cromhania
Member
Ναι γιατι οι φωτό ειναι συνήθως οι σουητες του ξενοδοχειου...Παντως,γενικα,σε αρκετα δωματια που εχω κλεισει απο το σαιτ για εξωτερικο ,οι φωτο δεν εχουν σχεση με το δωματιο που παιρνω τελικα...ειναι χειροτερο...
Ναι γιατι οι φωτό ειναι συνήθως οι σουητες του ξενοδοχειου...Παντως,γενικα,σε αρκετα δωματια που εχω κλεισει απο το σαιτ για εξωτερικο ,οι φωτο δεν εχουν σχεση με το δωματιο που παιρνω τελικα...ειναι χειροτερο...
αν δεν εκανες ακυρωση στη booking την κρατηση σου και σου ηρθε το μήνυμα απο την Booking και μαλιστα στα Αγγλικα ..ειναι τυπικο γιατι ο ξενοδοχος δηλωσε την κρατηση σου σαν No show για να μην πληρωσει την προμηθεια στο γραφειο και δεν θα γινει καμμια χρεωση. Αν σου εστειλε το μηνυμα το ξενοδοχειο ομως, να επικοινωνησεις ξανα με την booking και σε καμμια περιπτωση να μη δεχτείς την χρεωση. Και επειδη αληθεια με ενδιαφερει το θεμα σε παρακαλώ ενημερωσε τι εγινε..μηπως γνωριζει κανεις ποια ειναι τα δικαιωματα μου στην περιπτωση που εχω κλεισει ξενοδοχειο μεσω booking.com και φτανοντας στο ξενοδοχειο διαπιστωσω οτι ειναι αθλιο και δεν πληρει τους κανονες υγιεινής.Ενημερωσα αμεσα το booking και ο αντιπροσωπος με συμβουλεψε να φυγω χωρις χρεωση αλλα σημερα μου στειλανε μηνυμα πως πρεπει να πληρωσω ολο το ποσο των τριων διανυκτερευσεων.Θα χρεωθει το ποσο στην καρτα μου?Δεν εμεινα καθολου στο εν λογω ξενοδοχειο και ο ιδιος ο ξενοδοχος μου ζητησε συγνωμη αποδεχομενως οτι το δωματιο ηταν υπερβολικα βρομικο και δεν μου ζητησε να πληρωσω τιποτα.Σημειωση οτι θα πληρωνα επι τοπου,δεν υπηρξε καμια προπληρωμη.
Χτες μου έστειλε mail το booking όπου με ενημέρωσαν ότι κατόπιν ελέγχου του καταλύματος διαπιστώθηκε η ορθότητα των ισχυρισμών μου περί ακαταλληλότητας του και δε θα χρεωθώ κανένα ποσό.Άριστη επικοινωνία και αντιμετώπιση,άριστο αποτέλεσμα!αν δεν εκανες ακυρωση στη booking την κρατηση σου και σου ηρθε το μήνυμα απο την Booking και μαλιστα στα Αγγλικα ..ειναι τυπικο γιατι ο ξενοδοχος δηλωσε την κρατηση σου σαν No show για να μην πληρωσει την προμηθεια στο γραφειο και δεν θα γινει καμμια χρεωση. Αν σου εστειλε το μηνυμα το ξενοδοχειο ομως, να επικοινωνησεις ξανα με την booking και σε καμμια περιπτωση να μη δεχτείς την χρεωση. Και επειδη αληθεια με ενδιαφερει το θεμα σε παρακαλώ ενημερωσε τι εγινε..
Δοκίμαστε τις τοπικές ιστοσελίδες expedia.fr ή expedia.de οπού θα δείτε τις τιμές σε ευρώ. Επίσης οι τιμές είναι οι ίδιες και στο hotels.com, ώντας μέλος της ίδιας εταιρίας. Το booking.com είναι η πιο δημοφιλής ιστοσελίδα κράτησης ξενοδοχείων, αλλά δεν έπεται ότι είναι και η φθηνότερη. Μην αγχώνεστε πάντως για την αξιοπίστια της Expedia, καθότι πρόκειται για τους μεγαλύτερους παρόχους στο είδος της.Να ρωτησω,στο expedia.com γιατι οι τιμες ειναι σε δολλαρια?Εψαξα πως το αλλαζεις σε ευρω αλλα δεν βρηκα κατι.Επισης σε πολλα ξενοδοχεια βρηκα πολυ χαμηλοτερες τιμες απο το booking ειναι λογικο αυτο?