tripakias
Member
- Μηνύματα
- 8.179
- Likes
- 12.789
- Επόμενο Ταξίδι
- Λατινική Αμερική
- Ταξίδι-Όνειρο
- Εκεί
Αλλαξε νομισμα πανω αριστερα...Ετσι το δεχεται και κανει αμεσα την εκπτωση .Φυσικα σε λιρες .Σ'ευχαριστω παντως.
Αλλαξε νομισμα πανω αριστερα...Ετσι το δεχεται και κανει αμεσα την εκπτωση .Φυσικα σε λιρες .Σ'ευχαριστω παντως.
Δεν έχει τύχει να ξέρω το συγκεκεριμένο σαιτ αλλά καλό είναι να είμαστε επιφυλακτικοί όταν κάποιο ξενοδοχείο και λοιπά εχει λίγα reviews, γιατί πολλές φορές είναι φτιαχτά απο το σαιτ το ίδιο.. Εκτός αν είναι σαιτ όπως αυτό της booking.com που δεν ευθύνεται η ίδια για τα σχόλια και κριτικές αφού αυτή είναι απλά ο μεσολαβητής μεταξύ εμάς και των ξενοδοχείων.Καλημερα, εγω συνηθως ξεκιναω με booking.com διοτι μου ειναι πολυ πιο ευχρηστο απο τα αλλα, και απο θεμα πληροφοριων,και απο θεμα χαρτη για να δω την τοποθεσια του ξενοδοχειου, νομιζω ειναι πιο γρηγορο και ''ευκολο απο τα αλλα. Οταν βρω κατι που με ενδιαφερει το κοιταζω και παραπερα, στο site του ιδιου του ξενοδοχειου και σε αλλα.
Εχω παρατηρησει αρκετες φορες ομως οτι στο alpharooms εχει πολυ χαμηλοτερες τιμες, και συγκεκριμενα προσφατα κοιτουσα για λονδινο και η alpharooms ειχε διαφορα 230 ευρω (για 8 βραδυα) απο τις τιμες του ιδιου του ξενοδοχειου και απο booking.com.
μου φαινεται πολυ περιεργο, γιατι δεν ειναι 20 ή 50 ευρω , ΕΙΝΑΙ 230!!!
Γνωριζει κανεις γιατι τετοια διαφορα? Ειμαι αρκετα επιφυλακτικη.
Διαβασα και καποια reviews για alpharooms, αλλοι ηταν ευχαριστημενοι, αλλοι παλι
ειχαν προβληματα, τυπου ,πηγαν στο ξενοδοχειο και η κρατηση δεν ειχε προωθηθει ποτε στο ξενοδοχειο, μετα τα τηλεφωνα εξυπηρετησης δεν απαντουσαν, ή απλα δεν τους εξυπηρετουσαν...τελος παντων, αρκετοι ηταν και οι δυσαρεστημενοι....
Εχει κανεις καποια γνωμη ή εμπειρεια στο θεμα?
Στη Γαλλία τα 3 site που αναφέρονται στο άρθρο φαίνεται πως έφαγαν πρόστιμο γιατί οι πληροφορίες τους κρίθηκαν παραπλανητικές. Και η ιταλική ένωση ξενοδόχων σκοπεύει να αρχίσει να κινείται νομικά ενάντια σε όσους δίνουν παραπλανητικές περιγραφές στο δίκτυο, ακόμα και ανώνυμα.Hotel in rivolta contro le recensioni sul web
In Francia multati tre portali di viaggi: maxi-multa di 430 mila euro per pratiche considerate ingannevoli. Protesta della Federalberghi: online troppe recensioni scorrette
La notizia arriva dalla Francia e potrebbe avere presto ripercussioni anche nel nostro paese. Un giudice transalpino ha condannato per pratiche sleali e ingannevoli Expedia, TripAdvisor e Hotels.com, tre famosi siti di recensioni e prenotazioni turistiche. I tre giganti del turismo online dovranno pagare complessivamente 430.000 euro di multa. Come molti lettori sanno, si tratta di siti internet che operano anche sul mercato italiano. Ma quali sono le pratiche sleali riconosciute dal giudice francese?
Expedia, il sito dove è possibile prenotare voli e hotel, ha indotto i suoi utenti a fare confusione con Trip Advisor (che appartiene allo stesso gruppo), che è dedicato esclusivamente alle recensioni e si promuove come neutrale e affidabile. Insomma, non era chiara la distinzione tra pubblicità e consiglio spassionato.
Ma c'è un'altra accusa, ancora più pesante: il gruppo americano faceva credere ai suoi utenti che alcuni alberghi fossero esauriti – anche se non era vero – per poterli rimandare verso altre strutture, che guarda caso erano partner commerciali del sito. La causa è stata intentata dall'associazione degli alberghieri Synhorcat ma è stata supportata anche dal ministero dell'Economia francese. La cugina italiana di Synhorcat, Federalberghi, sta muovendo i primi passi sullo stesso sentiero. L'associazione di categoria ha già chiesto al ministero del Turismo un provvedimento contro le recensioni anonime su internet. Come TripAdvisor, certo, ma non solo. “Questi siti non fanno alcun controllo sui contenuti pubblicati. Non c'è la certezza che i clienti abbiano effettivamente soggiornato nella struttura di cui scrivono” spiegano a Kataweb dall'ufficio legale di Federalberghi. In alcuni casi, infatti, i commenti vengono scritti direttamente dagli albergatori. Per farsi pubblicità o per gettare discredito su un concorrente. Risultato: molti clienti scelgono un albergo, piuttosto che un altro, sulla base di considerazioni false. Anche perché non sempre i siti che fanno da “intermediari” tra cliente e albergatore rendono pubblici i recapiti della struttura. Ma la richiesta di togliere l'anonimato dai commenti ha anche un altro fine: denunciare quei clienti che, nel commentare la qualità del servizio, si spingono un po' troppo oltre. “Stiamo raccogliendo le segnalazioni di molti albergatori che si considerano diffamati da alcuni commenti su siti come Expedia – spiegano da Federalberghi – e nei prossimi mesi potremmo agire in sede legale”. Insomma, bisogna stare attenti a quello che si scrive, anche se coperti dall'anonimato. È una semplice regola di buon senso, che applichiamo sempre alla vita di tutti i giorni: criticare va bene, ma senza l'insulto gratuito. E soprattutto, dicendo la verità.
Ma siti come Expedia, Opodo e TripAdvisor sono comunque molto utili ai viaggiatori, che possono pianificare la propria vacanza da casa e senza pagare le commissioni normalmente chieste dalle agenzie di viaggio. L'importante è navigarli con attenzione. A meno che non abbiate già avuto un consiglio da una persona fidata, meglio evitare le strutture con pochi commenti, soprattutto se tutti positivi o tutti negativi: è più facile che si tratti di opinioni “pilotate”. Più grande è la mole di recensioni, più è facile che questi rispecchino la realtà. E soprattutto, non limitatevi a consultare un solo sito. Confrontate le opinioni, fate altre ricerche e cercate sempre un contatto diretto con la struttura, per evitare sorprese.
Γεια σας! Εχω κλεισει απο τον Σεπτεμβρη ενα ξενοδοχειο στη βιεννη μεσω ενος σαιτ Galahotels.com Eχει γινει χρεωση της πιστωτικης καρτας (οπως αναφεροταν) αλλα επειδη δεν εχω ξαναχρησιμοποιησει το συγκεκριμενο σαιτ εχω λιγο αγχος(να παω στο ξενοδοχειο και να μου πουν οτι δεν εχει γινει κρατηση κτλ...) Εχοθν αλλα ατομα εμπειριες απο το Galahotels? Ευχαριστω
Δεν εχω προσωπικη εμπειρια ομως δεν εχω ακουσει και τα καλυτερα σχολια στο διαδικτυο.Γεια σας! Εχω κλεισει απο τον Σεπτεμβρη ενα ξενοδοχειο στη βιεννη μεσω ενος σαιτ Galahotels.com Eχει γινει χρεωση της πιστωτικης καρτας (οπως αναφεροταν) αλλα επειδη δεν εχω ξαναχρησιμοποιησει το συγκεκριμενο σαιτ εχω λιγο αγχος(να παω στο ξενοδοχειο και να μου πουν οτι δεν εχει γινει κρατηση κτλ...) Εχοθν αλλα ατομα εμπειριες απο το Galahotels? Ευχαριστω
Kαλησπερα σας
θα ηθελα να ρωτησω κατι που μου τρωει εδω και λιγο καιρο....εχω κλεισει ενα ξενοδοχειο στην Washington μεσω του Booking.com,με τιμη μαλιστα που δεν σε χρεωνει ακομα και αν ακυρωθει η κρατηση μεχρι μια μερα πριν την αφιξη στο καταλυμα.Μου εχει ερθει επιβεββαιωση στο e-mail μου απο την booking.com ,οτι η κρατηση μου ισχυει αλλα στην Prepaid VISA καρτα που εχω για αγορες μεσω ιντερνετ,δεν μου εχει αφαιρεθει ακομα το ποσο της διαμονης μου..μηπως επειδη εχω δυνατοτητα ακυρωσης δωρεαν μεχρι μια μερα πριν?λετε να τους παρω ενα τηλεφωνο στην Αμερικη ή να τους στειλω κανενα mail για να επιβεββαιωθει η κρατηση μου,για να μην εχω τρεχαματα εκει οταν φτασω?
Ευχαριστω
Νικος Λευκαδα