Μα γι αυτό και δεν είναι όλοι οι πράκτορες/sites το ίδιο και δε χρεώνουν και το ίδιο.... Ένας πράκτορας, είτε παραδοσιακός ή online, έχει τη δυνατότητα να είναι σε ετοιμότητα 24x7, αλλά όπως είναι φυσικό, αν το κάνει αυτό, θα το χρεώνει κιόλας. Υπάρχει ο πράκτορας της γειτονιάς, που προσφέρει προσωπική εξυπηρέτηση και σου δίνει και το κινητό του, αλλά υπάρχουν και πρακτορεία με χιλιάδες άτομα προσωπικό (π.χ. expedia) που λειτουργούν 24x7. Ότι προτιμά ο καθένας.Αυτό ρώτησα κι εγώ προηγουμένως αλλά ρεαλιστική απάντηση δεν πήρα. Δεν πιστεύω ότι ο πράκτορας της γειτονιάς θα είναι σε ετοιμότητα 24-7 για να μου λύσει το όποιο πρόβλημα μου ανακύψει στην άλλη άκρη του κόσμου.
Εδώ θα σε διορθώσω. Υπάρχουν επαγγελματικά sites στα οποία οι πράκτορες έχουν πρόσβαση με κωδικούς. Από πού μπορούμε οι υπόλοιποι, για παράδειγμα, να κάνουμε προκράτηση εισιτηρίου για 48 ώρες χωρίς να το πληρώσουμε ;
Εχεις απολυτο δικιο..για αυτο θα πρεπει ο καθενας να επιλεξει τον πρακτορα με τον υψηλοτερο δεικτη επαγγελματισμου. Εγω δεν πιστευω οπως προειπωθηκε οτι ενα μεγαλο ταξιδιωτικο γραφειο πχ του κεντρου, που απασχολει συνηθως υπαλληλους χωρις ικανοποιητικη αμοιβη, ειναι ικανο να παρεχει υπηρεσιες 24/7. Απο την εμπειρια μου, συνηθως περιοριζονται απλα στην πωληση και μαλιστα τις περισσοτερες φορες πωλουν προορισμους που δεν εχουν επισκεφτει, χωρις να ειναι σε θεση να αξιολογησουν και να αποκωδικοποιησουν τις αναγκες των πελατων τους. Σαφως υπαρχουν και σοβαρα πρακτορεια για αυτο προσοχη. Επισης οτι λαμπει δεν ειναι κατα αναγκη χρυσος.Αυτό ρώτησα κι εγώ προηγουμένως αλλά ρεαλιστική απάντηση δεν πήρα. Δεν πιστεύω ότι ο πράκτορας της γειτονιάς θα είναι σε ετοιμότητα 24-7 για να μου λύσει το όποιο πρόβλημα μου ανακύψει στην άλλη άκρη του κόσμου.
Δεν προειπώθηκε. Είναι συνειρμός που εσύ έκανες... Το παράδειγμα που δώθηκε (expedia) σαφώς και δεν ταυτίζεται με μεγάλο γραφείο π.χ. του κέντρου.Εγω δεν πιστευω οπως προειπωθηκε οτι ενα μεγαλο ταξιδιωτικο γραφειο πχ του κεντρου, που απασχολει συνηθως υπαλληλους χωρις ικανοποιητικη αμοιβη, ειναι ικανο να παρεχει υπηρεσιες 24/7.
Σιγα μη μου οργανωσει ο πρακτορας την επισκεψη στη θεια μου στο Περου, σιγα μη μου πει και τι σοκολατακια να της παρω...Noμιζω οτι ολοι συμφωνουμε αλλα δεν το εχουμε καταλαβει... Οταν προκειται για ενα απλο ταξιδι εντος Ευρωπης η πλειοψηφια επιλεγει το ιντερνετ. Αν παλι ειναι να παμε στη Ζουαζιλανδη με ενδιαμεση σταση στη Μαδαγασκαρη για λιγες μερες και να επιστρεψουμε στην Καβαλα μεσω Περου γιατι εχουμε και μια θεία εκει,ε οποιος ειναι τοσο μαγκας και μπορει να το οργανωσει ολο αυτο μονος του μαγκια του,αλλα οι περισσοτεροι για να μην πω ολοι κατι τοσο συνθετο θα το αφηναν να το οργανωσει ενα ταξιδιωτικο γραφειο. Απλο.
Προσφατος ενταχθηκα στο δυναμικο του travelstories, αλλα σταθηκε ικανος ο χρονος για να διαπιστωσω οτι υπαρχει μια ενταση και μια επαρση ανευ ουσιας. Taver βιαστηκες..δεν εβγαλα κανενα συμπερασμα και δεν απευθυνομουν καν σε εσενα..κατι σχετικο ειπωθηκε απο των darkest αρκετα post πριν. Ως προς το expedia που ανεφερες εαν πιστευα οτι ειναι ταξιδιωτικο γραφειο του κεντρου εκτος απο αφελης θα ημουν και ασχετος...Δεν νομιζω οτι εχω αφησει στοιχεια για τετοια συμπερασματα. Φιλικα.Δεν προειπώθηκε. Είναι συνειρμός που εσύ έκανες... Το παράδειγμα που δώθηκε (expedia) σαφώς και δεν ταυτίζεται με μεγάλο γραφείο π.χ. του κέντρου.
Άλλα πρακτορεία, μεγάλα ή μικρά, στοχεύουν στις χαμηλές τιμές (και παρέχουν χαμηλές υπηρεσίες), και άλλα, επίσης είτε μικρά είτε μεγάλα στοχεύουν σε ποιοτικές υπηρεσίες και ευχαριστημένους πελάτες. Δεν έχει να κάνει ευθέως με το μέγεθος, οστώσο οι οικονομίες κλίμακας σπρώχνουν περισσότερο τα μεγάλα γραφεία/sites προς μια κατεύθυνση και τα μικρά προς την άλλη.
Από την άλλη, το μεγάλο γραφείο έχει τη δυνατότητα να έχει και βάρδιες 24χ7 στο τηλεφωνικό του κέντρο...
τα γραφεια εχετε δικιο ειδικα με τους μισθους πεινας που εχουν αναγκαστικα οπως ολη η ελλαδα δεν μπορουν να απασχολουν προσωπικο 24/7 συνηθως αναλαμβανουν συνεργατες και ειδικα για δυσκολους προορισμους υπαρχουν στο κατα μερος συνεργατες να μιλησετε δλδ αν ειστε βολιβια και συμβει κατι μιλατε με τον συνεργατη του γραφειου σας εκει.Οπως ειπωθηκε και τα μεγαλα ψακτηρια πολλες φορες τα διαχειριζονται πρακτορεια,δεν μιλαω για το συνοικιακα αλλα για μεγαλα ονοματα στον χωρο.Οχι ολα αλλα αρκετα.Προσφατος ενταχθηκα στο δυναμικο του travelstories, αλλα σταθηκε ικανος ο χρονος για να διαπιστωσω οτι υπαρχει μια ενταση και μια επαρση ανευ ουσιας. Taver βιαστηκες..δεν εβγαλα κανενα συμπερασμα και δεν απευθυνομουν καν σε εσενα..κατι σχετικο ειπωθηκε απο των darkest αρκετα post πριν. Ως προς το expedia που ανεφερες εαν πιστευα οτι ειναι ταξιδιωτικο γραφειο του κεντρου εκτος απο αφελης θα ημουν και ασχετος...Δεν νομιζω οτι εχω αφησει στοιχεια για τετοια συμπερασματα. Φιλικα.
«Και όμως κινείται» φίλτατε darkest. Δεν έχω πρόθεση να υποτιμήσω τις σπουδές ή να αμφισβητήσω τις γνώσεις σου. Μάλλον όμως αναφερόμαστε σε πρακτορεία με διαφορετικό αντικείμενο. Εγώ αναφέρομαι σε πρακτορείο που κατά 90% ασχολείται με κλείσιμο εισιτηρίων και ελάχιστα με διοργάνωση εκδρομών. Το πρακτορείο λοιπόν μπαίνει με κωδικούς στο σύστημα «Γαλιλαίος». Είναι επαγγελματικό site στο οποίο πληρώνει συνδρομή, ασφάλεια κλπ. Κάνει εκεί την κράτηση του εισιτηρίου και αυτομάτως το σύστημα του δίνει την χρονική προθεσμία μέσα στην οποία πρέπει να πληρωθεί το εισιτήριο και να οριστικοποιηθεί η κράτηση – διαφορετικά το ακυρώνει αυτόματα. Αυτή η προθεσμία ποικίλει. Τα εντελώς φθηνά εισιτήρια της Ολυμπιακής και της Aegean π.χ. έχουν προθεσμία μόνο 1 ώρα ενώ το Αθήνα-Μαδρίτη-Μπουένος Άιρες μπορεί να έχει και 20 μέρες. Σ’ αυτό το διάστημα μπορεί ο πελάτης να εξοφλήσει και να πάρει το εισιτήριό του στην τιμή που το έκλεισε ασχέτως αν εν τω μεταξύ έχουν εξαντληθεί εκείνης της κατηγορίας τιμής και έμειναν τα ακριβότερα.Μιλαω με την ιδιοτητα αποφοιτου τει διοικησης τουριστικων επιχειρησεων,σε 2 γραφεια που εχω δουλεψει ως τωρα στο εναν ως Outgoing και στο αλλο στο planning,όχι δεν ειχα απευθειας σχεση με τις κρατησεις αλλα παντα ο συναδελφος και στα 2 γραφεια εκλεινε εισιτηρια η πακετα αν προκειτο για γκρουπ μεσω των συνεργασιων,δεν εμπαινε καπου μυστικα με κωδικο... ...καπου κρυφα με κωδικους απο την μικρη μου εμπειρια δεν ειδα να ισχυει κατι τετοιο...
μαλλον με μπερδεψατε,το γαλιλαιος,η το wordspan η το amadeus για τους πιο παλιους ειναι προγραμματα οχι site«Και όμως κινείται» φίλτατε darkest. Δεν έχω πρόθεση να υποτιμήσω τις σπουδές ή να αμφισβητήσω τις γνώσεις σου. Μάλλον όμως αναφερόμαστε σε πρακτορεία με διαφορετικό αντικείμενο. Εγώ αναφέρομαι σε πρακτορείο που κατά 90% ασχολείται με κλείσιμο εισιτηρίων και ελάχιστα με διοργάνωση εκδρομών. Το πρακτορείο λοιπόν μπαίνει με κωδικούς στο σύστημα «Γαλιλαίος». Είναι επαγγελματικό site στο οποίο πληρώνει συνδρομή, ασφάλεια κλπ. Κάνει εκεί την κράτηση του εισιτηρίου και αυτομάτως το σύστημα του δίνει την χρονική προθεσμία μέσα στην οποία πρέπει να πληρωθεί το εισιτήριο και να οριστικοποιηθεί η κράτηση – διαφορετικά το ακυρώνει αυτόματα. Αυτή η προθεσμία ποικίλει. Τα εντελώς φθηνά εισιτήρια της Ολυμπιακής και της Aegean π.χ. έχουν προθεσμία μόνο 1 ώρα ενώ το Αθήνα-Μαδρίτη-Μπουένος Άιρες μπορεί να έχει και 20 μέρες. Σ’ αυτό το διάστημα μπορεί ο πελάτης να εξοφλήσει και να πάρει το εισιτήριό του στην τιμή που το έκλεισε ασχέτως αν εν τω μεταξύ έχουν εξαντληθεί εκείνης της κατηγορίας τιμής και έμειναν τα ακριβότερα.