romantic woman
Member
- Μηνύματα
- 2.521
- Likes
- 3.323
- Ταξίδι-Όνειρο
- ΙΑΠΩΝΙΑ
Όσο για τα εγκαίνια και τα υπόλοιπα εθιμοτυπικά, απλά δε ψήνομαι. Χάντρες και καθρεφτάκια για ιθαγενείς, σ' ένα ημιτελές έργο που καθυστέρησε 12 χρόνια, κόστισε τα διπλά που θα πληρώνουν τα κοροΐδα μια ζωή και χαράμισε ένα μνημείο της Unesco (σταθμός Βενιζέλου) που θα μπορούσε να αποτελεί στολίδι για την πόλη. Η Ελληνική ρεμούλα στα καλύτερα της!
Θα βοηθήσει; Σίγουρα θα βοηθήσει σε μια πόλη πηγμένη από άκρη σ' άκρη που λειτουργεί στα κόκκινα εδώ κι ένα χρόνο, ωστόσο δε λύνει πολύ βασικά ζητήματα, όπως της πρόσβασης του αεροδρομίου, των κτελ, αλλά κυρίως των δυτικών συνοικιών που 'ναι πάντα οι ριγμένες της υπόθεσης, με έργα που έπρεπε ήδη να έχουν ξεκινήσει εδώ και καιρό αλλά μάλλον δε θα προλάβουμε να τα δούμε.
κάθε φορά που θα διαβάζω τις επαναλαμβανόμενες προσπάθειες δικαιολόγησης των ιθυνόντων και των καταστάσεων του μετρό από ένα συγκεκριμένο άτομο.. θα επαναλαμβάνομαι κι εγώ και μάλιστα με τις φωνές των αξιόλογων συμφορουμιτών μου (δεν βρήκα να συμπεριλάβω τα ποστ του tripakia και του Θανου που απαντά πολυ ωραία και ΜΕ ΦΩΤΟ για την τρύπα του κούβελα πριν 38 χρόνια ..)γιατί κουράστηκα να ξαναδιαβάζω για το ..όχι 38 αλλά 18.. λες και τα 18 ακόμακι αυτά είναι λίγα ε? τι ειναι μόλις 18 χρονια για το ..κουσουρλίδικο και υπερυπερκοστολογημένό έργοΔεν έχεις βιώσει την (μέχρι σήμερα) συγκοινωνιακή καθημερινότητα της Θεσσαλονίκης, γι αυτό λες αυτό που λες. Για όσους ξέρουν και μπορούν να δουν, η εικόνα που εγώ βλέπω (και μακάρι να κάνω λάθος) - και παρά την ελάχιστη εμπειρία που έχουμε μέχρι σήμερα - είναι ότι το μέσο είναι ήδη κορεσμένο: Λίγα βαγόνια, μικρές πλατφόρμες, πολύς κόσμος ακόμη και σε ώρες μη αιχμής. Δεν πρόκειται να λιγοστέψει. Πρόβλεψη για μεγαλύτερους συρμούς δεν υπάρχει, όταν θα μπει στο δίκτυο και η γραμμή προς Καλαμαριά τον επόμενο χρόνο, το μέσο θα στενάξει.
Δε λέω και για τη γραμμή προς τα δυτικά - αν και όταν γίνει - που στον υποτιθέμενο σταθμό μετεπιβίβασης (στο Βαρδάρη) δεν υπάρχει καμμία σχετική πρόβλεψη ή σχεδιασμός (που θα έπρεπε από τώρα να έχουν γίνει οι σήραγγες) για την επέκταση της πλατφόρμας ή τη δημιουργία νέας. ΘΑ δούμε...
Δυστυχώς άλλη επιλογή δεν υπάρχει, ο ΟΑΣΘ είναι τραγικός και το άλλο "μεγάλο" έργο του flyover στραγγαλίζει την πόλη με την απίστευτη κυκλοφοριακή συμφόρηση που δημιουργεί.
Δεν ξέρω αν θα βγάλει τα λεφτά του το μετρό της Θεσσαλονίκης, δεν ξέρω αν τα βγάζει το μετρό της Αθήνας ή των άλλων πόλεων στην Ευρώπη, εκείνο που ξέρω είναι ότι τώρα μπορώ να πάω στο κέντρο χωρίς να σκέφτομαι τι έχω να τραβήξω και ξέρω και πόση ώρα θα κάνω ... και δεν είναι λίγο ούτε το ένα, ούτε το άλλο.
Last edited: