• Η αναδρομή στο παρελθόν συνεχίζεται! Ψηφίστε την Ταξιδιωτική Ιστορία του μήνα για τους μήνες Μάρτιο - Αύγουστο 2020 !

Ισλανδία Ισλανδία των 7,κρύο,bonus,σπασμένα τζάμια Ρέκιαβικ,τροχαία στη μέση της στέπας και παγωμένοι δρόμοι

popotus

Member
Μηνύματα
79
Likes
674
Επόμενο Ταξίδι
Νότιος Αφρική
Ταξίδι-Όνειρο
Ανταρκτική
C7F658EC-3931-4E16-AD34-D51E3BE1F930.jpeg
97E3D906-40CF-49CD-AE79-FECE9E5146A4.jpeg
B0FCDC12-084D-4A4A-833D-0225BB553E82.jpeg
945E0579-7EF4-49F5-A8B7-C53249771CBB.jpeg
2625999A-3745-4FC9-9A95-79F51644E8E3.jpeg
4C65604E-B83F-4BDC-9FF1-F2BD5C4A8BA4.jpeg
1. Μπαμ, 2. Hofn, 3,5 Seydisfjordur, 4,6 Hengifoss


Ημέρα 4η : Seydisfjordur-Hofn !!!

Ξημέρωμα λοιπόν στο όμορφο ψαροχώρι του Seydisfjordur και σε ένα από τους πιο όμορφους τόπους διαμονής πού έχω επιλέξει ποτέ και λόγω του θεωρητικά εύκολου σημερινού προγράμματος (στα χαρτιά πάντα ) είπαμε να κάνουμε μια πρωινή βόλτα καιρού επιτρέποντος. Το σημαντικότερο που έχει να αναδείξει είναι το πορθμείο για τα νησιά Φερόες καλοκαιρινός προορισμός για τους Ισλανδούς και εύκολη διέξοδος προς το νότο (εύκολη μια κουβέντα είναι για ταξίδι 15 ωρών). Η περιήγηση στο χωρίο δεν μας παίρνει περισσότερο από 30-40 λεπτά και αναχώρηση για Εγκιλσταδίρ την κοντινή κωμόπολη για ανεφοδιασμό από τα γνωστά μας πια Bonus με σήμα το ροζ γουρουνάκι. Αφού γεμίζουμε τα 2 αυτοκίνητα με τα εφόδια του υπολοίπου μας ταξιδιού για τη λίμνη Lagarfljot και τους εντυπωσιακούς καταρράκτες Hengifoss!! Αμ δε!! Οταν οι άνθρωποι κάνουν σχέδια μπλα μπλα μπλα..

Ο Ορέστης ζήτα μία ακόμα στάση για να προσθέσει κάτι στον ανεφοδιασμό αλλά δεν εισακούστηκε , ο Διογένης δίνει το τιμόνι στην Άλκηστη η οποία με τη σειρά της δίνει προτεραιότητα σε εμένα να προηγηθώ ενώ το google maps του συνοδηγού Θεμιστοκλή κολλάει και παίρνουμε λάθος κατεύθυνση και την στιγμή που παίρνει πάλι εμπρός προτείνει αναστροφή για να ακολουθήσουμε την σωστή πορεία εγώ βρίσκω ένα άνοιγμα και στα γοργά, ένεκεν ένα τύπου pick up αμάξι έρχεται με ταχύτητα από την ευθεία με όχι και την καλύτερη ορατότητα λόγω διαφορετικού υψόμετρου, περνάω με την διαφορά όμως ότι και η Άλκηστη ακολουθεί την ίδια τακτική....ΜΠΑΜ.!! Τι ακριβώς προσπάθησε να κάνει δεν αποσαφηνίστηκε με ακρίβεια το αποτέλεσμα όμως ήταν..ΜΠΑΜ..!!

Ατύχημα σε ξένη χώρα, και δή στην πιο ακριβή χώρα της Ευρώπης, δεν μου είχε ξανατύχει και καταλαβαίνετε τι αίσθημα προκαλεί στον καθένα ξεχωριστά και σε όλη την παρέα και τι αναταράξεις φέρνει στο σύνολο της. Οι ευχές/προβλέψεις της κοπέλας από το rent a car για πιθανότητα 40% ατυχήματος βγαίνουν αληθινές και η αγωνία μας για τι ζημιά έχει γίνει σε αμφότερα τα αυτοκίνητα και περισσότερο τι καλύπτει η έξτρα ασφάλεια που είχε κανονίσει από την Αγγλία ο Διογένης έχει φτάσει στο κατακόρυφο!! Ο ολλανδός (!!) υπήκοος που υπέστει το ατύχημα χωρίς σωματικές βλάβες οπώς και τα παιδιά στο δικό μας αμάξι δόξα τω Θεώ υπερβολικά ήρεμος και συνεργάσιμος και ο ισλανδός φίλος του που ήρθε άμεσα για βοήθεια μας έδωσε και λύσεις με τη ζημιά στο δικό μας αμάξι. Ευτυχώς η ζημιά που υπέστη το αυτοκινητό μας δεν μας περιόριζε να συνεχίσουμε το ταξίδι μας με τα απαραίτητα μερεμέτια στο κοντινότερο συνεργαζόμενο με την εταιρεία ενοικίασης συνεργείο, η αστυνομία που κατέφθασε σε απόλυτη ηρεμία παίρνει καταθέσεις και ολοκληρώνει το έργο αρκετά γρήγορα και εμείς μετά το αρχικό σοκ ξεμουδιάζουμε και αποφασίζουμε στο συνεργείο να προηγηθούμε οι μεν και να ακολουθήσουν οι δεν όταν θα έχουν τελειώσει με τις επιδιορθώσεις.

Δεν θα κάνω συγκρίσεις με την Ελλάδα και την ανάλογη αντιμετώπιση και προσέγγιση παρόμοιου περιστατικού απλά θα μείνω σε 2 πράγματα που μου έκαναν εντύπωση προσωπικά. α) Το πρώτο πράγμα που έκανε ο οδηγός που υπέστη το ατύχημα πέραν του να τσεκάρει ότι ήμασταν όλοι καλά, ήταν να μαζέψει όλα τα κομμάτια από τα 2 αυτοκίνητα που είχαν απλωθεί στον δρόμο για να μην είναι επικίνδυνα για τα επόμενα τροχοφόρα και β) ήρθε μαζί με τον φίλο του να βοηθήσουν να μαζέψουμε λίγο το αμάξι για να συνεχίσουμε το ταξίδι μας! Να συμπληρώσω ότι οι καιρικές συνθήκες ήταν οι καλύτερες χωρίς βροχή,πάγο ή ομίχλη και το μόνο επιβαρυντικό ήταν η μικρή ορατότητα του δρόμου όπως προαναφέρθηκε και οι ταχύτητες που αναπτύσσονται σε εκείνο το σημείο του δρόμου πραγματικά στη μέση της στέπας.(κάπου αναφέρθηκε στα σχόλια ότι οι ισλανδοί δεν τρέχουν, εμείς σε όλο το ταξίδι σχηματίσαμε αντίθετη γνώμη).

Το ταξίδι τελικά συνεχίστηκε φτάσαμε στην όμορφη λίμνη στα μέσα αυτής περίπου είναι οι εξίσου εντυπωσιακοί καταρράκτες Hengifoss που αξίζουν από τη διαδρομή που πρέπει να ακολουθήσεις για να φτάσεις μέχρι εκεί και θα την έλεγα βατή αλλά με κάποιες παγίδες στην πορεία και την καταευχαριστηθήκαμε μάλλον λόγω και της πίεσης που περάσαμε όλο το πρωινό. Η 2η ομάδα ακολουθεί και απολαμβάνει και εκείνη την διαδρομή και σιγά σιγά αφού αρχίζει να σκοτινιάζει παίρνουμε τον δρόμο για το παραθαλάσσιο Hofn!! Φυσικά για να μην κλείσει νορμάλ η ημέρα τα παιδιά του δικού μου αμαξιού άρχισαν να βλέπουν από τις 6:30-7 το απόγευμα οπτασίες ελέω του πρωινού ατυχήματος με το πολικό σέλας. Στη μέση του πουθενά μέσα στο κρύο να σταματάμε και να κοιτάζουμε τον ουρανό με την απορία το τι ακριβώς κοιτάμε. Πολικό σέλας γιοκ!!!

Η άφιξη στο όμορφο airbnb του βροχερού Hofn και το δείπνο με σνίτσελ όπως έλεγε το μενού αποκαθιστά τις ισορροπίες ηρεμεί το σύνολο μας βοηθάει να γεμίσουμε τις μπαταρίες για την αυριανή ημέρα. Η Ισλανδία συνεχίζει να μας εκπλήσσει σε όλα τα επίπεδα!!

ΥΓ 1 : To Hofn όπως και το Seydisfjordur αξίζουν την προσοχή σας ψαροχώρια με θέα στον Ατλαντικό ωκεανό.
ΥΓ 2: Ουδέν κακό αμιγές καλού όπως το πάρει κανείς, στο κρύο τα πράγματα είναι πιο δύσκολα!!
 
Last edited:

Dina Z

Member
Μηνύματα
1.373
Likes
4.380
Ταξίδι-Όνειρο
Ονειρεύομαι ... γενικώς!
Πολυ ενδιαφεροντα οσα μας διηγηθηκες για το τρακαρισμα :)
 

Dina Z

Member
Μηνύματα
1.373
Likes
4.380
Ταξίδι-Όνειρο
Ονειρεύομαι ... γενικώς!
οι εξίσου εντυπωσιακοί καταρράκτες Hengifoss που αξίζουν από τη διαδρομή που πρέπει να ακολουθήσεις για να φτάσεις μέχρι εκεί και θα την έλεγα βατή αλλά με κάποιες παγίδες στην πορεία
Ποσο μεγαλη ειναι αυτη η διαδρομη και σε τι παγιδες αναφερεσαι; Θες να μας εξηγησεις;
 

travelbreak

Member
Μηνύματα
1.861
Likes
16.112
Επόμενο Ταξίδι
???
Ταξίδι-Όνειρο
Υπερσιβηρικός
Έχει ειδικά αν βγεις απ' τον βασικό περιφερειακό δρόμο όμως αν δεις στο βάθος περιμένει για να περάσουμε ένα Yaris (ήταν και το μοναδικό μη 4x4 που είδα στο δρόμο αυτό γι' αυτό έβγαλα και τη φωτογραφία). Προφανώς θα ήταν τίποτα τουρίστες που έκαναν το γύρο απ' τον περιφερειακό αλλά υποχρεωτικά για να δεις κάποια αξιοθέατα όπως ο Dettifoss πρέπει να πάρεις μια παράκαμψη σε δρόμο F.
Εμείς πάντως με το Octavia γεμάτο με 4 άτομα και τα πράγματά τους, απολαύσαμε τον Dettifoss. Δεν ξέρω αν ο δρόμος που πήγαμε ήταν F, αλλά πήγαμε και μας το πρότεινε το γραφείο που μας οργάνωσε το ταξίδι.
Δείτε τα αυτοκίνητα, μέχρι και πούλμαν. Φαίνεται λίγο και ο δρόμος.
upload_2018-12-3_23-58-35.jpeg


upload_2018-12-3_23-59-20.jpeg


upload_2018-12-4_0-0-50.jpeg


upload_2018-12-4_0-1-32.jpeg


upload_2018-12-4_0-2-20.jpeg
 

North66

Member
Μηνύματα
4.362
Likes
5.219
Ταξίδι-Όνειρο
Γροιλανδία
Βλέπω ότι βρίσκεσαι στην αριστερή όχθη του καταρράκτη βλέποντας προς τον καταρράκτη. Αν θυμάμαι καλά εγώ πρέπει να ήμουνα στη δεξιά. Και βλέποντας τώρα το google maps πρέπει να ακολουθήσατε τον F-864 που ίσως να είναι πιο βατός. Αν δεις στο χάρτη ο F-862 δίνει πρόσβαση στη δεξιά όχθη του καταρράκτη και ο F-864 στην αριστερή και είναι ψιλοπαράλληλοι κατεβαίνοντας προς τον ωκεανό.
 
Last edited:

travelbreak

Member
Μηνύματα
1.861
Likes
16.112
Επόμενο Ταξίδι
???
Ταξίδι-Όνειρο
Υπερσιβηρικός
Βλέπω ότι βρίσκεσαι στην αριστερή όχθη του καταρράκτη βλέποντας προς τον καταρράκτη. Αν θυμάμαι καλά εγώ πρέπει να ήμουνα στη δεξιά. Και βλέποντας τώρα το google maps πρέπει να ακολουθήσατε τον F-864.
Δεν ξέρω αν ήταν F αλλά ήταν καλός.
 

travelbreak

Member
Μηνύματα
1.861
Likes
16.112
Επόμενο Ταξίδι
???
Ταξίδι-Όνειρο
Υπερσιβηρικός
Βλέπω ότι τώρα (Τρίτη πρωί) ότι έχει στον Καναδά ένα τέλειο σέλας. Έχει μείνει λίγο και στην αγαπημένη Ισλανδία που συζητάμε εδώ. Τελικά η παρέα του @popotus δεν το είδαν ή μου διέφυγε;
 

panlek30

Member
Μηνύματα
1.635
Likes
4.274
Επόμενο Ταξίδι
Κωνσταντινούπολη
Ταξίδι-Όνειρο
Περού - Βολιβία
Βλέπω ότι βρίσκεσαι στην αριστερή όχθη του καταρράκτη βλέποντας προς τον καταρράκτη. Αν θυμάμαι καλά εγώ πρέπει να ήμουνα στη δεξιά. Και βλέποντας τώρα το google maps πρέπει να ακολουθήσατε τον F-864 που ίσως να είναι πιο βατός. Αν δεις στο χάρτη ο F-862 δίνει πρόσβαση στη δεξιά όχθη του καταρράκτη και ο F-864 στην αριστερή και είναι ψιλοπαράλληλοι κατεβαίνοντας προς τον ωκεανό.
@North66 πότε πήγες; Μάλλον έχουν φτιάξει τους δρόμους απο τότε που έχεις πάει! Πήγα φέτος και ο 862 ήταν άσφαλτος. Επίσης ο 862 είναι ο μοναδικός που συντηρούν και μένει ανοιχτός κάποιες μέρες το χειμώνα. Ο 864 είναι πάντα κλειστός όταν αρχίζουν οι χιονοπτώσεις, πράγμα που πιθανόν να σημαίνει οτι είναι χειρότερος.... Αν και απο τις φωτογραφίες του @travelbreak δε φαίνεται και τραγικός...
 

panlek30

Member
Μηνύματα
1.635
Likes
4.274
Επόμενο Ταξίδι
Κωνσταντινούπολη
Ταξίδι-Όνειρο
Περού - Βολιβία
Πολύ παλιότερα το ανέφερα πιο πάνω ως μια πληροφορία που χρειάζεται έλεγχο. Νομίζω εδώ εξηγούνται αρκετά αναλυτικά οι δύο δρόμοι.
https://www.inspiredbyiceland.com/p...search/Details/dettifoss-waterfall?type=place
Ούτε αυτό είναι πολύ καινούργιο άρθρο γιατί λέει οτι ο 862 είναι gravel road. Με βεβαιότητα σου λέω οτι είναι άσφαλτος. Επίσης δεν ξέρω αν είχε αλλά πλέον έχουν φτιάξει και μία τεράστια πλατφόρμα πάνω απο τον καταρράκτη. Πιθανόν αυτό το άρθρο να είναι πιο πρόσφατο.
https://fortheloveofwanderlust.com/waterfalls-in-iceland/
 

popotus

Member
Μηνύματα
79
Likes
674
Επόμενο Ταξίδι
Νότιος Αφρική
Ταξίδι-Όνειρο
Ανταρκτική
F92BD45B-B1F1-4B38-8465-217310E0252D.jpeg
6ECA9FFB-D401-40E8-9150-921C746BCA5B.jpeg
818BACCF-0EE9-4B77-BB37-16A822EB9826.jpeg
EAD4D4E1-E170-4205-8922-0CDA8ECDDA79.jpeg
0CCE4657-C8EF-471A-9832-097C75730357.jpeg
267CED1C-ACFC-4C9E-A09A-D015F5FB8950.jpeg
A6835143-DD83-41A7-ADE1-6D58245619E9.jpeg
05A4C900-4C76-4C17-8438-A33DC2084DB6.jpeg
67CFDA2B-4666-4515-B5BA-17622BAFF9C7.jpeg
Ημέρα 5η : Hofn - Vik ( Hvolsvöllur ή για την ακρίβεια στη μέση του πούθενα )

Έπειτα από την προηγούμενη επεισοδιακή ημέρα και με το πλούσιο δείπνο να μας οδηγεί στα κρεβάτια μας για ξεκούραση και ανασυγκρότηση ξημερώνει η 5η ημέρα του ταξιδιού μας με το πρόγραμμα για σήμερα να έχει τον μεγαλύτερο παγετώνα του κόσμου τον απίστευτα όμορφο Βατναγιοκούλ και το εθνικό πάρκο Σκαφτάφελλ!! Η απόσταση κοντινή για τα αξιοθέατα θετικό για το φως της ημέρας που μας έκαιγε και σχετικά βατή και η πρόσβαση και στα 2. Μετά από καμία ώρα δρόμο βρεθήκαμε λοιπόν σε ένα από τα πιο όμορφα τοπία του ταξιδιού μας την Jokulsarlon glacier lagoon με τα χρώματα της παγωμένης λίμνης να μας αφήνουν έκπληκτους και με τις οδηγίες των Ισλανδών ότι θα επιζήσουμε μόνο λίγα λεπτά σε περίπτωση που βρεθούμε κατά τύχη μέσα στο νερό.!! Στο συγκλονιστικό αυτό τοπίο που υποθέτω κάπως παρόμοια θα είναι και η Γροιλανδία ή η Ανταρκτική μας συνόδευε για ακόμα μία φορά ένας λυσσαλέος άνεμος να δέσει με το ντεκόρ!!

Οι συμπαθείς φώκιες να μπαινοβγαίνουν μέσα στο νερό μας μας δεν μας εκπλήσουν τόσο όσο ένα νεόνυμφο ζευγάρι από την Ταιβάν που ήρθε για φωτογραφίες του γάμου τους στον παγετώνα (πρωτότυπο μεν ακραίο δεν) και η εκπληκτική ομοιότητα της ταιβανέζας φωτογράφου με τα φούξια χρώματα με την δική μας Κίρκη προσφέρουν άφθονο γέλιο,γνωριμία και φωτογραφίες με το συμπαθητικό ζευγάρι!! Και αφού το κρύο μας είχε κυριεύσει ώρα για μια βόλτα στην κοντινή μαύρη παραλία με την περιέργη άμμο που θυμίζει Σαντορίνη και τα κομμάτια πάγου στα σημεία πού έσκαγαν τα κύματα!!! Εικόνες δύσκολο να της ξαναζήσεις ποτέ στη ζωή σου και σκεφτείτε ότι είμαστε ακόμα στον Οκτώβριο και στο νότιο τμήμα της χώρας!!!

Ο παγετώνας είναι απίστευτα μεγάλος και τα σημεία που σταματήσαμε είναι κουκίδες από το μεγεθός αλλά αντιπροσωπευτικά το τι βρίσκεται στην ενδοχώρα που για να επισκεφτείς χρειάζεσαι ειδικά εξοπλισμένα οχήματα! Το ακόλουθο εθνικό πάρκο Σκαφτάφελλ με τους καταρράκτες Svartifoss αποτελούν έναν ακόμα όμορφο προορισμό για περπάτημα σε ένα οριακά δύσβατο, ελέω βροχής και σε ορισμένα σημεία πάγο, μονοπάτι που σε αποζημειώνει με ακόμα έναν παγετώνα( δεν θυμάμαι πόσους καταρράκτες είδαμε συνολικά αλλά σίγουρα φτάνουν για την υπόλοιπη ζωή μας)!!

Φυσικά η αρχική μας εκτίμηση του διαθέσιμου χρόνου αποβαίνει για μία ακόμα φορά αποτυχής και η φιλοδοξία να φτάσουμε στο υποτιθέμενο αρχικό προορισμό το Vik ( που δεν βρήκαμε ποτέ κάποιο κατάλυμα) και στην εξίσου μαύρη παραλία του Reynisfjara δεν πραγματοποιείται σε καμία περίπτωση αφού ή ώρα αναχώρησης ήταν ήδη 5 το απόγευμα και το σκοτάδι αρχίζει να γίνεται πύκνο όσο προχωράμε. Και παρά την καλή θέληση των πλοηγών να μας οδηγήσουν στην σημερινή μας περιοχή του Hvolsvollur για διανυκτέρευση η προσπάθεια ανεύρευσης του airbnb ήταν μια δύσκολη υπόθεση κυριολεκτικά στη μέση του πουθενά !! Η αυριανή μέρα θα μας εξηγήσει τον λόγο ύπαρξης αυτού του airbnb.

Έξυπνη και η διαχείριση χώρου από το τελευταίο αυτό κατάλυμα με ξεχωριστά 2 μπάνια και 2 wc (αρκετά χρήσιμα για παρέα 7 ατόμων ) και 12 (!!) κουκέτες ότι πρέπει για πολυμελής παρέες !! Προτελευταίο δείπνο στο νησί και γρήγορη ανάπαυση!!

ΥΓ1 : Οι παγίδες που αναφερόμουν ήταν τα κομμάτια πάγου (νάτος πάλι ο πάγος ) και τα ρυάκια νερού μεγάλου πλάτους δύσκολα για διάβαση.

ΥΓ2 : Τελικά πολικό σέλας δεν είδαμε επ' ουδενί όσο και αν το θέλαμε διακαώς !!

YΓ3: Εδώ δυσκολευτήκαμε στους κανονικούς δρόμους, στους F roads την εποχή που πήγαμε δεν φαντάζομαι τι θα περνούσαμε !!
 
Last edited:

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Ενεργά Μέλη

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.651
Μηνύματα
906.213
Μέλη
39.401
Νεότερο μέλος
Engie

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom