Καινουργιο Αμαξι

dammys

Member
Μηνύματα
447
Likes
970
Να πω ότι πρέπει κάποιος να δει πώς θα χρησιμοποιεί το αυτοκίνητο που θέλει να αγοράσει...

π.χ για μένα θα είναι το δεύτερο αμάξι έχω πρώτο πετρέλαιο...
δεν έχω θέμα με παρκινγκ και φόρτισή κοντά στο σπίτι
για ταξίδια στους δίπλα νομούς μου φτάνουν 350 χμ
ο δήμος μου έχει 6 σημεία όπου φορτίζεις τζάμπα
Περνάω μέσα από την πόλη αλλά παρκάρω μακριά και περπατάω ..
Συνήθως πάω και έρχομαι απόσταση 20 χλμ από εθνική στη δουλειά μου κάθε μέρα..
Έχω παλιό αμάξι για απόσυρση..
Στην Κρήτη η βενζίνη είναι σταθερά 1,80 και πάνω και το υγραέριο 1 ευρώ και...
Οι τιμές στα ηλεκτρικά είναι πολύ ανταγωνιστικές..
Υπάρχουν προγράμματα με 4% επιτόκιο για αγορά ηλεκτρικού.
Ναι η επιδότηση ενέχει ένα ρίσκο...
 

Kostas78

Member
Μηνύματα
50
Likes
196
Ταξίδι-Όνειρο
Περού
Λόγω του πρόσθετου βάρους, η οικονομία καυσίμου μπορεί στην πραγματικότητα να είναι χειρότερη από αυτή ενός σύγχρονου πετρελαιοκίνητου αυτοκινήτου.
Συμφωνώ απόλυτα σε όσα αναφέρεις. Είναι δεδομένο ότι σε ένα ταξίδι το πετρελαιοκίνητο θα κάψει λιγότερο, ενώ και το κόστος του καυσίμου είναι χαμηλότερο σε σχέση με της βενζίνης. Απλά τα πετρελαιοκίνητα λόγω του φίλτρου dpf δεν ταιριάζουν σε κάποιον που κάνει συχνά μικρές αποστάσεις στην πόλη καθώς θα πρέπει να κάνει αναγέννηση. Τέλος θέλουν πολύ προσοχή που βάζεις πετρέλαιο. Αλλά για κάποιον που κάνει πολλά ταξίδια και πολλά χλμ ανά έτος είναι ιδανική επιλογή.
 

chrisbd

Member
Μηνύματα
2.924
Likes
18.982
Ναι τα υβριδικά για εκτος πολης δεν εχουν διαφορες μεγαλες σε καταναλωση απο τα αντιστοιχα βενζινοκινητα.. δηλαδη αν κινεισαι με 120 στην εθνικη οδο ειτε με υβριδικο ειτε με θερμικο (το ιδιο αυτοκινητο) τοτε η διαφορα στην καταναλωση ειναι αμελητεα αλλα το δυνατο χαρτι ειναι η πόλη για τα υβριδικά και ειδικά για εκεινα που κινουνται αμιγως ηλεκτρικά για 40 με 50 χλμ.. Και ειναι λογικο αφου πατας συνεχεια γκαζι στην εθνικη η μπαταρια θα αδειασει και δεν φορτιζει αφου δεν φρεναρεις οπως και σε αναβαση σε βουνα ..εκει θα εχεις το κερδος σε κατηφορες.. Αν πας Αθηνα Θεσσαλονικη με 120 τοτε ισως εχεις κερδος 1 με 1,5 λιτρο συνολικά..


Για τα ηλεκτρικα το προγραμμα 3 που εγκριθηκε πριν 1 μηνα νομιζω εξαντλήθηκε (καπου 10 με 11 εκατ).. το μεγιστο που ωφελειται καποιος ειναι 9000 (30% στην αξια προ ΦΠΑ και μεχρι αυτο το ποσο) αλλά αναγκαστικά θα πανε για άλλο αφου ειναι οδηγια ΕΕ και ισχυει σε ολη την ΕΕ.. το ποτε θα πανε για επομενο μπορει να παρει 6μηνο και παραπανω.. βασικά δεν περιμενανε τετοια ανταποκριση απο τον κοσμο για ηλεκτρικά το τελευταιο διαστημα δεν εξηγειται αλλιως ... πλακωσανε οι Κινεζοι.. βγαλε ρε BYD ενα ηλεκτρικο με 1500 χλμ αυτονομια και φορτιση του 80% σε 15 λεπτα να ζησουμε και μεις το ονειρο μας παιζοντας κιθαρα στο ATTO 3... α και αυτονομη οδηγηση επιπεδου 4 (θα βγαλετε ειμαι σιγουρος) να παιζουμε κανα sudoku να περασει η ωρα.. Τα μαθατε φανταζομαι οτι στην Ελβετια θα επιτρεψουν απο αυτον τον μηνα να κινουνται οχηματα ηλεκτρικα με αυτονομη οδηγηση επιπεδου 3..


Από τον Μάρτιο στην Ελβετία ξεκινά η αυτόνομη οδήγηση - Cars Electric
 

Sassenach77

Member
Μηνύματα
7.923
Likes
23.597
Επόμενο Ταξίδι
Πολωνία
Ταξίδι-Όνειρο
Γη του Πυρός
Η οικονομία καυσίμου είναι ένα από τα πιο διαφημιζόμενα οφέλη ενός υβριδικού, αλλά τα επίσημα νούμερα αναφέρονται σε συνδυασμό οδήγησης σε αυτοκινητόδρομο και πόλη.
Για να σου πω την αλήθεια δεν ξέρω τι λένε πλέον τα διαφημιζόμενα νούμερα, αλλά ξέρω τι λένε τα νούμερα στο πορτοφόλι μου. Έχω υβριδικό αυτοκίνητο (όχι SUV) και απο την στιγμή που ξεκίνησα να το οδηγώ έχω κάνει εξοικονόμηση ~37% στα καύσιμα, και επίσης δεν πληρώνω τέλη. Το αυτοκίνητο δεν το χρησιμοποιώ μόνο μέσα στη πόλη. Κάνω τουλάχιστον 3 ταξίδια το μήνα άνω των 300 χλμ.

Στην πόλη τα υβριδικά μία καλή επιλογή, καθώς δεν σπαταλούν καύσιμο κατά την αναμονή σε φανάρια και οι ανεπάρκειες του φρεναρίσματος μειώνονται με τη χρήση της αναγεννητικής πέδησης.
Το αυτοκίνητο μου δεν σπαταλάει καύσιμο ακόμα και στις χαμηλές ταχύτητες, όχι μόνο όταν είμαι σταματημένη στα φανάρια. Αυτό με το φρενάρισμα δεν είναι ακριβώς έτσι... Στο μενού του αυτοκινήτου υπάρχει επιλογή να βλέπεις πότε το αυτοκίνητο λειτουργεί μόνο με τη μπαταρία, πότε με καύσιμο, πότε συνδυαστικά, τι κάνει όταν πατάς φρένο και τι συμβαίνει όταν αφήνεις το φρένο και το αυτοκίνητο επιβραδύνει...

Ωστόσο, σε μεγαλύτερα ταξίδια, η μπαταρία του υβριδικού μπορεί να εξαντληθεί γρήγορα, καθώς λιγότερο φρενάρισμα σημαίνει λιγότερη αναγεννητική φόρτιση.
.... η μπαταρία του αυτοκινήτου μου τροφοδοτείται όταν το αυτοκίνητο επιβραδύνει και όχι όταν φρενάρει, δλδ όταν αφήνω απλά το γκάζι! Αυτό συμβαίνει ακόμα και στον αυτοκινητόδρομο! Επίσης η μπαταρία δεν αδειάζει ποτέ τελείως, ο εγκέφαλος του αυτοκινήτου δεν την αφήνει ποτέ να αδειάσει. Όταν είμαι στον αυτοκινητόδρομο και οδηγώ με σταθερή ταχύτητα (πολύ σημαντικό αυτό) χωρίς γκαζώματα, η μπαταρία φορτίζεται απο την κίνηση (επίσης) και όταν υπάρχει επαρκές απόθεμα ενέργειας λειτουργεί συνδυαστικά με το καύσιμο. Όλα αυτά που σου λέω τα βλέπω στην οθόνη!

Μόλις το υβριδικό σύστημα δεν χρησιμοποιείται, τότε ο βενζινοκινητήρας ή ο πετρελαιοκινητήρας δεν είναι καλύτερος από έναν απλό κινητήρα αυτοκινήτου.
Ναι όταν καίει μόνο ο βενζινοκινητήρας τότε λειτουργεί όπως ένα απλό βενζινοκίνητο νέας τεχνολογίας όμως. Το θέμα είναι οτι στις μεγάλες ταχύτητες δεν καίει ποτέ μόνο ο βενζινοκινητήρας όπως προείπα.

Να πω εδώ και κάτι ακόμα που έχω προσέξει. Η χρήση του cruise control συμβάλει στη μεγαλύτερη κατανάλωση καυσίμου. Το αυτοκίνητο όταν δει προπορευόμενο όχημα μειώνει ταχύτητα για να σε προειδοποιήσει και όταν προσπεράσεις το προπορευόμενο όχημα προσπαθεί να ανακτήσει το όριο ταχύτητας που του έχεις ορίσει, οπότε καίει περισσότερο καύσιμο έτσι. Δεν το χρησιμοποιώ σχεδόν ποτέ. Αντίθετα χρησιμοποιώ τον "κόφτη" ταχύτητας.

Λόγω του πρόσθετου βάρους, η οικονομία καυσίμου μπορεί στην πραγματικότητα να είναι χειρότερη από αυτή ενός σύγχρονου πετρελαιοκίνητου αυτοκινήτου.
Τα υβριδικά αυτοκίνητα δεν έχουν τεράστιες μπαταρίες και έχουν μειώσει το ντεπόζιτο για να ισοσταθμίσουν ένα μέρος του βάρους.

Κατανοώ απόλυτα οτι όλα τα υβριδικά αυτοκίνητα δεν είναι ίδια, οπότε επανερχόμαστε στο σημείο που όλοι λέτε και συμφωνώ, ότι κάποιος θα πρέπει να κάνει καλή έρευνα αγοράς σύμφωνα πάντα με τις ανάγκες του :)
 
Last edited:

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.935
Μηνύματα
919.272
Μέλη
39.648
Νεότερο μέλος
LiPa

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom