Πριν απο 20 μερες εκανα αυτη τη διαδρομη και θα σας αναφερω πληροφοριες για οποιυς σχεδιαζουν να μετακινηθουν οδικως προς τα εκει αυτην την εποχη.
Ξεκινησα στις 6 το πρωι με το σκεπτικο οτι αργα το απογευμα επρεπε να ημουν σε ενα χωριο της Τσεχιας Trest 100χλμ πριν την Πραγα στην μεση σχεδον του δρομου αναμεσα απο Μπρνο και Πραγα.
Στα συνορα με την ΠΓΔΜ δεν υπηρχε καθολου καθυστερηση δεν συναντησα κανεναν αστυνομικο στο δρομο και οπου υπηρχε αυτοκινητοδρομος οδηγουσα γρηγορα λογω του οτι και ο δρομος ηταν αδειος μεχρι λιγο πριν τα Σκοπια. 20 χλμ μετα τα Σκοπια τελειωνει ο αυτοκινητοδρομος και για τα επομενα 10-15 χλμ μεχρι τα συνορα της Σερβιας γινονται εργα στο δρομο και αναγκαστικα πας αργα.
Στα συνορα ΠΓΔΜ Σερβιας κανενα προβλημα ,περασα σε 10 λεπτα στις 8μιση το πρωι και τα εργα στο δρομο συνεχιζονται και μεσα στη Σερβια για περιπου 10-15 χλμ αλλα δεν εχει σχεδον καθολου κινηση ο δρομος μεχρι το Βρανιε,πρωτη πολη μετα τα συνορα. Ιδιεταιρη προσοχη χρειαζετε μετα το Βρανιε οπου ο δρομος μπαινει σε φαραγγι για 30 χλμ περιπου με στροφες και σε κατοικημενη περιοχη.Στην εξοδο των στενων αρχιζει αυτοκινητοδρομος για 250 χλμ εως το Βελιγραδι με πολυ λιγη κινηση και οσες φορες εχω κανει αυτο το κοματι δεν υπηρχε αστυνομια στο δρομο. Τα διοδια ειναι 10 ευρω.Στο Βελιγραδι μετα την εξοδο για Νοβισαντ-Βουδαπεστη θελει προσοχη για περιπου 10 χλμ γιατ ο δρομος ειναι με 2 λωριδες ανα κατευθηνση αλλα με πολλα φαναρια και με αστυνομια στο δρομο. Στα υπολοιπα 180 χλμ μεχρι την Ουγγαρια ο δρομος ειναι μισος αυτοκινητοδρομος και μισος υπο κατασκευη οπου και χρειαζετε προσοχη κατα τη διαρκεια της ημερας οπου γινονται συνεχεια εργα.Στην επιστροφη σ αυτο το κοματι οδηγουσα νυχτα και το περασα πιο ευκολα.Στις 1μιση το μεσημερι περνουσα τα Σερβοουγγρικα συνορα χωρις καμμια καθυστερηση και αφου προηγουμενως γεμισα βενζινη στο τελευταιο σερβικο βενζιναδικο γιατι η διαφορα ειναι περιπου 20 λεπτα το λιτρο.Στα συνορα με την Ουγγαρια πληρωνεις ενα παραβολο 13 ευρω για τη χρηση των αυτοκινητοδρομων που ισχυει για 10 ημερες και επισης ειδα οτι πουλουσαν και για την Αυστρια 10 ευρω για 10 ημερες. Ο αυτοκινητοδρομος στην Ουγγαρια τελειος,σε μια ωρα ημουνα απο τα συνορα στη Βουδαπεστη,οπου εκει αρχιζουν και τα προβληματα λογω εργων στον περιφερειακο της. Ειχα καθυστερηση- σχεδον σταματημενος- για μιση ωρα και οταν πηγαινα και οταν γυρνουσα.Απο εκει μεχρι τα συνορα Σλοβακιας κανενα προβλημα. Κατα την εισοδο στην Σλοβακια πληρωσα 19 ευρω για χρηση σλοβακικων και τσεχικων αυτοκινητοδρομων.vignieta- 7 ημερες για Σλοβακια και 10 για Τσεχια. Μεχρι την Μπρατισλαβα με σχετικη κινηση ο δρομος αλλα απο εκει και μετα μεχρι το Μπρνο αδειος.Προσοχη χρειαζετε απο Μπρνο εως Πραγα, εχει κινηση ο δρομος με πολλα σαμαρακια ιδιως στη δεξια λωριδα σχεδον σε ολη τη διαδρομη με αποτελεσμα οι πιο πολοι να προτιμουν να οδηγουν συνεχεια αριστερα κανοντας τις προσπερασεις δυσκολες, επισης οι τσεχοι οδηγοι θελουν και λιγο προσοχη ,βγαινουν για παραδειγμα στην απιστερη λωριδα στον αυτοκινητοδρομο για προσπεραση 500 μετρα πριν το προπορευομενο και εσυ που οδηγεις απο πισω λιγο γρηγορα και αριστερα πλακωνεσε στα φρενα.Καπου εκει 100 χλμ μετα το Μπρνο εφτασα και στον προορισμο μου οπου και θα εκανα 2 διανυκτερευσεις και μετα θα συνεχιζα για Λιμπερετς. Μεχρι τωρα 1450 χλμ 200 ευρω βενζινη και 51 ευρω διοδια και παραβολα για το δρομο σε 13 ωρες ταξιδιου ημερα Παρασκευη. Η συνεχεια της διαδρομης για Λιμπερετς εγινε Κυριακη απογευμα οπου αποφασισα να μην χρησιμοποιησω τον αυτοκινητοδρομο μεσω Πραγας λογω Κυριακης και ενδεχομενου μποτιλιαρισματος στην εισοδο της Πραγας απο επιστοφη τριημερου(σκεψη σωστη οπως αποδειχτηκε στην συνεχεια οταν μεσω ραδιοφωνου ακουγαμε για τις ατελειωτες ουρες χιλομετρων) και πηρα τον δρομο Ε59 που πηγαινει απο Βιενη προς Γερμανια διασχιζοντας καθετα την Τσεχια.Στενος δρομος αλλα χωρις ιδιαιτερη κινηση για Κυριακη απογευμα, απο τον ιδιο δρομο πηγα την προηγουμενη μερα μια μονοημερη βολτα στη Βιενη 160 χλμ σε περιπου 2 ωρες ,τοσο εκανα και για να παω στο Λιμπερετς.
Εκει εκανα 2 διανυκτερευσεις με 25 ευρω τη βραδια ,ομορφη πολις που ηρθε στην κυριαρχια της Τσεχιας απο τη Γερμανια μετα τον πολεμο και εχει μεγαλο τουριστικο ενδιαφερον απο γερμανους οι οποιοι ειχαν τις ιδιοκτησιες τους εκει και πολοι απ αυτους ξαναγυριζουν πισω.Η επιστροφη για Θεσσαλονικη εγινε μεσω Πραγας 125 χλμ απο Λιμπερετς αυτοκινητοδρομος 45 λεπτα με το αυτοκινητο αφου εκανα και 2 διανυκτερευσεις στην Πραγα. Το παρκινγκ στο κεντρο της Πραγας πανακριβο.Σε φυλασομενο εδωσα 80 ευρω για 2 μερες. Το συνολικο κοστος της διαδρομης για 4000χλμ βγηκε 500 ευρω βενζινη με μεσο ορο 1,20 το λιτρο και 70 ευρω σε διοδια.
Καλο ταξιδι σε ολους
Ξεκινησα στις 6 το πρωι με το σκεπτικο οτι αργα το απογευμα επρεπε να ημουν σε ενα χωριο της Τσεχιας Trest 100χλμ πριν την Πραγα στην μεση σχεδον του δρομου αναμεσα απο Μπρνο και Πραγα.
Στα συνορα με την ΠΓΔΜ δεν υπηρχε καθολου καθυστερηση δεν συναντησα κανεναν αστυνομικο στο δρομο και οπου υπηρχε αυτοκινητοδρομος οδηγουσα γρηγορα λογω του οτι και ο δρομος ηταν αδειος μεχρι λιγο πριν τα Σκοπια. 20 χλμ μετα τα Σκοπια τελειωνει ο αυτοκινητοδρομος και για τα επομενα 10-15 χλμ μεχρι τα συνορα της Σερβιας γινονται εργα στο δρομο και αναγκαστικα πας αργα.
Στα συνορα ΠΓΔΜ Σερβιας κανενα προβλημα ,περασα σε 10 λεπτα στις 8μιση το πρωι και τα εργα στο δρομο συνεχιζονται και μεσα στη Σερβια για περιπου 10-15 χλμ αλλα δεν εχει σχεδον καθολου κινηση ο δρομος μεχρι το Βρανιε,πρωτη πολη μετα τα συνορα. Ιδιεταιρη προσοχη χρειαζετε μετα το Βρανιε οπου ο δρομος μπαινει σε φαραγγι για 30 χλμ περιπου με στροφες και σε κατοικημενη περιοχη.Στην εξοδο των στενων αρχιζει αυτοκινητοδρομος για 250 χλμ εως το Βελιγραδι με πολυ λιγη κινηση και οσες φορες εχω κανει αυτο το κοματι δεν υπηρχε αστυνομια στο δρομο. Τα διοδια ειναι 10 ευρω.Στο Βελιγραδι μετα την εξοδο για Νοβισαντ-Βουδαπεστη θελει προσοχη για περιπου 10 χλμ γιατ ο δρομος ειναι με 2 λωριδες ανα κατευθηνση αλλα με πολλα φαναρια και με αστυνομια στο δρομο. Στα υπολοιπα 180 χλμ μεχρι την Ουγγαρια ο δρομος ειναι μισος αυτοκινητοδρομος και μισος υπο κατασκευη οπου και χρειαζετε προσοχη κατα τη διαρκεια της ημερας οπου γινονται συνεχεια εργα.Στην επιστροφη σ αυτο το κοματι οδηγουσα νυχτα και το περασα πιο ευκολα.Στις 1μιση το μεσημερι περνουσα τα Σερβοουγγρικα συνορα χωρις καμμια καθυστερηση και αφου προηγουμενως γεμισα βενζινη στο τελευταιο σερβικο βενζιναδικο γιατι η διαφορα ειναι περιπου 20 λεπτα το λιτρο.Στα συνορα με την Ουγγαρια πληρωνεις ενα παραβολο 13 ευρω για τη χρηση των αυτοκινητοδρομων που ισχυει για 10 ημερες και επισης ειδα οτι πουλουσαν και για την Αυστρια 10 ευρω για 10 ημερες. Ο αυτοκινητοδρομος στην Ουγγαρια τελειος,σε μια ωρα ημουνα απο τα συνορα στη Βουδαπεστη,οπου εκει αρχιζουν και τα προβληματα λογω εργων στον περιφερειακο της. Ειχα καθυστερηση- σχεδον σταματημενος- για μιση ωρα και οταν πηγαινα και οταν γυρνουσα.Απο εκει μεχρι τα συνορα Σλοβακιας κανενα προβλημα. Κατα την εισοδο στην Σλοβακια πληρωσα 19 ευρω για χρηση σλοβακικων και τσεχικων αυτοκινητοδρομων.vignieta- 7 ημερες για Σλοβακια και 10 για Τσεχια. Μεχρι την Μπρατισλαβα με σχετικη κινηση ο δρομος αλλα απο εκει και μετα μεχρι το Μπρνο αδειος.Προσοχη χρειαζετε απο Μπρνο εως Πραγα, εχει κινηση ο δρομος με πολλα σαμαρακια ιδιως στη δεξια λωριδα σχεδον σε ολη τη διαδρομη με αποτελεσμα οι πιο πολοι να προτιμουν να οδηγουν συνεχεια αριστερα κανοντας τις προσπερασεις δυσκολες, επισης οι τσεχοι οδηγοι θελουν και λιγο προσοχη ,βγαινουν για παραδειγμα στην απιστερη λωριδα στον αυτοκινητοδρομο για προσπεραση 500 μετρα πριν το προπορευομενο και εσυ που οδηγεις απο πισω λιγο γρηγορα και αριστερα πλακωνεσε στα φρενα.Καπου εκει 100 χλμ μετα το Μπρνο εφτασα και στον προορισμο μου οπου και θα εκανα 2 διανυκτερευσεις και μετα θα συνεχιζα για Λιμπερετς. Μεχρι τωρα 1450 χλμ 200 ευρω βενζινη και 51 ευρω διοδια και παραβολα για το δρομο σε 13 ωρες ταξιδιου ημερα Παρασκευη. Η συνεχεια της διαδρομης για Λιμπερετς εγινε Κυριακη απογευμα οπου αποφασισα να μην χρησιμοποιησω τον αυτοκινητοδρομο μεσω Πραγας λογω Κυριακης και ενδεχομενου μποτιλιαρισματος στην εισοδο της Πραγας απο επιστοφη τριημερου(σκεψη σωστη οπως αποδειχτηκε στην συνεχεια οταν μεσω ραδιοφωνου ακουγαμε για τις ατελειωτες ουρες χιλομετρων) και πηρα τον δρομο Ε59 που πηγαινει απο Βιενη προς Γερμανια διασχιζοντας καθετα την Τσεχια.Στενος δρομος αλλα χωρις ιδιαιτερη κινηση για Κυριακη απογευμα, απο τον ιδιο δρομο πηγα την προηγουμενη μερα μια μονοημερη βολτα στη Βιενη 160 χλμ σε περιπου 2 ωρες ,τοσο εκανα και για να παω στο Λιμπερετς.
Εκει εκανα 2 διανυκτερευσεις με 25 ευρω τη βραδια ,ομορφη πολις που ηρθε στην κυριαρχια της Τσεχιας απο τη Γερμανια μετα τον πολεμο και εχει μεγαλο τουριστικο ενδιαφερον απο γερμανους οι οποιοι ειχαν τις ιδιοκτησιες τους εκει και πολοι απ αυτους ξαναγυριζουν πισω.Η επιστροφη για Θεσσαλονικη εγινε μεσω Πραγας 125 χλμ απο Λιμπερετς αυτοκινητοδρομος 45 λεπτα με το αυτοκινητο αφου εκανα και 2 διανυκτερευσεις στην Πραγα. Το παρκινγκ στο κεντρο της Πραγας πανακριβο.Σε φυλασομενο εδωσα 80 ευρω για 2 μερες. Το συνολικο κοστος της διαδρομης για 4000χλμ βγηκε 500 ευρω βενζινη με μεσο ορο 1,20 το λιτρο και 70 ευρω σε διοδια.
Καλο ταξιδι σε ολους
Attachments
-
109,2 KB Προβολές: 74