periigitis
Member
Μήπως γνωρίζει κανεις αν μίλια μιας πτήσης που ενώ το εισιτήριο έχει πληρωθεί τελικά ο επιβατης δεν ταξίδεψε μετράνε?
Από πρόσφατη προσωπική εμπειρία στην Aegean σίγουρα δεν μετράνε! Για τις υπόλοιπες εταιρείες δεν ξέρω!
Μήπως γνωρίζει κανεις αν μίλια μιας πτήσης που ενώ το εισιτήριο έχει πληρωθεί τελικά ο επιβατης δεν ταξίδεψε μετράνε?
Οχι. .....Μήπως γνωρίζει κανεις αν μίλια μιας πτήσης που ενώ το εισιτήριο έχει πληρωθεί τελικά ο επιβατης δεν ταξίδεψε μετράνε?
Θα έλεγα να προσπαθήσεις να επικοινωνήσεις με την EgyptAir και να τους εκθέσεις το πρόβλημα...Τώρα από εκεί και πέρα θα πρέπει να πιέσεις και την Aegean γιατί και αυτοί είναι μέσα στο παιχνίδι. Αν έχεις κρατημένα τα boarding passes μπορείς να τους τα στείλεις για επιβεβαίωση..Γενικά σε τέτοιες καταστάσεις το μόνο που μπορείς να κάνεις είναι να τους "ενοχλείς" διαρκώς μέχρι να γίνει αυτό που θα έπρεπε από μόνοι τους να έχουν κάνει!Ερώτηση προς όποιον γνωρίζει ή έχει παρόμοια εμπειρία:
Πρόσφατα πέταξα με EgyptAir (μέλος Star Alliance) και μέσα σε ένα σωρό άλλα στραβά που είχε αυτή η πτήση δε μου πέρασαν και τα μίλια μου στην κάρτα της Aegean που τους έδειξα σε όλα τα σκέλη της πτήσης μου (ήταν long haul), παρά μόνο σε ένα από αυτά! Μιλάμε για πολλά μίλια χαμένα, έκανα αίτημα εκ νέου στη σελίδα της Aegean και πάλι τίποτα, τηλεφωνώ και μου λένε ότι είναι πρόβλημα της EgyptAir που δεν έχει δώσει έγκριση να μου περάσουν μίλια. Είμαι βέβαιος ότι δικαιούμαι μίλια, επειδή ταξίδεψα και με άλλους στην ίδια τιμή εισιτηρίου και μας πέρασαν μίλια τυχαία στον καθένα, σε μένα από ένα segment, στον άλλον από άλλο κλπ...
Τι πρέπει να κάνω για να διεκδικήσω τα μίλια μου; Είναι κρίμα να πάνε χαμένα 5000+ μίλια έτσι...
Επιστολή προς το πρόγραμμα τακτικών επιβατών σου (έστω fax, αλλά όχι απλό e-mail), με επισύναψη τις κάρτες επιβίβασης των πτήσεων που θέλεις να περαστούν. Τους εξηγείς ότι οι διαδικασίες μεταξύ των 2 εταιριών δεν είναι δικό σου πρόβλημα, ας τα βρουν μεταξύ τους με όποιο τρόπο θέλουν, αλλά εσύ θες τα μίλια που σου υποσχέθηκαν ότι θα πάρεις, και πως έχεις τηρήσει όλες τις δικές σου υποχρεώσεις ως προς αυτό. Και μετά follow-up τηλέφωνα στους ίδιους.Ερώτηση προς όποιον γνωρίζει ή έχει παρόμοια εμπειρία:
Πρόσφατα πέταξα με EgyptAir (μέλος Star Alliance) και μέσα σε ένα σωρό άλλα στραβά που είχε αυτή η πτήση δε μου πέρασαν και τα μίλια μου στην κάρτα της Aegean που τους έδειξα σε όλα τα σκέλη της πτήσης μου (ήταν long haul), παρά μόνο σε ένα από αυτά! Μιλάμε για πολλά μίλια χαμένα, έκανα αίτημα εκ νέου στη σελίδα της Aegean και πάλι τίποτα, τηλεφωνώ και μου λένε ότι είναι πρόβλημα της EgyptAir που δεν έχει δώσει έγκριση να μου περάσουν μίλια. Είμαι βέβαιος ότι δικαιούμαι μίλια, επειδή ταξίδεψα και με άλλους στην ίδια τιμή εισιτηρίου και μας πέρασαν μίλια τυχαία στον καθένα, σε μένα από ένα segment, στον άλλον από άλλο κλπ...
Τι πρέπει να κάνω για να διεκδικήσω τα μίλια μου; Είναι κρίμα να πάνε χαμένα 5000+ μίλια έτσι...
Τι είναι αυτό πάλι;Απο την στιγμή που υπάρχουν οι κάρτες επιβίβασης γιατί δεν λύνει το πρόβλημα η Aegean;
Η Lufthansa σε παρόμοιες περιπτώσεις ζητά αποστολή τών καρτών με το ταχυδρομείο(όχι φάξ ή σκαναρισμένες) και λίγες μέρες μετά τα μίλια έχουν περαστεί.Σε δυο περιπτώσεις που έτυχε οι εταιρείες που εκτέλεσαν τις πτήσεις ήταν η Aegean και η Singapore.
Ακόμη και αν η Egyptair εχει πρόβλημα με τις διασταυρώσεις δεν θά έπρεπε η Α3 για λόγους καλής θέλησης να πιστώσει τα μίλια;