• Η αναδρομή στο παρελθόν συνεχίζεται! Ψηφίστε την Ταξιδιωτική Ιστορία του μήνα για τους μήνες Μάρτιος - Οκτώβριος 2021 !

Αίγυπτος εμπιστευτικό: 6 ημέρες Καΐρο,Αλεξάνδρεια και κρουαζιέρα στο Νείλο!

bandit650

Member
Μηνύματα
770
Likes
3.605
Γρήγορος τελικά ο έλεγχος αφού είμασταν σε εσωτερική πτήση και σε μια ώρα και 5 λεπτά φτάσαμε νυσταγμένοι στο Ασουάν και εκεί μας περίμενε ο ξεναγός μας.
εσας σας εβαλαν σε διαφορετικες ουρες τους αντρες με τις γυναικες;;
Πολυ ωραια η ιστρορια σου.
 

popotus

Member
Μηνύματα
94
Likes
783
Επόμενο Ταξίδι
Νότιος Αφρική
Ταξίδι-Όνειρο
Ανταρκτική
εσας σας εβαλαν σε διαφορετικες ουρες τους αντρες με τις γυναικες;;
Πολυ ωραια η ιστρορια σου.
Σε ευχαριστώ πολύ !! Ναι μας χώριζαν σε όλους τους ελέγχους. Αν και είχα προετοιμαστεί δεν περάσαμε τόσες μεγάλες ουρές στους ελέγχους. Μάλλον έτυχε.
 

popotus

Member
Μηνύματα
94
Likes
783
Επόμενο Ταξίδι
Νότιος Αφρική
Ταξίδι-Όνειρο
Ανταρκτική
3ή ημέρα Αμπού Σιμπέλ-Κομ Όμπο

Άγρια αφύπνιση στις 4 και κάτι για αναχώρηση για το απομακρυσμένο Αμπού Σιμπέλ ακόμα πιο νότια μερικά χιλιόμετρα μόνο από το Σουδάν. Το προσωπικό μας είχε ετοιμάσει ένα κουτί με το πρωινό μας και μετά από δύο γουλιές τσάι επιβιβαστήκαμε στο βανάκι μας εν μέσω βαθιάς νύχτας έξω. Αχρείαστη καθυστέρηση πέρα της μισής ώρας για ελέγχους της αστυνομίας έκαναν ακόμα πιο χρονοβόρο το ταξίδι μας. Ο νέος μας ξεναγός πιο αργά μέσα στο δρομολόγιο μας άρχισε να μας εξηγεί πράγματα και στοιχεία για το Αμπου Σιμπέλ. Ο πιο ενημερωμένος από όλους έκανε λίγο την διαδρομή πιο ευχάριστη. Το βανάκι πάλι λίγο στενό για το ύψος μου, ευτυχώς μας σταμάτησε για ένα γρήγορα διάλειμμα στα μισά της διαδρομής.

Ευτυχώς μετά από 3 ώρες και κάτι φθάνουμε μέρα πια στον πιο εντυπωσιακό στην είσοδο ναό της Αιγύπτου ( στο σύνολο το Καρνάκ παραμένει ο πιο κορυφαίος ναός για εμένα της Αιγυπτιακής ιστορίας). Εντυπωσιακός γιατί τα τεράστια ( μην τα πάω φαραωνικά δεν πάει δικά του εξάλλου είναι ) αγάλματα του Ραμσή του Β´ σου κόβουν την ανάσα στην πρώτη όψη !! Και σκεφτείτε ότι όπως η Πέτρα στην Ιορδανία ήταν χαμένα, ξεχασμένα, παραμελημένα για αιώνες μέχρι που δυτικοί αρχαιολόγοι τα έφεραν ξανά στην επιφάνεια !! Και επίσης ο συγκεκριμένος αρχαιολογικός χώρος λόγω της δημιουργίας του φράγματος του Νάσερ μετατοπίστηκε εξ´ ολοκλήρου για να γλιτώσει από τα νερά του Νείλου !! Άφωνοι !! Κοσμοσυρροή από έξω από το ναό, σχετικά μικρός ο εσωτερικός χώρος και εμείς να έχουμε φτάσει οριακά πριν φτάσουν και οι υπόλοιπες ορδές των πεινασμένων για ιστορία αρχαιολογία και φωτογραφικές αναμνήσεις και φρακάρουν οποιαδήποτε είσοδο και έξοδο !! Και φανταστείτε μιλάμε για 3 ώρες δρόμο από το Ασουάν!! Το εσωτερικό αντίστοιχα εντυπωσιακό λιγότερο επιβλητικό από την είσοδο με τοιχογραφίες να σου περιστρέφουν την κεφαλή σε όλα τα σημεία του ορίζοντα. Χαλάλι το νυχτερινό ξύπνημα, το δρομολόγιο, το στρίμωγμα στο βανάκι ! Και γύρω γύρω να το περιβάλει η τεχνητή λίμνη του ποταμού Νείλου! Μέρα ηλιόλουστη με αεράκι για ακόμα μια μέρα. Το καλοκαίρι λογικά θα πρέπει να είναι εφιαλτικά εκεί μαζί με τόσο κόσμο.

Η περιήγηση κράτησε σχεδόν μια ώρα και επιστροφή στα βανάκια μας να γυρίσουμε πίσω στο κρουαζιερόπλοιο για το μεσημεριανό μας γεύμα και να αναχωρήσουμε για πρώτη φορά εν πλώ για το Κομ Όμπο! Η επιστροφή πάντα πιο βαρετή αφού δεν εσείς να αναμένεις κάτι και κατά τις 1 άφιξη στο ποταμόπλοιο και γεύμα. Η επόμενη μας στάση στον αρχαιολογικό χώρο του Κομ Όμπο ήταν για τις 5 οπότε είχαμε και λίγο χρόνο να κοιμηθούμε μετά το κουραστικό εξάωρο ταξίδι μας με επιστροφή. Το πλοίο μας ξεκίνησε την διέλευση του επιτέλους και μετά από λίγες ώρες δέσαμε στην προβλήτα του Κομ Όμπο. Έτσι για να καταλάβουμε για το αρχαιολογικό μέγεθος της Αιγύπτου ( δεν θυμάμαι τι βαθμό είχε δώσει ο συμφορουμίτης @Yorgos σε αυτό το μεγαλείο) αυτός ο ναός μας φάνηκε ο υποδεέστερος όλων όσων είχαμε δει. Η ώρα ήταν άψογη λίγο πριν την δύση του ηλίου, οι ορδές του Τζένγκις Χαν δεν είχαν ακόμα καταφτάσει ( μας πρόλαβαν όμως τελικά ) οπότε απολαύσαμε αυτόν τον ναό σε σχετικά σύντομο διάστημα. Δεν ήταν και μεγάλος σε μέγεθος. Πάλι όμως σε αφήνουν με το στόμα ανοιχτό αυτές οι δημιουργίες τους.

Αφού τιμήσαμε τους θεούς Sobek και Horus παρατηρήσαμε το αιγυπτιακό ημερολόγιο και το εντυπωσιακό νειλόμετρο αρχίσαμε να κατηφορίζαμε προς το πλοίο μας για να ολοκληρώσουμε την ημέρα μας με δείπνο και έπειτα να ανέβουμε στο κατάστρωμα παρά το αεράκι που έκανε από την πρώτη ημέρα και να απολαύσουμε το τοπικό κρασί μας!!

ΥΓ1 Δεν θυμάμαι εάν το προανέφερα αλλά η έκδοση των εισιτηρίων για τα μνημεία δεν συμπεριλαμβάνεται στην τιμή του πρακτορείου αλλά γίνεται εύκολα μέσω του egymonuments.com με την βοήθεια της Revolut!!

ΥΓ 2 Τα περισσότερα πρακτορεία το Αμπού Σιμπέλ το έχουν προαιρετικό ίσως και λόγω της ταλαιπωρίας να φτάσεις έως εκεί. Μην το χάσετε κρίμα είναι !!

ΥΓ3 Εάν επιλέξετε ποταμόπλοιο κοιτάξτε να έχει μεγάλα παράθυρα να βλέπετε τον Νείλο !! Προαπαιτούμενο!

ΥΓ4 Το φαγητό στο πλοίο εξαιρετικό και κάθε μέρα διαφορετικό !!
 

Yorgos

Member
Μηνύματα
10.207
Likes
55.213
Επόμενο Ταξίδι
Nipon-Αλάσκα-Yellowstone
Ταξίδι-Όνειρο
Περού τότε, τώρα, πάντα
Έτσι για να καταλάβουμε για το αρχαιολογικό μέγεθος της Αιγύπτου ( δεν θυμάμαι τι βαθμό είχε δώσει ο συμφορουμίτης @Yorgos σε αυτό το μεγαλείο) αυτός ο ναός μας φάνηκε ο υποδεέστερος όλων όσων είχαμε δει.
[/QUOTE]
10 με τόνο έχω βάλει στην Αίγυπτο. Και γενικά στην εκτίμηση των ναών που έχεις κάνει συμφωνώ, αν και ο αγαπημένος μου είναι αυτός στο Edfu.
 

Katerina str

Member
Μηνύματα
5
Likes
0
2η ημέρα Ασουάν

Πρακτικά η πραγματική κρουαζιέρα δεν είναι παραπάνω από 24 ώρες. Για να μην πω λιγότερες. Τις περισσότερες ώρες αγκυροβολημένο βρίσκεται παρά εν πλώ. Και ξεκινάμε την 2η ημέρα μας στην Αίγυπτο με αφύπνιση νωρίς το πρωί και αναχώρηση για το αεροδρόμιο αφού η πτήση μας ήταν στις 9 το πρωί. Γρήγορος τελικά ο έλεγχος αφού είμασταν σε εσωτερική πτήση και σε μια ώρα και 5 λεπτά φτάσαμε νυσταγμένοι στο Ασουάν και εκεί μας περίμενε ο ξεναγός μας.


Πρώτη στάση πριν το κρουαζιερόπλοιο το φράγμα του Ασουάν και στη δημιουργία της τεχνητής λίμνης Νασέρ προς τιμήν του πρώην προέδρου της χώρας που με σοβιετικά κεφάλαια έφτιαξε αυτό το θαύμα της φύσης που εντυπωσιάζει τον κάθε επισκέπτη αλλά στην πράξη προσφέρει το 30% της ενέργειας της χώρας. Πανέξυπνη κίνηση για να χρησιμοποιήσει και με ένα ακόμα τρόπο αυτό το θείο δώρο που λέγεται Νείλος. Ο δυνατός άνεμος δεν μας άφησε να απολαύσουμε το τοπίο για πολλή ώρα και σιγά σιγά μεταφερόμαστε στο κρουαζιερόπλοιο μας να τακτοποιηθούμε.

Το μεσημεριανό ήταν ανώτερο των προσδοκιών μας και έδεσε μια χαρά πριν καταλήξουμε στην ευρύχωρη καμπίνα μας για να ξεκουραστούμε αφού στις 4:30 έχουμε νεα αναχώρηση με βάρκα για την μας επαφή με τον μεγαλειώδη αυτό ποταμό και τελικό μας προορισμό το χωριό των Νούβιων του αρχαίου αυτού λαού που κατοικούσε μεταξύ νότιας Αιγύπτου και Σουδάν. Με ευρήματα από το 7000 πΧ παρακαλώ από τους αρχαιότερους πολιτισμούς στον κόσμο. Η πορεία μας λίγο πριν τη δύση του ηλίου είναι μαγευτική και το τοπίο και από τις δύο όχθες του ποταμού συναρπαστωικό. Η εκδρομή να προσθέσω ήταν εκτός των προγραμματισμένων άρα επιπλέον χρήματα για τους οργανωτές. Άξιζε τα χρήματα 25 δολαρια ανά άτομο δεν θα έλεγα το ίδιο για τον τελικό προορισμό μας το συμπαθή πολιτιστικό νούβικο χωριό! Ωραία η αγορά του και όμορφη η εμπειρία του να βλέπεις πως ζούσαν και την παρουσία των κροκόδειλων στην καθημερινότητα τους ως ιερού ζώου αλλά η βαρκάδα ήταν καλύτερη. Ωραία και η εμπειρία η παρουσία μας στο σχολείο τους όπου κάποια κορίτσια από την Πορτογαλία σε τύπου ιεραποστολής μοίραζαν δώρα στα παιδιά και ο δάσκαλος μας έκανε μάθημα την αλφάβητο και τις διάφορες από αραβικά σε νούβικα.

Η ώρα πέρασε και σιγά σιγά σκοτεινίαζε οπότε έτοιμοι για επιστροφή στην βάρκα να μας αφήσει στο κρουαζιερόπλοιο για το δείπνο μας. Γεμάτη και αυτή η ημέρα η επιλογή να καθίσουμε λίγο στο κατάστρωμα δεν ήταν πολύ καλή λόγω του αέρα και το αυριανό πρόγραμμα με εκκίνηση στις 4:30 το πρωί για το Αμπού Σιμπέλ μαζί με την κούραση μας, μας οδήγησε στα κρεβάτια αρκετά νωρίς. Να προσθέσω ότι λόγω της αντίστροφης πορείας μας δεν είχαμε πολύ κόσμο στο πλοίο εκτός από κάποιους Κινέζους. Το πλοίο όπως προανέφερα αρκετά άνετο ωραίες οι καμπίνες με μεγάλα παράθυρα ( προϋπόθεση παίδες για να έχετε ωραία θέα στον ποταμό ). Το δυνατό χαρτί τους παραμένει πάντα το κατάστρωμα, έχει και πισίνα ( δεν μας χρειάστηκε ) γιατί με τα τραπεζάκια του και τις σεζλονγκ θα περνάτε εκτός απρόοπτου το περισσότερο χρόνο σας μέσα στο πλοίο.

Οσο για το Ασουάν όσο το γυρίσαμε δεν μας εντυπωσίασε, πιο πολύ εντύπωση μας έκανε αργότερα το Λούξορ, μεγάλη πόλη μεν αλλά χωρίς την παρουσία των κρουαζιερόπλοιων δεν ξέρω εάν θα είχε τουρισμό σαν πόλη αυτή καθαυτή. Τα πλοία πάλι γεμίζουν όλη την όχθη του ποταμού και όλη η ζωή κυλάει γύρω από αυτά και τους χιλιάρες τουρίστες που το κατακλύζουν. Δεν μπορώ να φανταστώ τι γίνεται εδώ τα Χριστούγεννα στην τοπ περίοδο της χρονιάς γιατί θεωρώ το Πάσχα λόγω ζέστης θα έχει λιγότερο κόσμο. Να κλείσω με το θέμα των χρημάτων όπου είχα κάποιες απορίες. Δέχονται τα πάντα αιγυπτιακές λίρες, ευρώ και δολάρια. Κάρτες και μετρητά. Οπότε κάντε το κουμάντο σας. Προσοχή μονάχα γιατί το ευρώ το ισοτιμούν με το δολάριο που δεν ισχύει. Άρα δολάρια πιο συμφέρον νόμισμα. Λίρες ακόμα καλύτερα. Ισοτιμία ταξιδιού μας 1€ στα 1,08 δολάρια και 52 λίρες.
ο ξεναγός που σας περίμενε όταν φτάσατε στο αεροδρόμιο του Aswan ήταν από το γραφείο που είχατε κλείσει την κρουαζιέρα ;
 

popotus

Member
Μηνύματα
94
Likes
783
Επόμενο Ταξίδι
Νότιος Αφρική
Ταξίδι-Όνειρο
Ανταρκτική
ο ξεναγός που σας περίμενε όταν φτάσατε στο αεροδρόμιο του Aswan ήταν από το γραφείο που είχατε κλείσει την κρουαζιέρα ;
Στο συγκεκριμένο πρακτορείο ο ξεναγός μας περίμενε έξω από το αεροδρόμιο. Οχι πως το συγκεκριμένο αεροδρόμιο είναι και μεγάλο να χαθείς.
 

popotus

Member
Μηνύματα
94
Likes
783
Επόμενο Ταξίδι
Νότιος Αφρική
Ταξίδι-Όνειρο
Ανταρκτική
4η ημέρα Λούξορ ( Καρνάκ)

Ξημερώνει Κυριακή που λέει και το άσμα και η προγραμματισμένη εκδρομή μας στο Εντφού από τα άγρια παλι χαράματα για 4 σερί ημέρα τυχαίνει της καθολικής μας απόρριψης με το σκεπτικό ότι το απόγευμα έχει το κυρίως γεύμα του Λούξορ οπότε η μόνη μας ημέρα για ξεκούραση και απόλαυση της διαδρομής μας στο κατάστρωμα ήταν η σημερινή. Και για να εξηγηθώ μετά τις πρωινές μας εξορμήσεις η λογική συνέχεια ήταν η κατεύθυνση μας στη καμπίνα για ύπνο και ξεκούραση με συνέπεια να χάνουμε τις μικρές διελεύσεις κατά μήκος του ποταμού. Ξέρω ότι δεν υπάρχει ζυγαριά να τα βάλεις σε σύγκριση αλλά λόγω της επικείμενης αναχώρησης μας την τελευταία ημέρα νωρίς το πρωί για να προλάβουμε την Αλεξάνδρεια ( είπαμε 6 μέρες πρόγραμμα σάντουιτς ) μας επέβαλε αυτή την απόφαση. Και δεν μπορώ ότι μας βγήκε σε κακό αφού η πρωινή μας βόλτα με το ποταμόπλοιο ήταν άκρως ενδιαφέρουσα και από τα πιο όμορφα σημεία του ταξιδιού. Οι άνεμοι που μας είχαν ταλαιπωρήσει τις πρώτες ημέρες είχαν κοπάσει πια και η βόλτα μας έγινε ακόμα πιο όμορφη.

Νηνεμία στο Νείλο που σχολίασε εύστοχα και ο κουμπάρος μου σε ένα βίντεο από την συγκεκριμένη διαδρομή διάρκειας πέρα των 3 ωρών και αγνάντι στις αντίπερα όχθες του μεγάλου ποταμού με ντόπιους να κολυμπούν να πλένουν τα ρούχα τους να έρχονται κοντά μας με βάρκες να μας πουλήσουν διάφορα πράγματα και με εντυπωσιακή διέλευση μέσα απο ένα κανάλι στα μισά της διαδρομής τύπου διώρυγας του Παναμά. Η μηχανική κάνει θαύματα και το ποταμόπλοιο μπαίνει σε μια δεξαμενή μέχρι να κατέβει το ύψος του για να περάσει το φράγμα σε διαφορετική στάθμη. Είπαμε ο ποταμός είναι όλη η ζωή της Αιγύπτου και τα φράγματα αναγκαία για την βιωσιμότητα και εκμετάλλευση του από το κράτος. Η διαδικασία παίρνει χρόνο αλλά το θέαμα είναι μοναδικό. Οι σεζλονγκ μας προσφέρουν περισσότερη άνεση και η θερμοκρασία που ανεβαίνει όσο πλησιάζει το μεσημέρι μας χαρίζει καλοκαιρινές στιγμές. Η ραστώνη σταματάει μονάχα για το μεσημεριανό μας γεύμα που ικανοποιεί όπως και τις 3 ημέρες τους γευστικούς μας κάλυκες και το βαρύ πυροβολικό της κρουαζιέρας μας έρχεται.

Η άφιξη μας στο Λούξορ έγινε νωρίς το απόγευμα το οποίο διακαώς επιθυμούσαμε για να προλάβουμε το Καρνάκ που έκλεινε στις 5. Και εδώ θα ήταν μεγάλη απώλεια να χάναμε το σημαντικότερο ναό της αρχαίας Αιγύπτου. Προσωπική άποψη πάντα αλλά το μέγεθος το πλήθος και η συντήρηση τους μετά από τόσους αιώνες του συγκεκριμένου μνημείου σε εντυπωσιάζει δίχως άλλο. Οι τεράστιοι οβελίσκοι που μερικοί από αυτούς κοσμούν διάφορες από τις μεγαλύτερες πόλεις του κόσμου οι πελώριες κολόνες που στηρίζουν το ναό και τα ανάγλυφα αγάλματα του Ραμσή Β´ και των λοιπών θεών και αυτοκρατόρων της αρχαίας Αιγύπτου κόβουν την ανάσα ( σαν την κολόνια Brut που έλεγε παλιά διαφήμιση ). Δεν είναι τυχαίο ότι μετά τις πυραμίδες αποτελεί το πιο δημοφιλή αξιοθέατο της χώρας. Πληθώρα τουριστών ο ξεναγος σε αποσύνθεση λόγω του Ραμαζανίου να μας εξηγεί όσα περισσότερα μπορούσε ο άνθρωπος και τα κλικ να μην σταματάνε. Ο ναός είναι τεράστιος και λογικά δεν προλαβαίνεις σε 1-2 ώρες να το προλάβεις όλο και τα ιερογλυφικά σε κάθε μνημείο να μας ξετρελαίνουν ακόμα μια φορά. Τώρα πως κατάφεραν την εποχή εκείνη να φτιάξουν τέτοια αριστουργήματα οι κακόμοιροι οι σκλάβοι θα ξέρουν μόνο ! Δεν χώρα ο νους πως μεταφερθήκαν τόσοι ογκώδεις σχηματισμοί χωρίς τα σημερινά μέσα. Εύγε αν και η αλήθεια θα είναι μάλλον τραγική.

Γεμάτοι εικόνες και ιστορία αναχώρηση για το επόμενο ναό του Λούξορ το Luxor Temple μαζί με Λεωφόρο των Σφιγγών. Κατώτερο και μικρότερο του Καρνάκ αλλά λίγο ο εξαιρετικός φωτισμός του λίγο η κατάλληλη ώρα της επίσκεψης μας πριν δύσει ο ήλιος μας έδωσε ακόμα περισσότερες εικόνες και μορφασμούς θαυμασμού. Δεν περίμενα να δώ τόση ιστορία και αρχαιολογία να πω την αλήθεια στην Αίγυπτο συμπυκνωμένο σε τόσο μικρό γεωγραφικό εύρος. Ο Νείλος αποδείχτηκε ότι όντως έκανε το θαύμα του σε αυτό το σημείο της Β.Αφρικής που το μεγαλύτερο μέρος του αποτελείται από την έρημο Σαχάρα. Η Λεωφόρος των Σφιγγών μήκος σχεδόν 3 χλμ γεμάτο αγάλματα και μούμιες ολοκληρώνει το μεγαλύτερο όπως το αποκαλούν υπαίθριο μουσείο στο κόσμο. Ο γιγαντιαίος πυλώνας της εισόδου με τους κολοσσούς του Ραμσή Β΄ είναι μία μαρτυρία δύναμης και σε προϊδεάζει για αυτά που θα δεις στα ενδότερα. Με το φωτισμό οι άνθρωποι το έχουν. Εντυπωσιακότατο μέρα και νύχτα προτείνω το συγκεκριμένο κατά την δύση του ηλίου.

Πραγματικά γεμάτοι ιστορία και εκστασιασμένοι από (τι χάναμε τόσα χρόνια όντας πραγματικά δίπλα) ότι αντικρύσαμε όλη τη μέρα σήμερα, ίσως η πιο ωραία μέρα του ταξιδιού ήρθε και η ώρα για το τελευταίο μας δείπνο μαζί με χώρους της κοιλιάς τουριστικό θα έλεγα δεν μας εντυπωσίασε. Το προσωπικό μας ευχαριστούσε και μας ζητούσε καλή κριτική στις αξιολογήσεις που μας έδωσαν. Εξαιρετικό σερβίς καμία σχέση με την σε κάποιο βαθμό ενοχλητική παρουσία τους στα παζάρια. Στο φαγητό που πιο δυτικού τύπου θα το έλεγα με νότες εντοπιότητας θα βάλω ένα 10αρ γιατί ούτε μας ενόχλησε τίποτα και είχε και μια καθημερινή ποικιλία και σε φαγητό και σε γλυκό !! Και γρήγορα για ύπνο γιατί αύριο εχει πάλι πρωινό ξύπνημα!!

ΥΓ1 Τα φιλοδωρήματα δεν τα λυπηθήκαμε στο προσωπικά αν και μας σύστησαν τι ποσά να δώσουμε ανά άτομο. Στον ξεναγό θα μπορούσε και καλύτερα αλλά μάλλον το κατέβαλε το Ραμαζάνι

ΥΓ2 Εάν κάνετε και εσείς τόσο πιεσμένο πρόγραμμα μην χάσετε το Λούξορ παση θυσία. Κόψτε κάτι άλλο από το πρόγραμμα σας.

ΥΓ3 Ο καιρός αλλάζει εύκολα σε αυτά τα πλάτη και μήκη της Γης. Πάρτε ρούχα τύπου κρεμμύδι. Θα βγάζετε και βάζετε αναλογώς θερμοκρασίας νεφώσεων και ανέμων. Για το καλοκαίρι δεν το συζητάω πάρτε μια φορητή ντουζιέρα όπως ο Ντανιελ σαν στο Καράτε Κιντ.
 

popotus

Member
Μηνύματα
94
Likes
783
Επόμενο Ταξίδι
Νότιος Αφρική
Ταξίδι-Όνειρο
Ανταρκτική
IMG_3445.jpeg
IMG_3465.jpeg
IMG_3508.jpeg
IMG_3501.jpeg
IMG_3515.jpeg
IMG_3527.jpeg
IMG_3520.jpeg
IMG_3519.jpeg
IMG_3512.jpeg
IMG_3551.jpeg
IMG_3558.jpeg
IMG_3549.jpeg
IMG_3571.jpeg
IMG_3575.jpeg
IMG_3560.jpeg
IMG_3568.jpeg
IMG_3594.jpeg
IMG_3608.jpeg
IMG_3610.jpeg
IMG_3617.jpeg
IMG_3645.jpeg
IMG_3666.jpeg
IMG_3673.jpeg
IMG_3680.jpeg
IMG_3696.jpeg
IMG_3698.jpeg
IMG_3706.jpeg

1.Νηνεμία στο Νείλο 2. Διώρυγα και μετάβαση σε χαμηλότερη στάθμη 3-18 Καρνάκ ( ο σκαραβαίος φέρνει τύχη- τεράστιοι οβελίσκοι και αγάλματα του Ραμσή του Β´) 19-24 Ναός του Λούξορ 25-26 Λεωφόρος των Σφιγγών 27 Λούξορ by night
 

popotus

Member
Μηνύματα
94
Likes
783
Επόμενο Ταξίδι
Νότιος Αφρική
Ταξίδι-Όνειρο
Ανταρκτική
5η ημέρα: Αλεξάνδρεια- Κάϊρο

Για μια φορά ακόμα πρωινό ξύπνημα νωρίς νωρίς το πρωί γιατί η πτήση μας ήταν στις 7:30 οπότε τρεχάτε ποδαράκια μου πάλι. Το προσωπικό μας αποχαιρετά με το κλασικό μας κουτί με το πρωινό όπως και όταν πήγαμε στο Αμπού Σιμπέλ και το βανάκι από το γραφείο μας περίμενε να μας οδηγήσει στο μικρό αεροδρόμιο του Λούξορ. Η απόφαση να χάσουμε το πρωινό πρόγραμμα της τελευταίας μέρας ( κανονικά η κρουαζιέρα ολοκληρώνεται το μεσημέρι της 4ης ημέρας με την επίσκεψη με τα αερόστατα στην κοιλάδα των Βασιλέων ( νωρίς το πρωί και αυτή ) που δεν μας δελέαζε και τόσο ( Καππαδοκία ερχόμαστε ) και μετά το πρωινό η επίγεια επίσκεψη εκεί με τους 60 περίπου τάφους των Φαραώ. Δεν ξέρω εάν ήταν σωστή επιλογή θα μου το πουν οι υπόλοιποι συμφορουμίτες που το έχουν επισκεφτεί αλλά όπως προείπα και κρουαζιέρα και Κάϊρο και Αλεξάνδρεια σε 6 ημέρες ΔΕΝ γίνονται χωρίς να κόψεις κάτι. Ας είναι.

Το αεροπλάνο για την πρωτεύουσα ασφυκτικά γεμάτο η πτήση λιγότερο από μία ώρα και κοντά στις 9 φτάσαμε πάλι πίσω και να ψάχνουμε uber για το νέο μας ξενοδοχείο στο κέντρο της πόλης αυτή τη φορά κοντά στην πλατεία Ταχρίρ. Ξεκάθαρα καλύτερο μέρος να μείνει κάποιος σχετικά με την δύσκολη Γκίζα αφού και στο κέντρο είσαι και γλιτώνεις τα μεγάλα δρομολόγια με το ταξί. Το ξενοδοχείο μας ασφαλώς ακριβότερο από το προηγούμενο και πιο οργανωμένο σε ένα παλιό ανακαινισμένο κτίριο. Το δωμάτιο ευρύχωρο και καθαρό. Επόμενη μας κίνηση η εύρεση μεταφορικού μέσου για Αλεξάνδρεια και αυτόματα λόγω και απόστασης είναι το ταξί και δή το uber με τιμή στα 30 ευρώ για ένα δρομολόγιο 2-2,5 ωρών δεν το λές και ακριβό. Οι εναλλακτικές τραίνο και λεωφορείο είναι αρκετά πιο χρονοβόρες οπότε η απόφαση είναι εύκολη. Αρκετή ώρα να ξέρετε θα τρώτε σε συζητήσεις με τους uberάδες που ζητούσαν έξτρα χρήματα. Εάν επιλέξετε το λίγο πιο ακριβό uber γλιτώνετε χρόνο και μπλεξίματα. Η διαδρομή λίγο κουραστική στις 2,5 σχεδόν ώρες τόσο δηλαδή για να μην προλάβουμε την βιβλιοθήκη της Αλεξάνδρειας ανοιχτή που κλείνει λίγο πριν τις 2. Κρίμα κρίμα κρίμα. Οπότε επόμενη στάση στο σπίτι του Καβάφη το οποίο ήταν ανοιχτό μέχρι το απόγευμα. Όμορφο περιποιημένο για την περιοχή που βρίσκεται σου δίνει μια ιδέα για την ζωή στα τέλη του 19ου αιώνα γεμάτο συγγράμματα του διάσημου συμπατριώτη μας. Η ξενάγηση σύντομη και λιτή και επόμενη στάση στην Ιερά Πατριαρχική Μονή Οσίου Σάββα κοντά στο σπίτι του Καβάφη. Εντυπωσιακή η εκκλησία με φοβερές τοιχογραφίες και με την τεράστια παλιά καμπάνα στην είσοδο του Ναού από το 1838 παρακαλώ. Εδώ γίνεται η ενθρόνιση του Πατριάρχου και είναι η τακτική κατοικία του. Μην το χάσετε.

Τελικός μας προορισμός η Corniche μέχρι την τοποθεσία του παλιού Φάρου ( ένα από τα 7 θαύματα του κόσμου ) με την εντυπωσιακή εικόνα των παλιών κτιρίων όλα χρονολογημένα στα τέλη του προ-προηγούμενου αιώνα. Η αριστοκρατική της φύση δεν κρύβεται σίγουρα βγάζει μια μελαγχολία για τα περασμένα μεγαλεία αυτής της πόλης πάντα στην σκιά της πρωτεύουσας και των διασήμων Πυραμίδων της. Η βόλτα κατά μήκος της προκυμαίας είναι φοβερή και η ώρα του γεύματος κατέφθασε οπότε η επιλογή μας είναι ένα όμορφο rooftop στο Windsor Hotel στο Blue Harbor με εντυπωσιακή θέα σε όλη την πόλη και στην μεσόγειο που ανοίγεται μπροστά μας ανεμπόδιστα. Το φαγητό για τα δεδομένα του εστιατορίου λίγο κάτω από τα αναμενόμενο. Άξιζε όμως λόγω τοποθεσίας. Η ώρα περνάει έχουμε στο μυαλό μας την ώρα καθημερινή λήξη του Ραμαζανιού για την επιστροφή μας πίσω. Και συμβαίνει το απίστευτο γεγονός να βρίσκουμε uber και ο οδηγός να μας ζητάει να σταματήσει για ένα μικρό διάστημα για να φάει με την οικογένεια του. Το δεχτήκαμε χωρίς δεύτερη σκέψη και επιστροφή στην πρωτεύουσα.

Η άφιξη γύρω στις 9 μας επιτρέπει μια μικρή βόλτα γύρω από την πλατεία Ταχριρ. Χάος στους δρόμους και τις βραδινές ώρες παντού κόρνες λιγότερο πανικός από το παζάρι του Αλ Χαλίλι. Αν με ρωτήσετε εάν άξιζε η ημερήσια εκδρομή στην Αλεξάνδρεια και όλη αυτή την διαδικασία με τις πρωινές πτήσεις και να χάσουμε την Κοιλάδα των Βασιλέων θα σας απαντήσω ειλικρινά ότι τώρα που την είδα δεν θα ήθελα να την έχω χάσει. Δεν ξέρω αν θα το σύστηνα σε κάποιον άλλο. Δύσκολο το εγχείρημα αλλά εφικτό. Είναι περισσότερο στον άνθρωπο και τι προγραμματισμό έχει. Και πως περνάει καλύτερα κάποιος σε ένα ταξίδι. Αφού γυρίσαμε και το κέντρο της πόλης για 2η φορά by night και αρκετά κουρασμένοι από μια γεμάτη ημέρα γυρίσαμε πίσω στο ξενοδοχείο μας.

ΥΓ1 Πολύ καλές και οι 2 αιγυπτιακές αεροπορικές εταιρείες Egypt Air και Air Cairo. Στην ώρα τους και τα 2 δρομολόγια και κάποια σνακ κατά τη διάρκεια της πτήσης. Οι αναμονές στα αεροδρόμια μικρότερες από ότι περιμέναμε να βρούμε.

ΥΓ2 Αυτό με την έλλειψη διαβάσεων και το γενικό χάος στους δρόμους να το προσέξετε ειδικά σαν πεζοί, αν πάλι νοικιάσετε αυτοκίνητο καλή σας τύχη !!🍀

ΥΓ3 Γενικά δεν είχαμε πρόβλημα με κολαούζους όπως στο Μαρόκο πχ που και πάλι καραδοκούν αλλά μας φάνηκε σε λίγο μικρότερο βαθμό από ότι περιμέναμε.
 

taniakar

Member
Μηνύματα
404
Likes
881
Επόμενο Ταξίδι
Vienna, Bratislava!
Ταξίδι-Όνειρο
Ο γύρος του κόσμου
5η ημέρα: Αλεξάνδρεια- Κάϊρο

Για μια φορά ακόμα πρωινό ξύπνημα νωρίς νωρίς το πρωί γιατί η πτήση μας ήταν στις 7:30 οπότε τρεχάτε ποδαράκια μου πάλι. Το προσωπικό μας αποχαιρετά με το κλασικό μας κουτί με το πρωινό όπως και όταν πήγαμε στο Αμπού Σιμπέλ και το βανάκι από το γραφείο μας περίμενε να μας οδηγήσει στο μικρό αεροδρόμιο του Λούξορ. Η απόφαση να χάσουμε το πρωινό πρόγραμμα της τελευταίας μέρας ( κανονικά η κρουαζιέρα ολοκληρώνεται το μεσημέρι της 4ης ημέρας με την επίσκεψη με τα αερόστατα στην κοιλάδα των Βασιλέων ( νωρίς το πρωί και αυτή ) που δεν μας δελέαζε και τόσο ( Καππαδοκία ερχόμαστε ) και μετά το πρωινό η επίγεια επίσκεψη εκεί με τους 60 περίπου τάφους των Φαραώ. Δεν ξέρω εάν ήταν σωστή επιλογή θα μου το πουν οι υπόλοιποι συμφορουμίτες που το έχουν επισκεφτεί αλλά όπως προείπα και κρουαζιέρα και Κάϊρο και Αλεξάνδρεια σε 6 ημέρες ΔΕΝ γίνονται χωρίς να κόψεις κάτι. Ας είναι.

Το αεροπλάνο για την πρωτεύουσα ασφυκτικά γεμάτο η πτήση λιγότερο από μία ώρα και κοντά στις 9 φτάσαμε πάλι πίσω και να ψάχνουμε uber για το νέο μας ξενοδοχείο στο κέντρο της πόλης αυτή τη φορά κοντά στην πλατεία Ταχρίρ. Ξεκάθαρα καλύτερο μέρος να μείνει κάποιος σχετικά με την δύσκολη Γκίζα αφού και στο κέντρο είσαι και γλιτώνεις τα μεγάλα δρομολόγια με το ταξί. Το ξενοδοχείο μας ασφαλώς ακριβότερο από το προηγούμενο και πιο οργανωμένο σε ένα παλιό ανακαινισμένο κτίριο. Το δωμάτιο ευρύχωρο και καθαρό. Επόμενη μας κίνηση η εύρεση μεταφορικού μέσου για Αλεξάνδρεια και αυτόματα λόγω και απόστασης είναι το ταξί και δή το uber με τιμή στα 30 ευρώ για ένα δρομολόγιο 2-2,5 ωρών δεν το λές και ακριβό. Οι εναλλακτικές τραίνο και λεωφορείο είναι αρκετά πιο χρονοβόρες οπότε η απόφαση είναι εύκολη. Αρκετή ώρα να ξέρετε θα τρώτε σε συζητήσεις με τους uberάδες που ζητούσαν έξτρα χρήματα. Εάν επιλέξετε το λίγο πιο ακριβό uber γλιτώνετε χρόνο και μπλεξίματα. Η διαδρομή λίγο κουραστική στις 2,5 σχεδόν ώρες τόσο δηλαδή για να μην προλάβουμε την βιβλιοθήκη της Αλεξάνδρειας ανοιχτή που κλείνει λίγο πριν τις 2. Κρίμα κρίμα κρίμα. Οπότε επόμενη στάση στο σπίτι του Καβάφη το οποίο ήταν ανοιχτό μέχρι το απόγευμα. Όμορφο περιποιημένο για την περιοχή που βρίσκεται σου δίνει μια ιδέα για την ζωή στα τέλη του 19ου αιώνα γεμάτο συγγράμματα του διάσημου συμπατριώτη μας. Η ξενάγηση σύντομη και λιτή και επόμενη στάση στην Ιερά Πατριαρχική Μονή Οσίου Σάββα κοντά στο σπίτι του Καβάφη. Εντυπωσιακή η εκκλησία με φοβερές τοιχογραφίες και με την τεράστια παλιά καμπάνα στην είσοδο του Ναού από το 1838 παρακαλώ. Εδώ γίνεται η ενθρόνιση του Πατριάρχου και είναι η τακτική κατοικία του. Μην το χάσετε.

Τελικός μας προορισμός η Corniche μέχρι την τοποθεσία του παλιού Φάρου ( ένα από τα 7 θαύματα του κόσμου ) με την εντυπωσιακή εικόνα των παλιών κτιρίων όλα χρονολογημένα στα τέλη του προ-προηγούμενου αιώνα. Η αριστοκρατική της φύση δεν κρύβεται σίγουρα βγάζει μια μελαγχολία για τα περασμένα μεγαλεία αυτής της πόλης πάντα στην σκιά της πρωτεύουσας και των διασήμων Πυραμίδων της. Η βόλτα κατά μήκος της προκυμαίας είναι φοβερή και η ώρα του γεύματος κατέφθασε οπότε η επιλογή μας είναι ένα όμορφο rooftop στο Windsor Hotel στο Blue Harbor με εντυπωσιακή θέα σε όλη την πόλη και στην μεσόγειο που ανοίγεται μπροστά μας ανεμπόδιστα. Το φαγητό για τα δεδομένα του εστιατορίου λίγο κάτω από τα αναμενόμενο. Άξιζε όμως λόγω τοποθεσίας. Η ώρα περνάει έχουμε στο μυαλό μας την ώρα καθημερινή λήξη του Ραμαζανιού για την επιστροφή μας πίσω. Και συμβαίνει το απίστευτο γεγονός να βρίσκουμε uber και ο οδηγός να μας ζητάει να σταματήσει για ένα μικρό διάστημα για να φάει με την οικογένεια του. Το δεχτήκαμε χωρίς δεύτερη σκέψη και επιστροφή στην πρωτεύουσα.

Η άφιξη γύρω στις 9 μας επιτρέπει μια μικρή βόλτα γύρω από την πλατεία Ταχριρ. Χάος στους δρόμους και τις βραδινές ώρες παντού κόρνες λιγότερο πανικός από το παζάρι του Αλ Χαλίλι. Αν με ρωτήσετε εάν άξιζε η ημερήσια εκδρομή στην Αλεξάνδρεια και όλη αυτή την διαδικασία με τις πρωινές πτήσεις και να χάσουμε την Κοιλάδα των Βασιλέων θα σας απαντήσω ειλικρινά ότι τώρα που την είδα δεν θα ήθελα να την έχω χάσει. Δεν ξέρω αν θα το σύστηνα σε κάποιον άλλο. Δύσκολο το εγχείρημα αλλά εφικτό. Είναι περισσότερο στον άνθρωπο και τι προγραμματισμό έχει. Και πως περνάει καλύτερα κάποιος σε ένα ταξίδι. Αφού γυρίσαμε και το κέντρο της πόλης για 2η φορά by night και αρκετά κουρασμένοι από μια γεμάτη ημέρα γυρίσαμε πίσω στο ξενοδοχείο μας.

ΥΓ1 Πολύ καλές και οι 2 αιγυπτιακές αεροπορικές εταιρείες Egypt Air και Air Cairo. Στην ώρα τους και τα 2 δρομολόγια και κάποια σνακ κατά τη διάρκεια της πτήσης. Οι αναμονές στα αεροδρόμια μικρότερες από ότι περιμέναμε να βρούμε.

ΥΓ2 Αυτό με την έλλειψη διαβάσεων και το γενικό χάος στους δρόμους να το προσέξετε ειδικά σαν πεζοί, αν πάλι νοικιάσετε αυτοκίνητο καλή σας τύχη !!🍀

ΥΓ3 Γενικά δεν είχαμε πρόβλημα με κολαούζους όπως στο Μαρόκο πχ που και πάλι καραδοκούν αλλά μας φάνηκε σε λίγο μικρότερο βαθμό από ότι περιμέναμε.
Σε ποιο ξενοδοχείο μείνατε στο Κάϊρο?
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
34.002
Μηνύματα
923.061
Μέλη
39.715
Νεότερο μέλος
Nadia K

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom