Καινουργιο Αμαξι

dammys

Member
Μηνύματα
449
Likes
981
Να πω ότι πρέπει κάποιος να δει πώς θα χρησιμοποιεί το αυτοκίνητο που θέλει να αγοράσει...

π.χ για μένα θα είναι το δεύτερο αμάξι έχω πρώτο πετρέλαιο...
δεν έχω θέμα με παρκινγκ και φόρτισή κοντά στο σπίτι
για ταξίδια στους δίπλα νομούς μου φτάνουν 350 χμ
ο δήμος μου έχει 6 σημεία όπου φορτίζεις τζάμπα
Περνάω μέσα από την πόλη αλλά παρκάρω μακριά και περπατάω ..
Συνήθως πάω και έρχομαι απόσταση 20 χλμ από εθνική στη δουλειά μου κάθε μέρα..
Έχω παλιό αμάξι για απόσυρση..
Στην Κρήτη η βενζίνη είναι σταθερά 1,80 και πάνω και το υγραέριο 1 ευρώ και...
Οι τιμές στα ηλεκτρικά είναι πολύ ανταγωνιστικές..
Υπάρχουν προγράμματα με 4% επιτόκιο για αγορά ηλεκτρικού.
Ναι η επιδότηση ενέχει ένα ρίσκο...
 

Kostas78

Member
Μηνύματα
50
Likes
197
Ταξίδι-Όνειρο
Περού
Λόγω του πρόσθετου βάρους, η οικονομία καυσίμου μπορεί στην πραγματικότητα να είναι χειρότερη από αυτή ενός σύγχρονου πετρελαιοκίνητου αυτοκινήτου.
Συμφωνώ απόλυτα σε όσα αναφέρεις. Είναι δεδομένο ότι σε ένα ταξίδι το πετρελαιοκίνητο θα κάψει λιγότερο, ενώ και το κόστος του καυσίμου είναι χαμηλότερο σε σχέση με της βενζίνης. Απλά τα πετρελαιοκίνητα λόγω του φίλτρου dpf δεν ταιριάζουν σε κάποιον που κάνει συχνά μικρές αποστάσεις στην πόλη καθώς θα πρέπει να κάνει αναγέννηση. Τέλος θέλουν πολύ προσοχή που βάζεις πετρέλαιο. Αλλά για κάποιον που κάνει πολλά ταξίδια και πολλά χλμ ανά έτος είναι ιδανική επιλογή.
 

chrisbd

Member
Μηνύματα
2.927
Likes
18.984
Ναι τα υβριδικά για εκτος πολης δεν εχουν διαφορες μεγαλες σε καταναλωση απο τα αντιστοιχα βενζινοκινητα.. δηλαδη αν κινεισαι με 120 στην εθνικη οδο ειτε με υβριδικο ειτε με θερμικο (το ιδιο αυτοκινητο) τοτε η διαφορα στην καταναλωση ειναι αμελητεα αλλα το δυνατο χαρτι ειναι η πόλη για τα υβριδικά και ειδικά για εκεινα που κινουνται αμιγως ηλεκτρικά για 40 με 50 χλμ.. Και ειναι λογικο αφου πατας συνεχεια γκαζι στην εθνικη η μπαταρια θα αδειασει και δεν φορτιζει αφου δεν φρεναρεις οπως και σε αναβαση σε βουνα ..εκει θα εχεις το κερδος σε κατηφορες.. Αν πας Αθηνα Θεσσαλονικη με 120 τοτε ισως εχεις κερδος 1 με 1,5 λιτρο συνολικά..


Για τα ηλεκτρικα το προγραμμα 3 που εγκριθηκε πριν 1 μηνα νομιζω εξαντλήθηκε (καπου 10 με 11 εκατ).. το μεγιστο που ωφελειται καποιος ειναι 9000 (30% στην αξια προ ΦΠΑ και μεχρι αυτο το ποσο) αλλά αναγκαστικά θα πανε για άλλο αφου ειναι οδηγια ΕΕ και ισχυει σε ολη την ΕΕ.. το ποτε θα πανε για επομενο μπορει να παρει 6μηνο και παραπανω.. βασικά δεν περιμενανε τετοια ανταποκριση απο τον κοσμο για ηλεκτρικά το τελευταιο διαστημα δεν εξηγειται αλλιως ... πλακωσανε οι Κινεζοι.. βγαλε ρε BYD ενα ηλεκτρικο με 1500 χλμ αυτονομια και φορτιση του 80% σε 15 λεπτα να ζησουμε και μεις το ονειρο μας παιζοντας κιθαρα στο ATTO 3... α και αυτονομη οδηγηση επιπεδου 4 (θα βγαλετε ειμαι σιγουρος) να παιζουμε κανα sudoku να περασει η ωρα.. Τα μαθατε φανταζομαι οτι στην Ελβετια θα επιτρεψουν απο αυτον τον μηνα να κινουνται οχηματα ηλεκτρικα με αυτονομη οδηγηση επιπεδου 3..


Από τον Μάρτιο στην Ελβετία ξεκινά η αυτόνομη οδήγηση - Cars Electric
 

Sassenach77

Member
Μηνύματα
7.950
Likes
23.665
Επόμενο Ταξίδι
Πολωνία
Ταξίδι-Όνειρο
Γη του Πυρός
Η οικονομία καυσίμου είναι ένα από τα πιο διαφημιζόμενα οφέλη ενός υβριδικού, αλλά τα επίσημα νούμερα αναφέρονται σε συνδυασμό οδήγησης σε αυτοκινητόδρομο και πόλη.
Για να σου πω την αλήθεια δεν ξέρω τι λένε πλέον τα διαφημιζόμενα νούμερα, αλλά ξέρω τι λένε τα νούμερα στο πορτοφόλι μου. Έχω υβριδικό αυτοκίνητο (όχι SUV) και απο την στιγμή που ξεκίνησα να το οδηγώ έχω κάνει εξοικονόμηση ~37% στα καύσιμα, και επίσης δεν πληρώνω τέλη. Το αυτοκίνητο δεν το χρησιμοποιώ μόνο μέσα στη πόλη. Κάνω τουλάχιστον 3 ταξίδια το μήνα άνω των 300 χλμ.

Στην πόλη τα υβριδικά μία καλή επιλογή, καθώς δεν σπαταλούν καύσιμο κατά την αναμονή σε φανάρια και οι ανεπάρκειες του φρεναρίσματος μειώνονται με τη χρήση της αναγεννητικής πέδησης.
Το αυτοκίνητο μου δεν σπαταλάει καύσιμο ακόμα και στις χαμηλές ταχύτητες, όχι μόνο όταν είμαι σταματημένη στα φανάρια. Αυτό με το φρενάρισμα δεν είναι ακριβώς έτσι... Στο μενού του αυτοκινήτου υπάρχει επιλογή να βλέπεις πότε το αυτοκίνητο λειτουργεί μόνο με τη μπαταρία, πότε με καύσιμο, πότε συνδυαστικά, τι κάνει όταν πατάς φρένο και τι συμβαίνει όταν αφήνεις το φρένο και το αυτοκίνητο επιβραδύνει...

Ωστόσο, σε μεγαλύτερα ταξίδια, η μπαταρία του υβριδικού μπορεί να εξαντληθεί γρήγορα, καθώς λιγότερο φρενάρισμα σημαίνει λιγότερη αναγεννητική φόρτιση.
.... η μπαταρία του αυτοκινήτου μου τροφοδοτείται όταν το αυτοκίνητο επιβραδύνει και όχι όταν φρενάρει, δλδ όταν αφήνω απλά το γκάζι! Αυτό συμβαίνει ακόμα και στον αυτοκινητόδρομο! Επίσης η μπαταρία δεν αδειάζει ποτέ τελείως, ο εγκέφαλος του αυτοκινήτου δεν την αφήνει ποτέ να αδειάσει. Όταν είμαι στον αυτοκινητόδρομο και οδηγώ με σταθερή ταχύτητα (πολύ σημαντικό αυτό) χωρίς γκαζώματα, η μπαταρία φορτίζεται απο την κίνηση (επίσης) και όταν υπάρχει επαρκές απόθεμα ενέργειας λειτουργεί συνδυαστικά με το καύσιμο. Όλα αυτά που σου λέω τα βλέπω στην οθόνη!

Μόλις το υβριδικό σύστημα δεν χρησιμοποιείται, τότε ο βενζινοκινητήρας ή ο πετρελαιοκινητήρας δεν είναι καλύτερος από έναν απλό κινητήρα αυτοκινήτου.
Ναι όταν καίει μόνο ο βενζινοκινητήρας τότε λειτουργεί όπως ένα απλό βενζινοκίνητο νέας τεχνολογίας όμως. Το θέμα είναι οτι στις μεγάλες ταχύτητες δεν καίει ποτέ μόνο ο βενζινοκινητήρας όπως προείπα.

Να πω εδώ και κάτι ακόμα που έχω προσέξει. Η χρήση του cruise control συμβάλει στη μεγαλύτερη κατανάλωση καυσίμου. Το αυτοκίνητο όταν δει προπορευόμενο όχημα μειώνει ταχύτητα για να σε προειδοποιήσει και όταν προσπεράσεις το προπορευόμενο όχημα προσπαθεί να ανακτήσει το όριο ταχύτητας που του έχεις ορίσει, οπότε καίει περισσότερο καύσιμο έτσι. Δεν το χρησιμοποιώ σχεδόν ποτέ. Αντίθετα χρησιμοποιώ τον "κόφτη" ταχύτητας.

Λόγω του πρόσθετου βάρους, η οικονομία καυσίμου μπορεί στην πραγματικότητα να είναι χειρότερη από αυτή ενός σύγχρονου πετρελαιοκίνητου αυτοκινήτου.
Τα υβριδικά αυτοκίνητα δεν έχουν τεράστιες μπαταρίες και έχουν μειώσει το ντεπόζιτο για να ισοσταθμίσουν ένα μέρος του βάρους.

Κατανοώ απόλυτα οτι όλα τα υβριδικά αυτοκίνητα δεν είναι ίδια, οπότε επανερχόμαστε στο σημείο που όλοι λέτε και συμφωνώ, ότι κάποιος θα πρέπει να κάνει καλή έρευνα αγοράς σύμφωνα πάντα με τις ανάγκες του :)
 
Last edited:

zade

Member
Μηνύματα
174
Likes
755
Επόμενο Ταξίδι
Κάπου...
Επειδή αγόρασα πέρυσι να σου πω την εμπειρία μου.

Ένας κολλητός μου είναι πολύ μεγάλο στέλεχος επί δεκαετίες στις επίσημες αντιπροσωπείες και μου έδωσε τις εξής κατευθυντήριες αρχές προτού επιλέξω.

1)Όχι ακόμα αμιγώς ηλεκτρικό. Η τεχνολογία δεν έχει ωριμάσει και επίσης στην Ελλάδα οι δυνατότητες φόρτισης είναι πολύ περιορισμένες εκτός των μεγάλων πόλεων. Χαρακτηριστικά μου είπε ότι για την Ελλάδα ηλεκτρικό μετά από 10 χρόνια. Νωρίτερα μόνο αν θες να κάνεις μόστρα ή είσαι μόνο εντός αστικού ιστού και έχεις δική σου φόρτιση. Γενικά όχι ακόμα.

2)Αν γίνεται, απέφυγε τρικύλινδρο. Ακόμα και τα καλύτερα υλικά να έχεις βάλει επειδή είναι τρεις οι χρόνοι και όχι τέσσερις (είναι μεγάλο για να αναλύσω εδώ τι σημαίνει αυτό) τα τρικύλινδρα είναι πιο επιρρεπή σε ζημιές και βλάβες. Και προπαντων εκτός από πολύ ακριβές επιλογές ή πολύ φθηνές ΟΧΙ ευρωπαικό τρικύλνδρο. Οι Ευρωπαίοι για να αυξήσουν τα κέρδη έχουν αρχίσει και κάνουν τσιγκουνιές με αποτέλεσμα να βγαίνουν ζημιές.

3)Οι κορεάτες είναι πάρα πολύ αξιόπιστοι. Huyndai/ Kia δίνουν αυτή τη στιγμή πολύ μεγαλές εγγυήσεις και τα οχήματα τους δεν βγάζουν πρόβλημα από μόνα τους επ ουδενί.

4) Toyota mazda είναι πλέον πολύ κοντα ως εταιρίες και ότι προσφέρει η μια , δινει και η άλλη. Βασικά το mazda 2 hybrid είναι το toyota yaris και είναι και 600€ φθηνότερο.

5) Οι κινέζοι είναι πολύ καλοί, έχουν μπει πολύ δυναμικά, αλλά σίγουρα χάνουν αβέρτα σε μεταπωλητική αξία. Δηλαδή αν είναι να πάρεις ένα αυτοκίνητο και σε τρια χρόνια από τώρα να το πουλήσεις μισή τιμη , ε καταλαβαίνεις ότι χάνεις πάρα πολύ.

6)Κάθε εταιρία έχει το δικό της προφίλ. Υπάρχουν αυτοκίνητα που θα σε πάνε από το σημείο Α στο σημείο Β και υπάρχουν και αυτοκίνητα που ΘΕΛΕΙΣ να τα οδηγείς. Και εκεί υπεισέρχεται η υποκειμενικότητα. Πχ το fiat 500 είναι ένα ζημιάρικο, κοστοβόρο και ακριβό για αυτά που προσφέρει αυτοκίνητο. Αλλά έχει χαρακτήρα όπως και να το κάνεις. Οπότε δεν αγοράζουμε πάντα αυτοκίνητο με το μυαλό μας, πολλές φορές είναι και τι λέει η καρδούλα μας.

Εγω για να μην τα πολυλογώ αγόρασα το Mazda CX-30 E-skyactiv-x με τα 186 άλογα. Τα χρειάζομαι; Όχι. Έπρεπε να πάρω τόσο μεγάλο αυτοκίνητο για τις αποστάσεις που κάνω; Όχι. Ήταν από θέμα πρακτικότητας και κόστους/οφέλους η καλύτερη επιλογή; Μάλλον όχι.
ΑΛΛΑ. Το οδήγησα και το ερωτεύτηκα. Οπότε ότι και να λέμε, είναι μεγάλο πράγμα να σου αρέσει αυτό που οδηγάς.
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Ενεργά Μέλη

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.953
Μηνύματα
919.826
Μέλη
39.656
Νεότερο μέλος
Lel os

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom