ειναι Γιαν Βαν Αικ ο πιο σημαντικος δασκαλος της πρωιμης Φλαμανδικης σχολης ...θεωρηθηκε πατερας της ελαιογραφιας...εστω και αν αυτο εχει καταριφθει.Ο πινακας ειναι η Παναγια και το βρεφος σε εκκλησια .γυρω στο 1425 και ειναι πινακας σε ξυλο.Βρισκεται στο Βερολινο στην εθνικη πινακοθηκη....η Παναγια αποικονιζεται στο εσωτερικο μιας γοτθικης εκκλησιας και αυτο που τραβα το βλεμμα δεν ειναι τιποτα αλλο απο τις απιστευτες λεπτομέρειες
σωστα.Ο πινακας λεγεται η Παναγιά με το ρόδι.Ζωγραφίστηκε το 1487.Είναι tondo-στρογγυλός πίνακας και βρίσκεται στο Ουίτσι στην Φλωρεντία Είναι πίνακας με ανάθεση απο τις αρχές της πόλης,οι κρίνοι το φανερώνουν γιατί ήταν το σύμβολο την πόλης της Φλωρεντίας.Ο ζωγράφος τοποθετει πάντα στους πίνακες του σύμβολα των προσώπων..τα ροδα και οι κρίνοι συνδέονται με την Παναγία και το ρόδι συμβολίζει την ανάσταση που θα έρθει.ο Μποτιτσελι είναι ένας απο τους πιο αγαπημενους μου ζωγραφους η ρευστότητα της γραμμής του και το κομψό περίγραμμα του με μαγεύουν.
Ας φυγουμε απο την αναγεννηση και ας παμε για λιγο στη Γαλλια: Ζωγραφος και αυτος, ευκαταστατος ο οποιος αναγνωρισε πρωτος την αξια των ιμπρεσιονιστων και αγοραζε εργα τους την εποχη που ηταν ασημοι για να τους ενισχυσει. Η συλλογη του αποτελεσε τον πυρηνα του Musee d' Orsai. Ο πινακας αυτος αποτελεσε σκανδαλο για τη θεματικη του: για πρωτη φορα απεικονιζοταν η εργατικη ταξη εν ωρα εργασιας και μαλιστα καθως ετοιμαζουν πολυτελες σπιτι της μεγαλοαστικης ταξης. Ο συγκεκριμενος πινακας βρισκεται φυσικα στο Musee d' Orsai. Το ονομα του ζωγραφου, παρακαλω.
Γκισταβ Καιγμποτ.Εργάτες που ξύνουν το παρκέ ο τιτλος του πίνακα.ο ζωγραφος δημιουργει μια εκπληκτικη προοπτικη και ασυνήθιστη καθως με τις γραμμες που δημιουργουν οι αντρες σπρωχνει το ματι του θεατη στο βαθος του δωματιου...ο ζωγραφος μπηκε στο ρευμα των ιμπρεσιονιστών μετα την απόρριψη του συγκεκριμένου πινακα απο την επιτροπη του σαλονιου