psilos3
Member
- Μηνύματα
- 7.065
- Likes
- 55.800
- Επόμενο Ταξίδι
- ;
- Ταξίδι-Όνειρο
- Αναζητείται!
Περιεχόμενα
- Κεφάλαιο 1
- Προετοιμασία και σχεδιασμός
- Ήρθε η μέρα
- Απ’ τα χαμηλά στα ψηλά
- Παλάτια και σπηλιές
- Sacromonte, Albaicín, Miradores και άλλα ωραία της πόλης!
- Κυριακή στη Γρανάδα, ή αλλιώς όπως πρέπει να 'ναι οι Κυριακές
- Αυτό ήταν όλο κι όλο;
- Ξανά από πόλη σε πόλη
- Τα τελευταία βήματα στη Βαρκελώνη
- Απολογισμός & συμπεράσματα
Τα τελευταία βήματα στη Βαρκελώνη
Είχα ξυπνήσει κεφάτος παρόλο που η εκδρομή έφτανε στο τέλος της. Μάλλον επειδή για άλλη μια φορά μου έβγαινε τόσο ωραία!
Έτσι αφού έφαγα πρωινό κι άφησα τα πράγματα στο ξενοδοχείο προς φύλαξη, κατέβηκα και πάλι στους δρόμους, τη φορά αυτή χωρίς συγκεκριμένο πρόγραμμα κατά νου:
Είχα χρόνο για μια μεγάλη βόλτα, παρόλα αυτά δεν ήθελα να απομακρυνθώ και πολύ από το κέντρο, αλλά να προχωρήσω αόριστα προσπαθώντας να βρω σημεία που δεν είχα δει στο προηγούμενο πέρασμα μου απ' την πόλη.
Πρώτα όμως αποφάσισα να κατηφορίσω για λίγο στη Ramblas προκειμένου να κάνω ένα σύντομο πέρασμα από την πλατεία «Reial» που τόσο μου είχε αρέσει, για να βγω και καμιά φωτογραφία:
Με νότια κατεύθυνση και μέσα από τα φωτογενή στενάκια της Γοτθικής συνοικίας κατέβηκα προς τη θάλασσα, περνώντας και από την μπαρόκ εκκλησία «Basilica of Our Lady of Mercy» , προστάτιδα της πόλης της Βαρκελώνης από το 1687:
Το παρκάκι της «Plaça del Duc de Medinaceli» μου έδωσε την ευκαιρία για μια ωραία στάση προκειμένου να πιώ κι έναν ακόμη καφέ που χρειαζόμουν, με τον καιρό να είναι μεν συνεχώς συννεφιασμένος αλλά καλός. Τι δουλειά έχουν τα παπαγαλάκια μες τα περιστέρια δε μπόρεσα ποτέ να καταλάβω, ήταν όμως γουστόζικο θέαμα:
Δεν είχα αντιληφθεί όλη αυτή την ώρα ότι βρισκόμουν τόσο κοντά στο μνημείο του Κολόμβου, κάτι που με έκανε να στρίψω δεξιά για να συνεχίσω την περιήγηση μου:
Μια τρομερής έμπνευσης βιτρίνα από ένα επισκευαστικό κέντρο με τσεκούρια και μαχαίρια πάνω σε προϊόντα τεχνολογίας μ' έκανε να σταματήσω ώστε να τη φωτογραφίσω, ακριβώς την ώρα που περνούσα από την ενορία του Αγίου Αυγουστίνου και την ομώνυμη πλατεία:
Η περιοχή «El Raval» στην οποία προχωρούσα εδώ και ώρα μου έκανε λιγότερο τουριστική κι αρκετά πιο ανθρώπινη μιας που εκτός των άλλων δε χρειαζόταν και μεγάλη σκέψη για να αντιληφθεί κανείς ότι ήταν μια περιοχή μεταναστών, κυριότερα από την Ινδία και τις γύρω χώρες όπως μαρτυρούσαν και τα πολυάριθμα καταστήματα εκεί:
Την πολύ όμορφη αυτή μου περιήγηση στην πόλη διέκοψε προσωρινά η επίσκεψη στην κλειστή λαϊκή αγορά «Mercat de Sant Antoni» που είχα σταμπαρισμένη εκ των προτέρων, μιας και η δωρεάν παραδοτέα αποσκευή μου έδινε την ευκαιρία για πολλά περισσότερα ψώνια απ’ ότι συνήθως:
Γι’ ακόμα μια φορά στις αγορές της χώρας και δη της Βαρκελώνης, δε μπορώ να πω ότι ενθουσιάστηκα, περιμένοντας σαφώς κάτι καλύτερο ίσως και φθηνότερο, αρκούμενος έτσι στα πολύ βασικά φαγώσιμα προϊόντα τα οποία αγόρασα από ένα μαγαζάκι με φρέσκο jamon που μου έκανε την καλύτερη εντύπωση, ξαναβγαίνοντας λίγο μετά:
Εντάξει, το παραδέχομαι, ήμουν σε γνώριμη από το προηγούμενο βράδυ γειτονιά ωστόσο η στάση δεν έγινε μόνο και μόνο για να δοκιμάσω άλλο ένα από τα φρέσκα λαχταριστά pints της «Fàbrica Moritz» αλλά και για ν’ αγοράσω μερικές για το σπίτι, από το κατάστημα που φιλοξενείται στο χώρο του:
Βέβαια επειδή μιλάμε για Ισπανία ήταν αδύνατο να φύγω δίχως το φημισμένο της κρασί μαζί μου, δοκιμάζοντας της προτάσεις του ειδικού στην κάβα «Art de Vins» που ξετρύπωσα στην επόμενη γωνία:
Φορτωμένος όπως έπρεπε επέστρεψα προς το ξενοδοχείο μου τρώγοντας και κάτι πρόχειρο από ένα φούρνο που ανακάλυψα σ’ ένα από τα αναρίθμητα ωραία στενάκια του κέντρου.
Αφού παρέλαβα τη βαλίτσα και βόλεψα τα ψώνια, διαπίστωσα ότι έχω ένα αξιοποιήσιμο 40λεπτο στη διάθεση μου, οπότε τι καλύτερο απ’ το να επενδύσω χρόνο και χρήμα στο φιλόξενο μπαρ:
Για ποιο λόγο άλλωστε να βιαστώ;
Στην ώρα του ξεκίνησε το Aerobus, χρόνος για την πτήση και επιπλέον ψώνια (Ισπανικό ωραιότατο μπράντυ) υπήρχε άφθονος, όπως και χρόνος για σκέψη και καταρτισμό νέων πλάνων. Ούτε καν οι δύο παρλαπίπες Ισπανοί που δεν έβαλαν γλώσσα μέσα παρά μόνο όταν σερβιρίστηκε το φαγητό δε μπόρεσαν να μου χαλάσουν το ωραίο κέφι...
Μη ρωτάτε τι πλάνων.
Φυσικά αυτών της επιστροφής στην Ισπανία.
Είχα ξυπνήσει κεφάτος παρόλο που η εκδρομή έφτανε στο τέλος της. Μάλλον επειδή για άλλη μια φορά μου έβγαινε τόσο ωραία!
Έτσι αφού έφαγα πρωινό κι άφησα τα πράγματα στο ξενοδοχείο προς φύλαξη, κατέβηκα και πάλι στους δρόμους, τη φορά αυτή χωρίς συγκεκριμένο πρόγραμμα κατά νου:


Είχα χρόνο για μια μεγάλη βόλτα, παρόλα αυτά δεν ήθελα να απομακρυνθώ και πολύ από το κέντρο, αλλά να προχωρήσω αόριστα προσπαθώντας να βρω σημεία που δεν είχα δει στο προηγούμενο πέρασμα μου απ' την πόλη.

Πρώτα όμως αποφάσισα να κατηφορίσω για λίγο στη Ramblas προκειμένου να κάνω ένα σύντομο πέρασμα από την πλατεία «Reial» που τόσο μου είχε αρέσει, για να βγω και καμιά φωτογραφία:


Με νότια κατεύθυνση και μέσα από τα φωτογενή στενάκια της Γοτθικής συνοικίας κατέβηκα προς τη θάλασσα, περνώντας και από την μπαρόκ εκκλησία «Basilica of Our Lady of Mercy» , προστάτιδα της πόλης της Βαρκελώνης από το 1687:


Το παρκάκι της «Plaça del Duc de Medinaceli» μου έδωσε την ευκαιρία για μια ωραία στάση προκειμένου να πιώ κι έναν ακόμη καφέ που χρειαζόμουν, με τον καιρό να είναι μεν συνεχώς συννεφιασμένος αλλά καλός. Τι δουλειά έχουν τα παπαγαλάκια μες τα περιστέρια δε μπόρεσα ποτέ να καταλάβω, ήταν όμως γουστόζικο θέαμα:


Δεν είχα αντιληφθεί όλη αυτή την ώρα ότι βρισκόμουν τόσο κοντά στο μνημείο του Κολόμβου, κάτι που με έκανε να στρίψω δεξιά για να συνεχίσω την περιήγηση μου:


Μια τρομερής έμπνευσης βιτρίνα από ένα επισκευαστικό κέντρο με τσεκούρια και μαχαίρια πάνω σε προϊόντα τεχνολογίας μ' έκανε να σταματήσω ώστε να τη φωτογραφίσω, ακριβώς την ώρα που περνούσα από την ενορία του Αγίου Αυγουστίνου και την ομώνυμη πλατεία:


Η περιοχή «El Raval» στην οποία προχωρούσα εδώ και ώρα μου έκανε λιγότερο τουριστική κι αρκετά πιο ανθρώπινη μιας που εκτός των άλλων δε χρειαζόταν και μεγάλη σκέψη για να αντιληφθεί κανείς ότι ήταν μια περιοχή μεταναστών, κυριότερα από την Ινδία και τις γύρω χώρες όπως μαρτυρούσαν και τα πολυάριθμα καταστήματα εκεί:


Την πολύ όμορφη αυτή μου περιήγηση στην πόλη διέκοψε προσωρινά η επίσκεψη στην κλειστή λαϊκή αγορά «Mercat de Sant Antoni» που είχα σταμπαρισμένη εκ των προτέρων, μιας και η δωρεάν παραδοτέα αποσκευή μου έδινε την ευκαιρία για πολλά περισσότερα ψώνια απ’ ότι συνήθως:


Γι’ ακόμα μια φορά στις αγορές της χώρας και δη της Βαρκελώνης, δε μπορώ να πω ότι ενθουσιάστηκα, περιμένοντας σαφώς κάτι καλύτερο ίσως και φθηνότερο, αρκούμενος έτσι στα πολύ βασικά φαγώσιμα προϊόντα τα οποία αγόρασα από ένα μαγαζάκι με φρέσκο jamon που μου έκανε την καλύτερη εντύπωση, ξαναβγαίνοντας λίγο μετά:


Εντάξει, το παραδέχομαι, ήμουν σε γνώριμη από το προηγούμενο βράδυ γειτονιά ωστόσο η στάση δεν έγινε μόνο και μόνο για να δοκιμάσω άλλο ένα από τα φρέσκα λαχταριστά pints της «Fàbrica Moritz» αλλά και για ν’ αγοράσω μερικές για το σπίτι, από το κατάστημα που φιλοξενείται στο χώρο του:

Βέβαια επειδή μιλάμε για Ισπανία ήταν αδύνατο να φύγω δίχως το φημισμένο της κρασί μαζί μου, δοκιμάζοντας της προτάσεις του ειδικού στην κάβα «Art de Vins» που ξετρύπωσα στην επόμενη γωνία:

Φορτωμένος όπως έπρεπε επέστρεψα προς το ξενοδοχείο μου τρώγοντας και κάτι πρόχειρο από ένα φούρνο που ανακάλυψα σ’ ένα από τα αναρίθμητα ωραία στενάκια του κέντρου.

Αφού παρέλαβα τη βαλίτσα και βόλεψα τα ψώνια, διαπίστωσα ότι έχω ένα αξιοποιήσιμο 40λεπτο στη διάθεση μου, οπότε τι καλύτερο απ’ το να επενδύσω χρόνο και χρήμα στο φιλόξενο μπαρ:

Για ποιο λόγο άλλωστε να βιαστώ;

Στην ώρα του ξεκίνησε το Aerobus, χρόνος για την πτήση και επιπλέον ψώνια (Ισπανικό ωραιότατο μπράντυ) υπήρχε άφθονος, όπως και χρόνος για σκέψη και καταρτισμό νέων πλάνων. Ούτε καν οι δύο παρλαπίπες Ισπανοί που δεν έβαλαν γλώσσα μέσα παρά μόνο όταν σερβιρίστηκε το φαγητό δε μπόρεσαν να μου χαλάσουν το ωραίο κέφι...

Μη ρωτάτε τι πλάνων.
Φυσικά αυτών της επιστροφής στην Ισπανία.
