• Η αναδρομή στο παρελθόν συνεχίζεται! Ψηφίστε την Ταξιδιωτική Ιστορία του μήνα για τους μήνες Μάρτιο - Αύγουστο 2020 !

Μηχανές αναζήτησης ξενοδοχείων

cromhania

Member
Μηνύματα
101
Likes
55
Επόμενο Ταξίδι
Κωνσταντινούπολη
Ταξίδι-Όνειρο
Ιαπωνία
Παντως,γενικα,σε αρκετα δωματια που εχω κλεισει απο το σαιτ για εξωτερικο ,οι φωτο δεν εχουν σχεση με το δωματιο που παιρνω τελικα...ειναι χειροτερο...
Ναι γιατι οι φωτό ειναι συνήθως οι σουητες του ξενοδοχειου...
 

turms

Member
Μηνύματα
2.153
Likes
3.121
Επόμενο Ταξίδι
ΔΝΤ;;;
Ταξίδι-Όνειρο
Σκι στην Παταγονια
booking.com...φανατικα...
λιγο προσοχη μονο θελεις στις περιγραφες.κατα τα αλλα....σουπερ
 

vasilisD

Member
Μηνύματα
292
Likes
92
το booking είναι αρκετά αξιόπιστο και αρκετά εξυπηρετικό ! Πριν δύο βδομάδες είχαμε κάνει κράτηση μέσο booking στην Ρώμη αλλά προέκυψε ένα μικροπρόβλημα πριν την άφιξή μας στο ξενοδοχείο! Μας κάλεσαν από το booking και το θέμα λύθηκε μέσα σε 2 λεπτά!
 
Last edited by a moderator:

Negril

New Member
Μηνύματα
3
Likes
1
Τα Booking και Agoda είναι από τα μεγαλύτερα και πιο αξίοπιστα sites online κρατήσεων. Και τα δυο ανήκουν στον όμιλο Priceline Group που αποτελεί το μεγαλύτερο όμιλο online κρατήσεων ξενοδοχείων στον κόσμο.
Το μεγαλύτερο ποσοστό των κρατήσεων μου για εξωτερικό το έχω κάνει μέσω booking, λόγω αξιοπιστίας, χαμηλών τιμών και πολιτικής ακυρώσεων.
Το Agoda, λόγω "καταγωγής", είναι περισσότερο εξειδικευμένο στις χώρες της Ασίας, και μπορείς να βρεις πολύ καλές προσφορές για τις χώρες αυτές.

Σχετικά με τις φωτογραφίες και τις περιγραφές, ο πιο σίγουρος τρόπος είναι εκτός απο τις επαγγελματικές φωτογραφίες των sites κρατήσεων, να ρίχνεις και μία ματιά στις φωτογραφίες από πελάτες των ξενοδοχείων που σίγουρα είναι πιο αντιπροσωπευτικές (tripadvisor κ.λπ.).
 

villi

Member
Μηνύματα
1.088
Likes
2.790
μηπως γνωριζει κανεις ποια ειναι τα δικαιωματα μου στην περιπτωση που εχω κλεισει ξενοδοχειο μεσω booking.com και φτανοντας στο ξενοδοχειο διαπιστωσω οτι ειναι αθλιο και δεν πληρει τους κανονες υγιεινής.Ενημερωσα αμεσα το booking και ο αντιπροσωπος με συμβουλεψε να φυγω χωρις χρεωση αλλα σημερα μου στειλανε μηνυμα πως πρεπει να πληρωσω ολο το ποσο των τριων διανυκτερευσεων.Θα χρεωθει το ποσο στην καρτα μου?Δεν εμεινα καθολου στο εν λογω ξενοδοχειο και ο ιδιος ο ξενοδοχος μου ζητησε συγνωμη αποδεχομενως οτι το δωματιο ηταν υπερβολικα βρομικο και δεν μου ζητησε να πληρωσω τιποτα.Σημειωση οτι θα πληρωνα επι τοπου,δεν υπηρξε καμια προπληρωμη.
 

Vegerazaros

Member
Μηνύματα
1.464
Likes
2.062
Ταξίδι-Όνειρο
Ελβετία ξανά
μηπως γνωριζει κανεις ποια ειναι τα δικαιωματα μου στην περιπτωση που εχω κλεισει ξενοδοχειο μεσω booking.com και φτανοντας στο ξενοδοχειο διαπιστωσω οτι ειναι αθλιο και δεν πληρει τους κανονες υγιεινής.Ενημερωσα αμεσα το booking και ο αντιπροσωπος με συμβουλεψε να φυγω χωρις χρεωση αλλα σημερα μου στειλανε μηνυμα πως πρεπει να πληρωσω ολο το ποσο των τριων διανυκτερευσεων.Θα χρεωθει το ποσο στην καρτα μου?Δεν εμεινα καθολου στο εν λογω ξενοδοχειο και ο ιδιος ο ξενοδοχος μου ζητησε συγνωμη αποδεχομενως οτι το δωματιο ηταν υπερβολικα βρομικο και δεν μου ζητησε να πληρωσω τιποτα.Σημειωση οτι θα πληρωνα επι τοπου,δεν υπηρξε καμια προπληρωμη.
αν δεν εκανες ακυρωση στη booking την κρατηση σου και σου ηρθε το μήνυμα απο την Booking και μαλιστα στα Αγγλικα ..ειναι τυπικο γιατι ο ξενοδοχος δηλωσε την κρατηση σου σαν No show για να μην πληρωσει την προμηθεια στο γραφειο και δεν θα γινει καμμια χρεωση. Αν σου εστειλε το μηνυμα το ξενοδοχειο ομως, να επικοινωνησεις ξανα με την booking και σε καμμια περιπτωση να μη δεχτείς την χρεωση. Και επειδη αληθεια με ενδιαφερει το θεμα σε παρακαλώ ενημερωσε τι εγινε..
 

villi

Member
Μηνύματα
1.088
Likes
2.790
αν δεν εκανες ακυρωση στη booking την κρατηση σου και σου ηρθε το μήνυμα απο την Booking και μαλιστα στα Αγγλικα ..ειναι τυπικο γιατι ο ξενοδοχος δηλωσε την κρατηση σου σαν No show για να μην πληρωσει την προμηθεια στο γραφειο και δεν θα γινει καμμια χρεωση. Αν σου εστειλε το μηνυμα το ξενοδοχειο ομως, να επικοινωνησεις ξανα με την booking και σε καμμια περιπτωση να μη δεχτείς την χρεωση. Και επειδη αληθεια με ενδιαφερει το θεμα σε παρακαλώ ενημερωσε τι εγινε..
Χτες μου έστειλε mail το booking όπου με ενημέρωσαν ότι κατόπιν ελέγχου του καταλύματος διαπιστώθηκε η ορθότητα των ισχυρισμών μου περί ακαταλληλότητας του και δε θα χρεωθώ κανένα ποσό.Άριστη επικοινωνία και αντιμετώπιση,άριστο αποτέλεσμα!
 

shikabalas

Member
Μηνύματα
21
Likes
1
Να ρωτησω,στο expedia.com γιατι οι τιμες ειναι σε δολλαρια?Εψαξα πως το αλλαζεις σε ευρω αλλα δεν βρηκα κατι.Επισης σε πολλα ξενοδοχεια βρηκα πολυ χαμηλοτερες τιμες απο το booking ειναι λογικο αυτο?
 

marquis

Member
Μηνύματα
1.291
Likes
914
Να ρωτησω,στο expedia.com γιατι οι τιμες ειναι σε δολλαρια?Εψαξα πως το αλλαζεις σε ευρω αλλα δεν βρηκα κατι.Επισης σε πολλα ξενοδοχεια βρηκα πολυ χαμηλοτερες τιμες απο το booking ειναι λογικο αυτο?
Δοκίμαστε τις τοπικές ιστοσελίδες expedia.fr ή expedia.de οπού θα δείτε τις τιμές σε ευρώ. Επίσης οι τιμές είναι οι ίδιες και στο hotels.com, ώντας μέλος της ίδιας εταιρίας. Το booking.com είναι η πιο δημοφιλής ιστοσελίδα κράτησης ξενοδοχείων, αλλά δεν έπεται ότι είναι και η φθηνότερη. Μην αγχώνεστε πάντως για την αξιοπίστια της Expedia, καθότι πρόκειται για τους μεγαλύτερους παρόχους στο είδος της.
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.651
Μηνύματα
906.211
Μέλη
39.401
Νεότερο μέλος
Engie

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom