Ελ Σαλβαδόρ Νικαράγουα Ονδούρα Λίμνες και Ηφαίστεια

travelbreak

Member
Μηνύματα
1.950
Likes
17.132
Επόμενο Ταξίδι
???
Ταξίδι-Όνειρο
Υπερσιβηρικός
Βόλτες στη Λεόν και επίσκεψη στο ηφαίστειο Telica.

Στη Λεόν ήταν το μόνο κατάλυμα στο οποίο είχαμε πρωινό. Αν και σηκωθήκαμε αρκετά νωρίς είπαμε να μη φύγουμε και να το δοκιμάσουμε. Το σερβίριζαν στις 7:30. Πήγαμε, κι αυτό το οποίο έδιναν ήτανε μία κούπα καφές και ένα πιάτο που είχε μέσα ένα αυγό μάτι και μία δεκαριά κομματάκια από διάφορα φρούτα. Δεν άξιζε τον κόπο να περιμέναμε καθόλου για ένα τέτοιο πρωινό. Εγώ πάντως το έφαγα. Μετά από σχεδόν 20 μέρες έτρωγα αυγό. Σε άλλα ταξίδια που είχαμε πρωινό, τρώμε κάθε μέρα τουλάχιστον δύο.

Πάντως εμείς στις 8 ήμασταν στο δρόμο για μία πρωινή βόλτα στην πόλη. Είδαμε στο κέντρο της όσα δεν είχαμε προλάβει να δούμε το προηγούμενο απόγευμα. Τα βασικά που είχε η πόλη ήταν εκκλησίες. Είχε και άλλα ωραία κτίρια τα οποία είχαν μετατραπεί σε ξενοδοχεία ή σε κυβερνητικά κτίρια. Είχαμε σκοπό να κάνουμε βόλτα περίπου μέχρι τις 12:00 και μετά να πάμε στο ξενοδοχείο να ξεκουραστούμε λίγο και στις 13:00 να φύγουμε για να πάμε στο σημείο που είχαμε ραντεβού (μπαρ ήταν βασικά) για να πάμε να δούμε το ηφαίστειο Telica.
DSC_0424.JPG
DSC_0429.JPG
DSC_0434.JPG

Στο πρόγραμμα που είχα γράψει λέω: Τα ενδιαφέροντα της πόλης είναι: Museo de Arte, Catedral, Museo de Leyendas y Tradiciones, Iglesia de la Recoleccion, Iglesia Dulce Nombre de Jesus el Calvario (είναι μέσα στην πόλη, Calle Central Ruben Dario, όχι μια άλλη 40 χλμ μακριά που δίνει η Google), El Fortin de Acososco (είναι ένα μικρό φρούριο λίγο έξω από την πόλη). Μόνο τα μουσεία δεν είδαμε (ως συνήθως) και το τελευταίο.
DSC_0447.JPG
DSC_0462.JPG

Στη βόλτα που κάναμε είδαμε κοντά στο κέντρο ένα ξενοδοχείο με το όνομα Hellenica. Ήταν σαφές ότι είχε Έλληνες ιδιοκτήτες. Αποφασίσαμε να μπούμε μέσα και να ρωτήσουμε. Μόλις μπήκαμε εμφανίστηκε ένας κύριος ο οποίος μας χαιρέτησε με το κλασικό ελληνικό «γεια σας», αφού κατάλαβε ότι ήμασταν Έλληνες. Ήταν ο ιδιοκτήτης του ξενοδοχείου και ονομάζεται Γιώργος. Καθίσαμε περίπου 20 λεπτά και λέγαμε διάφορα. Κυρίως όμως λέγαμε γιατί έφυγε εκείνος από την Ελλάδα και ήρθε στην Νικαράγουα. Δεν μας απάντησε με σαφήνεια αλλά και εμείς δεν τον ρωτήσαμε με επιμονή. Όμως πρέπει να γεννήθηκε στην Νικαράγουα και να ζούσε όταν ήταν μικρό παιδί με τους γονείς του. Πήγε στην Ελλάδα μέχρι τα τριάντα κάτι του και επέστρεψε. Είχε καλή διάθεση για κουβέντα αλλά εμείς έπρεπε να φύγουμε.
DSC_0460.JPG

Πήγαμε στον καθεδρικό και πληρώνοντας περίπου 3€, ανεβήκαμε στην ταράτσα για να δούμε τη θέα από εκεί επάνω. Ο Γιώργος μας είπε ότι γίνεται αυτή η επίσκεψη και νάναι καλά. Εκτός όμως από τη θέα είχε ενδιαφέρον που είδαμε και το πώς ήταν διαμορφωμένη η ταράτσα αυτή.
DSC_0474.JPG
DSC_0480.JPG
IMG_20250126_105226.jpg
DSC_0483.JPG
DSC_0532.JPG
DSC_0524.JPG

Όπως το είχαμε σκεφτεί, μετά και από αυτή την επίσκεψη επιστρέψαμε στο ξενοδοχείο για λίγη ξεκούραση. Στις 1:30 είχαμε ξαναγυρίσει στο μπαράκι και εστιατόριο που είχαμε την εκδρομή στο ηφαίστειο Τελίκα. Το προηγούμενο βράδυ που πήγαμε να πληρώσουμε την προκαταβολή, υπήρχαν μόνο άλλα δύο άτομα εκτός από εμάς στο γκρουπ. Εκείνη την ώρα όμως μαζεύτηκαν συνολικά 7 άτομα, εκ των οποίων ήταν δύο ζευγάρια γυναικών και ένας μόνος του Καναδός. Οι δύο γυναίκες ήταν από τη Γαλλία και οι άλλες δύο από την Ελβετία, αλλά όλες μιλούσαν γαλλικά. Το ίδιο και ο Καναδός, αφού καταγόταν από το Κεμπέκ αν και ήταν πολύ μελαχρινός.
IMG_20250126_134015.jpg

Μπήκαμε σε ένα μεγάλο τζιπ και λίγο πριν τις 2:30 αναχωρήσαμε για το ηφαίστειο. Τα πρώτα 20 χιλιόμετρα ήταν σε ασφαλτοστρωμένο δρόμο αλλά μετά μπήκαμε σε χωματόδρομο. Τα ίδια τα καλά δηλαδή με την προηγουμένη. Τούτη τη φορά ο χωματόδρομος ήταν καλούτσικος στα πρώτα 2-3 χιλιόμετρα, αλλά μετά όσο προχωρούσαμε χειροτέρευε. Και εάν χθες ανέβηκα στο ηφαίστειο με το αυτοκίνητο που έχω νοικιάσει, σήμερα δεν θα μπορούσα να προχωρήσω σε καμία περίπτωση, αφού ο δρόμος ήταν πολύ κακός. Άρα καλά κάναμε και πήγαμε με αυτό το πρακτορείο και χαλάλι τα 45 δολάρια που πλήρωσε έκαστος.

Στις 4:00 φτάσαμε στο τέλος της διαδρομής με το αυτοκίνητο και αμέσως ξεκινήσαμε την ανάβαση με τα πόδια για το ηφαίστειο. Το μονοπάτι ήταν αρκετά καλό και σε 45 λεπτά είχαμε φτάσει στον κρατήρα του ηφαιστείου. Όμως δεν φαινότανε καθόλου ο κρατήρας γιατί πυκνοί καπνοί έβγαιναν από μέσα. Μάλιστα έγινε μία εντυπωσιακή έκρηξη όσο ήμασταν εκεί, χωρίς όμως να ακούσουμε θόρυβο, και πετάχτηκε μαύρος καπνός από το εσωτερικό. Ήταν υπέροχο να βρισκόμαστε στο χείλος του κρατήρα και από μέσα να βγαίνουν οι καπνοί αυτοί. Δεν θυμάμαι να μου είχε ξανατύχει τέτοια περίπτωση.
DSC_0548.JPG
DSC_0564.JPG
DSC_0576.JPG
DSC_0611.JPG
DSC_0617.JPG

Αφού τραβήξαμε κάποιες φωτογραφίες προχωρήσαμε παρακάτω. Ίσως φοβόταν ο οδηγός μας να μάς αφήσει εκεί περισσότερο. Άλλωστε προχωρήσαμε για να μπορέσουμε να δούμε το ηλιοβασίλεμα. Αυτό έγινε γιατί στο σημείο που αρχικά αντικρίσαμε τον κρατήρα δεν φαινόταν ο ήλιος που ήταν κρυμμένος πίσω από αυτόν.
IMG_20250126_164151.jpg
IMG_20250126_164437.jpg

Προχωρώντας αλλά 15 με 20 λεπτά ο ήλιος φαινόταν, αν και ήταν αρκετά ψηλά ακόμα για να περιμένεις να δύσει και να δεις το ηλιοβασίλεμα. Όμως ήταν ωραία εκεί και περιμέναμε μία ώρα μέχρι να κρυφτεί πίσω από τον Ειρηνικό Ωκεανό. Δεν ήταν κάτι το εντυπωσιακό, αφού έχουμε δει ηλιοβασιλέματα πιο ωραία, κυρίως στη χώρα μας. Είναι αλλιώς όμως να κάθεσαι δίπλα σε ένα μεγάλο ηφαίστειο και από τη μια να βλέπεις τους καπνούς του και από την άλλη μεριά τον ήλιο που έδυε. Κάθε τόσο φαινόταν καπνοί από το ηφαίστειο να έρχονται από τη μεριά του κρατήρα. Αυτή η μια ώρα χαλάρωσης και αναμονής εκεί ήταν όμορφη.
DSC_0632.JPG

Αμέσως μετά το ηλιοβασίλεμα πήραμε το δρόμο της επιστροφής, να προλάβουμε όσο γίνεται λίγο φως γιατί είχαμε μία ώρα περπάτημα. Αρχικά προχωρήσαμε προς τον κρατήρα από το ίδιο μονοπάτι που είχαμε περάσει λίγο πριν. Όταν πλησιάζαμε ξανά στον κρατήρα ακούσαμε έναν μεγάλο θόρυβο, σαν έκρηξη, και καταλάβαμε ότι όντως έγινε μία έκρηξη στο ηφαίστειο. Ήταν λίγο τρομακτικό γιατί δεν ξέρεις μέχρι που μπορεί να φτάσει αυτό. Όμως κι αυτό ήταν εντυπωσιακό: να είσαι δίπλα σε ένα ηφαίστειο που γίνονται εκρήξεις!

Συνεχίσαμε λοιπόν το περπάτημα για την επιστροφή μας και φυσικά μετά από μισή ώρα, ίσως και λιγότερο, ανάψαμε τους φακούς είτε τα κινητά μας τηλέφωνα. Η κάθοδος έγινε από ένα ελαφρώς διαφορετικό μονοπάτι και ήταν αρκετά δύσκολη, ειδικά επειδή ήταν νύχτα. Εγώ σχεδόν συνεχώς κρατούσα τη Ντίνα από το ένα χέρι. Στο άλλο είχα τον φακό του τηλεφώνου μου. Αφού καταφέραμε και κατεβήκαμε χωρίς κάποιο ατύχημα, πάλι καλά. Οι υπόλοιποι του γκρουπ ως νεότεροι δεν είχαν θέμα.
DSC02662.JPG
IMG_20250126_091749.jpg

Στις 19:00 φτάσαμε στον κακό χωματόδρομο, που εκεί μας περίμενε το αυτοκίνητο για να επιστρέψουμε. Μέσα στη νύχτα η επιστροφή φάνηκε πιο εύκολη. Μπορεί να έγινε αυτό επειδή ήταν και κατηφόρα. Λίγο μετά τις 20:00 φτάσαμε στο μπαρ απ’ όπου ξεκινήσαμε όλη αυτή την ιστορία και κατεβήκαμε από το αυτοκίνητο. Σίγουρα όλοι ήμασταν ζαλισμένοι.

Μέσα στο ποσόν που πληρώσαμε τη δραστηριότητα αυτή, συμπεριλαμβανόταν και βραδινό φαγητό, αναψυκτικό ή μία μπύρα. Εγώ παράγγειλα μοσχαρίσιο κρέας με φασόλια και ρύζι, ενώ η Ντίνα σκέτο μοσχαρίσιο κρέας. Δεν ήταν καθόλου άσχημα. Εκτός από το φαγητό σου προσέφεραν και μία μπλούζα, που φυσικά ήταν μέτριας ποιότητας, με το λογότυπο της εταιρείας Volcano Days. Στην πλάτη γράφει: TODAY IS GONNA BE A VOLCANO DAY. Δεν είχαμε μεγάλη διάθεση να μείνουμε με την υπόλοιπη παρέα με την οποία δεν δέσαμε και τόσο (κυρίως λόγω του λίγου χρόνου που περάσαμε μαζί) και έτσι μόλις φάγαμε φύγαμε, αφού βέβαια πρώτα τους αποχαιρετήσαμε. Πάντως δεν είχαμε και κανένα πρόβλημα. Απλά να πω ότι ο νεαρός που ήταν μόνος του και ήταν όπως είπα από τον Καναδά μένει στο ίδιο ξενοδοχείο με μας. Με αυτόν μιλήσαμε περισσότερο, παρά με τα κορίτσια.
DSC02665.JPG
 

travelbreak

Member
Μηνύματα
1.950
Likes
17.132
Επόμενο Ταξίδι
???
Ταξίδι-Όνειρο
Υπερσιβηρικός
Παραλία Las Peñitas στον Ειρηνικό και Λίμνη Xolotlan

Αποχαιρετούμε σιγά-σιγά και την Νικαράγουα μετά το El Salvador. Τελειώνει το ταξίδι δηλαδή.

Ξυπνήσαμε πολύ πρωί γιατί θέλαμε να ξεκινήσουμε από τη Λεόν όσο πιο γρήγορα γινόταν. Πριν τις 7 είχαμε κατέβει στη ρεσεψιόν και ένας νεαρός που μιλούσε πολύ καλά αγγλικά μας βοήθησε να κατεβάσουμε τα πράγματα που φορτώσαμε στο αυτοκίνητο. Στο συγκεκριμένο μικρό hostal στην τιμή περιλαμβανόταν και η φύλαξη του αυτοκινήτου σε κάποιο ιδιωτικό πάρκινγκ που ήταν απέναντι από το κατάλυμα. Πήγαμε λοιπόν μαζί για να μου ανοίξει την πόρτα και να επιστρέψω με το αυτοκίνητο για να το φορτώσουνε. Από την ώρα που το πάρκαρα εκεί (δυο μέρες πριν) δεν το χρησιμοποίησα ξανά. Έτσι τώρα το βρήκα μέσα στη βρομιά, κυρίως από τις κουτσουλιές των πουλιών που κοιμόντουσαν πάνω από το δέντρο, κάτω από το οποίο το άφησα. Σίγουρα χρειαζόταν ένα καλό πλύσιμο. Το βάλαμε σαν στόχο για να μη βρούμε τον μπελά μας στην παράδοσή του.

Με την Ντίνα είχαμε αρκετές συζητήσεις για το αν θα πηγαίναμε πριν τον τελικό μας προορισμό, που ήταν ή Μανάγουα, σε μία παραλία του Ειρηνικού Ωκεανού ή αν θα πηγαίναμε να δούμε, εάν μπορούσαμε, κάποια ηφαίστεια στην λίμνη Xolotlan, δίπλα στη Μανάγουα (δύο ήταν εκεί). Αποφασίσαμε να τα κάνουμε και τα δύο.

Βάλαμε στον πλοηγό ως αρχικό μας προορισμό την παραλία Las Peñitas. Από τη Λεόν απέχει γύρω στα 30 λεπτά με το αυτοκίνητο. Πράγματι δεν αργήσαμε να φτάσουμε, αλλά δυστυχώς δεν ήταν εύκολο να βρούμε τρόπο να προσεγγίσουμε την παραλία, η οποία ήταν πολύ κοντά στο δρόμο και σε μας. Ευτυχώς είδαμε δυο τύπους να κάθονται σε ένα πεζούλι και πιστεύαμε ότι μάλλον είχαν κάποιο πάρκιν, γιατί ήταν μία μεγάλη πόρτα ανοιχτή δίπλα τους. Όταν ρωτήσαμε μας είπαν ότι δεν είχαν πάρκιν αλλά μπορούμε να αφήσουμε το αυτοκίνητο στην άκρη του δρόμου. Το κάναμε και σε ένα λεπτό ήμασταν στην παραλία.
DSC_0670.JPG
DSC_0676.JPG
DSC_0680.JPG

Η παραλία ήταν τεράστια, σε μήκος πολλών χιλιόμετρων με πολλά μαγαζιά και κατοικίες, πολύ κοντά στο σημείο που έσκαγε το κύμα. Κάναμε μία μικρή βόλτα τραβώντας φωτογραφίες. Εκείνη την ώρα ήταν ελάχιστοι άνθρωποι σε όλη την παραλία. Νωρίς ήταν άλλωστε. Κάποιοι κρατούσαν τις σανίδες τους και έμπαιναν στη θάλασσα για να παίξουν με τα κύματα. Τραβήξαμε αρκετές φωτογραφίες κάνοντας τη βόλτα μας.
DSC_0692.JPG
DSC_0693.JPG
DSC_0699.JPG
IMG_20250127_072631.jpg

Δεν είχαμε όμως πολύ χρόνο και έτσι γυρίσαμε στο αυτοκίνητο και βάλαμε σαν τελικό προορισμό ένα σημείο κοντά στη Μανάγουα για να δούμε το ηφαίστειο Apoyeque. Εκεί κοντά ήταν και το ηφαίστειο Chiltepe. Δεν ξέραμε αν μπορούσαμε να δούμε έστω και το ένα από αυτά. Και τα δύο ήταν σχετικά χαμηλά σε υψόμετρο. Ήμασταν αισιόδοξοι.
DSC_0706.JPG
DSC_0714.JPG
DSC_0722.JPG

Φαίνεται όμως πως στην Νικαράγουα όλα τα ηφαίστεια είχαν δύσκολη πρόσβαση. Έτσι και αυτό που πήγαμε να δούμε πρώτα είχε ένα χωματόδρομο, που ενώ δεν φαινόταν κακός, εμείς αποφασίσαμε χωρίς πολλή ζήτηση να τον εγκαταλείψουμε και να γυρίσουμε πίσω στη σιγουριά της ασφάλτου. Έτσι απλά προχωρήσαμε σε ένα πάρκο που και αυτό ήταν μέσα σε έναν πολύ παλιό κρατήρα ηφαιστείου με το όνομα Xiloa Lagoon. Με όλο το σεβασμό που τρέφω στις φτωχές χώρες, μπορώ να πω ότι στην Νικαράγουα έχω δει τόση βρωμιά που δεν είδα ούτε στο Σουδάν. Μπορεί την προηγούμενη μέρα που ήταν Κυριακή να είχαν πολύ κόσμο, αλλά δεν έπρεπε να είχε τόσα πολλά σκουπίδια ένα μέρος που σίγουρα μαζεύει χιλιάδες ανθρώπους τα σαββατοκύριακα. Εκείνη την ώρα που πήγαμε εμείς φυσικά δεν ήταν πάνω από 10 άτομα.
DSC_0724.JPG
DSC_0738.JPG
DSC_0741.JPG
DSC_0746.JPG

Επίσης δεν επιτρέπεται 15 χιλιόμετρα από την πρωτεύουσα του κράτους και σε μέρος που μαζεύονται χιλιάδες άνθρωποι για να παίξουν τα παιδιά τους και οι ίδιοι, να μην υπάρχουν ασφαλτοστρωμένοι δρόμοι. Αναγκαστήκαμε λοιπόν και επιστρέψαμε πίσω για να πάμε στο ξενοδοχείο μας αν και ήταν αρκετά νωρίς. Θέλαμε να κάνουμε λίγη βόλτα στην περιοχή της χερσονήσου με τα δύο ηφαίστεια. Δεν γινόταν όμως μέσα στο χωματόδρομο. Οι δρόμοι που φαίνονται γύρω από τη χερσόνησο ήταν όλοι χωμάτινοι.

1741667886181.png
IMG_20250127_104159.jpg

Πριν πάμε όμως στο ξενοδοχείο θέλαμε να πλύνουμε λίγο το αυτοκίνητο, γιατί 12 μέρες είχε βρωμίσει αρκετά και δεν θέλαμε να είχαμε καμιά ιστορία όταν θα το παραδίδαμε. Το δύσκολο ήταν να βρούμε κάποιον που να πλένει αυτοκίνητα. Στην Νικαράγουα δεν ήταν τα πράγματα όπως στην Ελλάδα που τα πλένουν στα βενζινάδικα. Τα Auto Lavado ήταν ανεξάρτητα από τα βενζινάδικα και τα βρίσκεις όπου νάναι. Εμείς όμως ήμασταν άτυχοι γιατί όλα ήταν στην αντίθετη πλευρά του δρόμου. Παρόλα αυτά σταμάτησα σε δύο και μου είπαν ότι θα έπρεπε να περιμένω τουλάχιστον μία ώρα μέχρι να έρθει η σειρά μου. Ευτυχώς τελικά είδαμε ένα σημείο που είχε χώρο για να πλένονται ταυτόχρονα τουλάχιστον 10 αυτοκίνητα με αντίστοιχους εργαζόμενους. Ρώτησα και εκεί και μου είπαν ότι μπορώ να πάρω σειρά αμέσως. Έτσι πολύ σύντομα πλύναμε μέσα – έξω το αυτοκίνητο δίνοντας περίπου 5€, μαζί με ένα φιλοδώρημα του ενός ευρώ. Φουλάραμε και βενζίνη για να είμαστε έτοιμοι για την αυριανή παράδοση το πρωί, μιας και είχα κανονίσει να πάμε το αυτοκίνητο 6:30 με 7:00 να το παραδώσουμε.
IMG_20250127_082151.jpg
 

travelbreak

Member
Μηνύματα
1.950
Likes
17.132
Επόμενο Ταξίδι
???
Ταξίδι-Όνειρο
Υπερσιβηρικός
Μανάγουα

Στο ξενοδοχείο μας φτάσαμε περίπου στις μία. Το είχα κλείσει μία μέρα πριν από τη Λεόν. Στο Σαν Κάρλος και στη Μανάγουα ήταν που δεν είχα κλείσει δωμάτια. Σε όλα τα άλλα μέρη που πήγαμε τα δωμάτια ήταν κλεισμένα από την Ελλάδα. Είχα επιλέξει στη Μανάγουα ξενοδοχείο που να ήταν σχετικά κεντρικό και να ήταν και αρκετά καλό, πληρώνοντας γύρω στα 53 ευρώ. Ήταν το πιο ακριβό όλου του ταξιδιού.

Δεν μείναμε πολύ στο άνετο και ωραίο δωμάτιο που είχαμε, γιατί θέλαμε να δούμε λίγο και την πόλη. Είχαμε βάλει κάποια σημεία στο χάρτη μας για να επισκεφτούμε, οπότε λίγο μετά τις 2 φύγαμε από το δωμάτιο. Αρχικά πήραμε ένα ταξί και μας πήγε στην Malecon και συγκεκριμένα στο Puerto Salvador Aliente. Στη Νικαράγουα υπήρχε μία εφαρμογή για ταξί η οποία για μένα ήταν άγνωστη, αλλά μου την είπε το παιδί στη ρεσεψιόν του ξενοδοχείου. Αυτός άλλωστε μας έκλεισε και το ταξί που ήρθε και μας πήρε πολύ σύντομα. Το κόστος ήταν 80 κόρδοβες, δηλαδή ελάχιστα πάνω από τα δύο ευρώ για μία απόσταση περίπου 4 με 5 km.
DSC_0747.JPG
DSC_0750.JPG

Στο λιμάνι στο Puerto Salvador Aliente (επί της λίμνης Xolotlan) που πήγαμε υπήρχε ένας χώρος ο οποίος προσφέρεται κυρίως για διασκέδαση, αλλά την ώρα που πήγαμε εμείς δεν υπήρχε σχεδόν κανένας άνθρωπος. Κάναμε βόλτα λίγο στην παραλία και πιο πάνω φωτογραφίζοντας τα χαρακτηριστικά τεράστια μεταλλικά δέντρα που είχε παντού σε όλη την Νικαράγουα. Κυρίως βέβαια τα είχε στην πρωτεύουσα όπου ήταν κατά δεκάδες, ειδικά στην παραλία. Στις άλλες περιοχές της χώρας τα είδαμε αλλά ήταν μεμονωμένα.
DSC_0755.JPG
DSC_0763.JPG
DSC_0782.JPG

Είδαμε επίσης κάποια ωραία κτίρια στην περιοχή, εκεί που ήταν και το εθνικό παλάτι που σήμερα λειτουργεί ως μουσείο.
DSC_0797.JPG
DSC_0814.JPG
DSC_0817.JPG
DSC_0821.JPG
DSC_0841.JPG

Μετά πήραμε ταξί για να μας πάει στον καινούργιο καθεδρικό ναό (είχαμε δει ήδη τον παλιό), αλλά δυστυχώς μόλις είχε κλείσει (στις τέσσερις) και δεν μπορέσαμε καλά-καλά ούτε φωτογραφία να τον τραβήξουνε. Είχε μία τεράστια αυλή γύρω από τον ναό και ήταν κλειστές όλες οι πόρτες. Γι’ αυτό είπαμε στον ταξιτζή να μας πάει στο σημείο Loma de Tiscapa (Λόφος της λίμνης Tiscapa). Σε αυτό το σημείο έγινε κάποιο μπέρδεμα διότι εμείς στο google maps βλέπαμε ότι αυτό το μέρος ήταν σχετικά μακριά από κει που βρισκόμασταν. Όμως ο ταξιτζής μας πήγε πολύ κοντά και τελικά καταλάβαμε ότι το σημείο που μας έδειχνε το google maps ήτανε ένα μπαράκι με αυτό το όνομα. Βασικά δεν το καταλάβαμε μόνοι μας, αλλά ρώτησα κάποιον περαστικό εκεί επάνω που μας είχε πάει ο ταξιτζής, και μου το εξήγησε.
DSC_0846.JPG
DSC_0847.JPG
DSC_0850.JPG
DSC_0861.JPG

Έτσι πολύ σύντομα είδαμε τα πιο ενδιαφέροντα σημεία, έστω και πολύ γρήγορα, της πρωτεύουσας. Αφού περάσαμε από ένα σουπερμάρκετ να πάρουμε μπύρες, επιστρέψαμε στο ξενοδοχείο λίγο πριν βραδιάσει. Η Μανάγουα είχαμε ακούσει ότι ήταν η πιο επικίνδυνη πόλη από όλες που επισκεφτήκαμε. Αυτός ήταν ο λόγος που δε θέλαμε να κυκλοφορούμε βράδυ.
IMG_20250127_142944.jpg
IMG_20250127_145227.jpg
IMG_20250127_153915.jpg

Κάποια στιγμή τη σημερινή ημέρα σταμάτησα με το αυτοκίνητο σε μία σκιά για να κάνω check in για τις αυριανές πτήσεις μας. Με την Avianca δεν είναι να παίζεις. Μία φορά, πριν 5,5 χρόνια) που δεν είχαμε κάνει check in δεν μας άφησαν να ταξιδέψουμε με το αεροπλάνο αυτό.
Τον Τσάβες τον έχουν σε μεγάλη εκτίμηση στη Νικαράγουα:
IMG_20250127_172158.jpg
 

Nikos1986

Member
Μηνύματα
1.139
Likes
5.100
Επόμενο Ταξίδι
Ρεϊνιόν
Ταξίδι-Όνειρο
Αυστραλία - Καλιφόρνια
Cerro Negro και ξερό ψωμί για εμένα.

Πολύ ωραία περιγραφή και ωραία ταξιδάκια κάνατε!

Το Google Maps τι θέλατε και συνεχίζατε και το χρησιμοποιούσατε; :haha:
 

travelbreak

Member
Μηνύματα
1.950
Likes
17.132
Επόμενο Ταξίδι
???
Ταξίδι-Όνειρο
Υπερσιβηρικός
1 Cerro Negro και ξερό ψωμί για εμένα.

2 Πολύ ωραία περιγραφή και ωραία ταξιδάκια κάνατε!

3 Το Google Maps τι θέλατε και συνεχίζατε και το χρησιμοποιούσατε; :haha:
1 Όντως, και επειδή ο κόσμος πάει κυρίως για να κατέβει με τη σανίδα του, λέγαμε να μην πάμε.
2 Ευχαριστώ.
3 Αυτό είχα συν το MapsMe. Μερικές φορές τα έβαζα και τα δύο.
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.930
Μηνύματα
919.089
Μέλη
39.645
Νεότερο μέλος
SteliosTsag

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom