για ακόμη μια φορά δεν πήρα απάντηση.

Συγνώμη κιόλας σε αυτούς που υπερασπίζονται την booking αλλά αυτή η εξυπηρέτηση είναι απαράδεκτη για εμένα.
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.747
Μηνύματα
910.985
Μέλη
39.485
Νεότερο μέλος
Stavros_G

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom